.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد وزير ارشاد احمدي نژاد به دولت روحاني

روزنامه جوان از قول سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد نوشت:

فعالیت‌هایی که در ماه‌های اخیر بوده، در دوره سازندگی هم وجود داشته، با توجه به حساسیت‌هایی که در کشور وجود دارد، اگر این دولت هم بخواهد راه دولت سازندگی و دولت اصلاحات را در پیش بگیرد و این خطوط قرمز نادیده گرفته شود و به دنبال راضی کردن افراد خاصی باشند باید بداند که آنها هیچ‌گاه هم راضی نخواهند شد و همیشه توقعات بیشتری دارند، بلکه دولت باید با قاطعیت از مواضع و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری تبعیت کند.

در حوزه‌های مختلف نشانه‌هایی دیده می‌شود که موجب نگرانی شده است. حتی برخی از کارهای خوبی هم که در گذشته بوده متوقف شده؛ مثلا در مناسبت‌های مختلف ما برنامه داشتیم، هر ساله در 9 دی جشنواره هنری برگزار می‌شد، در مناسبت «قربان تا غدیر» برنامه‌هایی بر پا می‌شد یا جشنواره‌های قرآنی راه‌اندازی می‌کردند اما امسال از آنها خبری نیست و ظاهرا اعتبار چندانی به حوزه قرآن و حتی کانون‌های مساجد تخصیص پیدا نکرده است. در حالی که می‌بینیم به یک روزنامه دولتی یک جا هفت میلیارد تومان کمک می‌شود.

به فیلم‌هایی مجوز داده شد که برخی از آنها در توجیه فتنه 88 است؛ مثل فیلم «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها». /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین عسکری 22 اسفند 1392
آقای حسینی مشک آن است .........کارهای شما را هم دیدیم نتیجه چه بود جز هزینه های گزاف از پول این ملت بیجاره،تا حالا بیایی از عملکردناصواب خود دفاع کنی .مرد مومن از مردم بپرس در خصوص عملکردت چه نظری دارند.
نا شناس 21 اسفند 1392
حسینی ببین مردم کرسنه اند چی میگی؟؟!!!! چی به مردم میماسه-به شماها که ماسیده - تر خدا یه خرده شل کنید به مردم هم برسه!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.