.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری در چند دقیقه زیر آب رفت
ساری در چند دقیقه زیر آب رفت

 بارش شدید عصر جمعه باران، ساری را برای مدتی زیرآب برد و رفت و آمد شهروندان در خیابانها را با اختلال مواجه کرد.

به گزارش مهر، بارش شدید باران همراه با صاعقه و رعد و برق عصر ديروز در مرکز مازندران سبب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده است.

بارش شدید باران عصر ديروز در ساری در حالی صورت گرفت که تمامی خیابان های اصلی و فرعی ساری برای مدتی زیر آب رفته و هنوز هم در آب است.

خبرنگاران مهر در نخستین دقایق بارش باران به صورت میدانی از سطح شهر بازدید کرده و از جمع آوری آب در خیابانهای نهضت، بعثت، ورزش، رفاه از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا خبر دادند.

بارندگی های شدید باران سبب آبگرفتگی شدید در میدان خزر، ششصد دستگاه و خیابان های مرکزی شهر در دروازه بابل تا میدان ساعت شده است.

علیرغم حضور شهردار تازه نفس مرکز استان در بارندگی شدید چند هفته پیش مرکز استان، در آغازین ساعات بارندگی نه خبر از شهردار بوده و نه حضور نیروهای آنش نشانی شهرداری برای جمع آوری آب های خیابان بوده است. البته ممکن است با گذشت چند ساعت از بارندگی حضور نیروهای شهرداری و امدادرسان در مناطق مختلف ساری محسوس شده باشد.

گزارش خبرنگار ما از وضعیت بارندگی و سختی تردد شهروندان در نقاط مختلف ساری حاکی از آن است که در موقع بارش شدید باران و پس از آن برخی نیروهای شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه آن، حضور در یکی از آبمیوه فروشی های سطح شهر را به محل جمع آوری آبهای سطحی شهر ترجیح داده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بارش باران , ساري
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 8 مهر 1391
آقا جان ، ظاهراٌ خستگی هل دادن تاکسی در آبگرفتگی چند هفته پیش از تن شهردار جوانمان در نرفته است و این دفعه مأمورین شهرداری گردهمائی در آبمیوه فروشی را به رفع آبگرفتگی ترجیح داده اند .
اگر کشورهای اروپائی و یا استوائی که دارای آب و هوا مشابهی با استان مازندران هستند نیز از الگوی شهری مثل ساری پیروی می کردند حتماٌ تعداد شهرهائی مانند ونیز در جهان بیشتر از یک عدد می شد و راهنمائی و رانندگی می بایست صدور گواهینامه قایقرانی را در دستور کار خود قرار می داد .
علی ایحال و خارج از مزاه مسئولین محترم شهرداری ساری و سایر شهرهای استان باید درنظر داشته باشند که استان ما جزو مناطق بارانی است و باید شهرسازی و معماری ما نیز هماهنگ با اقلیم ما باشد . شهرسازی ما در زمینه جمع آوری آبهای سطحی باید متفاوت با شهر تهران و یا یزد و مشهد و اصفهان باشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.