.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال مترو تهران به آمل ابلاغ نشد

فرماندار آمل گفت: از سوی دولت تا کنون ابلاغیه ای مبنی بر انتقال خط مترو از تهران به آمل به استانداری مازندران ارائه نشده است.

به گزارش شمال نیوز یدالله اکبرزاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: مجموعه شهرستان آمل در صورت تصمیم دولت برای اجرای این طرح مهم زیربنایی استقبال خواهد کرد اما تا کنون هیچ مصوبه و یا طرحی از سوی دولت در خصوص انتقال خط مترو تهران به آمل از جاده هراز به فرمانداری آمل ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: مهمترین و جدی ترین برنامه دولت در جاده هراز،  تکمیل و چهارخطه کردن این محور پرتردد پایتخت کشور به مازندران است.

فرماندار آمل با بیان اینکه تکمیل بخشی از مسیر حدود 110 کیلومتری جاده هراز در محدوده مازندران در قالب طرح های مهر ماندگار دولت قرار گرفته است، اضافه کرد: تا کنون بیش از 60 کیلومتر از جاده هراز چهارخطه شده و بقیه در حال اجرا است.

اکبرزاده اضافه کرد: انتظار است دولت برای تکمیل کامل جاده هراز که سهم مهمی در کوتاه کردن زمان سفر و افزایش ایمنی مسافران به همراه دارد، با اختصاص اعتبارهای ملی سرعت بخشد.

وی یادآور شد: بیمارستان 160 تختخوابی دو راهی امامزاده عبدالله  آمل از طرح های مهر ماندگار این شهرستان بوده و تا کنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در ساختمان بیمارستان دارد.

فرماندار آمل ابراز  امیداری کرد: انتظار است با توجه به اینکه، بیمارستان 160 تختخوابی آمل در طرح های مهر ماندگار مازندران بوده، دانشگاه علوپزشکی مازندران هر چه سریعتر نسبت به تجهیز کامل بخش های آن اقدام کند.

شهرستان آمل حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : انتقال , مترو , تهران , آمل
نظرات خوانندگان :

شهروند آملی 12 مهر 1391
سلام
بجای مترو باید به شهر رسیدگی کرد و از شهرداری خواسته شه پلهای زیر گذر و رو گذر بسازه
همانطور که در این چند ساله فضای سبز خوبی در امل ایجاد شد همینجور بقیه موارد هم اجرا بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.