.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروردین 93 صورت می گیرد ؛
احداث بزرگترین مرکز همايشهاي بين المللي و نمایشگاهی شمال کشور در ساری
شمال نیوز: رئیس گروه طراحی دانشگاه معماری لندن با اشاره به اینکه مرکز نمایشگاهی مازندران براساس معماری اسلامی احداث می‌شود، گفت: از فروردین سال 93 وارد فاز اجرایی این مرکز می‌شویم و زمان بهره‌برداری پروژه، سه ساله است.

شمال نیوز: رئیس گروه طراحی دانشگاه معماری لندن با اشاره به اینکه مرکز نمایشگاهی مازندران براساس معماری اسلامی احداث می‌شود، گفت: از فروردین سال 93 وارد فاز اجرایی این مرکز می‌شویم و زمان بهره‌برداری پروژه، سه ساله است.

به گزارش شمال نیوز، بهرام شیردل پیش از ظهر دیروز در جلسه رسیدگی به وضعیت مرکز نمایشگاهی مازندران در سالن شماره دو استانداری اظهار داشت:‌ حدود دو ماه است که نسبت به طراحی مرکز نمایشگاهی مازندران در شهرستان ساری، اقدام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مرکز نمایشگاهی در مازندران در محور ساری به سمت فرح‌آباد قرار دارد که مجموعه‌ای چند عملکردی است، گفت: ساختمان‌های این مرکز نمایشگاهی که شامل سالن نمایشگاه، هتل، مرکز همایش و مرکز آموزشی برای توسعه آینده در نظر گرفته شده، مکمل همدیگر هستند.

این استاد دانشگاه هاروارد با بیان اینکه با توجه به توسعه شهرسازی که از ساری به سمت فرح‌آباد است و دانشگاه‌هایی که در این مسیر قرار گرفته، این مرکز فرهنگی می‌تواند فرصتی برای این مراکز باشد، گفت: فضای نمایشگاهی در این مسیر لحاظ شده است و همچنین فرصتی برای گردشگری داخلی و خارجی است.

رئیس گروه طراحی دانشگاه معماری لندن با بیان اینکه مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی ایران را به شکل باغ ایرانی در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: مازندران مانند باغی برای ایران است و این پروژه هم بر مبنای معماری و شهرسازی در ایران است.

شیردل با اشاره به اینکه مبنای اصلی پروژه بر اساس معماری اسلامی در ایران است، گفت: از اصول معماری اسلامی در مفهوم پروژه و جزییات آن، تبعیت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مرکز دارای 5 ‌هزار متر فضای سرپوشیده نمایشگاهی و همچنین فضای نمایشگاهی با مجموعه اقامتی دارای 100 اتاق است، خاطرنشان کرد:‌ سالن اجتماعات یک‌هزار و 200 نفره هم برای این مرکز در نظر گرفته‌ایم.

شیردل با اشاره به اینکه از فروردین سال 93 وارد فاز اجرایی این مرکز می‌شویم، یادآور شد: زمان بهره‌برداری پروژه، سه ساله است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 اسفند 1392
بالاخره شما ساروی همین اتا کار بلدنی ،فقط اداراتی که جای دیگه دره بیارین ساری ،کاری برای توسعه استان که نتونی هاکنین.ای شما ادعای کلانشهر نگری دارنی
نا شناس 12 اسفند 1392
دوست عزیز اگر واقع بینانه نگاه کنی در تمامی استانها یی که رشد کردند مرکز استان یک سر وگردن از تمامی شهرهای استان بالتر بوده. پس برای ارتقای استان باید این را بپذیریم که ساری باید رشد کند تا مدیران وزرای کشور به این استان با دید بیشتری نگاه کنند؛نه فقط مکانی برای استراحت وخوشگذرانی خودشان ودیگر پولدارهای کشور.
نا شناس 11 اسفند 1392
جانه برار:
شما انده امکانات ساری ره جپاول هاکاردنی که الان که خامبی شه حق طبیعی ره بیریم شمه سه عجیبه. حق دارنی. مقصر اما ساروی ها هسمی. نمک بخاردنی و نمکدون بشکسنی اما آخ نئوتمی. با این نماینده های با عرضمون. از اول نسه بیلیم این تی بوه. شمه خنا بدون.
نا شناس 11 اسفند 1392
تا کور شود چشم حسودان و عنودان
سعید 11 اسفند 1392
خبر خوبی بود.. تشکر ، امیدواریم آبروی مرکز ستان و استان شود البته با حمایت مسئولین و مردم
نا شناس 11 اسفند 1392
آقایان حسینی و علیپور نمایندگان قائمشهر و سواد جویبار و کیا کلا خوابید یا بیدار مرکزیت نمایشگاه بین المللی قائمشهر در حال حرکت بسوی ساری هست همه را دادیم این یکی هم پیش کش برو بسلامت
نا شناس 11 اسفند 1392
بهتراست این نمایشگاه درجنوب ساری احدات شودتاچندسال بعدمردم ساری مثل فرودگاه ساری حسرت آن رابخورند
نا شناس 12 اسفند 1392
احسنت مبارک استان باشد باوربفرمائید داشته های ساری ،داشته های استان است.
دودانگه ساری 12 اسفند 1392
پروفسور شیردل ازمفاخر معماری ایران وجهان است وافتخاری برای مازندران وساری که نمایشگاهی در شان مردم مازندران طراحی شده که اجرا میشود . لطفا دوستان انصاف داشته باشند ومحل انبار علوفه جهاد درقائمشهر را با نمایشگاه طراحی شده با بهترین متدهای روز دنیا مقایسه نکنند.انشالله مصوبه غلط جدایی میاندرود مانند خیلی از مصوبات غلط دولت که ابطال شد نیز ابطال میشود وفرودگاه ساری دردل ساری میماند تا کور شود تا هرکس که نتواند دید.دودانگه ساری
مهدوی جمنانی 12 اسفند 1392
خبر مسرت بخشی است چون سایت نمایشگاهی اساسا فرصت ساز و تکمیل کننده زنجیره تولید است که مرکز استان همواره از این خلع رنج میبرد البته سنگ بنای آن حدودا هشت سال پیش با تلاش و همت حضرت آیت الله طبرسی نماینده معزز ولی فقیه در مازندران و تعدادی از مدیران دلسوز وقت گذاشته شد که امیدوارم اینبار در محدوده خبر باقی نماند و بطور جدی ساخته شود البته مکان آن نیز بدلیل نزدیکی با بنادر و فرودگاه و مرکز استان بسیار مناسب است و بطور حتم میتواند سهم استان را دراین عرصه و جلب و جذب سرمایه گذار و رشد آورده و نقدینگی بالا ببرد خیر باشد ان شاءالله . م . م . جمنانی
9 12 اسفند 1392
دولت تدبیر وامید انتظار داریم به مرکز استان بیشتر توجه کنند
نا شناس 13 اسفند 1392
خیلی خوبه مازندران نمایشگاه بین المللی نداشت
نا شناس 13 اسفند 1392
بهترین جا برای سرمایه گذاری در ایران جاده فرح آباد ساری می باشد هرروز درحال تغییر می باشد مسئولین بفکر تفکیک نامظم زمینهای اطراف جاده باشند فوق العاده ساخت و ساز زیاده.لطفا کنترل کنید جاده فرح آباد بیشترین ساخت وساز جاده ای کشور می باشد
نا شناس 13 اسفند 1392
جاده دريا مناسب نيست بخاطر اينكه نمايشگاه بايد دسترسي مناسب از شهر هاي قائمشهر جويبار بابل امل سوادكوه داشته باشد چون جمعيت در اي نشهرها است به عنوان مثال فرودگاه ساري اگر بين قائم شهر و ساري ميبود جمعيت بيشتري از شهرهاي بابل و آمل و بابلسر از آن استقبال مي كردتد
نا شناس 13 اسفند 1392
چه ربطی به دولت تدبیر وامید داره نماینده ی جوان ساری با قلدری این حق و گرفت زنده باد دامادی
مهرزاد خراسانی 13 اسفند 1392
با سلام و احترام
به نظر اینجانب در تصمیمات استانی به جای تعصبات قومی و قبیله ای می بایست منافع کل استان لحاظ گردد.
شهرستان قائمشهر با داشتن آزادراه امن به پایتخت(جاده فیروزکوه)، راه آهن(تهران -شمال)،دریا و همچنین بزرگترین میادین میوه و تره بار و ظرفیت های تجار شهر(در بخش محصولات کشاورزی)، بهترین محل جهت شناساندن نقاط قوت استان به دیگر استانها و کشورهای همجوار دریای خزر است.
با تشکر
م.خراسانی
0111 12 اسفند 1392
نمایشگاه بابد توی بابل باشه
شما کلنگ بزننین ولی مطمعن باشین تا 30 سال دیگه به بهره برداری نمیرسه
کار هر کس نیست خرمن ..............گاو نر میخواهد و ................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابلی ریکا
ع 12 اسفند 1392
ساری مرکزاستان است نه همه استان. . . امکانات باید کل استان توزیع شود نه ساری وبابل و...انتقال نمایشگاه بین المللی ازقایم شهر به ساری خیانت مسولین وبی عرضهگی نمایندگان حوزه انتخابیه است
شبیر 12 اسفند 1392
اخه یکی به من بگه نمایشگاه اگه تو شهرستان باشه کی میره اسم مرکز استان یا پاییتخت یعنی به خودی خود برند مثلا نمایشگاه اتومبیلی که در کلانشهر مشهد باشد تا پایتخت زمین تا اسمان فرق دارد و این طبیعی است که امکانات در یک راستا در مرکز استان یعنی ساری باشد بابل که نه وسعت دار نه ریل دارد نه دریا دارد نه فرودگاه دارد نه کارخانه های بزرگ و...در ساری در روز به صرس قاطع بالای 800هزار نفر جمعیت وجود دارد و گفته کارشناسان ساری تا 2 سال دیگر به صورت اتوماتیک کلان شهر میشود.
نا شناس 12 اسفند 1392
بابل تبدیل به اروپا هم بشه بازم همه بهتون میگن بابولی
ساروی زندست 12 اسفند 1392
آقای بابلی ریکا، احترام خودت رو نگهدار. اینجا کامنت میذاری روزانه ده ها هزار نفر می خونن. پس حداقل حرمت همشهریات رو نگهدار. شما برید مشکل آب شهرتون رو حل کنید. بعد بیاد اینجا کامنت بذارید. جالبه برام دو تا مشکل متضاد که در بابل وجود داره اینه که زمین رو که نیم متر بکنی آب میزنه بیرون از طرفی دیگه مشکل کمبود آب دارن. هههههههههه
ارین 13 اسفند 1392
اگر یه خورده وجدان داشتی که نداری لااقل به خاطر اخلاق حرفه ای که شد ه درست اطلاع رسانی کن که این پروژه توسط گروه ارین سینا اجرا خواهد شد پروژه دولتی هم نیست . راستی دشمنی شمال نیوز با ارین سینا برای چیه.?؟؟؟؟؟
amir 13 اسفند 1392
این کارها خیلی وقت پیش باید صورت میگرفت.حالا هم دیر نشده امیدوارم نسل اینده ی مازندرانی ها از داشتن یک مرکز استان خوب و با امکانات در شان مازندران نهایت استفاده رو ببرن.همیشه برقرار باشی مازندران همیشه پاینده باشی شهر عزیزم ساری...
بهمن حمیدی 13 اسفند 1392
طبق آمار سال نود جمعیت شهرستان ساری 478 هزار نفر است حالا حساب کنید تا سال 93 چقدر می تواند رشد داشته باشد! ما در مازندران کلانشهر نداریم .مازندران یم منطقه پرجمعیت است که شهرهای ان جمعیتی نزدیک به هم دارند و این خود یک امتیاز است نه ضعف!
نا شناس 14 اسفند 1392
توجاده فرح اباد بهتراست جاده علمی فرهنگی استان هست
نا شناس 14 اسفند 1392
معلومه وقتی استاندار مازندران اینجور یکه تازی کرده و فقط از بابل مدیر انتخاب میکنه این شهروند محترم بابلی ریکا باید اینگونه گستاخانه سخن بگوید و امیدوار باشد که استاندار اقدامش را در بابل کند . " مازنی ریکا "
نا شناس 14 اسفند 1392
معلومه وقتی استاندار مازندران اینجور یکه تازی کرده و فقط از بابل مدیر انتخاب میکنه این شهروند محترم بابلی ریکا باید اینگونه گستاخانه سخن بگوید و امیدوار باشد که استاندار اقدامش را در بابل کند . " مازنی ریکا "

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.138 seconds.