.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی مدير كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مرتضي ناصحي به سمت قائم‌مقام منصوب شد .
به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی اداره كل، در حکم صادره از سوی علي بابايي كارنامي آمده است: نظر به تخصص ،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست ثابت سازمانی به سمت قائم مقام اينجانب در كليه امور منصوب می شوید. اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی و تنوع مأموریت‌ها و جایگاه فرابخشی خود نیازمند نیروهایی با توانمندی‌های بالا به منظور ایجاد فضای سالم همراه با هم‌افزایی و بالا بردن کارایی و بهره‌وری است.
امیدوارم جنابعالی با تقویت تعامل و هماهنگی در سطوح مختلف مدیریتی اداره كل، نقش مؤثری را ایفا کنید. توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .
شايان ذكر است مرتضي ناصحي هم اكنون در سمت مدير پشتيباني و توسعه منابع انساني اداره كل عهده دار مسئوليت مي باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
ان شاءالله این انتصاب خیرخواهانه باشد.
نا شناس 19 اسفند 1392
اقای ناصحی با سلام وخسته نباشید خدمت شما الحمدالله فردتوانمند وجدی وپیگیر در امور هستید تاکی ما کارمندان اداره کاروتعاون رفاه ... در محیط کار درمضیقه باشیم اما مدیر توانمند وخدا ترس ما اداره تعاون 500متری راویلای شخصی خود نماید خدا را خوش میاد حداقل اجاره اون ماهی 5میلیونه پول اجاره اون میتونه سبدکالای چندین کارمند رابدهاین ....استاندار بگیم به فرماندار یا به امام جمعه و...به کی اقای رمدانی عزیز لطفا حذف نکنیدمطبوعات چشم مردمند
حسین 19 اسفند 1392
حاجی بابایی رو همه دوست دارند.
ایشالله روزی معاونت سیاسی استانداری رو میگیرید
نا شناس 19 اسفند 1392
رییس ما دراداره ... رامعاون وزیری معاون مدیرکلی یا......................................خلاصه پستی بدهید شاید اداره تعاون راکه خونه شخصی خودش نموده تخلیه کنه شما رابه خدا یه کاری بکنید
نا شناس 19 اسفند 1392
الحق و الانصاف شاید بابایی نماینده و بلند گوی خوبی برای کارگران زحمت کش باشد ...ولی ارتباط خوبی با استانداران قبل و فعلی دارد. که از این نظر جای تحسین سیاسی دارد.
نا شناس 19 اسفند 1392
با همه احترامی که به ناصحی ها در استان قائل هستیم ولی آقای بابایی باید به این نکته توجه کند که آقای ناصحی نمی تواند از پس این مسئولیت بربیاید واقعا از این انتصاب باید تاسف خورد
نا شناس 19 اسفند 1392
ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای حضرت عالی.امیدوارم به درجات بالاتری بالاتری ارتقایابی
ر م إز تهران 20 اسفند 1392
أيشان لياقتش بيتر إز اينهاست.
موحد 19 اسفند 1392
جناب ناصحی عرض تبریک به جنابعالی و بیت مرحوم حجت الاسلام ناصحی دارم
انشالاه روزی شما را در جایگاه اصلی خدمت رسانی به مستضعفین ببینیم که لیاقت شماست
از سبقه خانوادگیتان پیدا هست که برای خدمت به خلق الله زاده شدید.
دست مریزاد
موفق و پیروز
س ی ع ل 20 اسفند 1392
روزگارعجیبی است لطفاکارشناسان مجرب دارای کارشناسی ارشدبروندغازچرانی!!!!
نا شناس 20 اسفند 1392
بيچاره كارمندان ..................................................................

رك نو 20 اسفند 1392
جناب سردبيربدون حب وبغض اجازه انتشارمطالب رابدهيدچون به سبب تهديدات اداري نميتونن علني حرف بزنن.والاغالب كارشناسان وكارمندان ازعزل ونصب موجودناراضي وازجفاي مضاعف به نيروهاي درون دستگاههاميخوان دادبزنن اما....!باوجودنيروهاي بسياقوي وداناوبا تجربه درادارات بويژه بخش تعاون آقايان بخاطرحقوق ومزاياي بيشترازاداره ديگرميآن مديركل وقائم مقام ميشن والله نه بخاطرتخصص وتجربه وتعهد1حال اگراين برادربزرگوارمنتسب به فلان شخصيت مذهبي وسياسي نبوداينطورارتقاميسافت؟هرگز
علي ازساري 20 اسفند 1392
آقاي بابايي همه فن حريفه كه باهردولت وهرديدگاهي سازگاروهمانندبرخي هاروزپيش مرك وشب پس مرگ!هركسي اين شهامت رانداردباوجودنيروهاي كاركشته وبسيارمجرب درداخل دستگاه افرادتازه كاروكم تجربه راازبيرون برگرده انسانهاي فرهيخته سواروهرارتقاببخشد!
علي ازساري 20 اسفند 1392
برادرگرامي جرئت انتشارحقيقتهارانداريدواطرح جالشهاي مديريتي هراس داريددرش راببنديد!!!!
نا شناس 20 اسفند 1392
بر فرض محال هم اگر ايشان بخاطر انتساب به خانواده‌شان به اين سمت برگزيده شدند بازهم جاي شكرش هست كه در عين حال فردي توانمند و دانا و با تجربه‌ و خداترس و دلسوز هستند.وگرنه نورچشميهاي تازه به دوران رسيده هاي مدرك خريده و بيسواد و عقده اي بايد جاي ايشان را مي‌گرفتند.امروز ديگر فرصت آزمون و خطا نيست.
الهي شكر
شش 20 اسفند 1392
با آرزوي موفقيت براي شما،مراتب بالاتري برايتان آرزومنديم
نا شناس 19 اسفند 1392
دوست حب و بغض ،حالا يك مدير ريشه دار با سوابق: 1- سابقه رزمندگي در جنگ تحميلي 36 ماه 2-كارشناس ارشد مديريت دولتي 3-روحاني زاده و متعهد 4-با تجربه و كاربلد ،پيدا شده شما نميتوانيد ببينيد.
-- 19 اسفند 1392
انتصاب بجا و کاملا درستی بود
به مهندس ناصحی تبریک عرض میکنیم
جمع کثیری از کارکنان ستادی اداره کل کارٰ تعاون و رفاه اجتماعی مازندران
عباس 20 اسفند 1392
ضمن عرض تبریک به جناب آقای حاج مرتضی ناصحی برایشان آرزوی موفقیت درادامه راه دارم امیدوارم همچون گذشته موفق ومویدباشد(عباس رویان )
نا شناس 20 اسفند 1392
اقاي ناصحي يله هاي ترقي را با توانمندي هايشان بيمودن و ماندن خيلي ها يك شب به مقام و درجه نرسيدن كس هاي كه معلوم نيست از كجا اومدن و قبلش كجا بودن....با ارزوي درجات بالأتر براي اقاي ناصحي كه واقعا لياقت أيشان خيلي بيشتر از اين درجات است....
نا شناس 5 فروردين 1393
آقای بابایی برای کارگران کاری انجام نداده ببینیم آقای ناصحی چکار میکنه.
حسن 19 فروردين 1393
وای به حال این مملکت با این جور شایسته سالاری !!!!!
علی 1 ارديبهشت 1393
جناب سردبير بدون حب و بغض اجازه انتشارمطالب را بدهيدچون به سبب تهديدات اداري نميتونن علني حرف بزنن. والا غالب كارشناسان و كارمندان ازعزل و نصب موجود ناراضي واز جفاي مضاعف به نيروهاي درون دستگاههاميخوان داد بزنن اما....!با وجود نيروهاي بسيار قوي و داناوب ا تجربه درادارات بويژه بخش تعاون آقايان بخاطرحقوق ومزاياي بيشترازاداره ديگرميآن مديركل وقائم مقام ميشن والله نه بخاطرتخصص وتجربه وتعهد1حال اگراين برادربزرگوارمنتسب به فلان شخصيت مذهبي وسياسي نبوداينطورارتقاميسافت؟هرگز
حسن 3 ارديبهشت 1393
جناب آقای حاج مرتضی ناصحی، توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم .

از اینکه یکی مثل جنابعالی را که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،متعهد،کار بلد و باتجربه اهستید و در این جایگاه می بینمتان بسیار خرسند هستم و آرزوی سلامتی،سربلندی و عمر باعزت را از خداوند سبحان برای شما دارم .خداون رحمت کند ابوی مرحوم جنابعالی ،حضرت حجت الاسلام حاج عبدالحسین ناصحی و برادر بزرگوار و خدوم شما آقا مصطفی را.

ارادتمند: حسن .ف.ق
حسن 6 ارديبهشت 1393
جناب آقای حاج مرتضی ناصحی اینجانب حسن.ف.ق انتصاب بجای جنابعالی بعنوان قائم مقامی مدیر کل کارٰ تعاون و رفاه اجتماعی مازندران را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان پیشرفت روزافزون جنابعالی را مسئلت دارم.چرا چون شما با زحمات وافری که داشتید به این جایگاه مهم دست یافتید و نه چیز دیگر .
خداوند رحمت کند ابوی مرحومتان،مرحوم حاج عبدالحسین ناصحی را که فرزندانی چنینی را با نام های نیکو تربیت کرده و تحویل این جامعه داده اند.
آرزوی موفقیت و سربلندی را برای جنابعالی دارم. ارادتمند:حسن.ف.ق.
....................... 6 ارديبهشت 1393
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند . نمیدانم در زندگیت // بهترین// چگونه معنا می شود من همان بهترین را برایتان آرزو می کنم.
بگشا پسته ی خندان و شکر ریزی کن خلق را از دهن خویش مینداز به شک
حاج مرتضی ی عزیز! تبریک به مناسبت سمت جدیدتان و سپاسگزارم که ضمن دستگیری از دیگران که بنده بارها به چشم خودم دیدم،دست بنده را هم گرفتید.
هرگز لطفی که در حق بنده کرده اید از یادم نخواهم برد و جز دعا از دست بنده کاری بر نمی آید. موفق و موید و سربلند باشید.از همکاران سابق فرهنگی(ح.)
........ 9 ارديبهشت 1393
سلام بر عبد خاکی و دوست داشتنی حضرت دوست!
اینجانب ......... برادر حقیر شهید بزرگوار،طلبه و بسیجی شهید ....... ،عضو انجمن شعر و ادب نیمای شهرستان نکا،عضو شورای پایگاه محل،معاون یکی از مدارس شهرستان نکا،عضو بسیج هنرمندان استان(در رشته ی شعر) انتصاب بجا و شایسته را به جناب آقای حاج مرتضی تبریک عرض می نمایم.
به قول استاد معزز! جناب آقای موحد، برای خدمت به خلق الله زاده شدید .
برایتان آرزوی موفقیت درادامه راه را دارم، امیدوارم همچون گذشته موفق وموید باشید . ادادتمند : ح.فغانی


.............. 9 ارديبهشت 1393
سلام بر عبد خاکی و دوست داشتنی حضرت دوست!
اینجانب ......... برادر حقیر شهید بزرگوار،طلبه و بسیجی شهید ....... ،عضو انجمن شعر و ادب نیمای شهرستان نکا،عضو شورای پایگاه محل،معاون یکی از مدارس شهرستان نکا،عضو بسیج هنرمندان استان(در رشته ی شعر) انتصاب بجا و شایسته را به جناب آقای حاج مرتضی تبریک عرض می نمایم.
به قول استاد معزز! جناب آقای موحد، برای خدمت به خلق الله زاده شدید .
برایتان آرزوی موفقیت درادامه راه را دارم، امیدوارم همچون گذشته موفق وموید باشید . ادادتمند : ح.فغانی


حسن 13 ارديبهشت 1393
اینجانب حسن فغانی قلعه سری برادر شهید بزرگوار علی اصغر فغانی،عضو شورای پایگاه محل، عضو انجمن شعر و ادب نیمای شهرستان نکا،عضو بسیج هنرمندان استان(در رشته شعر) زمانی را که آقای ناصحی در آموزش و پرورش بودند با ایشان بگو و مگو داشتیم و بنده بدلایلی با ایشان رابطه ی خوبی نداشتم و از آن متن فوق که از طرف بنده از آقای ناصحی تقدیر و تشکر بعمل آمده کاملا بی اطلاع هستم،نظر بنده عکس نوشته بالایی است .چون خیلی از همکاران بنده در آموزش و پرورش با بنده هم عقیده هستند. و از آقایی که با نام بنده همچین متنی را نوشته خواهش میکنم متن خودش را بردارد!
حسن 16 ارديبهشت 1393
کند رحمت،خـــدا عبدالحسینت و آقــا مصطفـی،نـــور دو عـینت
بــه یمـن و پـرتـــو مـاه و ستاره شود قسمت،شما را حج،دوباره
تنت سالم،دلت پیوسته مسرور خــدا قـوّت،بـُُود غـم از شما دور

حاجی جان سلام! هر چه از خوبی های شما بگویم کم گفتم. انشاا... چه در زندگی و چه در کار و خدمتگزاری به مردم عزیز هم استانی ما موفق و سربلند باشید.
ای تمام معرفت در یک کلام حق نگهدار تو باشد والسّلام

حسن.ف. 22 ارديبهشت 1393
آقای بابایی محترم متاسفانه باید عرض کنم که جنابعالی از آقای ناصحی هیچ شناختی ندارید.
تا آنجایی که بنده بعنوان فرد شاغل در آموزش و پرورش اطلاع دارم تلفن محل کار(اداره)
مال بیت المال بوده و هیچگونه استفاده شخصی از آن را ندارد ولی قائم مقام جنابعالی از تلفن به شماره 01512294878 که مربوط به اداره ی شما می باشد نه تنها استفاده شخصی میکند بلکه با آن تلفن مزاحم بنده شده و حتی بنده و خانواده ام را تهدید می کند. وای بر این مملکت عزیزمان با اینگونه شایسته سالاری!!!!!
امیدوارم فردای قیامت جنابعالی و امثال جنابعالی پاسخگوی خون شهدا باشید
قلم 11 خرداد 1393
آقای رمدانی چرا نظرات مردمی را روی صفحه قرار نمی دهید !
این حق طبیعی این مردم هست که نطرات خودشان را بنویسند.
باور کنید مردم بیشتر از بعضی از مسئولین روی نیروهای شاغل در ادارات مختلف شناخت دارند!
علی 24 مرداد 1393
انتصاب بجا و کاملا درستی بود احسنت
متاسفم برای کسانی که از سر دشمنی و حسادت یه سری نظرات دروغ سرهم میکنن متاسفم
جناب آقای حاج مرتضی ناصحی از صمیم قلب به شما تبریک عرض میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.