.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سبدکالا به من فرماندار تعلق گرفت، اما به مردم بی‎بضاعت نه

فرماندار سابق شهرستان بندرگز گفت: بسیاری از مردم بی‎بضاعت به بنده مراجعه کردند و اظهار می‎داشتند، چگونه است که این سبد به شما فرماندار تعلق می‎گیرد، اما به ما تعلق نمی‎گیرد.

به گزارش شمال نیوز، قربان علی بابایی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان بندرگز اذعان داشت: بسیاری از مردم بی‎بضاعت به بنده مراجعه کردند و اظهار می‎داشتند، چگونه است که این سبد به شما فرماندار تعلق می‎گیرد اما به ما تعلق نمی‎گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این ناهماهنگی در موضوع فاز دوم یارانه‎ها هم به‎ چشم می‎خورد و هنوز جلسه‎ای بابت این موضوع با فرمانداران برگزار نشده است.

این مسئول ادامه داد: چرخش قدرت در دولت‎ها امری اجتناب‎ناپذیر است و دلیلی بر اجرای اصل دموکراسی است، بنده نیز بدون هیچ دغدغه‎ای از 25 خرداد امسال آمادگی تغییر و تحول را در حوزه ماموریت خود داشتم.

فرماندار سابق شهرستان بندرگز با اشاره به آئین تودیع و معارفه خود بیان داشت: با توجه به ماموریتی که بنده در استان مجاور داشتم می‎بایست تا چهارشنبه این هفته در آنجا باشم که تماس گرفته شد، عزل شدم.

بابایی با اشاره طنزآلود به موضوع برکناری خود اضافه کرد: البته ما بندرگزها عادت داریم اینگونه برکنار شویم یکی را در ماموریت سنگال لغو خدمت کردند، ما را هم در مسیر چالوس.

این مسئول سابق اجرایی در شهرستان بندرگز با اشاره به موضوع جزیره میانکاله و الحاق آن به گلستان اذعان داشت: این موضوع در دوران استاندار سابق پیگیری می‎شد و با تلاش آن مجموعه اکنون به بار نشست.

بابایی تصریح کرد: خودم به عنوان فرماندار حتی جلسه شورای تامین را در میانکاله برگزار کرده‎ام که حضور ما در آن منطقه حتی موجب موضع‎گیری‎های منفی طرف مقابل نیز شده بود.

فرماندار سابق شهرستان بندرگز با اشاره به قابلیت‎های شهرستان بندرگز افزود: این شهرستان قابلیت‎های بسیاری در موضوعات گردشگری به ویژه سواحل دارد که بالفعل کردن این توانمندی‎ها، نیازمند اعتبارات و امکانات است.

این مسئول یادآور شد: با این امکان مناسب هنوز یک محل مناسب استراحت یا هتل در شهرستان وجود ندارد که این موضوع وضعیت ماندگاری مسافران را در این منطقه مشکل کرده است.

به گفته وی وجود جنگل‎های گردشگری باغو، نرگسی نوکنده و آبشارهای زیبا در این مناطق جذابیت‎های مناسبی را برای شهرستان ایجاد کرده است.

بابایی با اشاره به مدت زمان ماموریت خود به عنوان فرماندار شهرستان بندرگز اذعان داشت: این دوسال مدیریت با نگاه اعتدال و توجه به کارهای اجرایی توام با توجه به دغدغه‎های ائمه جماعات شهرستان بود.

وی متذکر شد: احداث موفقیت‎آمیز مسکن مهر، برگزاری نخستین جشن صیادی در شهرستان بندرگز، دارا بودن رتبه سوم زیرساخت‎های توسعه صنعتی در استان و رتبه اول جذب اعتبارات کارگروه تخصصی کشاورزی در سال 91 از جمله تلاش‎هایی است که طی این سال‎ها در شهرستان بندرگز به بار نشست.

این مسئول در پایان ضمن تبریک به علی اصغر میرزایی، فرماندار جدید شهرستان ابراز امیدواری کرد که وی بتواند با تعامل و تدبیر در مسیر انجام وظایف محوله موفق باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 18 اسفند 1392
تکلیف اونهایی که اون 28 تومن رو نگرفتن چی میشه؟
نا شناس 19 اسفند 1392
اعتیاد در بخش نوکنده و لیوان بیداد می کند مسئولین بجای اینکه مناطقی را به حوضه استفاضی خود اضافه کنند بیانند اول این مناطقی که در اختیارشان هست را خوب برسند اضافه کردن پیش کش کاش از جناب آقای بابایی می پرسیدید در این دو سال چند نفر در شهر نوکنده و روستاهای جفاکنده و لیوان به قتل رسیدند همه اینها نشان دهنده توجه نداشتن به این مناطقه ، نوکنده زمانی در کشتی بزرگی می کرد نوکنده زمانی عالمان بزرگی چون آیت الله ربانی داشت که آیت الله بهجت در مورد ایشان فرمودند اگر شیخ حمزه ربانی در شهر دیگری بود یکی از مراجع بزرگ ایران بود نوکنده آیت الله ملاح جعفر استرابادی یکی از مراجع بزرگ قرن 13 را داشت نوکنده عالمانی چون آیت الله نجفعلی فاضل استاد آیت الله کوهستانی را در خود پرورش داد نوکنده آیت الله میر تقی نصیری .....کجایند بزرگان نوکنده ....بایی ببیند چرا این شهر از زمانی که از مازندران جدا شد چه بر سر آن آمده الان قهرمانان نوکنده در زمان کودکی و نوجوانی وبه قهرمانی دست می یابند اما بعد از مدتی به مهرهای سوخته تبدیل می شوند بیایید حال روز قهرمانان دیروز کشتی همچون رحیم شربتی که مربی بسیاری از کشتیگران بزرگ بود راببیید جز اویس ملاح از بقیه حتی نامی هم نمانده وقتی وارد نوکنده شوی حتی صاحبان هر شغلی را نگاه کنی از سوپر مارکتی گرفته تا بنگاه دار املاک از سبزی فروش گرفته تا استاد دانشگاه یا بیشتر کارکنان بومی شهرداری با گوش شکسته که نشان بزرگی این شهر در زمان های نچندان دور را می دهد الان جز درد و افسوس چیزی نمی بینید.....
شمالی 19 اسفند 1392
اصلاً یه فرماندار با حقوق بالا چرا یارانه می گیره؟ همین آدم باعث می شن که به بعضی از نبازمندای واقعی سبد کالا تعلق نگرفته. تازه ایشون(فرمانداری که یارانه میگیره) اومده داره زبان اعتراض نیازمندا شده!
نا شناس 19 اسفند 1392
آقای بابایی فاز اول رو که شما عالی کارکردین مگه حالا فرماندار نیستی این حرفا رو میزنی 8 سال دوره شما مردم برای همه جیز صف وایستادند واقعا جای تاسف داره از شماها ..........
مصطفی اسماعیل زاده 19 اسفند 1392
ضمن خداقوت به فرماندار بندرگز یک فرماندار باید در دولت تدبیر راز دار باشد نه اینکه یک سبد کالا به وی تعلق همه جا بازگو کند مردم چگونه باخبر شدن شما سبد کالا گرفتی....
عرض نمایم فرماندار سیمرغ دکتر علی اصغر میرزایی مرد تعامل است اگر هر دولتی روی کار بیاید ایشان تعاملش بالاست چون سابقه بالای ایشان د روزارت کشور نشان داه است هم اکنون تو دل مردم نشست فرمانداری که ظرف یکسال 20 اداره را مسقر نماید و7 اداره دیگر را مرحله تاسیس باشد مگر مردم چی میخواهند مدیری میخواهند که غرور نداشته باشد فرماندار که دلسوز مردم است مثل میرزایی. مردم برایش جان میدهند ایشان داری شخصیت بالایی است و در بین مردم ومشکلات مردم را یکی بعد از دیگری پیگیری وتا آنجایی توان داشته باشد کم نمیگذاره ما مردم سیمرغ وشوراهای اسلامی راضی هستیم از پیگیریهای خالصانه فرماندار شایسته خودمان . وسلام نامه تمام. دوست دار فرماندار خادم مردم سیمرغ
نا شناس 19 اسفند 1392
آخ قربون دهنت فرماندار بندر گز
واقعا مردیتو ثابت کردی.....
این قدرت بیان و درکو متاستفانه مسئولین دیگه نداشتن
ساداتی 19 اسفند 1392
اینجانب کارمندی هستم با حدود یک و نیم میلیون تومان حقوق ماهانه که همان اول سبدکالا به من تعلق گرفت(اگرچه با این حقوق همیشته هشتم گرو نه هست) ولی یکی از بستگان نزدیکم که تنها منبع درآمد ثابتش فقط یارانه نقدی است و محتاج به نان شب حتی در مرحله دوم هم سبدکالا به آنها تعلق نگرفت ..... !!!!!!
نا شناس 19 اسفند 1392
اقاي فرماندار سابق هم شما و هم بي بضاعت بايد يارانه بگيرند انگار دولت از جيب خود داده از پول نفته مملكته ما هه تازه پارسال نفري 80هزار تومان بوده بقيه را دولت به جيبش زده
نا شناس 20 اسفند 1392
اگه فرماندارهم میموندی این حرفهارومیگفتی آقای بابایی شموشکی.مسلمانه
علی 20 اسفند 1392
آقای فرماندار اگه در مقام خودت ابقا میشدی این حرفها رو میزدی هنر بود . ضمنا خودتو با وزیر ناهماهنگ دولت قبل مقایسه نکن
عباد 20 اسفند 1392
اگه شب انتخابات به ما می دادن و دقیقا می فهمیدیم برای .... است به ما بر نم یخورد.

خدایش با انصاف باشیم ، سهام عدالت دادن به ما فقط شب انتخابات یا نزدیک های انتخابات یکی یا دو تا چهل هزاری در این هشت سال دادن
نمی گم ضعف نبود اما خدا پدر شان را بیامرزد شب انتخابات ندادن و یکمی به عزت ما بر نخورد.
نا شناس 20 اسفند 1392
چه عجب آقایان چند کلمه هم به نفع مردم بی بضاعت سخن فرمودن اونا که میگن مردم فقیری نداریم همه چی آرومه!!!! پس چی شد بابا مردم نون ندارن بگیرن سر سفره بزارن بعد مسئولین 50درصد 50درصد قیمت های حامل های سوختی رو میبرن بالا چرا؟؟؟؟؟؟ چون خودشون دستی در کار داندو کارگاهی و کارخانه ای به نام بچه و ایال و چند فامیل نسبی و سببی کورشن مردم بمیرن نداشته باشن ربطی به آقایان ندارد ... درود بر شجاعتت مسول اسبق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.158 seconds.