.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوي شوراي اطلاع رساني مازندران:
رسانه ها به جاي نقد افراد به نقد برنامه ها بپردازند

شمال نیوز: سخنگوي شوراي اطلاع رساني مازندران گفت: رسانه ها به جاي نقد افراد به نقد برنامه ها بپردازند.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفري كه در اولين جلسه شوراي اطلاع رساني مازندران سخن مي گفت پاسخگويي شفاف به مردم و گسترش فرهنگ نقادي را جهت اصلاح امور از سياستها و راهبردهاي مهم دولت تدبير و اميد در عرصه اطلاع رساني اعلام كرد.

وي تاكيد كرد : ايجاد زمينه هاي مناسب براي اطلاع رساني به موقع و اطلاع يابي مستمر و استفاده از ظرفيت گسترده مطبوعات ، خبرگزاريها ، رسانه هاي مجازي و صدا و سيما براي اطلاع رساني شفاف از رويكردهاي جدي شوراي اطلاع رساني مازندران است.


وي رصد عملكرد دستگاههاي مختلف اجرايي را در رابطه با اطلاع رساني و ساماندهي و تبيين خط مشي اطلاع رساني در استان را از مهمترين وظايف شوراي اطلاع رساني استان اعلام كرد .
مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران خواستار تدوين و اجرايي شدن راهبردها و استراتژي هاي اطلاع رساني در استان شد و گفت : بايد زمينه تحقق مصوبات شورا در سطح دستگاهها فراهم شود و در زمينه اطلاع رساني و شفاف سازي ، برنامه هاي هاي كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت طراحي شود .
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران ارتقاء فعاليت هاي روابط عمومي را از ضروريات دانست و گفت : بايد تلاش كنيم تا فرهنگ نقادي در رسانه ها نهادينه شود و رسانه ها به جاي  نقد افراد به نقد برنامه ها بپردازند.
سخنگوي شوراي اطلاع رساني مازندران تاكيد كرد : در فرايند اطلاع رساني به ظرفيت هاي بخش خصوصي هم بايد توجه شود و ساز و كارهاي ارتباطي مؤثر با گروههاي مرجع و تاثيرگذار هم طراحي گردد.
وي به ارتقاء سرمايه اجتماعي با اطلاع رساني دقيق و به موقع اشاره كرد و گفت : مقام معظم رهبري بر ايجاد اميد و نشاط در جامعه هميشه تاكيد كردند و رسانه ها كه رسالت سنگيني بر عهده دارند بايد اميدبخشي كنند و حقايق را منعكس كنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.