.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشک‌های قلعه نویی در آغوش پروین



خانه امیر قلعه‌نویی پس از اینکه مادرمحترمش را از دست داده محل رفت و آمد اهالی فوتبال شده است. حوالی ساعت 14:00 دیروز علی پروین به همراه برادرش به خانه امیر قلعه‌نویی رفت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ایران ورزشی، امیر که به خاطر عمل جراحی‌اش نمی‌تواند پایش را تکان بدهد به محض دیدن علی پروین از جایش بلند شد و در آغوش علی آقا گریست. اشک‌های قلعه‌نویی و صدای آه و ناله‌های او همه حاضران را که برای عرض تسلیت به خانه امیر قلعه‌نویی رفته بودند تحت تاثیر قرارداد.

امیر با آه و ناله از خوبی‌های مادرش به علی آقا می‌گفت. پروین که به شدت تحت تاثیر اشک‌های قلعه‌نویی و شیون‌های او قرار گرفته بود اشک در چشم‌هایش حلقه زد. پروین هم زیر لب حرف‌هایی با امیر زد که هیچ کس نفهمید. شاید سلطان هم از مادرش می‌گفت که سال‌های پیش از دستش داده بود.

ظهر دیروز همه آنهایی که درخانه امیر قلعه‌نویی بودند تحت تاثیر اشک‌های امیر قرار گرفتند. ظهر دیروز حاج آقا مالک مسوول امور فرهنگی باشگاه استقلال نیز در خانه امیر قلعه‌نویی حضور داشت. شاهرخ بیانی، رضارجبی، علیرضا نیکبخت و تعدادی دیگر از اهالی فوتبال نیز در منزل امیر قلعه‌نویی حاضر بودند تا او احساس تنهایی نکند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.091 seconds.