.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير ورزش: کاش استیضاح می‌شدم

 فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می‌کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت ها را برای مردم بیان می‌کردم.
 
به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، در این نشست عباسی با بیان اینکه ورزش کشور در اوضاع بسیار خوب و مطلوبی قرار دارد،گفت: این فضا و این موفقیت‌های کم نظیری که نصیب ورزش ایران اسلامی در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات و میادین ورزشی شده است، ثمره تلاش همه شما فدراسیون‌ها، هیئت‌ها، ثمرات تلاش‌های مربیان سازنده و ورزشکاران در سراسر کشور است.
 
وی افزود: متاسفانه برخی می‌خواهند به گونه‌ای القا کنند که اتفاقات ریز و جزئی که در همه جا ممکن است رخ دهد، چالشی بزرگ برای ورزش و جوانان است در حالیکه با حضور رؤسایی توانمند و کار بلد همانند شما و استعدادهای ناب موجود در  ورزش کشور و مربیان دلسوز در همه نقاط ایران ورزش ما مسیر ترقی را طی می‌کند و از هم اکنون باید برای میادین آینده آسیایی و جهانی و المپیک کار کنیم و برنامه‌های خود را به پیش ببریم.
 
عباسی گفت: براساس آنچه که رئیس جمهور ترسیم کرده است در بازی‌های آسیایی کره باید مکان دوم و سوم را به دست بیاوریم و در المپیک بعدی جزء 10 کشور برتر جهان قرار گیریم. اهداف و برنامه ریزی‌ها در همین جهت صورت خواهد گرفت و ما از هم اکنون و بلافاصله بعد از المپیک برای نیل به این اهداف کار خود را آغاز کرده‌ایم.
 
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشرفت و پیشبرد اهداف و هدف‌گذاری برای آنچه که رئیس جمهور ترسیم کرده اند نیاز به بودجه‌ها و امکانات خاص خودش را دارد افزود: سعی می‌کنیم این اولویت‌ها را در دولت و مجلس مطرح کنیم و مجوزها و بودجه‌های لازم را بگیریم، چرا که همه اذعان دارند موفقیت های قهرمانان ما در المپیک و پارالمپیک و سایر مسابقات باعث بالا رفتن حس خود باوری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی شده است، بنابراین اگر بخواهیم این روند را با سرعت بیشتر ادامه دهیم و موفقیت ها تکرار شود نیاز به بودجه‌های مناسب هم دارد که هم دولت و هم نمایندگان مجلس توجه خاصی به این مهم دارند.
 
عباسی در بخشی از صحبت‌های خود به انتخابات کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: انتخابات طی دو ماه آینده، طبق برنامه و روال عادی خود برگزار خواهد شد.
 
وزیر ورزش و جوانان به بحث استیضاح اشاره کرد و افزود: ای کاش استیضاح ادامه پیدا می‌کرد تا همه زوایای ورزش و موفقیت‌ها را برای مردم عزیزمان بیان می‌کردم که خوشبختانه هم خود مجلس محترم و هم مردم متوجه شدند که ورزش یکی از پرافتخارترین و درخشان ترین دوران حیات خود را سپری می‌کند.
 
وی همچنین از معاون ورزشی خود خواست تا هرچه سریعتر با هماهنگی رؤسای فدراسیون‌ها نسبت به برنامه ریزی دقیق و مدون درخصوص برنامه‌های این فدراسیون‌ها برای بازی‌های آینده آسیایی اقدام کند.
 
در این نشست برای نخستین بار رؤسای انجمن‌های ورزشی فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند و همچنین معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، برخی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.