.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده حسین نیاز آذری به استاندار مازندران؛
شهرستان بابل را دریابید!
شمال نیوز:اینجانب بر اساس عهدی که با مردم ولایتمدار این شهرستان بسته ام و به حکم رسالت نظارتی مجلس و درخواست های مکرر موکلانم کم کاریها را بر نتابیده و دستگاههای اجرایی بی انگیزه را به مردم معرفی می نمایم. واز جنابعالی...
شهرستان بابل را دریابید!

حسین نیازآذری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای سرگشاده خطاب به مهندس طاهایی استاندار مازندران خواستار رسیدگی و حل مشکلات شهرستان بابل شد.

به گزارش شمال نیوز متن این نامه به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس طاهایی

استاندار محترم مازندران

باسلام و احترام و آرزوی توفیق الهی برای جناب عالی و همکاران محترم تان در دستگاه های اجرایی؛

لازم می دانم در آغاز سال 1392(سال حماسه سیاسی و اقتصادی) نکاتی را پیرامون فرصتها، ظرفیتها، مزایا، مطالبات، مشکلات و چالشهای شهرستان بابل یادآوری نمایم. البته این مطالب به کرات در جلسات مختلف، از زمان شروع به کار نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط اینجانب به عنوان نیازهای اساسی شهرستان مطرح گردید که انتظار می رود مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

بابل به عنوان بزرگترین شهرستان استان مازندران و سومین شهرستان بزرگ شمال کشور، به رغم برخورداری از شاخصهای مهم توسعه، از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گزاری و برنامه ریزی بهنگام، به سمت توسعه پایدار رهنمون شود.

شهرستانی -که از لحاظ مشاهیر، مفاخر، انقلابی و ایثارگر، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی وفرهنگی، درمانی، کشاورزی، صنعتی، اقلیمی، جغرافیایی و به خصوص نیروهای انسانی نخبه، متخصص، زبانزد کشور است- در حد نام بلندش توسعه پیدا نکرده است و هنوز بخشهای مهمش در محرومیت و کمبود امکانات به سر می برد. به رغم آنکه خدمات نظام مقدس اسلامی، طی سالهای اولیه انقلاب اسلامی، غبار محرومیت دوران رژیم منحوس پهلوی را زودده است اما طی سالهای اخیر به دلایل مختلفی، شهرستان بابل از قافله توسعه دور مانده و نیازهای جدید مردم شریف بابل بی پاسخ مانده است؟

بابل به عنوان بزرگترین شهرستان استان مازندران و سومین شهرستان بزرگ شمال کشور، به رغم برخورداری از شاخصهای مهم توسعه، از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گزاری و برنامه ریزی بهنگام، به سمت توسعه پایدار رهنمون شود.

همانگونه که مستحضرید، هم اکنون مشکلات متعددی از قبیل؛

1_ بیکاری جوانان؛ به خصوص اغلب تحصیلکردگان

2_ عدم گازرسانی به روستاها

3_ کمبود آب شرب بهداشتی شهرها و روستاها

4_ تکمیل نشدن پروژه کمربندی جنوبی شهرستان

5_ عدم تعریض راههای مواصلاتی شهرستان که منجر به سوانح فراوانی شده است!

6_ کمبود اماکن و تجهیزات فرهنگی، ورزشی و تفریحی

7_ رکود واحدهای صنعتی و عدم حمایت بانکها از طرحهای صنعتی شهرستان

8_ ترافیک فزاینده درون شهری

9_ تغییر بی رویه کاربری اراضی کشاورزی

10_ تهدیدات زیست محیطی و عدم مدیریت صحیح پسماند

11_ نیمه تمام ماندن طرح هادی روستایی

12_ کمبود آب مورد نیاز اراضی کشاورزی

13_ تکمیل نشدن طرحهای یکپارچه سازی و مدیریت آبخیزداری

14_ فرسودگی خطوط انتقال انرژی ( آب و برق)

15_ کمبود شدید امکانات در بخش بهداشت و درمان روستایی

16_ فرسودگی و فقر شدید امکانات و تجهیزات مراکز امدادی

( آتش نشانی، راهداری، هلال احمر، اورژانس) در مرکز شهرستان و بخشهای تابعه

17_ ضعف امنیت در شهرستان به دلیل کمبود شدید امکانات در مراکز انتظامی و ناکافی بودن پاسگاههای انتظامی با توجه به افرایش جمعیت و توسعه اماکن مسکونی و مشاغل

18_ عدم استقرار ادارات دولتی در بخشهایی که حداقل 16 سال پیش ایجاد شده اند!

19_ کندی برق دار شدن چاههای کشاورزی، با عنایت به گرانی قیمت حاملهای انرژی

20_ کمبود فضای سبز شهری و پایین بودن سرانه فضاهای رفاهی و تفریحی

21_ ساخت و ساز بی رویه در حریم شهرها

22_ افزایش ناهنجاریها و بزهکاریها با توجه به حجم پرونده های متشکله در مراجع قضایی

23_ نبودن مکانی مناسب برای بازنشستگان؛ به خصوص فرهنگیان

24_ فقدان مرکز نمایشگاهی

25_ تردد 300هزار نفر از اهالی پنج بخش این شهرستان، از پل باریک تاریخی و میراثی محمد حسن خان که در آستانه تخریب قراردارد.

26_ کمبود شدید امکانات در شهرداریهای تازه تاسیس

27_ کندی اجرای طرح فاضلاب شهری

28_ گرانی و کمبود علوفه مورد نیاز دامداران

29_ ناکافی بودن استقرار اکیپهای امدادی در جاده های مواصلاتی

30_ کندی روند اجرایی طرح انتقال آب به شهرهای گروه الف

 

و ده ها مشکل ریز و درشت دیگرِ زیرساختی و زیربنایی، مردم شریف و انقلابیمان را با نگرانی مواجه ساخته است.

جناب آقای طاهایی: توزیع ناعادلانه امکانات و اعتبارات دولتی درسالهای گذشته، به رغم افزایش درآمدهای دولت نهم و دهم، به خصوص عدم اجرایی شدن مصوبات اصلی سفرهای دولت، فقدان راهبرد مشخص برای توسعه شهرستان، عدم پیگیری جدی و اثربخش مطالبات مردم توسط دستگاههای اجرایی، روزمرگی و عدم خلاقیت برخی ادارات دولتی، عدم توجه کافی مدیران استانی به شهرستان، دفاع ضعیف از مطالبات شهرستان در مراجع ملی و استانی، تخصیص حداقلی اعتبارات مصوب به پروژه های شهرستان (ملی و استانی)، طولانی شدن عمر پروژه های عمرانی موجب عدم پیشرفت شهرستان بابل شده است. از این رو انتظار می رود با تخصیص اعتبارات لازم، از بخشی مشکلات شهرستان بابل کاسته شود.

شهرستان بابل طی سالیان اخیر، کمترین بهره را از منابع دولتی و ملی برده است، این در صورتی است که بسیاری از تاسیسات آموزشی، درمانی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی شهرستان توسط واقفان خیراندیش و نیکوکاران فرهنگ دوست بابلی ایجاد شده است و اگر خیران و نیکوکاران نبودند، بابل شهری کاملا محروم و بی امکانات می بود!

شایسته نیست شهرستان بابل با داشتن شرایط و زمینه های مساوی با برخی استانهای کوچک کشور و برخورداری از مردم فهیم و خیراندیش از قافله توسعه دور بماند. لذا ضروری است سهم و حق مردم بابل در توزیع منابع و امکانات ملی و استانی بازنگری شود و دستگاههای دولتی در استیفای حقوق شهروندان از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

با عنایت به مراتب پیش گفته به عنوان وکیل مردم نیازها، دغدغه ها و انتظارات شهروندان را برشمردم تا جناب عالی با دستور مساعد مبنی بر بکارگیری همه توانها و نیرو ها و بسیج تمامی ظرفیت اجرایی نسبت به ایفای حقوق مردم این شهرستان اقدام عاجل معمول دارید.

شهرستان بابل دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در بخش گردشگری، کشاورزی و دامپروری، درمانی، علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، تجاری و بازرگانی، تفریحی و ورزشی، خدمات فنی و... می باشد که ضرورت دارد با اتخاذ تمهیدات لازم، مطالعات آمایش سرزمین، جذب سرمایه گذار، تدوین برنامه و پروژه های مرتبط شاهد شکوفایی و تحول اساسی در این شهرستان مطابق با اسناد بالا دستی به ویژه سند چشم انداز توسعه 20 ساله 1404 باشیم.

شهرستان بابل به دلیل موقیعت های جغرافیایی و سابقه تاریخی، قابلیت ایجادمنطقه ویژه اقتصادی، ساخت مجتمعهای چند منظوره تجاری، رفاهی، درمانی، ورزشی، فرهنگی، توسعه دانشگاها و مراکز فناوری، تقویت و ارتقاء ساختاری مراکز آموزشی و فرهنگی، ساخت و ایجاد مراکز صنعتی در مناطق مختلف شهرستان، توسعه صنایع دستی به ویژه فرش بافی، راه اندازی بورس محصولات کشاورزی و ساخت شهرک توریست درمانی و سایر تاسیسات زیربنایی را دارد.

استاندار محترم: در صورت اتصال خط آهن شیرگاه به بندر فریدونکنار، بار دیگر شهر تاریخی بارفروش احیا گردیده و هزاران فرصت شغلی جدید همراه با تحول اقتصادی در چند شهرستان مسیر ایجاد می شود.

همچنین شهر تاریخی بابل که به بهار نارنج موصوف است، به دلیل قدمت تاریخی و سابقه کهن میراثی استعداد برگزاری جشنوارهای شوق انگیز و نشاط آفرین در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی را دارد.

بدون شک تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی منوط به تلاش های جهادی و همت مضاعف مجموعه دستگاه های اجرایی در حمایت همه جانبه از تولید گران و توسعه فضای کسب و کار می باشد. از این رو اگر هر دستگاه اجرایی استانی در سال جاری، یک الویت خود را متوجه حل مشکلات این شهرستان بنماید، در پایان سال شاهد برون رفت از وضع موجود خواهیم بود.

اینجانب بر اساس عهدی که با مردم ولایتمدار این شهرستان بسته ام، آمادگی دارم با تمام توان در کنار وظیفه اصلی خودم که قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی را درتحقق مطالبات مردم یاری نمایم.از سویی به حکم رسالت نظارتی مجلس و درخواست های مکرر موکلانم کم کاریها را بر نتابیده و دستگاههای اجرایی بی انگیزه را به مردم معرفی می نمایم. واز جنابعالی و مدیران محترم دستگاهای اجرایی تقاضای رسیدگی جدی به دغدغه ها و نیاز های اساسی شهرستان دارم.

حسین نیاز آذری

نماینده مردم شریف شهرستان بابل

رونوشت :

ائمه محترم جمعه شهرستان جهت استحضار

مدیران محترم کل دستگاه های اجرایی استان جهت اطلاع و اتخاذ تمهیدات لازم و ارائه گزارش به اینجانب درباره برنامه های مربوط به شهرستان بابل.

جناب آقای مهدوی فرماندار محترم شهرستان بابل جهت اطلاع و اتخاذ تمهیدات لازم و ارائه گزارش به اینجانب در باره روند پیگیری ها برای توسعه شهرستان.

روسای محترم دانشگاه های شهرستان بابل جهت استحضار و ارائه پیشنهادات اعضای محترم هیات علمی در باره راهکارهای توسعه شهرستان .

روسای محترم دستگاه های اجرایی شهرستان جهت اطلاع و اتخاذ تمهیدات لازم و ارائه گزارش به اینجانب درباره اهم اقدامات در دست انجام برای توسعه شهرستان .

مجمع امور صنفی شهرستان برای اطلاع و ارائه طرح ها و پیشنهادات مشخص برای توسعه تجارت و فضای کسب وکار.

رسانه های گروهی شهرستان جهت اطلاع و انعکاس مراتب در افکار عمومی و پیگیری مستمر مطالبات مردم .

شوراهای محترم اسلامی شهر و روستاجهت اطلاع.

دفتر جهت اطلاع و پیگیری دریافت گزارش اقدامات دستگاهای اجرایی

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 ارديبهشت 1392
نمایندگان شهرهای دیگر یاد بگیرید
علی ایمانی 3 ارديبهشت 1392
آنوقت می گویند بابلی ها دنبال تفرقه افکنی نیستند !

آخه مرد مومن از کجا اعلام می کنی بابل بزرگترین شهرستان استان مازندران است و این بزرگ بودن را از نطر جمعیتی می گوئی یا از نظر وسعت و یا آنکه بدلیل اینکه حضرتعالی نماینده این شهر هستی !؟ اصلاٌ چرا این مطلب را بیان می کنید .
آن موقع که اکثر کارمندان استانداری بابلی بودند و حق مرکز استان را ضایع می کردید از این مطالب بیان نمی فرمودید .
علی ایمانی 3 ارديبهشت 1392
آنوقت می گویند بابلی ها دنبال تفرقه افکنی نیستند !

آخه مرد مومن از کجا اعلام می کنی بابل بزرگترین شهرستان استان مازندران است و این بزرگ بودن را از نطر جمعیتی می گوئی یا از نظر وسعت و یا آنکه بدلیل اینکه حضرتعالی نماینده این شهر هستی !؟ اصلاٌ چرا این مطلب را بیان می کنید .
آن موقع که اکثر کارمندان استانداری بابلی بودند و حق مرکز استان را ضایع می کردید از این مطالب بیان نمی فرمودید .
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
جناب نیاز وقتی مردم منطقه بندپی بخاطر احساسات کاذب برخی ها باید در محرومیت بمانند و حق شهرستان شدن از آنها صلب می شود، و این گره هم به دست خود شما که از فرزندان بندپی هستید باز می شود، چه انتظاری از استاندار و سایر مدیران دارید؟. جناب دکتر همه می دانند و شما هم می دانید بسیاری از امکانات و بودجه ها بر اساس معیار شهرستانی توزیع می شود و نیازی هم به این گونه نامه نگاری ها و داد و فریادها نیست. بر این اساس است که شهرستان های سوادکوه شمالی و کیاکلا که جمعیت و توانایی های به مراتب کمتر از بندپی را دارند مستقل می شوند و امروزه بودجه مستقل می گیرند و اینکار را نمایندگان آنها انجام داده اند نه کسی دیگر.همین.التماس دعا(با تشکر از شمال نیوز
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
الان هم قریب به 75 درصد کارکنان استانداری بابلی هستند یا توسط بابلی ها تعیین شده اند برادر
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
آقايون ،برادران اين بچه بازي ها را كنار بگذاريد ملت در تدارك سفر به ديگر سياره هستند وما هنوز دنبال بابل وساري كداميك شهر بهار نارنج هستند چه كسي از كجا در كدام پست مشغول كاره .......براتون متاسفم
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
من واقعا برای این استاندار متاسفم که استان را ففط در ساری و غرب می بیند درد چند ساله سایر شهرها را هم این نماینده گفته است
arsenal 3 ارديبهشت 1392
با سلام خدمت برادر نیاز آذری شما که از تمام مشکلات شهرستان بابل سخن گفتین یه چیزی هم در مورد مرغ لاین میگفتین که دل ما هم خوش میشد
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
man baboli nistam vali daneshjoye babolam ,,, ensafan aghaye namayande harf hagh ro goftand,,,
حواد 3 ارديبهشت 1392
درناحقی استاندار شکی نیست
نیاز جان وقتی عید میری عیدی دیدن پیش رییس حمهور معلومه که استاندارش تحویلت نگیره
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
آقای دکتر نیاز ما مردم بند پی چه گناهی کردیم که باید محروم باشیم تمام دانشگاههای کشور استاد داریم ولی محروم هستیم بودجه ما همه در بابل خرج می شود البته من نمی گویم در بابل خرج نشود ولی می گویم اگر شهرستان شویم بودجه حقیقی خودمان را خواهیم گرفت خواهش می کنم استاندار ما را از این محرومیت نجات دهد در زمان جنگ ما بیشترین رزمنده را نسبت به جمعیت داشتیم شهرستان شدن ما کمترین خدمت دولت به مردم محروم این منطقه است
متشکرم
رضا 4 ارديبهشت 1392
چی دارین میگین بندپی بندپی؟
این سیاست شما ساروی ها هستش که بابل رو از این کوچک تر کنه تا زورش دیگه نرسه و داد و بیداد نکنه
اگر راست میگین که شهرستان ساری یزرگه پس چرا شما خودتون رو تجزیه نمیکنین؟
ما شاا... 1ساعت طول میکشه از این ور ساری بری اون ور و همش هم به قول خودتون جزو شهرستان ساریه
شما کوچیکتر بشین و ما از شما یاد بگیریم
مردم بند پی خودشون جونشون رو دارن برای بابل میدن
من خودم اطاقسرائی هستم
همش زیر سر سیاست های ساری هستش
بابا اصلا بابل رو بی خیال ببینین که سایر شهر ها از شما راضی هستن؟
همه شهرها مخصوصا غرب استان ناله دارن از این بی عدالتی ها
واقعا متاسفم
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
ما فط داریم به بابل خدمت می کنیم و مانند شمع برای بابلی ها می سوزیم چرا باید همه اعتبارات برای بابل خرج شود ؟ آقای نیاز هدف شما از این همه فرق گذاشتن چیست ؟ شما دیگه چرا؟ ما از استاندار گله نداریم از شماها گله داریم که همه امکانات ما را برای بابل خرج می کنید
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
برادر گرامی بابل و بند پی باهم بزرگترینند نه بابل زورت می آید بند پی را هم به آن اضافه کنی
کلانشهر بابل 3 ارديبهشت 1392
کلانشهر بابل ، شهر دارالمومنین ، دارالعلم و همیشه سبز بهارنارنج باید بیش از اینها مورد توجه قرار داشته باشد . بابل بزرگ به عنوان بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان باید از جایگاه و شخصیت خاصی برخوردار باشد .
ایرانی 4 ارديبهشت 1392
تمام امکاتات مازندران در امل هست هرچی بخان از استانداری می گیرن
بسه اینقدر مظلوم نمایی مردمان مازندران از دست این بابلیها....خسته شدن
م-ح 4 ارديبهشت 1392
بابل شهر شكوفه هاي نارنج با كوه ها، جنگل ها و ييلاق هاي هميشه سرسبزش، با مردم فهيم ، سخت كوش و ولايت مدارش كه ولايي ترين شهرستان به اذعان تمامي مسئولين كه ركورد با سواد ترين شهرستان در شمال كشور با اسناد و مدارك قابل ارائه به لحاظ آكادميك در سطح عالي ارشد و دكتري كه كليدي ترين پست هاي مسئوليتي، فرماندهي، مديريتي در سراسر استان و بعضاً كشور و با استعداد عظيم جذب گردشگري تنها يك چيز رنج مي برد:
از حيف و ميل، چپاول و غارت بيت المال در سطوح شوراي شهر شهردار و...در شهرداري اين شهرستان.........
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
مسئولین استان همه که بابلی هستند باز چه چیزی از استان می خواهند ایا استان پهناور مازندران فقط بابل است.
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
اگر صحبت از کمبود ها و نیاز ها باشد شهر های دیگر مستحق ترند
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
عامل نجات بابل تبدیل آن به دو شهرستان یکی با مرکزیت بند پی برای دریافت منابع استانی بیشتر است
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
جناب آقای نیازآذری دستتون درد نکنه. لااقل شما مشکلات را دیدید و بیان کردید. انشاا... با تلاشی که شما دارید مشکلات شهر ما به خصوص کم آبی حل بشه ممنون.
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
بابل دونماينده دارد !!!
یک ساروی 4 ارديبهشت 1392
عامل نجات بابل تبدیل آن به دو شهرستان یکی با مرکزیت بند پی برای دریافت منابع استانی بیشتر است
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
تورو خدا انقدر بابل و آمل و ساری جدا نکنید ....
همه ایران سرای من است
چه خوب چه بد از برای من است
کی از عمران و آبادی ,زیبای و شکوه بدش می یاد تا کی باید بودجه های عظیم شهری در شهر های تهران و اصفهان رقم بخوره در صورتی که انصافا مازندران به تنهای بارتمام استانها رو به دوش می کشه...بگذریم...
آقای نیاز هم کارشناسانه این مطالب رو به عنوان نماینده و غمخوارشهرستان بابل و حومه مطالبات مردم بابل رو عنوان کردن ...
متاسفانه اغلب شهر های مازندران از این دست مشکلات رنج می برن که با اتحاد و همدلی نمایندگان محترم همه شهرستانها و مردم خوب استان در صورت وجوداجماع جمعی قابل حل خواهد بود ...
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
شمال جان هر چی بر ضد بابل هست میذاری این کار درست نیست
یاعلی
علی ایمانی 3 ارديبهشت 1392
هم استانی محترم بابلی اگر ما ساروی ها حرف نمیزنیم از ادب و فرهنگمان است . اگر تاریخ را بنگرید آن موقع که ساری بعنوان پایتخت ایران توسط سرسلسله قاجاریه انتخاب شد ، به بابل می گفتند بارفروش ضمناٌ به خاطرتان می آورم که ساری اولین شهر ساخته شده توسط بشر در شمال ایران و جنوب حاشیه دریای مازندران بوده است . علاوه بر آن مایه خوشحالی ما خواهد بود که مرکز اداری استان از ساری برکنده شود تا سارویها نفس راحتی بکشند و از دود اتومبیلهای شما و سرو صدای ایجاد شده و همچنین استهلاکی که به شهر ما وارد می نمائید کاسته شود . خساراتی را که سایر شهرستانها برای امور اداری خود با مراجعه به ساری به ما وارد می نمایند را باید سارویها از جیبشان بپردازند .
مهندس علی ایمانی
معصومه 3 ارديبهشت 1392
آقای که نوشته""" تورو خدا انقدر بابل و آمل و ساری جدا نکنید ....""
این حرفه رو به نماینده بابل بگو که فتنه درست کرده؟؟؟؟؟
خانوادهای ... 4 ارديبهشت 1392
ما جمعی از اهالی محله کتی غربی بابل( روستای محل زندگی پدری نیاز) این حرکت ناسیونالیستی نیاز را محکوم می کنیم. و آن را بیشتر جنبه تبلیغاتی می دانیم.
ugd 4 ارديبهشت 1392
استاندار و معاونش ابراهیمی فقط بفکر کار سیاسی وتثبیت خودشان هستند وقت نمی کنند به کار اصلی شان را برسند
علی 4 ارديبهشت 1392
دوستان کمی منصف باشید آقای نیاز نمایده بابل هستند و مشکلات بابل را نوشتند این به این معنی نیست که بیان مشکلات یک شهرستان توسط نماینده آن شهرستان که انصافا خوش درخشیدند ضرری بحال شهرستان دیگر داشته باشند همه شهرستانها محترم هستند و باید مشکلاتشان پیگیری شود
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
در جواب همشهری بابلی عرض می کنم حالا که شما اذعان داری ما بندپیی ها با شما از ساری بیشتریم شما فقط می خواهید برای بزرگتر شدن ما را یدک بکشید تازه اگر ما شهرستان شویم چه چیزی از شما کم می شود از آقای دکتر نیاز خواهش می کنم نسبت به شهرستان شدن بند پی همانگونه که قول دادند اقدام کنند باز هم می گویم بابل و بند پی فرقی ندارد فقط ما محرومیم و بابل یک شهر ایده آل
هادی 4 ارديبهشت 1392
اصلا بابل نه.یک ده کوره یک خرابه یک روستا
بنظرتون نباید پیشرفت کنه؟
نباید مشکلاتشو بازگو کنه؟
شما شکایت دارید میرید پیش بزرگترتونو.بزرگ این استان استاندارشه
اگه مجمع نمایندگان اتحاد بیشتری داشتند این نامه رو میتونستند همه نمایندگان امضا
و برای استاندار بفرستند
چون اکثرش مشکلات عمومی ماها هستش
ملت درگیر تسخیر کره ماه هستن ما دنبال اسم بابل آمل ساری
اصلا بابل کوچکترین ذره خاک این میهنه
اما دوست داره و حقشه که پیشرفت کنه
مانی 4 ارديبهشت 1392
اولا بابل دومین شهرستان پرجمعیت شماله نه سومین ودوما دومین شهرپرجمعیت مازندرانه نه بزرگترین.....بعدشم چرا بابلی ها فکری برای شهرستان شدن بندپی نمیکنن؟مگه سیمرغ و شیرگاه چی بیشتر از بندپی دارن؟
بعدشم چرا علی رغم اینکه بیشترین بودجه استان رو چالوس وتنکابن ورامسر میگیرن وقائمشهر وبابل در فقر هستن بازم غرب استانی ها مظلوم نمایی میکنن؟
کسی نکا یا گلوگاه رفته ببینه اونجا چه خبره؟؟؟؟
ساری 7برابر تنکابن جمعیت داره ولی بودجشون تفاوت زیادی نداره...
عزیزان اگه آمل همه چی داره واسه اینه که بخش خصوصیش فعاله...
برید ببینید تو شهرک صنعتی امام زاده عبدالله چقد کارخونه ساختن آملی ها...
حتی شهرک صنعتی کلوده که جزئی ازمحمودآبادهست رو هم آملی ها فعال کردن...اونوقت بابلی ها فکر ساختن تعویض روغن هستن...
بابلی ها بجای مکانیکی یکم فکر تولید باشن...
مردم غرب مازندران هم جای فروختن اموالشون به تهرانی ها تولید رو فعال کنن...
بخدا داره در حق ساری ظلم میشه...
برید ببینید که تو همین استان گلستان که تا17سال بیش جز مازندران بود گرگان چقد بودجه داره....یه برج وسط میدون ساختن7میلیارد هزینه کردن...بقیه بماند.
اونوقت ساری چی داره؟؟همه بودجه ها میره واسه آبادکردن غرب که تهرانی ها بیان خوش بگذرونن....
آقایان راس استانی بهتره غرب مازندران از نور جدا بشه ومازندران شرقی تا انتهای محمودآباد حفظ بشه....
من اطراف محمودآباد میشینم ودارم میبینم که از ایزدشهر فرهنگ مردم دیگه به مازندران شباهت نداره و تمدن تهرانی همراه با ازبین رفتن فرهنگ غنی مازندرانی حاکم شده....
زنده باد مازندران اصیل از گلوگاه تا محمودآباد........
0111 4 ارديبهشت 1392
بابل قبل از اینکه بابل بشه مامطیر بود خودتون برید وببینین مامطیر قدمتش چقدره؟ بار فروش هم اونجور که از اسمش پیداست نشان از تجاری بودن آن از قدیم هست. من در متن بالا جز درخواست یک نماینده برای پیشرفت شهرش که از وظایفش هست چیز دیگه ایی نمبینم ایا اونایی که معترض هستن نمایندشون از این درخواستا ندارن؟ اصفهانیا میان تو تقویم هفته اصفهان میزارن اونوقت ماهارو ببین دنبال نخود سیاه هستیم. بیاین به حق هممون احترام بزاریم و از هر کاه کوه نسازیم ما به هیچ وجه دوست نداریم بند پی هیچ زمان جدا شود زیرا بابل و بند پی مکمل یکدیگرند حتی اگر نارسایهایی باشد با تشکر ملکشاهی شمال نیوز درج کن لطفا
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
آخه عزیز من خجالت نمیکشید میگید بزرگترین شهر مازندران! یه سری به جمعیت شهرها بزنید ببینید اختلاف حداقل 100000 هزار نفری مرکز استان با شهر خودتونو.
m 5 ارديبهشت 1392
واقعا برای همه اونایی که تفرقه میندازن متاسفم یکی میگه بابل یکی میگه ساری. اینقدر از این حرفا زدید که وضعیت ما این شده..
آقای نماینده ی بابل این مشکلاتی که شما گفتی فقط تو بابل هست . ما تو ساری هم از این مشکلات زیاد داریم. مثلا فقط جوونای بابل بیکارن.آقای نیاز آذری فقط روستا های بابل گاز ندارن ، روستای ما هم گاز نداره. یا فقط بابل کمبود اماکن و تجهیزات فرهنگی، ورزشی و تفریحی داره شما یه سر به ساری هم بزن...
با آرزوی سر افرازی ایران
با آرزوی موفقیت و پیشرفت بابل شما و ساری ما
یا بهتره بگم بابل ما و ساری ما
اللهم عجل لولیک الفرج
نا شناس 5 ارديبهشت 1392
راست می گن این بابلی ها تا شفقت داشتند حرفی نمی زدند، کریمی داشتند معترض بودند نیاز آمد اعتراض دارند احمدی نژاد بیشترین رای را در بابل داشت حق استاندار شدن نیز از بابل وجود دارد برای بابل وبابلی ها آقا بس کنید تو رو به خدا مار ا شما بابلی ها بیچاره کردین نزاشتید ساری بعنوان مظلوم ترین مرکز استان کشور رشد کند
مازرونی سک 5 ارديبهشت 1392
جانا سخن از دل ما می گویی .... اقای نیاز شما به کارت ادامه بد ه بزار اینده قضاوت کنن که که مردمان امروز نا
سپاسند و اینده انگشت به دهان
سعید 5 ارديبهشت 1392
نماینده بابل هنوز مساحت شهرها رو نمیدونه
ساری 3685.3
بابل 1578.1
واقعا آقای نیاز آذری بر چه اساسی گفت بابل بزرگترین شهرستان هست
mehdi 6 ارديبهشت 1392
•هیچ وقت برای ساری دیر نیست....
نا شناس 6 ارديبهشت 1392
آرزو بر جوانان عیب نیست...بذار آقا نیاز فکر کنه بزرگترین شهر ایرانه...
نا شناس 7 ارديبهشت 1392
شمال نیوز ترسو و تفرقه انداز بین مازندرانی چرا نظرات وحدت بخش و کاهنده تنش متن فوق را نمی زنید. بایستی لعنت فرستاد برکسانی که طبل تفرقه در مازندران عزیز می اندازند.(نظر در خصوص سخنرانی استاندار در شورای برنامه ریزی )ای روزی خوار وجیره خوار دولتی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 8 ارديبهشت 1392
IQ
منظور از بزرگترین شهرستان از لحاظ جمعیته .
نا شناس 8 ارديبهشت 1392
از لحاظ جمعیت
ساری : 505000 نفر
بابل : 414000 نفر
رشت: 690000 نفر
گرگان: 487000 نفر
جهت اطلاع بابلی های خود بزرگ بین!!!
حامد 9 ارديبهشت 1392
آقاي استاندار
جانه هر كي رو دوست دارين سريعا بابل رو(مامطير يا كلان قاره ) دريابيد
خواهش ميكنم تمنا ميكنم عاجزانه در خواست دارم التماس ميكنم
مراديان -رامسر
منتظر 22 آذر 1392
ماکاری باشمابابلی هاوساروی هانداریم ماازحق مردم بندپی حرف میزنیم آقایون عزیزبندپی باشهرستان شدنش به نقطه ای که شایسته ودرخورمردمش هست میرسه چقدربرایه کارکوچیک اداری بیایم بابل واماقابل توجه همه عزیزان خوش بیان مابندپی هستیم وبندپی خواهیم موندونگیدبندپی هاجونشونوبرابابلی هامیدن آقای عزیزاطاقسرایی کی تاحلا محل شماازگتاب جداشده بندپی به حساب میاد.
نا شناس 22 آذر 1392
بندپی ماروقاطی بااین دعوای بابل وساری خودتون نکنین،1هرفردایرانی درهرجای این مملکت دارای حقیه2بابل یاساری یابندپی فرقی نداره فقط ناحقی نشه3به خودتون اجازه میدیدمیگیئمشکل همه جاوجودداره برادرمن اومدی بندپی ببینی خداییش چقدرپیشرفت کرده واما4روزی هزاربارخداروشکرمیکنم خوده بنده وامثال بعضی هاروزعاشورانبودیم اونجابه سه درهم اماموفروختن حقوفروختن اینجاچی به اسم یه شهریاشهرستان.بندپی یاهرمنطقه ای که ظرفیتشوداره خوب همه باهم دعاکنیم که که پیشرفت کنه چرابابلی هامعترضن؟؟؟فکرکردیدبهش؟؟؟چون نیازداره به اسم بندپی چون بادربرداشتن بندپی بودجه های خوبی میگیره حتی به بندپی نشون هم نمیده اونوق چراموافق باشن چرابندپی بزرگ بااون استعدادهای بالغوش ازدست بدن،مگه همه شیعه مرتضی علی نیستیم مگه به دنبال عدالت عدل علوی نیستیم پس بدونیم چی مینویسیم بندپی بایدشهرستان بشه
زهره 29 بهمن 1392
خوشم میاد همه سوختن از پیشرفت بابل.آقاجون شماهم لیاقت داشته باشین تا تمام پست و مقام مازندران رو به شما بدن. من به نوبه خود طرفدار پروپاقرص آقای نیاز آذری هم هستم و خیلی هم دوسش دارم
هرچی بخوایم حقمونه. تابترکه چشم حسود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.