.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل راه آهن شمال خبر داد
احداث زیرگذرباکسی جدید راه آهن درساری

شمال نیوز: مدیرکل راه آهن شمال گفت: سی و دومین زیرگذر باکسی راه آهن شمال برای رفاه حال شهروندان و تردد ایمن آنان از روی خط آهن در ابعاد ۲ / ۵ متر ارتفاع و ۲ / ۵ متر عرض در تقاطع دخانیات ساری احداث شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال  یوسف گران پاشا اظهار کرد: این زیرگذر از نوع باکس های پیش ساخته در ابعاد 2/5  متر ارتفاع و 2/5  متر عرض است که توسط کارکنان فنی راه آهن شمال و با مشارکت شهرداری ساری در کمتر از دوازده ساعت انجام شد.

مدیرکل راه آهن شمال تاکید کرد:  با همکاری و تعامل خوبی که با شهرداری ها وجود دارد بعد از احداث این زیرگذر عملیات جانبی آن از  قبیل نرده های شکیل ، آسفالت کاری رمپ های ورودی و خروجی ، بتن ریزی دیوار حائل و ایجاد کانال هدایت آب های سطحی و نماسازی حریم بر عهده شهرداری است که طی یکماه آینده به بهره برداری می رسد.

گران پاشا اظهار کرد: این زیر گذر بنا به درخواست شهرداری ساری و اهالی محل احداث گردید و امید واریم در سلامت شهروند و سیر قطارها اثرات مفید را در پی داشته باشد.

وی گفت: این زیرگذر با اعتبار 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کسب رتبه برتر اطلاع رسانی توسط روابط عمومی راه آهن شمال

شمال نیوز: در دومین جشنواره روابط عمومی های نواحی راه آهن که درچهاردهم اسفند ماه سالجاری در ساختمان ادارات مرکزی راه آهن برگزار شد، روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال موفق به کسب رتبه برتر در بخش برنامه های اجرایی و اطلاع رسانی شد. 

 به گزارش شمال نیوز، در دومین جشنواره روابط عمومی های نواحی 18 گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران که درچهاردهم اسفند ماه سالجاری در ساختمان ادارات مرکزی راه آهن برگزار شد ، روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال موفق به کسب رتبه برتر در بخش سیاست های ابلاغی وبرنامه های اجرایی و اطلاع رسانی شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

حمید رضا فرمی مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال نیز در این همایش طی سخنانی گفت : روابط عمومی راه آهن شمال همه توان و امکانات خود را صرف اجرای سیاست های ابلاغی در جهت آگاه سازی افکار عمومی نسبت به فعالیت ها و عملکرد سازمان متبوعه خود در راستای اقناع سازی افکار عمومی وایجاد انگیزه و نشاط و تعامل با مخاطبین سازمان بکار خواهد بست و در این خصوص هم اگر موفقیت نسبی بدست آمده  مطمئناً حاصل همدلی و همراهی همه مجموعه اداره کل راه آهن شمال و مدیریت ارشد با روابط عمومی می باشد.

 گفتنی است دومین جشنواره روابط عمومی های راه آهن با حضور مسئولین و کارشناسان نواحی 18 گانه و کارخانجات لکوموتیو بافق و کرج درچهاردهم اسفند ماه سالجاری در ساختمان ادارات مرکزی راه آهن برگزار و بر نقش خطير روابط عمومي ها در راستاي اطلاع رساني ، جريان سازي خبری ، ارايه عملکرد شفاف و ارتباطات اثربخش در سازمان تاکيد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
چرا دروغ می گی؟ کجا کمتر از 12 ساعت بوده؟ یک ماه پیش بود که مردم دعوا راه انداخته بودند. آقای عبوری آمد قول داد بلوک ریختند رفتند. الان هم چهار شبانه روزه که دارند زمین رو حفر میکنند.
دوازده ساعت؟
نا شناس 21 اسفند 1392
جل الخالق!!!
12 ساعته پل زدين؟! لااقل ميگفتي 12 روزه...
اينجوري آدم كمتر شك ميكرد. من خودم مغازه ام اون طرف هاست. كاملا در جريان هستم آقاي مدير.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.461 seconds.