.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بدون مجوز پاسگاه در عباس‌آباد بهشهر

منابع طبیعی شهرستان بهشهر در حالی ساخت یک پاسگاه اطفای حریق را در منطقه تفریحی توریستی عباس‌آباد آغاز کرده که این ساخت‌وساز بدون مجوز سازمان گردشگری صورت گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اداره منابع طبیعی این شهرستان که مانند دیگر ادارات منابع طبیعی استان قوانین سختی را برای تملک و احداث دارد خود با زیر پا گذاشتن قوانین اکنون در فهرست متجاوزان به طبیعت قرار گرفته است.

این اداره از چند ماه پیش، ساخت پاسگاه منابع طبیعی با عنوان اطفای حریق را در عباس‌آباد شروع کرده و حتی آن را به سقف دوم رسانده است.

این عمل در حالی انجام شد که مسئول باغ عباس‌آباد تقریبا به طور شبانه‌روزی در حال رصد کردن منطقه است و هر روز ساخت‌وساز را می‌دید، اما اینکه وی امروز و پس از بازدید مدیرکل میراث فرهنگی سکوت خود را شکست، جای تعجب دارد.

سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران هم در واکنش به این اقدام بیان داشت: اگر منابع طبیعی مجوز گرفته، نشان دهد و اگر مجوز ندارد در اسرع وقت کار را تعطیل کند.

مسعود حبیبی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بهشهر پاسخ جالبی داشت.

وی اعلام کرد: ما اول می‌سازیم بعد مجوز می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود حبیبی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بهشهر پس از توقف این پروژه گفت که پولمان تمام شد و کار را متوقف کردیم.

با وجود اینکه در محدوده باغ ملی عباس‌آباد هرگونه ساخت‌وساز ممنوع بوده و حداقل باید با مجوز میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری صورت گیرد، اما هم اکنون علاوه بر ساخت ویلای منابع طبیعی و ساختمان اطفای حریق منابع طبیعی، ساخت واحدهای اقامتی جدید هم به صورت خزنده در حال انجام است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.