.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان: استاندار مازندران منکر شد

شمال نیوز: استاندار گلستان گفت: استاندار مازندران منکر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسن صادقلو در خصوص الحاق میانکاله به گلستان و ادعای استاندار مازندران گفت: بعد از اینکه بنده در مسئولیت استاندار گلستان قرار گرفتم، از همان ابتدا به دنبال همگرایی استان‎های شمالی بوده و هستم در نتیجه این نوع مقوله‎ها باید در شرایط خاص خودش پاسخ داده شود، طبیعی است که به عنوان نماینده عالی دولت در استان هر آنچه دولت مصوب کرده مدافع آن خواهم بود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید نسبت به قانون تمکین کرده و متعهد باشیم، یادآور شد: مسئولان خصوصا نماینده عالی وزارت باید نسبت به مصوبه قانونی دولت پایبند باشد.

صادقلو در خصوص واکنش استاندار مازندران نسبت به مصوبه قانونی هیئت دولت مبنی بر الحاق میانکاله گفت: بر اساس صحبتی که با آقای فلاح استاندار مازندران داشتم، وی منکر قضیه بود چراکه ایشان تابع سیاست‎های عمومی است، این موضوع فقط از کانال خبرگزاری فارس منتشر شد ولی ایشان منکر قضیه بوده است.

نظر نمایندگان در انتخاب فرمانداران لحاظ شده است

استاندار گلستان در خصوص تعیین تکلیف وضعیت فرمانداران شهرهای مختلف استان بیان داشت: پیگیر این موضوع هستیم مابقی فرمانداران در سایه همنوایی استان تعیین تکلیف ‎شوند.

صادقلو در پاسخ به این سوال که چرا نظر برخی از نمایندگان در انتخاب فرمانداران لحاظ نشده است، گفت: ما با تک‎تک نمایندگان در این زمینه مشورت و تعامل داشتیم.

وی ادامه داد: اراده و تصمیم در خصوص نهایی شدن وضعیت فرمانداران به عهده وزارت کشور است، ما فقط پیشنهاددهنده هستیم لذا باید منتظر بمانیم که وزارت کشور چه تصمیمی اتخاذ می‎کند.

صادقلو گفت: وزارت کشور سعی دارد هر چه سریع تر نسبت به نهایی شدن فرماندارانی که باید تغییر پیدا کنند اقدامات لازم را انجام دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 19 اسفند 1392
استاندار مازندران بايد استعفا دهد تا حقي از مازني ها پايمال نشود
ولي اون اصلا ككش هم نگزيده
نا شناس 19 اسفند 1392
بله دولت تدبیر و امیده بعد از مدتی داس کنار گذاشته با کمباین آمده تا مسئولی بخواهد با محیط کارش جا بیفتد مسئول جدید بابا جان یک مسئول که چهار سال اگر بخواهد جایی را اداره کند دو سال اول کیج می زند تا بیاد که جا بیفتد باید بای بای کند بخاطر همین است که کشور پیشرفت نمی کند چون مسئولین ما همش در آن دوسال گیجی قرار دارند
کتابدار
حسین 19 اسفند 1392
شمال نیوز بس نیست! یکم از عرضه هایی که نماینده عضو کمیسیون و بودجه بگیر ما (مثلا) از استاندار تعریف کرد بگید اینو به روحانی هم بگه با منم منم کسی بزرگ نمیشه ،خیلی ها منم منم میکنن ولی کار باید به عمل باشد! ما این دوسال هم هرطوری هست این نماینده و امثال این نماینده رو تحمل میکنیم! ولی جان عزیزت امه جیگر پاره پاره بیه! فیلم پایتخت3 اینور هم تن تن نماینده و استاندار گلستان دارن موضع میگیرن که ازندرانی ها حق اظهار نظر ندارند اینو هم که گذاشتی میگه استاندار تکذیب کرد احتمالا عذرخواهی هم کرد ،بیچاره روش نشد بگه!!! آیت الله طبرسی شما نماينده ولی فقیه هستید شما باید از حق مردم دفاع کنید! الان که دارم به رو معارفه استاندار فکر میکنم،دقیقا متوجه میشم چقدر حق داشتید شما چی میدید و ما چی میدیدیم!!!!!! استانداری که الویتش شده انتخاب مدیربابلی برای اداره کلها نباید اذیتش کنیم گناه داره نماينده ها ین خبرهارو نخونن این خبر دقیقا مثل خبر برنج سبدکالا و برف و سیل تخریب راه منابع طبیعی با اطلاع منابع طبیعی به عنوان زمین کشاورزی هستش چیز یاد مهمی نیست اگه یه بدبخت بود که دستش به جایی بند نبود پدرشو دربیارید!! فقط سر جددتون دیگه نگید فلان وزیر رو استیضاح میکنیم! گه این برف به گیلان خسارت میزد خداشاهده هیچ کمکی به مازندرانی ها نمیشد!چون به گیلان کمک شد اومدن به مازندران هم خودشون مید! خیلی خیلی بی عرضه هستید!
رضا 19 اسفند 1392
بنام خدا
خوب شد معنای همگرایی استاندار محترم گلستان را هم فهمیدیم،یعنی همه استانها دور ما جمع شوند.البته ما که بخیل نیستیم....
صمد زاده 20 اسفند 1392
استاندار ایالت کبک باید استعفا دهد.اطلا رییس جمهور امریکا باید استعفا دهد. به نظر من اتحادیه اروپا و امریکا باید زیر نظر یک طیف خاص در استان ما باشد. اصلا لازم باشه با بعضی مخالفین دولت تدبیر و امید جمع میشیم و خواستار انحلال اتحادیه اروپا میشیم. فکر کنم تا آخر همین هفته عملیاتی میشه این کار.
نا شناس 19 اسفند 1392
اقاي صادق لو
بقول دوستمون همگرايي يعني همه تحت يك مركزيت باشند،اما چيزي كه شما ميگيد معنيش هم عقيده بودن و هم نظر بودنه نه همگرايي،يه كم فيزيك دبيرستان يا علوم رالهنمايي رو توي استانداري بخونيد بد نيست
سعید 14 فروردين 1393
مازنی های عزیز

منصفانه و قانونی ترین تصمیم گرفته شده است در مورد میانکاله که مربوط به الان نیست. سال 76 مرز این دو استان به این شکل تعیین شده است و تا حالا مازنی ها تخلف می کردند به خصوص در دوره احمدی نژاد. وقتی تا این حد غیر منطقی و ناحق موضع میگیرید ممکن است در آینده جایی که حق را هم می گویید گوش شنوا پیدا نشود. از ما گفتن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.