.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رئیس شورای شهرساری بمناسبت روزپرستار
ما فقط مي توانيم به پرستاران دست مريزاد بگوئيم و اينجانب ضمن گراميداشت روز پرستار و تبريك اين روز به پرستاران شريف، آرزو مي كنم همه مطالبات بحق پرستاران از سوي متوليان تامين شود.

شمال نیوز:رئیس شورای اسلامی شهر ساری، در آستانه روز پرستار، ضمن گرامیداشت این روز و تبريك اين روز به پرستاران شريف پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام دکتر باقری به شرح ذیل است:

روز 16 اسفند مصادف با پنجم جمادي الاول،خجسته زاد روز حضرت زينب (س)، بزرگ پيام رسان كربلا و اسوه صبر و نجابت و بانوي كرامت و مهرباني است.

اين بانوي بزرگوار كه خطابه هاي آتشين و عرفانه اش ياد پدر گرامي ايشان امير المومنين حضرت علي (ع) را در ذهن مردم زنده مي كرد، در واقعه عاشورا و حوادث پس از آن ،علاوه بر ايفاي نقش عظيم پيام رساني و زنده نگهداشتن نهضت سيد الشهداء(ع)، تكيه گاه و اميد همه بازماندگان حادثه عاشورا بويژه كودكان و زنان و پرستار بيماران علي الخصوص حضرت سجاد (ع)امام چهارم شيعيان بود و از آنجا كه همه اين ويژگي ها، الگوي راستيني براي قشر پرستار به شمار مي آيد ،اين روز در تقويم رسمي كشورمان به عنوان روز پرستار نامگذاري شده است.

پرستاران بدون كم ترين ترديدي،رسالت خطيري را بر عهده دارند، رسالتي كه جنبه ي حياتي دارد و از نقش حساس ،پر اهميت و پر ظرافت اين قشر زحمت كش و خستگي ناپذير حكايت مي كند.

پرستاري از بيماران در بيمارستانها و مراكز درماني داراي دو وجه ممتاز و متمايز از هم مي باشد .يكي بعد علمي و حرفه اي آن كه از اصول درماني و پزشكي پيروي مي كند و امري تخصصي است و همين مساله رشته ي پرستاري را به يكي از مهم ترين رشته هاي دانشگاهي تبديل كرده است و ديگري بعد معنوي و اخلاقي آن مي باشد كه در اين راستا بردباري و مهرباني و عطوفت و خستگي ناپذيري و استقامت ،برجسته ترين و اصلي ترين واژه هاي ادبيات پرستاري را تشكيل مي دهد و اين امر حرفه پرستاري را به عنوان يكي از ارزشمند ترين مشاغل جوامع بشري معرفي مي كند و در مجموع تعريفي از پرستاري و پرستاران ارايه مي نمايد كه نزد همه افراد جامعه اعم از كساني كه مستقيماً از خدمات پرستاري بهره بردند و كساني كه غير مستقيم نعمت وجود اين عزيزان را حس كردند يك نعريف دارد و آن عبارت است از اين كه پرستاران ،پيام آوران سلامت و فرشتگان مهرباني اند.

بديهي است ارزش كار پرستاري به قدري بالاست كه واژگان از توصيف آن عاجزند. مراقبت از بيماري كه به دليل بيماري، ناتوان است و به علت ناتواني قادر به انجام امور شخصي اش نيست و نه تنها شبانه روز و در تمام ساعات نياز به مراقبت هاي درماني و پرستاري دارد بلكه نيازمند برخورد هاي مهربانانه و عاطفي است و پرستاران بايد در اوج خستگي هم تمام اين قواعد را رعايت كنند، به زبان ساده است اما در عمل بسيار بسيار دشور است و نياز به روحي بلند و همتي بزرگ دارد كه خاص پرستاران مي باشد لذا ما فقط مي توانيم به پرستاران دست مريزاد بگوئيم و اينجانب ضمن گراميداشت روز پرستار و تبريك اين روز به پرستاران شريف، آرزو مي كنم همه مطالبات بحق پرستاران از سوي متوليان تامين شود.



جمال باقري

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 اسفند 1392
آقاي باقري انجيل نسامي! به جرات مي گويم بسياري از مياندرودي هاي ساكن شهر ساري از جمله اين بنده حقير در انتخابات اخير شورا به حضرت عالي رأي دادند. مواضع غير سياستمدارانه غير مردمي شما در خصوص جداسازي و الحاق ضلع جنوبي جاده فرودگاه دشت ناز ساري از يادها نخواهد رفت.
نا شناس 16 اسفند 1392
درود بر دکتر جمال باقری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.