.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب تندیس مادران دارای 3 شهید گیلان
شمال نیوز: 11 مادر در استان گیلان دارای 3 فرزند شهید هستند که تندیس آنان بر میادین نصب می شود.


شمال نیوز: مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان از نصب تندیس مادران دارای 3 شهید گیلان خبر داد و گفت: 11 مادر در استان گیلان دارای 3 فرزند شهید هستند که تندیس آنان بر میادین نصب می شود.

سرهنگ ابراهیم جوادی، مسئول ستاد کنگره سرداران ، امیران و 8000 شهید استان گیلان در نشست خبری در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این ستاد در سال جاری، اظهار کرد: جمع آوری و حفظ آثار شهدای دفاع مقدس و نشر و اشاعه این آثار از اهداف مهم ستاد کنگره شهدا است.

وی برگزاری 700 یادواره شهدا در سطح محلات، کانون ها، شهرستان و رده های اقشاری سراسر استان را از برنامه های این ستاد عنوان کرد و افزود: در سال جاری 8 عنوان کتاب نسل روح الله، شوق وصال، پرستوی بانی بنوک، سینه سرخان عاشورایی، ترکش داغ، نصر4، ره یافتگان وصال و طلایه داران دشت خون توسط ستاد به چاپ رسیده است.

مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان با تاکید بر ضرورت تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری کنگره شهدای گیلانی، تصریح کرد: کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان در سال 94 با همکاری ستاد کنگره شهدا، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری برگزار خواهد شد.

جوادی آموزش و اعزام راویان دفاع مقدس، سازماندهی و جمع آوری اسناد شهدا به سامانه ستاد را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: تاکنون اسناد و مدارک 6000 شهید استان گیلان شامل عکس، فیلم، صوت و مکتوبات و مصاحبه با رزمندگان و فرماندهان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به چاپ و نشر نشریه «ستارگان درخشان» در 4 فصل نامه یادآور شد: پربارتر کردن سایت ستاد کنگره به نشانی www.8000ghahraman.ir  یکی از تمهیدات مهم ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان است.

مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان از تعیین میادین ام الشهدا در استان خبرداد و بیان کرد: 11 مادر در استان گیلان دارای 3 فرزند شهید هستند که تندیس آنان بر میادین نصب می شود.

جوادی با بیان اینکه نصب تندیس مادران دارای 3 شهید در 6 شهرستان استان صورت می گیرد، اضافه کرد: اولین تندیس به نام مادر شهیدان یوسفی در رشت نصب می شود و تندیس دیگر مادران نیز در شهرستان های فومن، انزلی، آستانه، رودسر و لنگرود با همکاری قرارگاه سازندگی کوثر، سپاه، استانداری، بنیاد شهید و ستاد کنگره نصب خواهد شد.

وی در پایان از نصب یادمان های سرداران شهید گیلان در ورودی و خروجی های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادمان ها در ورودی و خروجی  شهرستان  های رودبار، رودسر و آستارا نصب خواهند شد.

منبع: ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

راوی 19 اسفند 1392
روحشان شاد وراهشان پررهرو باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.