.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنزین ارزان به جای بنزین نوروزی !

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از آنجا که دولت با وجود الزام برای افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی، بنزین را گران نکرد، مردم در هفت‌ماه گذشته، از بنزین ارزان به جای بنزین نوروزی استفاده کرده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر اظهار کرد: امسال دولت مصوبه‌ی مناسبی برای تشکیل ستاد هماهنگی‌های سفر در همه‌ی استان‌ها داشته و با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، هماهنگی‌ها برای ارائه‌ی خدمات به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در نوروز با اتحادیه‌های بخش خصوصی انجام شده است، بسیاری از اقامتگاه‌ها در استان‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند تا نه‌تنها قیمت‌های خدمات نوروزی را افزایش ندهند، بلکه ۱۵ تا ۴۰ درصد در استان‌های مختلف برای مسافران تخفیف بدهند.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد: اداره‌های کل در استان‌های مختلف بر نحوه‌ی خدمات‌رسانی دستگاه‌های در نوروز نظارت کامل دارند و امیدواریم نوروز پیش‌ رو، کم‌حاشیه و کم‌حادثه‌ترین نوروز، در سال‌های اخیر باشد.

سلطانی‌فر در پاسخ به پرسشی درباره‌ی وضعیت بنزین نوروزی، گفت: مردم در هفت‌ماه گذشته، از بنزین سفر استفاده کردند، چراکه با وجود الزام قانونی برای افزایش ۳۸ درصدی قیمت حامل‌های انرژی، دولت در ماه‌های گذشته افزایش قیمتی اعمال نکرد. هم‌چنین با وجود این‌که افزایش قیمت این حامل‌ها در بودجه‌ی سال آینده پیش‌بینی شده و مقرر بود تا از ابتدای سال آینده اعمال شود، دولت آن را به بعد از تعطیلات نوروز موکول کرده است.

او اضافه کرد: مردم ماه‌هاست از بنزین به‌صورت ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
بنزین ارزان!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظور همون 400-700 تومنی رو میگین!!!!!!!پوست این مردوم کندین حالا منت سر مردم میزارین ارزون قیمت!!!!!! تولید کننده برتر در تولید نفت وگازیم مردم رو پوست کردین خدایا شکرت که خودمون خریدارش نیستیم وگر نه خداد بداد این مردم باید میرسید .... پول نفتو گازو میگیرین باهاش کیف میکنید بعدش گند فسادش در میاد اونوقت منت هم میزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.