.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادیب یزدی در چهارمین سالگرد ارتحال مرحوم کردان؛
نظام با مناظره و مچ گیری رابطه ای ندارد
شمال نیوز: هر فردی مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی گرفت مردم تصور می کنند که مدیر آمده تا بار خودش را ببندد و برای اقوام و دوستان خودش کار انجام بدهد که این نگاه نسبت به مدیران نادرست است.

شمال نیوز:  حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی در چهارمین سالگرد ارتحال مرحوم حاج علی کردان در مسجد محمد رسول الله میدان فرح آباد ساری از مرحوم کردان به عنوان مغز متفکر مدیریت در کشور یاد کرد و خاطرنشان کرد: مرحوم کردان با اراده پولادین و نگاه جانانه مدیریت اسلامی را در جامعه پایه گذاری نمود و با سرپنجه تدبیر مشکلات امور را برطرف می کرد.
وی افزود: مرحوم کردان نماد مدیریت حزب الله بود و با مرگ وی خیلی از مسائل برملا شد.
استاد حوزه علیمه با بیان اینکه مرگ ناگهانی مرحوم کردان خسارت سنگینی بر نظام وارد کرد، گفت: مرحوم کردان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را با یک انگشت دست مدیرت می کرد.
وی گفت: مرحوم کردان دل شکسته و اشک ریزان از دنیا رفت.
ادیب یزدی افزود: ظلم های در کشور بر اثر تبلیغات زیاد دشمن و برخی مواقع نیز بر اساس ندانم کاری در داخل کشور بر مدیران کشور وارد شد که موجب تخریب مدیران شد.

قدر مدیران کشور را بدانیم

ادیب یزدی با اشاره به اینکه ظلم های که به مدیران نظام درطول 34 سال انقلاب بر مدیران وارد شد، بر کسی پوشیده نیست، گفت: اگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی مسئولیتی را قبول کند درمقابل مردم خجالت می کشند و پیشانیشان درمیان مردم محکوم شده است.
وی با اعلام اینکه مدیریت در نظام اسلامی حریم، قانون وهدف دارد، گفت: هرچه از عمر این انقلاب بیشتر می گذرد ما این نقیصه بی اعتمادی مردم به مدیران را بیشتر در جامعه اسلامی مشاهده می کنیم.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: در مواقعی ملاحظه می کنیم که دستگاه ها در داخل نظام به صورت غیر ارادی تحت تاثیرجو قرار گرفته و توسط افراد داخلی مدیران نظام را سرکوب می کنند.
مقام مسئول با بیان اینکه مدیران در نظام جمهوری اسلامی دارا هدف و قانون بوده که نباید مدیران فراموش شود، افزود: اگر در جامعه ای فرهیختگان و نخبگان نظام عقب نشینی کنند، مسئولیت نظام به دست مدیران ناشی و بی لیاقت می افتد.
.
اقتدار اسلام درجهان

وی با بیان اینکه در حال حاضراسلام با همه اقتدار وسط میدان قرار دارد، تصریح کرد: دشمن با تمام توان به دنبال تجهیز وهابیت و سلفی گری بوده تا بتواند جلوی ماهیت اسلام را بگیرد.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مدیریت خالصانه نظام از زمان رجایی آغاز شده است، گفت: مدیران درآن زمان محبوب بودند و مردم پشت سر مدیران کشور با افتخارنماز اقامه می کردند.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر جریانی به دنبال متهم کردن مدیران نظام است، گفت: هر فردی مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی گرفت مردم تصور می کنند که مدیر آمده تا بار خودش را ببندد و برای اقوام و دوستان خودش کار انجام بدهد که این نگاه نسبت به مدیران نادرست است.

با دولت نباید به صورت گزینشی برخورد کرد

ادیب یزدی افزود: مدیران نظام جمهوری اسلامی متدین، دانشمند و تحصیل کرده بوده شاگردان مکتب نهج البلاغه هستند و به نحو شایسته ای کشور را مدریت می کنند، خدا را خوش نمی آید به مدیران خودمان جسارت کنیم.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید منتخب مردم و مقام معظم رهبری بوده و باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: ما به دنبال این نیستیم که با دولت ها به صورت گزینشی برخورد کنیم

نظام با مناظره و مچ گیری رابطه ای ندارد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برخورد دکتر احمدی نژاد با دکتر روحانی واقعا حکیمانه و بزرگ بود و پس از پیروزی روحانی در انتخابات احمدی نژاد به وی تبریک گفت وبه ایشان گفت وزارتخانه در اختیار شما قرار دارد انتظار می رفت رئیس جمهور نیز با احمدی نژاد برخورد حکیمانه داشته باشد.
ادیب یزدی با بیان اینکه مردم با مناقشه، مناظره و مچ گیری رابطه خوبی ندارند، گفت: مردم کشور براداری و رفاقت را دوست دارند.
وی با اعلام اینکه فضای مناقشه، مچ گیری و مناظره فضای مناسبی نیست، گفت: مسئولان کشور نباید به دنبال بهانه جویی و رسوا کردان دیگران باشند.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم جامعه باید جایگاه و منزلت نظام را حفظ کنند، گفت: عزت مردم، حقوق ملت ومردم و جایگاه ولایت باید در جامعه رعایت شود.

خاطر نشان می شود؛ در مراسم سالگرد مرحوم کردان، آیت الله نظری، دکتر فلاح استاندار نییان معاون عمرانی ،شجاعی و مقیمی، نمایندگان ساری و بهشهر،ابراهیمی مدیرکل ارشاد،فرماندار ساری، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر ساری حضور داشته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1392
احمدی نژاد ما را ول بکن نیست
نا شناس 16 آذر 1392
جناب اقای یزدی این موضوع کاملا درست است که مدیران به دنبال منافع شخصی اند گل گفتی
نا شناس 16 آذر 1392
حتما مدیران ناز وگوگولی یه کارایی کردن که مردمه ....اینجوری فکرمیکنن دیگه
ن.ت 16 آذر 1392
با سلام زندگی ام رو مدیون لطف اقای کردان هستم
ما حدود 100 نفر از جوونای این شهر و استان مازندران حکم استخدامی خودمان را از این مرد بزرگ امضا گرفتیم
همینقدرش اورا کافیست
از تموم شهرههای مازندران نه فقط ساری
اقای کردان مثل شما دگر نخواهد امد چه ابهتی
چه صلابتی
حیف و صدحیف
همیشه افسوس میخورم
نا شناس 15 آذر 1392
مسئولی که برای گرفتن پست و مقام به هر دری میزند و کلی خرج میکنه تا پست بگیره معلومه که بعد از گرفتن پست دنبال جیب خودشون و اطرافیانشون باشن.
چرا باید یه نفر چند صد میلیون خرج کنه تا شورای شهر بشه؟ فقط برای خدمت رسانی ؟ این با عقل جور در میاد؟
نا شناس 15 آذر 1392
آقای استاندار معلولین نیز حقی دارند از آقای طالبعلی پورشریعه مدیر عامل جامعه معلولین و از معلولین موفق استان به عنوان مشاور انتخاب کن و از وجود مبارک ایشان استفاده کن
با تشکر جمعی از معلولین استان
نا شناس 15 آذر 1392
بابل: كاش مرحوم كردان بابلي بود تا ببينند چطور از او ياد مي كرديم .
نا شناس 16 آذر 1392
رجمت خدا بر این مردد بزرگ مازندران و ایران
نا شناس 16 آذر 1392
کردان؛ علی کردان. مدیر بسیجی ملی. خدوم و گمنام. روحش شاد
نا شناس 16 آذر 1392
حاج آقا ای کاش آن موقع که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور قبل از خود وهمچنین بزرگانی چون هاشمی، ناطق نوری و... راتخریب می کرد همین حرف را می زدید تازه آقای روحانی بعنوان رئیس منتخب می بایست با ترسیم واقعیت به مردم می گفت چه چیزی را تحویل گرفته و تاکنون چه عملکردی داشته است این که مچ گیری نیست. وصال
محسن 16 آذر 1392
کردان عزیز روحت شاد افتخارم اینه که مال ساری هستی
نا شناس 17 آذر 1392
....ادیب یزدی با بیان اینکه مردم با مناقشه، مناظره و مچ گیری رابطه خوبی ندارند !!

ببین حاجی جان ! بازی با کلمات رو کی میخواین تموم کنین ؟!

الان اگه یکی 10 میلیون از مالتو غیب کنه ! شما چون با مناقشه و مناظره و مچ گیری رابطه خوبی نداری ، هیچی نمیگی ی ی ی ؟؟!!

شما کل مبالغی رو که توو این چند سال ( حتی در زمان دولت قبل ) حیف و میل و هرز و هدر و اختلاس و غیب شده رو جمع کن ، تقسیم به بیست میلیون خانوار ایران بکن ، ببین که از حق هر خانواده ایرانی ده میلیون تومن توو این هشت سال غیب شده یا نه !!!!!!

حالا کللللا چشما رو ببندن ؟؟! هیچی به هیچی ؟؟؟
نا شناس 20 آذر 1392
خداوند همه رفتگان را بیامرزه ولی خداییش ایشون همه چیز بود الا اینکه حزب اللهی باشه ایشون بر خلاف نوشته اش هیچ نقشی در انقلاب نداشت اساسا انقلابی نبود ولی بر اساس لابی (که البته خیلیها تواین مملکت لابیگر خوبی هستند )رشد کرد تا جاییکه شد وزیر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.