.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيروزي تيم ساحلي فائزکاران فرح آباد ملوان بندرگز

در آخرین بازی دور رفت گروه شمال لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، بالاخره فائزکاران فرح آباد موفق شد پس از تحمل ۵ هفته ناکامی پیاپی، اینبار میزبان قدر خود ملوان بندرگز از استان گلستان را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داده و با کسب ۳ امتیاز حساس موفتاً از بحران ناشی از باختها خود را برهاند.

به گزارش خبرنگار فرح آبادنیوز ،با اعتماد مجدد هیئت مدیره باشگاه به علیرضا هوشیار فرح آبادی جهت هدایت تیم فائزکاران فرح آباد، عصر روز پنچشنبه بازیکنان فائزکاران با روحیه ای مضاعف در مقابل تیم قدر میزبان یعنی ملوان بندرگز قرار گرفته و با ارائه یک بازی کاملاً هجومی موفق شد که در دقایقی از بازی حتی ۵ بر ۲ هم جلو بیفتد که متاسفانه باز هم در گیم سوم بازی با اشتباهات فردی بازیکنان، به تساوی ۵ بر ۵ کشیده شد که البته اینبار با بازگشت هوشیاری اولیه، و رد و بدل شدن ۵ گل دیگر، نهایتاً این تیم فائزکاران فرح آباد بود که با نتیجه۷بر ۶ پیروز از زمین بازی خارج شد.

گزارش خبرنگار فرح آبادنیوز در این بازی محمود علیجانی با زدن ۴ گل ستاره میدان بود و گلهای دیگر فائزکاران را صادق باقریان فرح آبادی، مجید بکرام بهشت و مهدی کارگر فرح آبادی به ثمر رساندند.

تذکر اینکه ملوان بندرگز تا قبل از بازی های هفته هفتم با ۱۱ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی گروه شمال بوده و فائزکاران با این برد ۶ امتیازی شد، اما همچنان در رده ششم و پشت سر لسمان بندر انزلی ۸ امتیازی باقی مانده است.

جالب توجه اینکه تیم های بالای سر فائزکاران یعنی ملوان بندرگز، لسمان بندر انزلی و مروارید خزر به حریفان خود باخته و فعلاً شهرداری تبریز و سمنان جوان تیم های دست نیافتنی این گروه محسوب می گردند و در صورت تکرار پیروزی فائزکاران بر فردوسی مشهد در بازی آینده امکان جابجایی در جدول برایش فراهم می گردد.

به گزارش خبرنگار ما هاشم پور کمک مربی اول تیم ملی فوتبال ساحلی از نزدیک ناظر این بازی بوده و بشدت تحت تاثیر زیبایی و جنگندگی این بازی قرار گرفته و وعده دعوت دو بازیکن فائزکاران فرح آباد را  به تیم ملی داده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.453 seconds.