.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد دفترنمایندگی جمعیت هلال احمربابلسر

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر از ایجاد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر خبر داد .

پورباقر گفت : در سومین مصوبه ، صد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی کارشناسی شورای عالی جمعیت هلال احمر مورخه 29 بهمن 92 ایجاد دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر به صورت مستقل ابلاغ شد .

وی با بیان اینکه باتوجه به مصوبه اخیر و مستقل شدن جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر فعالیت ها و خدمات خوبی را در دستور کار خود داریم افزود : راه اندازی غنچه های هلال احمر برای مهد کودک ها ، راه اندازی خانه داوطلبان شهری و روستایی ، راه اندازی مجمع خیرین هلال احمر ، راه اندازی تیم های تخصصی امداد و نجات ، برگزاری کلاس های کمک های اولیه ، برگزاری فعالیت های بشردوستی علی الخصوص در ایام نوروز تحت عنوان فرشتگان رحمت و طرح ملی همای رحمت برای کمک به نیازمندان واقعی آبرومند را از جمله خدمات و فعالیت هایی عنوان کرد که در دستور کار است .

پورباقر راه اندازی کشیک امداد و نجات 24 ساعته شهری ، برپایی کمپ (چادر) جهت ایمنی ، سلامت و راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی شهری فریدونکنار به بابلسر و بهنمیر به بابلسر و نیز امیرکلا به بابلسر ، برگزاری فعالیت های فرهنگی مانند نقاشی کودکان مسافر ، خدمات کمک های اولیه و مسابقات فرهنگی و توزیع بروشور بین مسافران نوروزی ، برپایی خیمه نماز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی را از دیگر خدمات و فعالیت ها برشمرد .
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر با تشکر از فرماندار ، نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی ، شهرداری و شورای شهر ، خیرین ، داوطلبان و مسئولان که در به سرانجام رساندن این مهم نقش به سزایی را ایفا نمودند گفت : امید می رود در ادامه مسیر نیز شاهد حمایت های خوبی از مسئولان در جهت تحقق اهداف و برنامه های بلند مدت و بشردوستانه جمعیت هلال احمر باشیم . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.