.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشم استاندارمازندران روشن ؛
هرزه گویی آقای مشاور با عنوان رسمی دولتی!
شمال نیوز: تاسف ما از آقای استاندار است که اولاً چرا و چگونه به اینگونه افراد مسئولیت و میدان داده و ثانیاً چرا این افراد افسارگسیخته را همچنان تحمل می کند، آیا احتمال نمی دهد که با وجود چنین فردی ...

شمال نیوز: انعکاس رسانه ای یک خبرازجلسه تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در آن آقای مشاور رعایت ظرافت ها را بر ولایتمداری ارجح دانست، می توانست توسط مسئول مربوطه تکذیب شده و یا توضیح بیشتر داده شود و یا اینکه نهایتاً به یک شکایت منجر گردد، اما از اینکه یک مسئول آن هم با عنوان رسمی اش، با هتاکی و هرزه گویی، چندین رسانه مجازی را به نام، هرزه گو و هرزه زبان و هرزه نویس و هرزه پرداز خطاب کرده و آنها را متهم به روسپی گری رسانه ای و هم آغوشی با هرزه نویسی و فاقد شرافت و صداقت رسانه ای و مشتی دروغگو دانسته که در عقده حقد و حقارت خویش گرفتارند ، بسیار حیرت انگیز جلوه می کند!؟

ادبیات چاله میدونی، قهوه خانه ای و سخیفی که تا کنون حتی نویسندگان آزاد رسانه ها نیز از بکارگیری آن کلمات، شرم داشته و فراتر از آن ژورنالیست های زرد هم آن را بکارنبرده و نمی برند، در سطر به سطر یادداشت و یا همان فحش نامه یک مشاور که برای اولین بار با عنوان رسمی و دولتی اش هم آن را انتشار داده، یک شوک رسانه ای بوده و از این پس یک معیار بدآموز برای پردازش شخصیت واقعی کسی است که تاکنون در پشت پرده جوابیه های هتاک، فعال بوده و امروز پرده ها را کنار زده و معلوم شده که چه زبان و اندیشه ناپاکی، فضای این روزهای رسانه های نجیب استان را مه آلود و ابری کرده است!؟

از آقای استاندار می پرسیم چگونه ممکن و قابل تصور است کسی که به هیچ وجه ظرفیت نشستن بر کرسی هیچ مسئولیت دولتی و اجتماعی را ندارد، امروز بر یک کرسی فرهنگی تکیه زده و می خواهد با این ادبیات زشت، ایفاگر رسالت ها و نقش های فرهنگی در مجامع فرهیخته و تجمعات نخبگانی باشد؟!

این مشاوررسانه ستیز در کدام فضای فرهنگی رشد کرده و بزرگ شده است که قلمش و زبانش تا این حد افسارگسیخته عمل می کند و به همین راحتی قمه کشی رسانه ای را باب کرده و با ادبیات عربده کشی به جنگ رسانه هایی می رود که حالا به هر دلیلی عضو ستاد انتخاباتی ایشان نبوده و به عنوان رکن چهارم دمکراسی می خواهند به حیات اجتماعی خود ادامه داده و نقش آفرینی کنند و اتفاقاً اطلاع رسانی و نقد را همزمان انجام دهند؟!

این مشاور ضد رسانه ای  اگر ظرفیت پردازش رسانه ای را ندارد، نباید رسانه ها را کنار بزند، بلکه خودش باید کنار بکشد و زمانی به کرسی مسئولیت برگردد که در خود ظرفیت نقد ایجاد کرده است!

تاسف ما از حضور وی و امثال وی نیست که انقلاب در پیشینه خود از این چهره ها زیاد به خود دیده است که همانند کف روی آب خیلی زود کنار کشیده و محو شده اند، بلکه تاسف ما از آقای استاندار است که اولاً چرا و چگونه به اینگونه افراد مسئولیت و میدان داده و ثانیاً چرا این افراد افسارگسیخته را همچنان تحمل می کند، آیا احتمال نمی دهد که با وجود چنین فردی، جلسه دیدار با رسانه ها با تحریم بسیاری ازرسانه های تاثیرگذارمواجه شود؟ اگر چه نجابت رسانه ها مانع از تعجیل در اینگونه تصمیمات نهایی است؟!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 13 آذر 1392
نشانه های ناگهانی از بی تدبیری و ناامیدی در دولت تدبیر و امید
خبرنگار 13 آذر 1392
با تشکر از سایت شمال نیوز
این آقای مشاور باید از استانداری مازندران برود
چون توانایی ارتباط با رسانه را ندارد و با اختلاف افکنی و توهین به رسانه اول به استاندار ضربه خواهد زد و بعد به استانداری
بی طرف 13 آذر 1392
با سلام خدمت جناب آقای رمدانی
از اینکه با قدرت مسائل سیاسی را دنبال می کنید و ازعناوین نمی ترسید متشکرم
بعضی از سایت های معلوم الحال و سهم خواه به سایت شما برچسب اقتصادی می زنند و هنوز نمی دانند که رسانه ای که به فکر مسائل اقتصادی خودش نیست همیشه به دنبال مجیز گویی از دیگران است تا خودش را تامین نماید .ولی رسانه شمال نیوز مستقل و با فکر تلاش می کند.خسته نباشید.به عنوان قویترین رسانه مازندران به شمال نیوز افتخار می کنم.
نا شناس 13 آذر 1392
سلام.وقتي روزنامه ... بافحاشي و اون لحن از انتخاب اقاي مهندس نبيان انتقاد ميكنه وشخصيت مقام اول استان رو زير سوال ميبره.ديگه صفت نجابت به همه رسانه ها تعلق نميگيره. لحن و ادبيات اقاي مشاور هم درست نبوده ، رسانه ها هم بايد حد خودشو بدونه وپاشو از گليمش دراز تر نكنه. وبه جاي اينهمه انتقاد وكوبيدن استاندار (كه اهل كدوم شهره زياد مهم نيست.) رسانه ها بايد متحدانه حمايت و همكاري كنند تا با دست خويش كنيم استانمان را آباد.
سید 13 آذر 1392
در روبروی بیمارستان قائم شهر پارک بازنشستگان فاضلاب را خالی می نمایند
که کلیه ماشینها دارای آرم شهرداری را دارند شهردار قائم شهر چرا پیگیری نمی کند؟
س 13 آذر 1392
این آقا تلاشهای دیگران را نادیده نگیرند از اعتدال بدور است که وی جلادانه و بی رحمانه نطق می کند
مرد مرد 13 آذر 1392
باسلام بنده ازاد اندیشم نه حمایتهای شما مدیر محترم رو از مسئولین قبلی تایید میکنم نه بد اخلاقی مشاور محترم رو خواهش میکنم اخلاقیات رو رعایت کنید .این سرزمین متبرک به نام مقدس علویان میباشد باید تاسف خورد بحال مشاور فرهنگی که شرح صدر ندارد شما که ادعای نویسندگی دارید وبه قلم پاک قسم خوردید چرا از کوره در میروید شما هم مثل دولت قبل این سایت ها رو ببندید خیال همه رو راحت کنید
نا شناس 13 آذر 1392
باید تاسف خورد به حال مازندران که مشاور استاندار ش با ا لفاظ روسپی گری به دفاع از خودشان در رسانه می پردازند .جناب آجدانی بنده نه به گرو چپ وابسته ام و نه به گرو راست اما سوالم از جنابعالی این است چگونه بااین نوشتار بی پروا و کلمات زشت و رکیک و با زیان تهدید می خواهید تغیرات مطلوب را انجام دهید . ایا فکر می کنید همه مدیرانی که در دولت احمدی نژاد بودندبا وی همسو بودن هرگز چنین نبوده و نخواهدشد .اما افراطی گری امثال شمایان در دولت احمدی نژاد و حال حاضر در دولت روحانی نه تنها کمک کار دولت نبود ه و نیست بلکه آ ثار تخریبی اش بیشتر بوده و خواهد بود .جنا ب آجدانی عمر 4ساله و شاید 8ساله این دولت هم به سر خواهدآمد و مدیران و مشاوران وابسته به طیف این دولت یک روزی به مانند آقای معافی باید خدا حافظی کنند و چه زیباست خداحافظی دوستانه و صمیمی با یکدیگر نه به زبان تهدید و نفی زحمات چندین ساله شان .درود بر سایت با بصیرت شمال نیوز محکم از ارزشها دفاع کنید و نهرلسید از تهمتها و فشارها
نا شناس 13 آذر 1392
با سلام به عنوان یک برادر کوچک دو سوی قضیه را به حفظ حریم و حرمت ها سفارش می کنم شما اهالی دوست داشتنی قلم رسالت های مهم تری دارید.(افرا)
نظاره گر 13 آذر 1392
جوجه را آخر پاییز می شمارند . منتظر حوادث شرم آور تر باشید.
عمران اكبرنژ‍اد 13 آذر 1392
هر كسي كه قالب قانوني و اخلاقي را رعايت كند حق دارد نظرش را بگويد و بنويسيد و از طرف ديگر كسي به دليل انتصاب و يا انتخاب در مسئوليتي نمي تواند چارچوب ها را كنار بزند و شمشير را از رو بندد.
به قول يكي از بزرگان انقلاب اسلامي:"افراط و تفريط هميشه ضد خود را پرورش مي دهد"و اين سخن را مي توانيم در اصلاح طلبان و اصولگرايان به عينه ببينيم.
راه سومي هم هست كه با پذيرش و رعايت قانون و اخلاق و عرف سخن گفت.
متن بالا متن منطقي و درستي بود
يك مازندراني 13 آذر 1392
شما اين همه اين در و آن در ميزنيد كه آقاي آجوداني كه.. مدير كل ارشاد نشه.....
نا شناس 13 آذر 1392
این فرد بی تعادل و عصبی است که قدرت اداره یک جلسه پنج نفره را ندارد تا مشاور استاندار باشد؟
نا شناس 13 آذر 1392
شما که بدتر نوشتی ؟
حسين 13 آذر 1392
سلام واقعا جاي تاسف است كه چنين فردي بر اين مسند تكيه زده . آقاي استاندار لطفا وجود چنين افرادي را از استانداري پاك نماييد
محمدی 13 آذر 1392
جای تاسف است که فقط نظرات کسانی را منتشر می کنید که موافق شما نوشتند. بهتر است تعادل را حفظ کنید و نظرات مخالف خود را هم بگویید.
خانعلی زاده 13 آذر 1392
از شمال نیوز بعیده اینطوری از خودش دفاع کنه
به نظرم شما باید به جای دفاع کردن فحش نامه ای که توسط مازند نومه نوشته شده رو منتشر کنید تا رسوا بشن اینها همون کسانی هستن که ادعای روشنفکری و نقد پذیری شون گوش فلک رو کر کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروند ساروی 13 آذر 1392
واقعا تاسف آور اقای استاندار این جوری میخوای با این گروه مازندران رو تغییر بدین حق مردم مازندران هست که شاهد این گونه مسائل باشن از روی احساس وقتی به روحانی رای میدن اینم میشه نتیجش .......... آقای رمدانی درج کن لطفا
امیر 13 آذر 1392
]چرا تلاش می کنید آقای آجدانی مدیر کل ارشاد نشه؟ وضعیت کنونی ارشاد اصلا مناسب نیست.اگر شک دارید برید از کارکنان ارشاد بپرسید .ایشون مدیر نشه یکی دیگه میشه .هرکی میشه خدا کنه ساروی نباشه.شما هم تلاش کنید همانند آقای آجدانی کمی صادق باشید و حرف دلتون رو بزنید.انتقاد بکنید از نوع سازنده نه تخریبی
علی 12 آذر 1392
مدیران را این چنین مشاورانی به مخاطره می اندازند
دولت جدید دولت ادب و احترام و گذشت و تعامل است و هر کسی که رفتار خلاف اخلاق داشته باشد از این دولت نیست.
نا شناس 12 آذر 1392
چند دانه سنگریزه در گندم که عیب گندم نیست( درود بر فلاح استاندار محبوب و دوست داشتنی همه مازندرانیها)
خبر نگار 13 آذر 1392
اقای مشاور با این ادبیات سخیف می خواست ومدیر کل ارشاد شود زهی خیال باطل مگر اینکه رسانه ها مرده باشن
نا شناس 13 آذر 1392
نمک ولایت چشم نمک به خناث را کور کند
نا شناس 13 آذر 1392
درود بر شمال نیوز و صداقت و صراحت قلم ولائی اش....
لعنت بر دشمن ولایت
آملی حقیقت طلب 14 آذر 1392
خنده دار اینه که سوتی اون وبلاگ که در رد سایت وزین شمال نیوز مطلب زده مشاوراستاندار را ولایی برشمرده درصورتی که مناظره های وی که در اینترنت موجودهست وی حامی سرسخت رضاخان ملعون خبیث بوده و این نشانه دم خروس....
ميلادي 13 آذر 1392
رسانه ها هميشه دلسوز بودند و خواهند بود.
چون مي گذرد غمي نيست
نا شناس 13 آذر 1392
این هم از دولت تدبیر وامید
نا شناس 15 آذر 1392
مازندران مظلوم و مغموم و عقب مانده به کدامین گناه ناکرده این همه دعوا میبینی ، دعوا بر سر سلیقه ها ، البته ، نه ، کج سلیقه ها ؛ ما چون دور تسلسل و بمانند گذشته و گذشته هنوز و همواره دعوای الفاظ و این شهری و آن شهری ، این محله و آن محله ، و این دسته و آن دسته ، این گروه و آن گروه داریم ، ببینید دیگران چطوری همیشه ما را با اینگونه حرفها و دعواهای بچگانه ، که در بازار روز ناکجاآباد هم یک دسته سبزی خوردن نمیشه ، مشغولمان میکنند ، البته اگر اینطوری نشه و این اختلافها کمک نکنه آقایان چگونه زمینهای با ارزش و چون طلا را به یغما ببرند ، چون ما وقتی دعوا میکنیم آنها را داور میگیریم و آنها هم معامله گرند و از این آب گل آلود سهم خویش را برمیدارند ، شما را بخدا یک بار همه شده فکر کنیم به مصلحت منافع و حل معضلات و مشکلات استان خویش باشیم و . . . م . م . ج .
نا شناس 15 آذر 1392
وه تا مدیرکل فرهنگ وارشاد نواشه ول بکن نیه
نا شناس 15 آذر 1392
درود بر دولت تدبیر امید
نا شناس 15 آذر 1392
فضای رسانه را با کلمات بد وتوهین و تهمت آلوده نکنید. این ادبیات جنجالی که در مناظره 88 باب شد شایسته مملکت شهدا نیست.
نا شناس 15 آذر 1392
ما هم یکی داریم که از این بدتر و ... ولی هیچ کاریش نمیکنن چون به یه جایی وصله . . .
نا شناس 15 آذر 1392
آقای استاندار معلولین نیز حقی دارند از آقای طالبعلی پورشریعه مدیر عامل جامعه معلولین و از معلولین موفق استان به عنوان مشاور انتخاب کن و از وجود مبارک ایشان استفاده کن
با تشکر جمعی از معلولین استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.671 seconds.