.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر جنتی درباره انصراف هنرمندان از یارانه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فراخوان انصراف از یارانه برای هنرمندان و فرهیختگان به منظور احترام به مردم طراحی شده‌ است تا کسانی که نیازی به دریافت یارانه ندارند‌ آن را در اختیار قشر نیازمند قرار بدهند.

شمال نیوز: علی جنتی که در مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر حضور داشت، در جمع خبرنگاران درباره فراخوان کمپین انصراف از یارانه گفت: مسلما بخشی از جامعه بیشتر به گرفتن یارانه نیازمند هستند ضمن اینکه دولت اعلام کرده است‌، امکان راستی آزمایی برای تفکیک نیازمندان و غیرنیازمندان به یارانه را دارند. بنابراین بهتر است کسانی که از طریق بانک‌های اطلاعاتی نیازمند به دریافت یارانه نیستند برای احترام به مردم از گرفتن آن انصراف بدهند.

وی افزود: این کار احترام به شخصیت مردم است و قطعا بخش قابل توجهی از این کار به نفع نیازمندان تمام خواهد شد.

بنابراین کسانی که از نظر مالی متمول به حساب می‌آیند می‌توانند با انصراف از گرفتن یارانه به قشر محروم کمک کنند.

او همچنین درباره اولین نمایش زنده شوی لباس در سومین جشنواره بین المللی مد و لباس گفت: امیدوارم که بتوانیم این روند را در جشنواره بعدی هم ادامه بدهیم و هنر طراحی مد و لباس را به صنعت تبدیل کنیم صنعتی که مبتنی بر فرهنگ عمومی جامعه باشد.

از اهداف جشنواره این بوده است که کسانی که در این کار زحمت کشیده‌اند آثارشان به بازار عرضه شود تا براساس سلیقه مردم منتشر شود و مورد استفاده قرار گیرد.

او همچنین درباره حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف در این جشنواره و احتمال به وجود آمدن اختلاف سلیقه درباره نوع مد و لباس ایرانی – اسلامی گفت: حضور وزارت ارشاد و نیروی انتظامی وزارت ارشاد و سایر دستگاه‌های ذی ربط با هماهنگی خوبی پیش خواهد رفت، خوشبختانه طرح‌هایی که انتخاب شده است منطبق بر معیارهای دینی و ملی ما هستند و از این جهت مشکلی پیش نخواهد آمد و اختلاف سلیقه نخواهیم داشت.

وزیر ارشاد در پایان خاطر نشان کرد: هدیه نوروزی ما به اهالی هنر این است که اقتصاد هنر را رونق ببخشیم تا همه بخش‌های فرهنگی و هنری بتوانند روی پای خودشان بایستند و آثار و محصولات خودشان را دربازارهای داخلی و بین المللی ارائه کنند. /250ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.617 seconds.