.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سبد کالای دوم در سال ۹۲ خبری نیست

 شمال نیوز: یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تاکنون ۱۳ میلیون سرپرست خانوار سبد کالا گرفته اند، گفت: پرونده ارایه سبد کالای دوم در سال ۹۲ بسته شده و ارایه سبد کالا به سال ۹۳ موکول شده است.

 یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با مهر گفت: کار توزیع سبد کالای حمایتی دولت تا آخرین روز کاری اسفند ۹۲ ادامه خواهد داشت و مردم بدون نگرانی برای دریافت سبد کالا به شبکه های توزیع منتخب مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ میلیون سرپرست خانوار سبد کالای حمایتی دولت را دریافت کرده اند، گفت: هنوز سه میلیون سرپرست خانوار دیگر باقی مانده اند که باید تا آخر اسفندماه سبد کالای خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول از مردم خواست تا تحویل سبد کالای خود را به روزهای انتهای سال موکول نکنند و هر چه سریعتر در فرصت باقیمانده، سبد را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: پرونده ارایه سبد کالای دوم در سال ۹۲ بسته شده است و دولت فعلا برنامه ای برای ارایه دومین سبد کالا در سال جاری ندارد.

پیش از این، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در سخنرانی‌های مختلف از ارائه دو سبد کالایی مجزا به مردم در ماه‌های بهمن و اسفندماه امسال خبر داده بودند و حتی محمدباقر نوبخت از ارائه سبد کالا در هر فصل در سال ۹۳ سخن گفته بود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کریم 20 اسفند 1392
به قول مازندرانیه دندون نداشتی طرب چه کاشتی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.302 seconds.