.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان درآمد دولت از جرائم رانندگی

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده ناجا در حاشیه نهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره مبلغ جریمه‌ها در سال 92 گفت: مجموعاً حدود هزار میلیارد تومان از طریق جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب خزانه‌داری واریز شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس وی گفت: من به درستی میزان سهم ناجا را از این مقدار نمی‌دانم اما در قانون سهم مشخصی برای فرهنگ‌سازی، امداد و نجات و همچنین خود نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناجا درباره تکالیف دستگاه‌ها بر اساس برنامه سوم توسعه نیز گفت: چند تکلیف در قانون وجود داشت نظیر افزایش قیمت سوخت، مراقبت جاده‌ای و خروج ناوگان فرسوده از جاده‌ها که البته این‌ها به دلایلی محقق نشده است.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم تا پایان برنامه سوم یعنی تا پایان سال 94، 30 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش هوشمند سازی جاده‌ها قرار گیرد.

یکی از خبرنگاران از احمدی‌مقدم درباره طرح نوروزی پرسید که وی گفت: حدود 240 هزار نفر مأمور نیروی انتظامی در فرماندهی‌های مختلف شیفت‌بندی شده و شبانه‌روز فعالیت خواهند کرد.

احمدی‌مقدم درباره سرقت‌ها و جرایم خشن نیز گفت: آن چیزی که مشخص است این است که جرایم خشن یا در سطح سال گذشته مانده یا کاهش بسیار کمی داشته است هر چند که سرقت‌ها 20 درصد افزایش یافته است.

احمدی‌مقدم گفت: امسال با توجه به تغییر و تحولاتی که در دولت صورت گرفت مجموعه تجمعات 12 درصد کاهش داشت که این نشان از ارتقای ظرفیت امنیتی کشور دارد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره آخرین وضعیت 5 مرزبان ربوده شده نیز گفت: وضعیت این افراد تغییری نکرده اما خوشبختانه پاکستان پذیرفته کرده ربایندگان از داخل مرز این کشور به کشور ما آمده و سپس به کشورشان بازگشته است.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد که تلاش پاکستان برای بازگرداندن مرزبانان این نوید را می‌دهد که در آینده از وقوع چنین اتفاقاتی پیشگیری شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره اظهارات رئیس سازمان استاندارد درباره خودروی اسکانیا نیز گفت: در هیچ جای دنیا نسبت به چنین موضوعی اینقدر حساسیت ایجاد نمی‌شود و زمانی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد خودروساز از مردم عذرخواهی می‌کنند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 19 اسفند 1392
اقاي احمدي مقدم افتخار نکنيد که هزار ميليارد درآمد داشتي،آن روز بايد افتخار کنيد که چقدر فرهنگ سازي کردي که راننده تخلف نکند،.اين همه درآمد با چه قيمتي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.