.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدید دامادی از سریال‌ پایتخت ؛
تمسخر لهجه مازندرانی در رسانه ملی تاثربرانگیز است
شمال نیوز:دیروز آذربایجانی‌ها، امروز مازندرانی‌ها، فردا نوبت کدام قوم ایرانی است؟! یک روز برنج وارد کردند و یک روز زمین ما را در مازندران غصب کردند و ویلاسازی کردند، یک روز جنگل را نابود کردند و حالا هم رویه تمسخر پیش گرفته‌اند.

شمال نیوز: نماینده ساری در مجلس با انتقاد شدید از آنچه تمسخر گویش مازندرانی در سریال «پایتخت» می‌نامید،گفت: سریال‌هایی نظیر «پایتخت» به تفریح سبک رسانه ملی تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت در تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به پخش سریال «پایتخت» از رسانه ملی به شدت انتقاد کرد.
 
وی گفت: جامعه‌ای که تنها یک رسانه دارد آن هم رسانه ملی، در دو سال گذشته اتفاقاتی را تجربه کرده که به شدت تاسف و تاثربرانگیز بوده است.
 
دامادی ادامه داد: این اقدامات یعنی تمسخر لهجه مازندرانی‌ها در قالب برنامه‌ها و سریال‌هایی نظیر «پایتخت» به تفریح سبک رسانه ملی تبدیل شده است، آنهم در شرایطی که مازندران در این سال‌ها قربانی تصمیمات پایتخت نشینانی بوده که زمین‌شان را با ثروت آنچنانی غصب کرده‌اند و زحمات‌شان را به باد فنا داده‌اند، کسانی که باعث و بانی پایتخت‌اند، چه می‌دانند کار کردن در هوای شرجی و گرم مازندران آن هم در شالیزارها، چقدر طاقت‌فرساست. چون زیر کولرهایشان در ویلاهایشان نشسته‌اند و فیلمنامه تنظیم می‌کنند.
 
«دیروز آذربایجانی‌ها، امروز مازندرانی‌ها، فردا نوبت کدام قوم ایرانی است؟! یک روز برنج وارد کردند و یک روز زمین ما را در مازندران غصب کردند و ویلاسازی کردند، یک روز جنگل را نابود کردند و حالا هم رویه تمسخر پیش گرفته‌اند.»
 
نماینده مردم ساری در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: کاری که این رسانه انجام داده است، علیرغم همه تذکرات، این کار را حتی استعمارگران اروپایی در کشورهای آفریقایی وقتی مشغول غارت آنها بودند، انجام ندادند؛ این همان گویشی است که مورد تمسخر قرار گرفته، همان گویش و آئینی است که اسطوره‌هایی همچون سیدمجتبی علمدار، بصیر و طوسی‌ها را پرورش داده است؛ و فراموش نشدگانی از جنس اسطوره‌ها و دلاورانی چون لشکر 25 کربلای مازندران را پرورش داده است که در ولایتمداری نمره یک آورده‌اند و حماسه خلق کرده‌اند.
 
دامادی در خاتمه گفت: به جای ساختن فیلمنامه‌های اینچنینی، از کارگران زحمت‌کش فولاد بگوییم که حقوق شب عید خود را دریافت نکرده‌اند و فریاد من مازندرانی و این کارگران به جایی نرسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شیدا 18 فروردين 1392
سلام
امروز سخنرانی مهندس رو مستقیم از مجلس ناخود اگاه گوش کردم و به ساروی بودن خودم بالیدم جوری سکوت در مجلس حکم فرما بود که انگار رییس جمهور صحبت میکند موفق باشی فرزند عزت مازندران
نا شناس 18 فروردين 1392
من به عنوان يک مازندراني با تعصب به فرهنگ مازندراني، عاجزانه و دلسوزانه از امثال آقاي دامادي مي‌خواهم که انتقادهاي بي مورد و نابجا از اين سريال ننمايند. نقش اول سريال، مردي با لهجه مازندراني و تکيه کلام‌هاي مازندراني است که بسيار خانواده دوست هست و براي امرار معاش و کسب روزي حلال هر کاري حتي کارگري را هم انجام مي‌دهد و با تمام مشکلات اقتصادي که دارد همواره توکل خودش بر خداست و ديگران را هم به اين معروف امر مي‌کند.
حال برادران عزيز اين فرد را با نقش نوروز در صدا و سيماي مازندران مقايسه کنيد. والله هر دفعه که در سيماي تبرستان نوروز را مي‌بينم، از اينکه در جامعه بگويم مازندراني هستم شرمنده مي‌شوم. شما را به خدا نوروز با نقي قابل مقايسه است؟ چرا کسي به سيماي تبرستان اشکال و ايرادي نمي‌گيرد؟
نا شناس 18 فروردين 1392
درود بر جوان غيور مازندراني . درود بر مهندس دامادي . درود بر شير مرد مازندراني . آقايان نمايندگان ديگر مازندران ، لطفاً يك تكاني بخودتان بدهيد ، ياد بگيريد از جوان شايسته انقلابي و زبان گوياي ما مازندرانيها در مجلس جناب آقاي مهندس دامادي.
نا شناس 18 فروردين 1392
این دلیل نمی شود شما نماینده محترم از سریال پایتخت خوشت نیامد ما هم خوشمان نیاد؟اتفاقا سریال جالبی بود حداکثر نود درصد مردم این سریال را تماشا کردند.چون به نکات ظریفی اشاره می کرد.دست کارگردان و بازیگران این سریال درد نکند که عید ما را با بازی کردن در این سریال به بطالت نگذراندند.
saravi 18 فروردين 1392
مرسي محمد
موسوي 18 فروردين 1392
شير مادرت حلال باشه
كاربر 18 فروردين 1392
زنده باد.
حداقل يك نفر در مملكت بلند شد كه حرف دل مازندراني ها را بزند.
م 18 فروردين 1392
آقاي دامادي عزيز و خوش تيپ
انشاء اله كه اين 10 ، 20 روز تفريحات سالم خوش گذشته باشه
شب بخير
شما كه جيبت پر پوله و از هيچ جا خبر نداري خواهشا از حقوق شب عيد حرفي نزن
به فكر خودت و صندلي ت باش
از كارگران فولاد گفتي
ولي از شبهاي بي فروغ عيد بچه هاي بازرس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان خودت حرفي نزدي
شما و دوستان نماينده ي مازندراني تان چرا فقط به فكر حاشيه هستيد
برادر خوش تيپ من
ما الان زمان بسيار طولاني هست كه شرمنده ي زن و بچه مون هستيم
انشاء اله شما شرمنده نشين!!
يه پيگيري كنين كه چرا استان گيلان و گلستان بچه هاشون حقوق و مزايا ميگيرن
ولي ما بايد مث .... جون بكنيم تا دوستان بالايي آمار بدن.
يا علي
نا شناس 18 فروردين 1392
.... چه ربطی داره به شقیقه؟؟؟
Keyanna 18 فروردين 1392
This is just the pefrect answer for all of us
مازندرانی 18 فروردين 1392
جناب آقای دامادی برماست که برماست . وقتی رئیس صدا و سیمای مازندران جناب حمیدی تمامی امکانات صداو سیمای مازندران را دراختیار حضرات قرارمی دهد آنوقت انتظار داریدکه برایمان حلوا حلوا کنند . راستی آیا مدانستید که بافیلمبرداری این سریال از سوی مسئولین استان گلستان ( علی آباد) مخالفت شد آنوقت دوستان بزرگوار مازندرانی با تمامی امکانات به کمک عوامل سازنده سریال شتافتند تا برای خود افتخاری بدانند که نام مبارکشان درتیزر پایانی سریال به روی صفحه تلویزیون برود و با اینکار به خود افتخار کنند . راستی آیا مسئولیت شما فقط اعتراض درمجلس است؟ نباید درجلسه شورای اداری استان از حضرات سئوال شود؟ چرا پس از پخش سریال پایتخت 1 هیچ مسئول مازندرانی اعتراضی نکرد؟ نکنه بقول بابا پنجعلی الکی گنی؟؟؟؟
جوان نوری 18 فروردين 1392
آقای دامادی بهتر است قبل از انتقاد از پایتخت یک بار این سریال را ببینید .هرچند معتقدم که آقای دامادی برای اظهار وجود خودش در مجلس این حرفها را میزند چرا که در طول یک سال اخیر چیزی غیر از انتقاد بیجا به همه از این آقا ندیدم
نا شناس 18 فروردين 1392
ما شکایت به کجابریم جناب آقای دامادی که صداوسیمای مازندران اصلا به گویش غرب استان توجه ندارد پس خیلی به شما برخورد به به حال بدانید که ما از بی تفاوتی شماها چه می کشیم ....
اگر فهوای کلام را متوجه شدید اقدام کنید...
نا شناس 18 فروردين 1392
من برای خودم متاسفم که نتوانستم به این نماینده محترم رای دهم از همین جا از شما نماینده محترم متشکرم و یقین داشته باشید که روح بزرگوار پدر و پدرخانم شما هم از موضع گیری شما شاد خواهد شد. آقای شجاعی شما چه جوابی برای ما دارید ما در خیابان غفاری هرجوره برای شما تبلیغ کردیم و الآن توقع ما از شما خیلی بیشتر از این نماینده جوان و با غیرت است موضع شما چیست ؟ چرا در شورایی که شما عضو آن هستید که می توانید صدا و سیما را مورد سوال قرار دهید از ریسش نخواستید آنرا پخش نکند؟
محسن 18 فروردين 1392
ن ن ن ن نقی ی ی ی
نا شناس 18 فروردين 1392
هر آنچه را که ما می خواستیم ایشان گوشزد کردند قبل از هم ه از نماینده محترم ولی فقیه در استان هم کمال تشکر و قدردانی را داریم آقای دامادی من بعنوان یک بهشهری و مازندرانی از شما متشکرم خدا پشت و پناهت باشد همه نماینده های مازندران باید اینجوری باشند از آقای مقیمی هم می خواهیم با کمک این نماینده غیور کاری کنید تا زمینهای ما را اینگونه تاراج نکنند و بعد از آن ما را مسخره نکنند همه بر می گردد به غیرت همه نماینده های استان
نا شناس 18 فروردين 1392
آقای نیاز آذر هم اخیرا فرموده بودند که اولین واکنش ها را در مقابل رسانه ملی انجام خواهند داد احتمالا با هم هماهنگ بودند ولی آفرین بر این نماینده جوان و با غیرت
نا شناس 18 فروردين 1392
تی جان دور بگردم ته جان پیر روح شاد بوه الهی ته شه جه خیر بوینی اما بابلی ها ته دست ره بوسمبی
غرب مازندران 18 فروردين 1392
حالا جناب دادمادی متوجه میشود که بی اعتنایی و تمسخر کردن دیگران چقدر بد ا ست وقتی این مسیر ساری را از رامسر طی نمایید و برای گرفتن یک امضا تمام مصائب را تحمل نمایید و جوابی جز( اتا برارار ول اکن طرف رشتیه.... اره... )متوجه عمق بحران ماجرا می شویم.جناب دامادی ظرفیت ها را باید بالا برد و به درک تمام مسائل زیر بنایی و فرهنگی جامعه مازنی ها دقت عمل داشت.الا ای حال باید اسیب شناسی همه جانبه نمود
نا شناس 18 فروردين 1392
مهندس دامادی کاری کردند کارستون کاری که هیچ نماینده ای تا کنون از شمال انجام نداده بودند چون می ترسیدند از تلویزیون پخش نشوند .
حالا یاد بگیرید امروز با شنیدن این خبر از دفتر دامادی همه ساری غرق در سرور و شادی بود
علی ایمانی 18 فروردين 1392
آقا اگر فارسی حرف زدن ما مشکل داره ، لهجه مونو درست کنیم . مگر ترکها یا اصفهانیها وقتی فارسی صحبت می کنند لهجه ندارند !؟
ما که تمسخری نسبت به مازندرانی ها در این سریال ندیدیم و کلّی هم تفریح کردیم .
طاهراٌ بعضی ها دارای بیماری خود کم بینی هستند . بهتر است خود را معالجه بفرمایند .
نماینده های مجلس هم حتماٌ از این اطهارات آقای دامادی تعجب کردند که جلسه مجلس با سکوت برگزار شد .
اقای نماینده فکر نان باش که خربزه آب است .
نا شناس 18 فروردين 1392
واقعا انسان فرهیخته ای هستی
صادق 18 فروردين 1392
افرین به اقای دامادی که واقعا مردانه با ناملایمات میجنگد من یک بابلی هستم اما به نماینده ای مانند ایشان افتخار می کنم فرقی ندارد بابلی باشد یا ساروی ///مهم مردانگی است ///افرین
نا شناس 18 فروردين 1392
آقای دامادی
اتفاقاً سریال بسیار جالب و پربیننده ای بوده و طرفداران بسیاری هم داشته است خواهشاً برای چیزهای بهتری در مجلس شر و شور به پا کنید تا مردم ساری به شما ببالند.
احمد 18 فروردين 1392
اول بابت همین اعتراض باید تشکر کرد که حداقل یکی تو این استان میفهمه
دوم باید از آقای دامادی پرسید که ایا نمیشد که قبل از تهیه این سریال در استان مازندران با پیگیری و رایزنی جلوی تولید این سریال با توجه به سابقه پایتخت گرفته شود
آیا هدف آقای دامادی با این کار جذف طیف مخالف سریال پایتخت است و یا نه خودشان هم این سریال را توهین تلقی میکنند که اگر اینطور بود فقط یه یک نطق بسنده میشد
در هر صورت بابت همین انتقاد نیمبند ممنون مخصوصا بابت جمله "دیروز آذربایجانی‌ها، امروز مازندرانی‌ها، فردا نوبت کدام قوم ایرانی است؟!"
ممنون و بس
محمد 18 فروردين 1392
درکل فیلم مطالب خوبی داشت هرچند مقداری ابکی بود ولی بهتر بود کمتر با گویش ما بازی میکرد
نا شناس 18 فروردين 1392
نماینده یعنی زبان گویای مردم ،زبان گویاداشتن به تنهایی کافی نیست شمابرادرعزیزاول دقت کن سریال چی گفته بعداعتراض کن ابتدابازخوردآنرادرجمع مردم حوزه ی انتخابی خودببین بعدنظربده یالااقل این تعطیلات رودرایران میگذروندی وزحمت دیدن سریال رو به خودت میدادی بعدافاضه می کردی
نا شناس 18 فروردين 1392
جالب است ؟ انتقاد
نا شناس 18 فروردين 1392
بابا خودتم که وامدار پایتخت نشینهایی لطفا از این نمد برای خودتان کلاه نسازید
نا شناس 18 فروردين 1392
من از ایالت بلوار کشاورز ساری برای این نماینده دلیر سلام می فرستم دامادی عزیز همه دست گل های ساری تقدیم شما باد که دل ما را شاد کردی . دامادی عزیز آفرین بر شما
صدرا 18 فروردين 1392
آفرین به غیرت تو دلاور مازندرانی خدا پدرت را بیامرزد جوانمرد .آنهایی که بر خلاف شما نوشتند مازندرانی اصیل نیستند .ای والله دلاور
نا شناس 18 فروردين 1392
از نظر من ايرادي نداشت شعار نده
نا شناس 18 فروردين 1392
بجاي كار مردم رو رسيدن به سريال خوب بند نكن
نا شناس 18 فروردين 1392
اصلا تؤهيني در كار نبود
نا شناس 18 فروردين 1392
خودت هم لهجه داري
نا شناس 19 فروردين 1392
عزیزان
اولا" : دم آقای دامادی گرم
(چه عجب یه تکونی نمایندگان مازندران به خود دادند)
ثانیا" : آقای میر حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور اهل شیرگاه است و سریال پایتخت 2 هم متاسفانه در اونجا کلید خورد
چرا ایشون هیچ اعتراضی نکرد؟؟
شاید در جشنواره نوروز باستانی در تاجیکستان بیشتر خوش میگذروند!!
شاید هم فقط به فکر شهرستان کردن شیرگاه بوده که به این موضوع فکر نکرده که دارن مازنی ها رو به سخره میگیرن!!!
ثالثا" : آقای سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه خودشون اهل شیرگاه هستند و حتی ظاهرا" برای عرض تشکر خدمت عوامل تولید هم رفتند!!!
رضا 19 فروردين 1392
به عنوان ی مازندرانی به آقای دامادی نماینده ساری می گویم شما جزوی از مازندران و 1 نفر از میلیون مازندرانی هستید حق ندارید بگگویید توهین به مازندران است این سریال ، نه این سریال برای من مازندرانی 1 عشق 1 عاطفه و ی جز جدا نشدنی است و حالا قرار است 3 آن هم بیاید و من منتظرم منتظر تر از همیشه-حق نظر دارم نظرمو ثبت بفرما.
سالار 19 فروردين 1392
کتو شلوار مارک دار ایتالیایی میپوشه اونوقت از حقوق معوقه کارگر حرف میرنه ]شمال نیوز لطفا سانسور نکن
عزیز 19 فروردين 1392
برام سوال دامادی هروقت میره اروپا بر میگرده از حقوق کارگر حرف میزنه ! فیلمانه نویس این فیلم زیر کولر نشینه یا شما که ماشین مزدا سفری کت هاکوپیان تنته ! چرا پوپولیسم ! آقای تکنوکرات ! پز سوسیالیست بودن به شما نمیاد !
نا شناس 19 فروردين 1392
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی-در تذکری آئین‌نامه‌ای به جای فرصت سازی و این که نگاه مجلس و دولت را به مازندران تغییر دهد،تا ما را ملی بنگرند و نه استانی،ترجیح داد درباره سریال موفق «پایتخت» تذکری بدهد که از قضا پخش آن نیز به پایان رسیده و این تذکر نابجا هیچ فایده ای برای کسی نداشت! آقای دامادی ، از خواب گران بر خیز
تاب 19 فروردين 1392
آقای دامادی قبل از اظهارنظر در مجلس،بهتر بود از نظرات مردمی که نماینده شان است، کسب اطلاع می کرد و این گونه بی گدار به آب نمی زد.!
بهیجه 19 فروردين 1392
ممد جا ویلا هه ! نه برادر قشر کارگردان از اون ویلاهایی که شما در سفر مالزی رفتید نمیرن !!!!!!!!!!!!!!!!
ایزد 19 فروردين 1392
آقای دامادی که روشنفکرمآبانه موضع فرهنگ دوستی گرفته است شاید نداند تنانی از محققان و پژوهشگران و شاعران مازندرانی به عنوان مشاور لهجه در کنار سازندگان پایتخت بودند که نام آن ها در تیتراژ پایانی سریال نیز آمده است.
سامان 18 فروردين 1392
برو رئیس جمهور رو هم استیضاح کن/متاسفم برا خودم و ساری که تو نماینده ما هستی
میلاد 18 فروردين 1392
haghetone
بابا برقي 19 فروردين 1392
درود خداوند بر مهندس جوان ساري .
سالهاست كه مازندران جواني مطلع ،آگاه و دلسوز مانند دامادي نديده.
دست خدا پشت و پتاه شما.
نا شناس 19 فروردين 1392
به جای انتقاد از سریال های تلویزیونی، به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشید آقای دامادی عزیز.
نا شناس 19 فروردين 1392
دامادی عزیز،حرف دل مارو زدی،خدا به جنابعالی عزت عنایت کنه ان شاالله...برادر گرامی حرف دل مارو زدی وخواهشاً پیگیری کن موضوع پایتخت رو ، باز هم دست مریزاد
نا شناس 19 فروردين 1392
نماینده های محترم استان ،جناب نیاز آذری رییس مجمع ،لطفاً کار را پیگیری کنید
نا شناس 19 فروردين 1392
قابل توجه نمایندگان شهرمان قائم شهر علی الخصوص آقای حسینی
نا شناس 19 فروردين 1392
احتمالا این نماینده محترم سریال رو ندیدن و صرفا خواستن برای خالی نبودن عریضه چیزی گفته باشن !!!!!
نوروز 19 فروردين 1392
سپاس بزرگمرد مازندران
2 نطق کمتر از دوماه در مجلس مایه بالندگی ما مردم مظلوم ساری است
صدای مردم مازندران دیروز بام بهارستان رو لرزاند
مستقیم از رادیو مجلس گوش می کردم
عالی عالی بود
دامادی جوان وخوشتیپ و خوشفکر نه تنها نماینده ساری بلکه شیری از بیشه زار ببرمازندرانی هاست
دست مریزاد
نا شناس 19 فروردين 1392
مهندس آستانه تحملتو بالا ببر
نا شناس 19 فروردين 1392
دامادی از اسم شهدا استفاده ابزاری نکن
یاسر 19 فروردين 1392
نام بزرگ دامادی در تاریخ ماندگار خواهد شد به حق وکیل ملت هستش همیشه فریاد کارگران را از زبان ایشان میشنویم ما مازندرانی ها به وجودش افتخار میکنیم
! sami 0151 19 فروردين 1392
سلام ةآقای نماینده سریال را با دقت ندیده اند اگر کمی دقت می کردند متوجه می شدند که این سریال نکات مثبت زیاد داشت
ناشناس 19 فروردين 1392
واقعا این سریال توهین اشکار به فرهنگ ما بود جدا از مسائل سیاسی
قبول کنید............
ممنون مهندس
شهروندی از جنوب شهرستان ساری 19 فروردين 1392
دامادی زبان گویای ساروی هاست
متشکریم
مسعود 19 فروردين 1392
حداقل نماینده ایی از ساری بعد از یوسف نژاد داد و بیداد کرد
حال کردم
شهروندی از جنوب شهرستان ساری 19 فروردين 1392
عالی عالی بود
اقایان انتقاد نکنید
همین شماها بودید می گفتید نمایندگان ما ابدارچی هستند
حالا یه جوون و جسور پا شد و اینچنین کمتر از 2 ماه دو نطق سر داد
کیف کردم
ادامه بده
رمدانی عزیز مرسی
مسعود زمانی 19 فروردين 1392
درسته طرفدار شجاعی هستم اما کار مهندس دامادی حرف نداشت
پسر محبوب و خوبی ست
مهندس متشکریم
محمد 19 فروردين 1392
انتقاد بجا وشایسته ای بود. رییس صداوسیمای مازندران هم ترک زبان است وشاید دغدغه زبان طیری نداشته باشد.
جادارد سایر نمایندگان نیز معترض شوند.
معصومه 19 فروردين 1392
استانه تحمل یعنی چی
تازه فهمیدیم نماینده داریم
اقاجون ادامه بده
صدای مهندس صدای ما مردم ساری ست
که 100 هزار رای پشتشه
که استعاره همیشگی من است یه استادیوم ازادی ملت در بهارستان حقشون رو می گیرند
مهندس ما بادی نیست با این بیدها بلرزد
ادامه بده از ادامه دادن نترس
حق مردم ساری رو بگیر
اقا تموم تهرونی ها به ما و لهجمون می خندند
باید همه با هم بخندیم نه اینکه به ما بخندند که
اینجاباسریال پایتخت به ما و فرهنگمون خندیدند
دلاور مازندران خسته نباشی
نا شناس 19 فروردين 1392
دوستانی که با آقای دامادی مشکل شخصی دارن ،نباید آنقدر بی انصاف باشن که کار شایسته وخوب این نماینده رو نادیده بگیرن وحرفهای نابجا بزنن،لطفاً کمی تعصب مازندرانی داشته باشین وقتی به شما توهین میشه و یه نماینده مجلس از فرهنگ شما دفاع میکنه کمی انصاف داشته باشین وغیرتو بی مورد نماینده رو نکوبین
نا شناس 19 فروردين 1392
جناب آقای دامادی :آیا برنامه های طنزشبکه استانی بهتر است؟ امید است بانی کار خیری شوید که حد ومرز طنز با تمسخر لهجه مشخص شده و شبکه استانی هم پایبند به آن بوده تازمینه سو ءاستفاده خارج استانی را فراهم نگردد.
ناصر 19 فروردين 1392
فارغ ضعف هایی که در هر سریال می بینیم در مجموع سریال خوبی بود انقدر موضوعیت نداشت در مجلس صحبت شود.
نا شناس 19 فروردين 1392
بهتر است در ایران درب سینما و تلویزیون را پلمپ کنند چون هر فیلمی که ساخته شود به شهر و قوم و گروه شغلی بر می خورد. و واقعا فیلم ساختن در ایران سخت است آقای نماینده محترم شما هم از آن گروه افرادی هستید که خودتان فیلم را ندیدید بلکه از دهان این و آن شنیدید چون فیلم نکات بسیار جالب و آموزنده ای داشت. یکی از نکات آموزنده آن احترام به والدین بود
حسين 19 فروردين 1392
سلام
بيشتر نظرات را خواندم چند نكته به نظرم آمد كه ميشه بيان كرد :
1. خنداندن مردم با توسل به هر حربه اي (طنز يا و....) كه در اين سريال با لهجه و گويش مازندراني و تكيه كلام هاي تابلويش بود درست نيست ! بلكه مسخره كردن است ! همانطوري كه مقام معظم رهبري در اين باره (تقليد لهجه و ...) بشدت نهي كرده اند.
2. چرا درباره مفاخر اين ديار و زندگي نامه اشان فيلمي تهيه نمي كنند همه اش تصويري از آدم هاي خنگ و زيرآب زن و ....
3. اين سريال آنقدر توهين آميز بوده در تمام جوانب كه حتي مسكن آمار جعلي صدا و سيما هم نمي تواند دردي دوا كند!
4. پيشينه اين گويش و لهجه مازندراني كه يكي از اساطيري ترين و زيباترين و قديمي ترين لهجه است آنقدر درخشان است كه عرفايي مانند حسن زاده آملي و... به تكلم آن افتخار مي كنند!
5 اما در مورد خيانت مسئولين مازندراني در زمينه همكار ي و آماده سازي اين سريال بماند براي وقت ديگر.
يا علي
صالحی 19 فروردين 1392
کجای این سریال توهین بود؟
آیا شما مشکلات گرانی و تورم رو ول کردید و وقت مجلس رو گرفتید و در تذکری آیین نامه ای این سریال رو نقد کردید؟چسیدید به سریالی که خیلی خیلی قشنگ و جذاب بود و من به عنوان یک مازندرانی اتفاقا از این سریال بسیار لذت بردم. برید و مشکلات بسیار حاد رو حل کنید نه اینکه آسایش مردم رو به هم بزنید. تازه یه سریال خوب دیده بودیم که حالا این نماینده ما اومده کاسه داغتر از آش شده
بلبل 19 فروردين 1392
ممدجون،لهجه مهجه رو بی خیال،بهت نمیاد، نقی حتماً ناهارنخردی!
رضا 19 فروردين 1392
واقعا جای بسی تاسف داره که افکار بعضی دوستان اینقدر پایین باشه یعنی چی کت و هاکوپیان و سفر خارجی
این حرفها مال زمان 100 سال پیش بود خب نماینده باید بره سفر خارجی نماینده باید شیک بپوشه
اقا دست مریزاد عالی بود صدای مازندران در مجلس طنین انداز شد
نا شناس 19 فروردين 1392
با سلام خدمت تمامی خوانندگان شمال نیوز انچه که بیش از گذشته دل هر ایرانی و خصوصا مازندرانیهای شجاع وغیور صبور را بدرد می اورد تعصب بیجا به غیر و لعن خودی است .عزیزان مازرونی تا کی سینه چاک دیگران مثل ...که بزرگواری فرمودندبه استقبالشان رفت. و تا کی مثل اطرافیان نماینده دیگر لجاجت بر تعصب نابجا خویش و سکوت غیر قابل تامل نماینده خویش. قسم به تعصب و قسم به مردانگی همه مازندرانیهای فهیم که تا خون در بدن داریم نگذاریم غیرت و شجاعت ما که دامادی و نیاز اذری و حسینی و احمدی لاشکی و دیگر نمایندگان عزیز ... که از ماست دست مایه جاهلان خودی و فیلمنامه نویسان و بازیگران امثال خمسه شود.درود و درود برما که این نباشد که شاعر بگوید ...
نا شناس 19 فروردين 1392
آقای دامادی به نظر بنده شما از دوستداران واقعی امام حسین(ع) هستید چرا که امام حسین مرد بزرگ زمان خود بود چون در مقابل حاکم وقت که فردی زورگو بود انتقاد کرد و نترسید کاش همه نماینده ها مثل شما نترس و شجاع بودند و آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نمی فروختند.
یاسر 19 فروردين 1392
دوست عزیز1 از طرف مجلس رفته مالزی کارشناس بوده بردنش تو چرا میسوزی 2ازحقوق کارگر دفاع میکنه کشت وصنعت نذاشت ببرن کرمانشاه این نشوندهنده عملگرا بودنشه 3 یه نماینده ملی هستش در مسائل کلان کشوری صاحب نظر باعث افتخار ساروی هاست4 شجاعی تو مسجد شیخ طاهری قبل انتخابات میگفت 2 سال طول میکشه یه نماینده با قوانین مجلس آشنا بشه ولی این جوان محبوب در عرض 6ماه نماینده تاثیرگذار مجلس شد این تورو نترسونه بهتره بری نماینده ای که بهش رای دادی رو از خواب بیدار کنی تا با هم داد بزنن نه اینکه صدای رسا رو خفه کنی تا ضعف نماینده ت به چشم نیاد
سید عقیل ابراهیم نژاد میانگله 19 فروردين 1392
احسن به نماینده غیور.مگه هنرمند مازندرانی نبود که از بازیگر با لهجه بسیار ناهنجارش به عنوان پدر خانواده استفاده کردند و شبیه یک انسان منفی وشکم پرست بصورت زشتی میگفت.ناهار نخردمه پدر سختکوش مازندرانی بسیار باغیرت تر ازاینهاست که اینها فرض کردند
كياني 19 فروردين 1392
آقاي دامادي سريال پايتخت را يكبار هم شده ببينيد و آنرا با نقش نوروز در صدا و سيماي مازندران مقايسه كنيد. انوقت ببينيد كه كداميك بيشتر حالت تمسخر به فرهنگ مازندراني دارد.
من يك مازندراني ساكن تهران هستم . نه تمسخري در سريال ديدم و نه توهيني به فرهنگ مازندراني شده. اتفاقا نقش آقاي تنابنده( نقي ) و فرم حرف زدنش گوياي واقعيت يك شهروند مازندراني را بيان مي كرد و علاوه بر اين صداقت و صميمي يك خانواده مازندراني را نمايش مي داد.
آقاي دامادي اميدوارم هدف سياسي در نطق شما نباشد كمي تعمق بفرماييد
يك بابلي ساكن تهران
نا شناس 19 فروردين 1392
من بعنوان یک مازنی برای یک نماینده متاسفم که همچین دیدگاهی داره
نا شناس 19 فروردين 1392
اونهایی که دارن این نماینده عزیز را در زمینه انتقاد از این سریال نقد می کنند بدونند این فیلم نکات مثبتش هم زیرکانه منفی و تمسخر است نمیدونم شما چرا اصرر می کنید که این فیلم خوب است احتمالا مسئولین صدا و سیمای ساری این کامنت ها رو می زنند
بخدا وندی خدا من به دامادی رای ندادم ولی می گویم که خیلی شهامت داشت و باغیرت بود آفرین بر دامادی
آخه یکی که داره با این شجاعت از فرهنگ ما دفاع می کند چرا باید دلسردش کنیم کارش بسیار عالی بود
نا شناس 19 فروردين 1392
آقای حمیدی که همه نیازمندی های این سریال را برای آنها فراهم کردی آیا شده برای شهید شیرودی یا کشوری و یا طوسی و و و و ..... همه غیور مردان مازندران برنامه خوب بسازی . احتمالا چون این برنامه ها برای شما درآمد ندارد و مسخره نیست و نمی توانید آگهی بین آن پخش کنید تولید نمی کنید
حسن 19 فروردين 1392
زنده باد مهندس دامادی غیور مرد مازنی
رضا 19 فروردين 1392
بله نماینده شما خیلی جسوره دیروز شنیدم شنبه خونه مسیول ستادش تو سورک سخنرانی داره اونجا میخواد به چی گیر بده
گمنام 19 فروردين 1392
مرسی آقای مهندس دامادی ... مرحبا
علی 19 فروردين 1392
نام نامی دامادی در تاریخ ایران خواهد درخشید جوان محبوب ساری نماینده شجاع وکارشناس است باعث افتخار مازندرانی
سعید 19 فروردين 1392
اقای دامادی بجای این حرفا برو تو طرحهای مجلس شرکت کن که تا به حال فقط 12 طرح شرکت کردی ولی یه شهر کوچک مثل اسد اباد /نماینده اش میاد 42 طرح شرکت میکنه /جای تاسفه ای همشهریها برای همچین نماینده ای
داود 19 فروردين 1392
زنده باد خودم
که این فیلم و ندیدم
میزدید شبکه ورزش
نا شناس 19 فروردين 1392
تو فقط بلدی انتقاد کنی
همین اگه راست میگی اون موقع که داشتن میساختن کجا بودی؟؟؟؟؟
جالا تازه فهمیدی؟؟؟
مشکل ساری اینه آقای محترم
تو به غیر از انتقاد کار دیگه ای هم بلدی؟؟؟
مازندرانی 19 فروردين 1392
خدایا، ما را چه شده است. نفت می فروشیم که یارانه بگیریم. یکماه یکماه تعطیل داریم که بناچار سریال پایتخت برای سرگرمی درست کنیم، از روی بیکاری مردم تو سر هم می زنند که نکند به ما توهین شد؟ اون سریال بهتره یا این؟ نماینده مجلس هم وارد این بازی می شود که بخوردِمه را بخردمه گفت و این یعنی فاجعه!حالا این وسط دشمن کیه؟ دوست کیه؟ شعور کجاست؟ عقل کیلوئی چند؟ تکلیف مملکت، کار، اقتصاد، تحریم، دعواهای بر سر لحاف ملاّ، گرانی، تورم، شبیخون فرهنگی غرب، و .... چه می شود؟ توی این وانفسا، حالا نماینده ها بازی می کنند که بازیگر هستند. مردم چرا؟؟؟
عابدینی 19 فروردين 1392
سلام و عرض ادب و احترام

جناب آقای دامادی بنده شما رو یک مازندرانی نمی دونم !! شما برای مازندران چیکار کردی آقا ؟؟؟؟
واقعا از کوتاه نظری شما تاسف خوردم !!!

نا شناس 19 فروردين 1392
جناب آقای دامادی می خواهید بفرمائید شما قبل از اکران سریال مضحک با دیگر نمایندگان ...... در صداوسیما تهران نبودید
اسماعیل عظیمی 19 فروردين 1392
بنده به عنوان یک مازندرانی با دیدن این سریال به مازندرانی بودن خودم افتخار کردم . از همین جا از تمای عواملی سریال پایتخت تشکر میکنم که چنین کار فاخری درباه استان ما ساختن ...
نا شناس 19 فروردين 1392
اقاي نماينده بجاي نقد سريال تلويزيوني به فكر جاده هاي كم عرض و پرترافيك استان بيكاري جوانان گراني مسكن توسعه نيافتگي مازندران باشيد لهجه خوب يا بد چه به كارمان مي آيد؟
نا شناس 19 فروردين 1392
همیشه عادت داریم کار از کار می گذره باد وبید می کنیم
اگر یکبار مثل مردم آذربایجان درسی که به ماهی صفت دادند به تناب و سیریوس می دادیم
تمسخر لهجه مازنی فراموششون می شد
نا شناس 19 فروردين 1392
ممنونم مهندس دامادی امروز بر خودم بالیدم که غیور مردی مثل شما نماینده شهرمان است. آقای شجاعی شما که عضو کمیته نظارت بر صدا و سیما هستید چرا سکوت کردید؟؟!! آقای شجاعی شما وظیفه نمایندگی خود را رها کردید و در حال یار چینی با شهردار برای انتخابات شورا هستید.
نا شناس 19 فروردين 1392
آخه بابلی ساکن تهران ،تمسخر پس به چی میگن ؟؟؟؟/مثلاً باید فحش بدن ؟؟چیکار کنن که رگ غیرتت بیاد بالا ؟؟؟ها؟ها؟
یک بابلی
نا شناس 19 فروردين 1392
لازم می دانم ضمن تشکر از مسئولین سایت شمال نیوز از نماینده های شهرمان گله کنم که نه تنها در این مقوله وارد نشدند بلکه سکوت مطلق کردند
ح 19 فروردين 1392
برادر حق داري خودتو نشون بدي تو مجلس كه منم هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!چون فقط دنبال حاشيه هستين
به جاي اين كار به فكر مشكلات مردم، به خصوص كشاورزان و شهرتون باشيد
ذهنت منفيه و الا سريال پايتخت خيلي هم خوب بود
مهدی 19 فروردين 1392
از دست اندرکاران سایت شمال نیوز بسیار ممنونم
نا شناس 19 فروردين 1392
من كه متوجه نشدم كجاي سريال به زبان و لهجه مازندراني توهين شد. توهين به زبان مازندراني رو شبگه تبرستان داره ميكنهكه هرچي آدم بيسواد هست توي سريالهاي اون مازندراني صحبت ميكنه و هر چي دكتر و مهندس هست فارسي صحبت ميكنه اين آقا هم اين نطق رو نگه ميداره براي تبليغات دور بعدش ...حالا من مرده و شما زنده..........
یه بنده خدا 19 فروردين 1392
اولا تشکر می کنم از جناب آقای دامادی بخاطر تذکرشون در مجلس که فکر نکنن ما مازندرانی ها ببوگلابی هستیم ثانیا وقتی رییس صدا سیمای مازندران یه ترک باشه بیشتر از این ازش انتظار نمیره ثالثا به فکر بیکاریه جوونای مردم باشین که همه یا دارن معتاد میشن یا دزد یه کمم به این تورم 400% باشین توی اون مجلس به خدا به جایی بر نمیخوره.
نا شناس 19 فروردين 1392
خیلی عالی بود تمسخر نبود نشان دهنده سادگی وپاکی مازنی ها بود
علی 19 فروردين 1392
دمت گرم
نا شناس 19 فروردين 1392
بنظر نماينده ساري هنوز يك دفعه هم برنامه هاي مركز تبرستان را نديده است واقعا يك برنامه محلي وجود دارد كه لهجه مازندراني باشد ولي آن برنامه جدي باشد وحالت طنز نباشد هر جا مردم رو مثلا ميخواهند بخندانند از لهجه وگويش مازني استفاده ميشود.و روستايي و محلي در نقش خودش يعني بيسواد وعقب مانده.
نا شناس 19 فروردين 1392
بنام آنکه فکررا آفرید
محمد آقای عزیز من یکی ازسارویها هستم که به شما رای دادم ودلیل آن هم 1-جوانی وطراوت شما2- تحصیلات شما 3- سابقه اجرائی وسیاسی خانوادگی شما 4- تغییر بعنوان یک شعار 5- شناخت دورادور ازشما
و از این انتخاب هم راضی ام. اما باید بدانیم همیشه ایام نماینده گان ساده وغیر سیاس مازندرانی درحال انتقادند ونماینده گان اصفهان ومشهد وقم و.... درحال گرفتن امتیاز برای شهرو دیارشان هستند، بنده اصلا کاری به محتوای این فیلمنامه ندارم وهر انتقادی هم اگر هست باید بصورت کارشناسی وازکانال خودش وبصورت تاثیرگذار انجام شود و نه بایک نطق طوفانی وگذرا.
باتشکر از سایت شمال نیوز ونماینده جوان وخوب شهرمان جناب آقای مهندس دامادی
ناشناس 18 فروردين 1392
به سران فتنه رای نخواهیم داد. بزرگترین گناه شورای نگهبان تایید صلاحیت جریان انحرافیست.
نا شناس 18 فروردين 1392
اصلا درک نمی کنم که این همه سر و صدا برای چیست؟ سریال جالبی بود و بنظر من هیچ توهینی هم به مازنی های عزیز نشد. مگر با لهجه فارسی صحبت کردن عیب است ؟ پس اگر اینچنین است آذری ها و کردها و گیلک ها و بلوچ ها و.... هم فارسی صحبت نکنن.
مهدی 18 فروردين 1392
حضور محمد دامادی از سر اتفاق نیست اما اتفاق تازه ای ست نطق های کارشناسانه جوان محبوب ساری باعث افتخار است دفاع از حقوق کارگران کشت وصنعت نساجی فولاد دفاع از کشاورزان اوردن اعتبار 4 میلیاردی برای کمربندی حل مشکل ماهیگیران و... باتوجه به سن کم او نشان از اینده درخشانی دارد به امید آن روز
مازنی 18 فروردين 1392
درجواب کسی که گفتی کت وشلوار مارک میپوشه وسفر خارجی میره ......اگر اون نره کی میره ..تا کورشود هرانکه نتواند دید
ملینا 18 فروردين 1392
سلام
ممنون از این سریال خیلی قشنگ...ولی قسمت اهدا کلیه را نپسندیدم...آقای نماینده شما مطمئنید کل سریال رو دیدید...به خانم و بچه ها سلام برسونید.....
نا شناس 18 فروردين 1392
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به رواج تقليد لهجه‌ي اقوام ايراني تاكيد كردند كه چنانچه اين كار از باب تمسخر باشد، «حرام»است
اکنون چندین سال است که رویکرد سریالها برای خنداندن مردم با تمسخر در آمیخته است. کسی می آید دهانش را کج میکند، لباس نامرتب می پوشد، بدون این که پشت سرش را نگاه کند در مورد کسی حرف می زند که دست بر قضا آنجا حضور دارد و ... و در این میان چه کسی مضحک تر از یک شهرستانی ( مازندرانی ) که با آداب و رسوم تهران آشنا نیست؟!

تا حالا دقت کردید چرا در مورد لهجه استانهای دیگر مثل همدان ، اراک ، و دیگر استانها سرال نمی سازند ؟؟؟//
چون ما نمی تونیم حق خودمونو بگیریم
حامد حامد 19 فروردين 1392
برو کشکتو بساب
نا شناس 19 فروردين 1392
به شيربچه دامادي بگو اون وقتي كه روي مبل خونش از لودگي ها و ابتذال نوروز دلش غش ميره به فكر پايتخت نيست حالا دايه مهربانتر از مادر شده
پس اون پسرخاله من بود اداي ( اندي و ...) رو توي شبكه تبرستان كه درواقع شبكه تبرستاني هاي مقيم شرق استان هست در مي آورد و هيچكي دادش در نيومد
بابا ديگه ما ببو نيستيم
دامادي بسه
حيا كن
انقدر خودزني نكن پسر
نا شناس 19 فروردين 1392
آقایون مازندرانی که می گید این سریال ما را مسخره نمی کند آیا در میان خانواده و اقوام شما پدر خانواده اینجوری هست یا نه اصلا چه لزومی داشت مارا اینجوری مورد تمسخر قرار دهند تازه این راننده کامیون که همیشه خانه این خانواده بیتوته می کرد آیا درست بود یا نه ؟ بی بند وباری های این فیلم یکی و دو تا نیست .
پدران مازندرانی همیشه مورد احترام والدین بوده و هستند و دارای یک وجهه بالایی هستند این سریال علاوه بر توهین به مازندرانی ها توهین به همه پدران است ما که نه قاضی هستیم و نقاد فیلم ولی توهین را از اول تا آخر دیدیم و بزرگان ما هم هیچ اقدامی نکردند
نا شناس 19 فروردين 1392
تروخدا ول کنین این آقا برای مطرح کردن خودش موج رسانه ای راه میندازه وگرنه بالاغیرتا حضرت عباسی خداوکیلی به عنوان نماینده (( دقت بفرمائید )) به عنوان نماینده دو شهرستان نمیتونست تقاضای عدم پخش سریال رو بده و پیگیری کنه که پخش نشه ؟ آقا نشست سریالی که به روز در حال تولید بود تو استان ضبط و از کشور پخش شد و حالا واسه موج سواری داره افاضه کلام میکنه ... صبح بخیر آقای دامادی فکر نکن مردم ......
هدایتی 19 فروردين 1392
اتفاقا اصلا تمسخر نبوده مگر خود شما بهتر صحبت میکنید؟
نا شناس 19 فروردين 1392
كاش تنها به گويش اين مردمان شريف توهين ميشد . در اين سريال شاهد بوديم كه نه تنها به گويش بلكه به عقل و شعور مردم زحمتكش مازندران توهين شد سريالي كه بيشتر شبيه كارتون پت و مت بود. من يك شهروند مشهدي هستم و از روي تعصب قضاوت نميكنم بلكه واقعيت را نوشتم
هستم 19 فروردين 1392
با اینکه از دامادی اصلاً خوشم نمیاد ولی دمش گرم ..
خوش حال شدم یه نفر حداقل یه خودی نشون داد ..
مصطفی حاجی عباسی 19 فروردين 1392
سریال هیچ ایرادی نداشت
ایمان 19 فروردين 1392
ول کنید سر جدتون، ما چرا همیشه کاسه داغتر از آش بشیم!
یادمه تا قبل اینکه فیلمبرداری این سریال تو سوادکوه شروع بشه، خبری از شمال نیوز خوندم که مسولین اعتراض کردن، چند ماه نشد دیدم مسولین رفتن سر فیلمبرداری و به به و چه چه!
خیلی به واقعیت نزدیک بود سریالش، تازه اینکه شبکه ای که میلیونی بیننده داره توش موسیقی مازنی پخش شه مگه بده !
دوست 19 فروردين 1392
بهرصورت عوام فریبی رو این جوان هم یاد گرفته . آقای مهندس به فکر مشکلات نان مردم باش همه تلویزیون دارند و شما جای خودت صحبت کن
ما ایرانییییییییییییییییم
نا شناس 20 فروردين 1392
نقي ناهار نخردمی
حسین 20 فروردين 1392
شیرمادرت حلال باشه محمد جان
به ولای علی من به دامادی رای ندادم،الان پشیمونم که چرا رای ندادم.
تهرانی ها دارند مازندرانو با خاک یکسان میکنند صدای هیچکس در نمیاد همینکه ینفر صحبت کرد(نظر خودش)بهتر بگم نظر حوزه انتخابیش من فقط قسم اولشو دیدم که که نقی به باباش گفت رفتی دکتر ،دکتر چی گفت،پدرش میگه گفت سلام بعدش میگه تو یا شماشو یادم نیست چی گفتی ،گفتم علِک سِِلام
تلویزیونو خاموش کردم
امیدوارم این مهندس دوست داشتنی خوشتیپ . خوش لباس(باید بپوشه) مثل انتقاد بجا و مناسب و فنی در مورد زیرگذر جام خانه یا مسکن مهر 2800واحدی میارکلا بیان داشت،شاخ این تهرانی های پر رو رو بشکنه بلکه نماینده های دیگر استانمون به خودشون بیان
با کمال تشکر
نا شناس 20 فروردين 1392
متاسفيم كه اين افكار سطحي با قدرت تحليل ضعيف چگونه به اين جايگاه و صدارت مي رسند
صابر 20 فروردين 1392
گلوگاهي= ايول دامادي خيلي نوكرتم
نا شناس 19 فروردين 1392
بفرمایید سریالی که در مازندران بازی میکنند باید به چه لهجه ای باشه ؟ تهرانی ؟ خیلی لهجه قشنگیه . چرا مثبت نگاه نمیکنید . مشکل مازندران فقط پخش این سریاله ؟ البته اگه ازبازیگران مازنی هم استفاده می کردند خوب بود که نمیدونم شاید استفاده کرده باشند . بهتره بحث نابودی جنگل و فضای سبزو ترافیک میدان خزروغیره کمی بازتر بشه تا مردم فهیم مازندران و مسافران بدونند گره کارهای ناتمام کجاست.
مهدي 19 فروردين 1392
مرسي آقاي دامادي .خوشم اومد بالاخره يه مرد پيدا شد از تريبون ملت حرف خيلي از ماهارو زد.پاسال اينهمه انتقاد كه فايده نداشت پايتخت 2 ساخته شد اميدواريم با تلاش شما باعث بشه اين سريال ادامه نداشته باشه.بازم تشكر
محمدرضا51 19 فروردين 1392
کار بجایی کشیده که نماینده محترم به جای پرداختن به مشلات اقتصادی مردم در مجلس داد بیکاری وکرانی بزنند درمورد سریالی که تمام شده اظهار نظر میکندووقت مجلس و مردم
محمد 20 فروردين 1392
مهندس جان کدوم نماینده ای مشکل مازندران رو حل کرد که تو دومی باشی تو مجلس بگیر استراحت کن همه چیز درست میشه خودت هم میدونی دیگران تصمیم میگیرند نه نمایندگان مردم .
محمدرضا صادقی 20 فروردين 1392
سلام
خیلی عالی بود
ممنون...
جالبه که غرض ورزی بعضی ها در نظراتشون کاملا محسوس و مشهود ِ
خدا هدایتمون کنه...

مدیر 20 فروردين 1392
ظاهرا جناب دامادی وقت خوبی داره که تمام سریال رو از جام جم دیده چون ایشان امسال اروپا تشریف داشتن . مهندس جان اروپا چه خبر؟؟
حسین 20 فروردين 1392
شیر مادرت حلالت باشه،نور به قبر پدرت بباره
مطمئن باش این چن نفری که میگن ما مشکل نداریم همشون یا سیروس مقدمند یا از اون تیرو طایفه
مهندس شما نماینده مای ،باید حرف دل مارو بزنی یکی از حرف های دل ما مازندرانی همین بود. حتما باید مثل اذری ها بریزیم توی خیابون تا این تهرانی ها حالیشون بشه!!!
مهندس رایی که مردم به شما دادن گواه همه چیز هست به بیان مشکلات شهر و استانت ادامه بده با تشکر
حامد 21 فروردين 1392
احتمالاهمین روزها قاسم احمدی نماینده نوشهر وچالوس که دوست داره با چنین اظهار نظر هایی توجه دیگران رو بخودش جلب کنه در مجلس صحبت هایی خواهد داشت چون فعلا که مردم منطقه نوشهر وچالوس جز حرف وشعارهای عوام فریبانه از ایشان چیزی ندیدند.
علي 22 فروردين 1392
آقا سلام دمت گرم حرف دل من بود كه شما زدي
رضا 21 فروردين 1392
آقاي دامادي مگه قسمت اول سريال كه بحث شد چي شد؟ قسمت دوم ساخته شد . تصميم ديگران ميگيرن. شما نمايندگان بهتر ميدونيد
ali 23 فروردين 1392
من خودم علی آبادیم
علی آباد کتول که این فیلم در باره ی مردم اونجاست
ما علی آبادی ها که بسیار خوشحال شدیم از پخش این سریال و هیچ ایرادی هم ندیدیم
شما ساروی ها چرا جوش می زنید؟
شما نماینده محترم : رای می خوای با حقوق کف چهل میلیون راحت بگو
حسین 23 فروردين 1392
برادر علی آباد کتولی!!! اینکه مشکل نداری دلیلش چیز دیگست!! شما تی منطقتون این منظره رو دارید!! سنگده میدونی کجاست!!! دودانگه ساری ای، مهندس دامادی هم بچه همونجاست
فیلم هم توی روستای علی آباد دودانگ ساخته شد
خواهش میکنم یجوری وانمود نکنید که فیلم رو دیدید!! خیلی روشنه که هیچکس این فیلمو ندید ،ینفر حرف حق و دل ماهارو زده،با سیاسی بازی خرابش نکنید
نا شناس 24 فروردين 1392
با سلام فيلم رو خيلى بزرگش كردين و براى كسانى كه .......بگم اقاى دامادى تلاش كرده و به اينجا رسيده شما هم به جاى قضاوت بيجا برين و براى مردم حرف در نيارين اميدوارم نظرتون رو پس بگيريد نظر منو حتما بخونيد چون من خواهر زاده خانومشونم اخ اخ اخ اخ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.