.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیئت شناو واترپولو مازندران انتخاب شد

سید جمال الدین موسوی با کسب 13 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال بعنوان رئیس هیئت شنا؛شیرجه و واترپولو استان مازندران منصوب شد.

  به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ دقایقی پیش مجمع انتخابات هیئت شنا؛شیرجه و واترپولو استان مازندران با حضور محسن سمیعی زاده دبیر فدراسیون؛سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات شهید محمد زرهون اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای مجمع علی نقی اباذری بعنوان سرپرست هیئت گزارشی از فعالیتهای انجام شده و اهم اقدامات این هیئت در یک سال و نیم گذشته ارائه داد.
گفتنی است برای شرکت در این انتخابات علی نقی اباذری و سید جمال الدین موسوی بعنوان کاندیدا ثبت نام نمودند و در جلسه حضور یافتند.
در ادامه جلسه کاندیداهای حاضر به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و پس از رای گیری با شرکت دو کاندیدای مذکور ؛ در پایان سید جمال الدین موسوی موفق شد از 16 رای ماخوذه 13 رای کسب کند و علی نقی اباذری یک رای گرفت و دو رای سفید نیز به صندوق آراء ریخته شد و بنابراین سید جمال الدین موسوی موفق شد برای 4 سال سکان هدایت هیئت شنا؛شیرجه و واترپولو مازندران را به دست گیرد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 22 اسفند 1392
با احترام ، ضمن آرزوی توفیق برای جناب آقای اباذری ، به جناب آقای موسوی صمیمانه تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم . به استحضار می رسانم به علت عدم تعهد جناب آقای وحید مرادی رئیس سابق فدراسیون شنا به قولش مبنی بر اختصاص بودجه و امکانات و استقرار پایگاه استعدادیابی شنای قهرمانی کشور در مازندران طی 2 جلسه در حضور 2 مدیرکل سابق تربیت بدنی مازندران آقایان سیدهادی حسینی و امیرپریچهره و هیات شنای استان و علیرغم بودجه چندین میلیاردی فدراسیون شنای آن زمان ، اینجانب در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شنای مازندران بعنوان اعتراض به بی تعهدی و بی توجهی فدراسیون شنا به این استان ساحلی از دبیری هیات شنای استان مازندران استعفا نمودم . امیدوارم همه مسئولین ورزش شهامت دفاع از ورزش استان در مقابل فدراسیونهای پرزرق و برق تهران را داشته باشند تا استعدادهای ورزشی مازندران بعنوان مهد ورزش کشور شکوفا شود . جعفر قربان پور مربی و داور شنا و قهرمان شنای استان و کشور ، دبیرسابق هیات شنای استان مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.