.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
برکناری قریب الوقوع رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
یک منبع آگاه گفت که عنایت الله تورنگ رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به زودی برکنارمیشود و مهندس .... بجای ایشان هدایت سکان جهاد کشاورزی مازندران را به عهده خواهد گرفت...

یک منبع آگاه در گفتگو با پارسیان نیوز گفت که عنایت الله تورنگ رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به زودی برکنارمیشود و مهندس حسن حبیب نژاد مدیر کل شیلات مازندران بجای ایشان هدایت سکان جهاد کشاورزی مازندران را به عهده خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیاوش کلاه بدوش 31 تير 1387
0
0
پاسخ
آی بنازم قدرت بابلی را؟؟؟ آقایان ساروی یاد بگیرنذ که یک توپ و تشر بابلی چه جوری در کمترین زمان ممکن مسوولی را به خانه اش برده!!بارک الله به شما؟؟؟/
سید مهدی 31 تير 1387
0
0
پاسخ
علت برکناری را قید فرمایید لطفا
komail 31 تير 1387
0
0
پاسخ
واقعا متاسفم که مدیر کل با یک سخنرانی تعویض شود از این به بعد مدیرکل های محترم توجه داشته باشند که دربست در زیر چتر امام جمعه باشند وگرنه با یک جنجال عوض مشوند حتی یک شبه .
ارادتمند شما ک.گوران اوریمی
نا شناس 31 تير 1387
0
0
پاسخ
همین حرفهاست که ما ،مازندرانیها را بیچاره کرده است.ربطی به بابلی یا ساروی بودن ندارد.
شخصی کم کاری کرده و یه مدافع حقوق مردم و زحمت کش مازندران ناله اش بلند شد که اقای مدیرکل یه خورده هم به فکر مردم باش؛ایا این حرف نا بجایی بود؟
باید از اقای تورنگ پرسید ،اقای مدیرکل کار مثبت شما برای ارتقای سطح کشاورزی استان چه بوده؟
اگر ایشان به درستی از کشاورز و کشاورزی حمایت می کردند که اینقدر بر سر کشاورز بدبخت نمی زدند.
به نظر شما اگر از کشاورزی به درستی حمایت می شد ایا باز هم لازم بود که ما برنج وارداتی داشته باشیم؟
ایا اقای مدیرکل در جریان هستند که تمام زمینهای کشاورزی در مازندران در حال تبدیل شدن به باغ مرکبات ،کیوی و ویلاهای انچنانی برای مردمان زحمتکش تهران می باشد؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 31 تير 1387
0
0
پاسخ
سانسور خبری معنا ندارد
نظرات بینندگان را بیاورید.
مش رجب کوتناهی 30 تير 1387
0
0
پاسخ