.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 55 قاچاقچی مواد مخدر در میاندرود

فرمانده انتظامی میاندرود از دستگیری 55 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.


به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس  محمدرضا جانبازی شامگاه امروز در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان، نقش مردم را در اجرای ماموریت‌های این نیرو بسیار مهم ارزیابی کرد.

جانبازی هفته ناجا را بستر و فرصت مناسبی برای ارائه گزارش و عملکرد به مردم با هدف اطلاع‌رسانی و تقویت ارتباط  دو سویه و افزایش اعتماد بین مردم و پلیس دانست و افزود: افزایش سرمایه‌های اجتماعی، تاکید بر اصل تفکیک‌ناپذیری مردم و پلیس و توانمندسازی مردم در جهت تولید امنیت ازجمله اهداف نیروی انتظامی است.

وی سه اصل رحمت، خدمت و قدرت را از مباحث مهم ماموریتی این نیرو دانست و تصریح کرد: مولفه‌های توسعه سرمایه ساختاری، تحقق ماموریت‌های جامعه محوری، همچنین مولفه‌های اخلاق‌محوری و وظیفه‌محوری را از دیگر مولفه‌ها و ماموریت‌های خاص نیروی انتظامی دانست که بسیار مورد تاکید مسئولان ارشد نیروی انتظامی در کشور و استان است.

متولی نظم و امنیت در شهرستان میاندرود نقش فرهنگ‌سازی را در برقراری نظم اجتماعی مهم و برجسته عنوان کرد و مردم میاندرود را در این زمینه افرادی پیشرو و فرهنگی دانست.

وی از کشف بیش از 12.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 22 کیلوگرم گراس، 517 عدد قرص متادون و 280 عدد بوته خشخاش در این شهرستان خبر داد.

جانبازی از دستگیری 55 قاچاقچی مواد مخدر نیز در این مدت خبر داد و تصریح کرد: این افراد در عملیات‌های مختلف نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال جاری دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود افزود: در این مدت 156 دستگاه موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی و اصالت و 94 دستگاه خودرو متخلف توسط پلیس راهور این شهرستان متوقف و روانه پارکینگ شده‌اند.

جانبازی در پایان از کشف 350 دستگاه ماهواره خبر داد و یادآور شد: تمام این تجهیزات با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.