.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش شکری به انتشار خبر ضرب و شتم مديركل منابع طبيعي؛
نماینده تالش هم سیلی زد هم طلبکار شد !
شمال نیوز: با مسوولین خاطی که با ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی حقوق مردم را ضایع می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهیم کرد؛ مطمئن باشید وابستگان قدرت و ثروت با اجیر کردن تعدادی معلوم‌الحال نیز نمی‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.

شمال نیوز: نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا واکنش نشان داد.

به گزارش شمال نیوز، محمود شکری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفت‌وگوی ایسنا با اسماعیل آرمون، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان که درباره ضرب و شتم چندی پیش مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان از سوی نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی سخن گفته بود در اقدامی کم سابقه از تریبون مجلس با نام بردن از خبرگزاری ایسنا، در این زمینه جملاتی توهین‌آمیز علیه خبرنگاران بیان کرد.
 
وی گفت: با مسوولین خاطی که با ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی حقوق مردم را ضایع می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهیم کرد؛ مطمئن باشید وابستگان قدرت و ثروت با اجیر کردن تعدادی معلوم‌الحال نیز نمی‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.
 
نماینده مردم تالش در مجلس خاطرنشان کرد: من در خانه ملت از مسوولین سایت‌های خبری از جمله ایسنا سوال دارم دفاع از حقوق مردم و گوشزد کردن بی‌عدالتی به مسوولین امر به استناد کدام قانون باید مورد غوغاسالاری بعضی از خبرنگاران شما باشد؟
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تاکید کرد: مطمئن باشید با این تخریب‌ها و تهمت‌ها نمی‌توانید اصل نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرید آیا نمایندگان حق ندارند برای دفاع از حقوق مردم به مسوولین اجرایی که خلاف قانون عمل می‌کنند اعتراض کرده و تذکر دهند؟
 
وی در ادامه با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب خطاب به وی گفت: یادمان باشد ملت خداجوی ایران اسلامی در همه عرصه‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صادقانه و خالصانه ولایت‌مداری خویش را ثابت کردند و همیشه پیرو واقعی راه امام وشهدای عزیز بوده‌اند.
 
وی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای مسوولیت مسوولان را درهمه دوره‌ها دو چندان واینبار صد چندان کرده‌اند که انشالله دکتر روحانی با بکارگیری انسان‌های مخلص خدا و پیرو امام و شهدای گرانقدر و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به خدمت‌رسانی به این مردم،‌ دین خود را به انقلاب ونظام ادا نمایند.
 
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر سر حقوق مردم با هیچ احدی و به هیچ قیمتی معامله نخواهم کرد گفت: من با صاحبان ثروت و قدرت و متجاوزان به حقوق مردم تا آخر قطره خون مبارزه خواهند کرد و به یاری خداوند متعال و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و کمک مسوولین بر شیطان‌صفتان و متجاوزین به حقوق شما پیروز بوده و خواهیم بود.
 
شکری در ادامه تصریح کرد: سازندگی و توسعه تالش بزرگ و رهایی از محرومیت با عنایت خاص خداوند متعال به دست مبارک فرزندان دلسوز و نخبگان انجام خواهد شد و من هیچ اعتنایی به جوسازی و ایجاد فضای تهمت و افترای متجاوزین به حقوق مردم نخواهم داشت و با حمایت پشتیبانی آنها با قدرت از حقوق مردم دفاع خواهم کرد.
 
شکری در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به واگذاری غیرقانونی زمین‌های منابع ملی به افراد غیرمستحق توسط مسوولین مربوطه وزارتخانه خود تذکر می‌دهم که این موضوع باعث بی‌عدالتی در استفاده مردم از منابع عمومی و ملی شده و ایجاد نارضایتی می‌کند.
 
  اظهار نظر این نماینده در خصوص خبرگزاری ایسنا، در حالی اتفاق افتاد که خبرنگار پارلمانی این خبرگزاری در چند روز گذشته تلاش‌های متعددی جهت گفت‌وگو و توضیح این نماینده در خصوص برخورد با مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان داشته است که هربار با قطع تماس توسط این نماینده مواجه شد.
 
گفتنی است، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در گفت‌وگوی ایسنا مطرح کرده بود به دلیل عدم تمکین مدیرکل طبیعی استان گیلان در هنگام ماموریت به زیاده‌خواهی نماینده شهرستان تالش در مجلس شورای اسلامی در تقاضای صدور مجوز افزایش بهره‌برداری از جنگل‌های تالش برای شرکت بهره‌برداری جنگل شفارود، این مدیرکل مورد فحاشی و ضرب و شتم مستقیم این نماینده مجلس در حضور تعدادی از مدیران استانی و کشوری قرار گرفت.
 
به گفته آرمون، این نماینده پس از این اقدام ناشایست، آن را در منطقه به عنوان دفاع از مردم تالش اعلام کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1392
فکر کردی این نماینده وقتی به جای توسل به قانون و استدلال کارشناسی از زبان چال و میدون و زور استفاده می کنه وقتش که رسید به همون پرسنل و مسئول شرکت هم با زور و فحش و کتک جواب می ده ، شما هم به جای توجه دادن مردم به خدا و قرآن به عواقب فراگیر شدن رفتار این آقای مثلا نماینده که با دوپینگ !!! به صندلی نمایندگی مجلس رسیده فکر کن !!! اگه خودت هم مراجعه کنی برای دادخواهی دفتر این نماینده مجلس به جای حرف حساب در گوشت بزنه !!!! باز هم این طور جبهه می گیری ؟ مگه مراتع و جنگل های ملی که امانت نسل های آینده است ارٍث خانوادگی افراده که همینطور بذل و بخشش بشه ؟ اگه خیلی ناراحتید یه سری به عرصه های جنگلی شمال بزنید و ببینید به اسم احیا و بهره برداری چه بلایی سر جنگل های منطقه آورده اند !!! زمان این طور قضاوت های غیر کارشناسی و برخورد های غیر مسئولانه تموم شده ، البته فراموش نکنیم که همیشه حق گرفتنی است اما راهش مطمئنا اینطوری نیست !!!
نا شناس 27 تير 1392
* مسئولان نظارتی و مجلس ارتباط نماینده را با شرکت مذکور بررسی کنند اگر زده بند و .... بین نماینده و ... بود برای یکبار هم شده اعلام و تعقیب گردد تا مسئولان پائین دست با اعتماد بنفس کار و جدیت در اجرای قانون و وظایف را اعاده شده ببینند- درود بر مدیر کل و تاسف برای نماینده و...
نا شناس 27 تير 1392
اگرچه ضرب وشتم واقعا اتفاق افتاده باشد آن را صحيح نميدانم واگرچه چنين حركتي از آقاي شكري بعيد است اما مردم بدانند زماني كه اين مديركل ومديران منتخب او ثروت تالش را به تارج بردند اگر امثال شكري بودند شايد چنين افرادي بخود اجازه نمي دادند در مقابل هشتاد هزار راي تالش قد علم كنند بهر حال آقاي شكري در پيروي از امام خود وبا حمايت مردم تالش نتنها از طريق قانون بايد درگوش متجاوزين به حقوق مردم بزند بلكه دست چنين افراد ناپاكي را هم بايد قطع كند.
نا شناس 27 تير 1392
* قرار نیست مشکل اشتغال کارکنان شرکت با نابودی منابع طبیعی نسل امروز و فردا ی کشور حل شود .
* درود بر مدیر کل منابع طبیعی
سیلی بخوری تا دفاع کنی از منابع طبیعی شرف دارد تا تشویقی بگیری و خیانت کنی به میهن اسلامی و نسل آیند.
* مسئولین وامدار ثروتمندان اند تا مردم بد بخت
نا شناس 27 تير 1392
امیدوارم مطالب مطروحه در یک دادگاه بیطرف غیر سیاسی بررسی شود تا غوغاسالاری در اوایل استقرار دولت در جامعه حاکم نشودومردم نیز از نتایج آن مطلع شوند
نا شناس 27 تير 1392
اکراز جنگلهای گیلان حفاظت نشود مردم گیلان هم دچار الودی هوا میشود درود بر مدیر کل منعا بع طعبی استان گیلان
افشین 27 تير 1392
اونایی که دم از خدا و قرآن میزنن حتما باید بدونن که بدون شنیدن حرف هر دو طرف نباید قضاوت کرد و تو این ماه رمضونی خود رو به آتش دوزخ نزدیک کرد. واقعیتش اینه که اول آقای مدیرکل که دستور وزیرش رو نادیده گرفته بوده و مجوز بهره برداری از جنگل رو علی رغم دستور وزیر صادر نمی کرده ، نماینده رو هول داده و ایشون هم در دفاع از خودشون این سیلی رو تحویل دادن و دوباره آقای مدیر هم جبران خسارت کرده.وقتی حقیقت رو نمیدونید بیخودی از یه دزد دفاع نکنید آقایون. جریان تخلفات و جنگل خواری های آقای مدیر کل تو سراسر تالش ورد زبوناست. تو رو خدا به خق این ماه عزیز یه کم به خودتون بیایید
جعفر 27 تير 1392
کسی که خود در حال تشکیل باند قدرت و ثروت است نمی تواند با باند قدرت و ثروت مبارزه کند و این نطق در مجلس نیز از باب کی بود ؟ کی بود؟ من نبودم می باشد
نا شناس 28 تير 1392
اگر من به جای دستگاه های نظارتی و امنیتی بودم وضعیت عملکرد و سرمایه هر دو مسئول رو بررسی می نمودم...
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
نا شناس 30 تير 1392
درودبرمدیرکل باوجدان.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.