.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟
شمال نیوز: آیا تاکنون حافظه سیستم خود را به دلیل آسیب از دست داده‌اید؟ قطعا کسانی که در‌ چنین موقعیتی قرار گرفته‌اند، خاطرات خوشی بابت از دست رفتن بخش انبوهی از اطلاعات خود ندارند؛ بنابراین، اگر به دنبال فرار از‌ چنین موقعیت وحشتناکی هستید، بهتر است هرچه زود‌تر از میزان سلامت حافظه اصلی سیستم خود با‌خبر شوید! متأسفانه هیچ نوش‌دارویی برای جلوگیری از مرگ هارد دیسک وجود ندارد؛ نه حافظه‌های دیسکی و نه حافظه‌های SSD هیچ یک از خطر از کار افتادگی در امان نیستند و به مرور زمان و در اثر استفاده طولانی ‌بازنشسته می‌شوند و همراه با خود بخش انبوهی از اطلاعات کاربران را از میان می‌برند.

اما تنها راه برای جلوگیری از خسران شدید در این سناریو، آن است که از وضعیت سلامت حافظه سیستم خود آگاه شوید تا پیش از هر گونه اتفاق ناگوار بتوانید دست‌‌کم اطلاعات حیاتی خود را نجات دهید:

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

نرم‌افزار Hard Disk Sentinel ابزاری است که شما را به خوبی از وضعیت کنونی سلامت حافظه سیستم آگاه می‌سازد. در واقع این نرم‌افزار، ‌ابزار رصد و آنالیز HDD و Multi OS SSD است و هدف از طراحی آن آزمون، خطایابی و برطرف کردن مشکلات حافظه سیستم است. همچنین وضعیت سلامت و کارکرد حافظه را نیز گزارش می‌کند؛ یک ابزار جامع و کامل برای مراقبت از حافظه.

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

نصب نرم‌افزار بسیار ساده است و واسط کاربری آن به رغم آنکه در نگاه اول کمی شلوغ به نظر می‌رسد،‌ کاملا یکپارچه بوده و بخش‌بندی مناسبی برای عملکردها دارد.

در پنل سمت راست اطلاعات کلی حافظه اعم از مدل و ظرفیت آن مشخص‌ و همچنین میزان سلامت هارد دیسک نیز نشان داده شده است. در تب اصلی یعنی Overview شما می‌توانید ‌دقیق میزان سلامت هارد‌دیسک، نحوه عملکرد آن و طول عمر و زمان فعالیت هارد دیسک را ببینید.

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

‌شما می‌توانید در تب Temperature‌اطلاعاتی از وضعیت درجه حرارت حافظه کنونی به شکل میانگین و حتی تاریخچه آن را ببینید.

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

همچنین اگر مشتاقید که از نحوه و جزئیات کار هارد دیسک خود آگاهی یابید، می‌توانید به تب Disk Performance رجوع کنید. در این تب اطلاعاتی نظیر بالاترین سرعت خواندن، نوشتن حافظه و همچنین میزان فعالیت فعلی هارد با نمودار گرافیکی ارائه شده است.

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

اما شاید مهمترین تب در واسط کاربری این برنامه، تب S.M.A.R.T باشد! S.M.A.R.T مخفف ترکیب Self Monitoring, Analysis and Reporting Technology است و ‌به شکل دقیق و با اعداد و ارقام، مشخص‌کننده وضعیت سلامت هارد دیسک است.

چقدر از میزان سلامت هارد دیسک خود خبر دارید؟

در این بخش شما می‌توانید مجموعه‌ای از مشکلات موجود‌ روی دیسک و درجه بحرانی بودن آنها را ببینید. این امر به شما در یافتن نقاط مشکل‌ساز حافظه یاری می‌رساند و می‌توانید بر پایه اطلاعات آن، در زمان مناسب ‌داده‌های خود از روی سیستم را نجات دهید.

البته امکانات این نرم‌افزار به همین ارائه اطلاعات محدود نمی‌شود. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند ‌آزمایش‌هایی روی حافظه انجام دهد که این آزمون‌ها‌ی کلی و جزئی به بررسی وضعیت حافظه می‌پردازند.

در مجموع Hard Disk Sentinel یکی از بهترین نمونه‌هایی است که می‌تواند کاربران را از وضعیت کلی حافظه سیستم آگاه سازد./250تابناک

 

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم - 17 MB
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.