.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ ماجرای کلید عمو پورنگ وحسن آقای روحانی ؟!!.

شمال نیوز: ارسلان رسولی در یادداشتی طنزگونه در سایت خبری « کلارنا » نوشت :

عمو پورنگ کلیدش راباحضور بچّه ها رونمایی کرد وحسن آقا نیزکلیدش رادرحاشیه انتخابات 92 . وهردو مدعی شده اند برای حل مشکل جامعه اسلامی تلاش می کنند !.

عمو پورنگ می گوید : کلید من مربوط می شود به صندوقی که دروغ وهمه پلیدی ها رادر خود جای داده است، تا همه مردم درآرامش زندگی خوبی داشته باشند.

بجای بدی باهم مهربان باشند. درکنار یکدیگر به هم کمک کنند.

راست گفته اند که اگر دویدن مادرسلامتی است، دروغ نیز مادر همه بدی هاست. چرا که در پس دروغ، دزدی، تهمت، خشونت، اختلاس وپلیدی چشمک می زند،

عمو پورنگ بانشان دادن نمادین کلید، کودکان مارا ازخطردروغ وبدی ها برحذر می دارد، وبا این حرکت پسندیده و معقول به ما یادآور می شود که دروغ وبدی ها را ازخودمان وازجامعه دورکنیم. تا زندگی خوبی داشته باشیم.

هریک ازکلید های عمو پورنگ وحسن آقا دیگری را کامل می کند، یعنی اگرکلید عمو پورنگ نتواند دروغ وبدی ها را مهارکند، حسن آقا نمی تواند باکلیدی که دارد گره کور مشکلات این مملکت را که ازگذشته های دور تابه امروز با دروغ و دست اندازی به بیت المال ریشه دوانده است بازنماید. یعنی نمی تواند اعتدال را برقرار ودرکناردروغ ازعدالت سخن بگوید، حتی نمی تواند به حل مشکلات دهک های کم درآمد فکرکند.

البته براین باوریم که سران سه قوه ولایتمدار ودلسوز این مردم اند، نمی توانند وابسته به هوای نفس وطالب دنیا باشند.

دیگراینکه نمی توانیم باورکنیم که هدایت سوء مدیریت ها وفساد اقتصادی در دستگاه های اجرایی وبدنه دولت به آنان مربوط می شود !.

ولی درکنار این همه اعتماد به سران سه قوه، این سؤال نیز پیش می آید که چگونه می شود با توجه به نظارت مستمر دستگاه های نظارتی کشور که زیر نظر سه قوه فعالیت می کنند !، همچنان سوء استفاده وفساد مالی توسط مدیران ارشد دردستگاه های دولتی ونیمه دولتی بصورت فله ای دیده شود ؟!. بطوریکه اختلاس وسوء استفاده های ده ها وصدها میلیاردی درجامعه ما عادی شده است. دلیل این همه بی قانونی درجامعه عملکرد ضعیف قانون دربرابر باندهای مافیای اقتصادی ومفسدان مالی است که تخریب وتضعیف اقتصاد اسلامی را هدف گرفته اند !.

مفسدان اقتصادی هرچه بیشتر چپاول می کنند بیشتر امنیت شغلی و اجتماعی پیدا می کنند ؟!.

اینجاست که ضعف وبی توجهی مدیران ارشد دولتی ودینی خصوصاً مدیران سه قوا دربرقراری حداقلی عدالت اجتماعی خودش را نشان می دهد .

با توجه به مشکلات پیش رو حسن آقای ما می تواند مشکل دهک هایی گه تحت حمایت کمیته امداد امام، بهزیستی و . . .  زندگی بخور ونمیری را می گذرانند، به راحتی یک کلید حل نماید ؟!.

مطمئن باشید نمی تواند. تا بستر آماده خدمت نباشد نمی شود کارکرد . چراکه آقازاده ها باپشتوانه گرمی که دارند نخواهند گذاشت قشر کم درآمد روی خوش ببیند !.

سخن آخراینکه حسن آقای ما وقتی می تواند موفق بشود که عمو پورنگ دروغ، تهمت وهوای نفس را از وجود جامعه جمع آوری ودرصندوق مخصوصش نگاه دارد. ودرب آن را قفل وکلیدش را درصندوق ارزی کشور به امانت بگذارد، تابلکه ایشان بتواند مشکلات مردم را یک به یک حل نماید !!.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
کلید حسن آقا که گم شد شاید عمو پورنگ پیداش کرده و با زبان طنز خواسته به مردم بفهمونه کلید دروغ بود مثل خیلی چیزهای دیگه که با این کلید به خورد مردم داده شده!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.