.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط هاشمی برای پذیرش ریاست قوه قضاییه

آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام شرط پذیرش ریاست قوه قضاییه را آزادی اکثر زندانیان در بند دانست. هاشمی رفسنجانی گفت: یک بار به من پیشنهاد شد که ریاست قوه قضاییه را بپذیرم که گفتم، اگر بروم اکثر زندانی ها را آزاد می کنم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از گفت و گو با ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد در پاسخ به این سوال که از مقام معظم رهبری نقل شده که یک روز سلول انفرادی مساوی با ۱۰ روز در زندان عمومی است، چرا پیگیری نمی شود، گفت: بارها به خود من گفتند، اینهایی که بچه های مردم را زندانی می کنند، اگر خودشان به زندان رفته بودند، این کارها را نمی کردند.

وی با بیان اینکه ایشان می دانند انفرادی یعنی چه؟ به خاطره ای از زندان رفتن رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: خود ایشان هشت ماه در زندان کمیته مشترک بود که هیچ کس از جای ایشان خبر نداشت. هیچ ارتباطی با بیرون نداشت. وقتی آزادشان کردند، لباس های زیرش پاره شده بود. به مغازه یی در باب همایون رفت تا لباس های زیر بگیرد که پول نداشتند حتی اینقدر پول نداشتند که کرایه تاکسی بدهند، قرض کردند و ساعت شان را به مغازه دار گرو دادند.

وی ادامه داد: ایشان می دانند چه خبر است. درباره زندان انفرادی هم گفتند ولی عمل نمی شود. یک بار به من پیشنهاد شد که ریاست قوه قضاییه را بپذیرم که گفتم: اگر بروم اکثر زندانی ها را آزاد می کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1392
هاشمی اگر ریاست قوه قضائیه را بپذیرد اول اینکه تمام پرونده های قطور فرزندان و خاندانش را که در فتنه 88 بر علیه نظام شرکت کردند را آتش می زند بعدا سران فتنه که خودش از آنها است را از حصر آزاد می کند و اهمیتی به خواست ملت نمی دهد و بعد از ان دستور می دهد شعار مرگ بر امریکا از دهان ملت حذف شود بعد با امریکا جنایتکار و صهیونیست غاصب جانی رابطه برقرار می کند و پا روی خون شهدا و امام شهدا می گذارد. خلاصه آنوقت می شود هاشمی و ایران که صاحب کشور است می شود. خدایا ملت را از دست این خاندان نجات بده . آمین.
نا شناس 26 اسفند 1392
اگر شما میرفتی اصلا نمیگذاشتی فائزه زندانی شود که آزاد شود
محمود قناعتی 26 اسفند 1392
عجب کامنت مزخرفی گذاشته اند،توروسننه، که از بزرگ مردی چون هاشمی صحبت کرده ای واراجیف سخیفی به ایشان نسبت داده اید؟
نا شناس 26 اسفند 1392
مثال هاشمی مثال تماشاگری است که به کشتی گیر می گوید لنگش کن. از بیرون صحبت کردن راحت است اما وقت عمل چیز دیگری بیرون می آید. آیا با آزاد کردن زندانیان مشکل حل می شود؟ باید مشکلات بطور ریشه ای حل شود تا مراجعه به دستگاه قضایی کاهش یابد و این کار با شعار تحقق نمی بابد.
ش 27 اسفند 1392
واقعاً کامنت اول مزخرف بود که البته از دهان افراد افراطی و تند رو که در لباس اسلام تیشه به ریشه اسلام و خون شهدا می زنند بلند میشود . من طرفدار هیچ حزب نیستم و از اول یاد گرفتم در خط رهبری میشود درستی را آموخت اما توهین به مردان بزرگ انقلاب که من و تو خواب شنکنجه ها و سختی های آن دوران این مردان بزرگ را ندیدیم جای تاسف است که به شما بگوییم مرد مسلمان . او اینقدر عاقل هست که چه بکند تا انقلاب و آینده انقلاب و زحمتهای انقلابیون به هدر نرود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.