.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امداد به خودروهای اجلاس سران جنبش غیر متعهدها
شمال نیوز: طرح ویژه امدادخودرو سایپا به منظور اطمینان خاطر برگزارکنندگان شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها از 2 تا 11 شهریورماه جاری اجراء می گردد.
  

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی امدادخودرو سایپا، مهندس احمد کرفی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر گفت : همزمان با برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران ، این شرکت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش خاطر برگزارکنندگان ، میهمانان و مدعوین ، طرح ویژه ای را جهت پشتیبانی از خودروهای گروه سایپا مورد استفاده در اجلاس برگزار خواهد کرد.
مدیر عامل امدادخودروسایپا در ادامه افزود : در این طرح ، 10 خودرو امدادی،10 خودروسوار و 6 خودرو خدمات در محل مشتری با کلیه امکانات و تجهیزات در شهر تهران به صورت ویژه جهت اجلاس مذکور برنامه ریزی گردیده است.
وی گفت : خودروها و یگان های امدادی این شرکت به صورت شبانه روزی با مسئولین ستاد طرح همکاری خواهند داشت. شایان ذکر است جهت تکمیل خدمات رسانی طی هماهنگی های به عمل آمده، نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه مرکزی گروه خودروسازی سایپا نیز آماده باش خواهند بود.
 مهندس کرفی گفت: این طرح از روز پنج شنبه 2 شهریورماه شروع شده و در ساعت 24 روز شنبه 11شهریور ماه جاری پایان خواهد یافت.
مهندس کرفی در پایان خاطر نشان کرد امدادخودروسایپا از طریق شماره های 84444-021 و 096550 آماده ارائه خدمات امدادی 24 ساعته به مشتریان گروه خودروسازی سایپا می باشد.

امداد به خودروهای اجلاس سران جنبش غیر متعهدها

   

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.