.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات دهی بیمه درمانی درایام نوروز

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از بهره مندی مسافرین از خدمات بیمه درمانی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل بيمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند با اعلام مطلب فوق افزود : ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل به منظور ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همچنین هموطنان و مسافرین نوروزی تشکیل و آغاز به کار نمود .
    بر اساس این گزارش وی با اشاره به اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان مازندران اعلام کرد : با پیش بینی تمهیدات و برنامه ریزی لازم ، مسافرین عزیز و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ، هیچگونه دغدغه ای بابت دریافت خدمات بیمه درمانی در ایام تعطیلات نوروزی را نخواهند داشت و در صورت نیاز و داشتن دفترچه بیمه می توانند ، با همان شرایط عادی و تعرفه های بیمه ای از خدمات بیمه درمان در موسسات درمانی طرف قرارداد استفاده نمایند . وی همچنین اعلام کرد : در همین راستا بروشور های اطلاع رسانی جهت راهنمایی و معرفی ادارات و موسسات درمانی که در این ایام به ارائه خدمت می پردازند تهیه شده که با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی استان همچنین ادارات و نمایندگی های تابعه بیمه سلامت در سطح استان توزیع خواهد شد .
   مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام آمادگی این اداره کل ، ادارات و نمایندگی های تابعه در ارائه خدمات بیمه درمان در ایام تعطیلات نوروز افزود : این اداره کل با ده (10) اداره و بیش از بیست (20) نمایندگی و باجه در سطح استان به مسافران عزیز نوروزی و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ارائه خدمت خواهند نمود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.308 seconds.