.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه شورای شهر خبر داد:
اخراج 60 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری
شمال نيوز: برخی نیروهای شرکتی افزون بر ۱۰ سال سابقه کار دارند و عمده آن‌ها از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز هستند و ما در برابر آن‌ها مسئولیم.

 یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت از اخراج ۶۰نفر از نیروهای شرکتی شهرداری این شهر خبر داد و از بروز آن ابراز ناخرسندی شدید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ، محمد محمودیان در جلسه علنی ۴۸۱شورای اسلامی این شهر اشاره به وضعیت نامناسب نیروهای شرکتی و شهرداری، اذعان کرد: وظیفه شورایی ما ایجاب می‌کند و ما سوگند یاد کرده‌ایم که منافع شهر و شهروندان را لحاظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اخیرا ۶۰ نفر از نیروهای شرکتی را از شرکت اخراج نموده و با آن‌ها قرارداد حجمی بسته‌اند و این درحالی است که طبق مصوبه هیات وزیران در اسفند سال گذشته باید ظرف ۱۵ روز این عزیزان تبدیل وضعیت می‌شدند.

این مسوول در پایان، تاکید کرد: برخی نیروهای شرکتی افزون بر ۱۰ سال سابقه کار دارند و عمده آن‌ها از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز هستند و ما در برابر آن‌ها مسئولیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به انجام حفاری‌های جدید در جاده انزلی، تصری کرد: عدم انجام حفاری‌های جدید، مصوب شورا بوده و شهرداری باید بر روند اجرای این مصوبه نظارت می‌کرد.

به گفته محمود مباحی، لازم است معاونت عمرانی شهرداری به شرکت‌های حفار متذکر شده و از انجام حفاری‌های جدید در شهر جلوگیری شود.

این مسوول، بر ترمیم ترانشه‌های ایجاد شده در معابر و کوچه‌ها تاکید کرد و یاد آور شد: چند سال پیش ضرورت خرید فلاکس ویژه پخش آسفالت در شورا بررسی شد و به تصویب رسید که در آن مقطع قیمت آن ۳۲ میلیون تومان بود.

مباحی، متذکر شد: وجود فلاکس پخش آسفالت نیاز همیشگی شهر است چراکه ماشین در محل مورد نیاز آسفالت، حاضر شده و با سرعت توزیع آسفالت صورت می‌گیرد و از حرارت آسفالت کاسته نشده و کیفیت آسفالت پخش شده کاهش نمی‌یابد.

وی اظهار کرد: به دلیل برف سنگین سال ۸۳، چند دستگاه ماشین ویژه برف روبی با هزینه سنگین خریداری شد در صورتی که خرید فلاکس آسفالت ضرورت بیشتری داشت و به دلیل عدم نظارت بر اجرای مصوبه شورا ناچاریم هم اکنون با قیمت بالاتری این ماشین را خریداری کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اجرای پیاده راه سازی خیابان علم الهدی گفت: اجرای این پروژه نیاز به ۳ میلیارد تومان هزینه است که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیشنهاد داده از ۳ کد بودجه انحرافی صورت گیرد تا بتوان بودجه این پروژه را تامین کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 3 آبان 1391
تناقض با اهداف دولت آقای احمدی نژاد (دولت عدالت محور).eror
حسین 3 آبان 1391
تناقض با دولت آقای احمد نژاد (دولت عدالت محور).eror

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.776 seconds.