.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی درساری

شمال نیوز: اختتامیه نخستین جشواره مشاعره و شعرخوانی رضوی  به میزبانی مازندران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت، صبح امروز در ساری آغاز شد.

مدیر کل کانون پرورشی فکری و کودکان و نوجوانان استان مازندران گفت: یکهزار و 115 بیت شعر رضوی ویژه کودکان و نوجوانان در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره در سه گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.

قاسم عزیززاده گرجی با بیان اینکه شش هزارو ۵۷۴ اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شد، افزود:  شرکت کنندگان پس از سه دوره داوری در نهایت 9 نفر در بخش مشاعره و 12نفر در بخش شعرخوانی رضوی در آیین اختتامیه جشنواره به رقابت می پردازند.
وی اظهار داشت: نفرات اول تا سوم اين جشنواره علاوه بر تنديس ، به ترتيب سه ميليون ريال ، دو ميليون ۵۰۰هزار ريال و دو ميليون ريال دريافت مي كنند.

گرجي ترغيب و تشويق كودكان به سرودن شعر و شعر خواني ، ايجاد فضاي خلاقيت ، شناسايي اشعار و آثار فاخر شعر رضوي و گسترش فرهنگ شعر خواني را از اهداف اين جشنواره عنوان كرد.

وي از همكاري كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان هاي كشور در برگزاري اين جشنواره تقدير كرد و گفت: مشاعره اين جشنواره بين سنين ۱۰ تا ۱۲ساله ، ۱۳تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۷ ساله انجام مي شود.  وي سنين شعر خواني را نيز هفت تا ۹ ساله ، ۱۰ تا ۱۱ ، ۱۲تا ۱۴ و ۱۵تا ۱۷ ساله عنوان كرد .

جشنواره شعر رضوي امروز با شناسايي نفرات برتر به كارش پايان خواهد داد.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.