.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل آموزش و پرورش گیلان

جمعی از آموزشیاران گیلان در اعتراض به نحوه برگزاری آزمون استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  جمعی کثیری از آموزشیاران گیلان صبح امروز در اعتراض به نحوه برگزاری آزمون استخدام آنها در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.

این عده که دارای سابقه‌های خدمتی بیش از پنج سال هستند نسبت به تصویب کلیات طرح اصلاح ماده 17 قانون استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی اعتراض دارند.

در کلیات این طرح آمده است که آموزشیاران مانند معلمان شرکتی و نیروهای پیش‌دبستانی با برگزاری آزمون استخدام شوند.

معترضان مذکور خواستار در اولویت قرار دادن آموزشیاران بدون آزمون در تصویب جزئیات این ماده که در روز دوشنبه همین هفته در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، هستند.

جمعی از نمایندگان مجلس از جمله نمایندگان گیلان نیز برای حمایت از نیروهای شرکتی و پیش‌دبستانی با نادیده گرفتن آموزشیاران به تصویب این ماده کمک کرده‌اند.

تعدادی از آموزشیاران کشور نیز نامه‌ای در این زمینه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرده‌اند که در بخش‌هایی از آن آمده است: همه چراغ‌ها را خاموش شده می‌بینیم اما نه، ما یا علی گفته‌ایم و با علی عهد بسته‌ایم که یاور رهبر و ولایت هستیم.

در بخش دیگری از نامه آموزشیاران خطاب به رهبری ذکر شده است: افزون بر 16 هزار آموزشیار نهضت سواد آموزی و خانواده‌های ظلمت کشیده آنها که برای اقتدار و سربلندی مملکت اسلامی بیش از 10 سال است جوانی و توان خود را گذاشته‌اند و در سخت‌ترین شرایط مانند کوه استوار و پایدار برای دستیابی به آینده روشن مملکت، بی‌وقفه تلاش کرده‌اند و اینک آماج تحقیر و بی‌عدالتی قرار گرفته‌اند.

در بخش دیگری از نامه عنوان شده است: نمایندگان محترمی که جوابگوی هزاران پیام و درخواست ما نیستند اما طرح‌هایی را تصویب می‌کنند که در آن سنوات آموزشی ما نادیده گرفته شده و در جدالی نابرابر تنها برای دریافت نمره‌ای علمی باید آزمون دهیم و سپس سنوات لحاظ شود که با این عمل ما را نقره داغ کرده‌اند و استخدام همکاران قبلی ما را که طبق مصوبات مجلس و قانون صورت گرفته سهمیه‌ای تمام شده برای آموزشیاران در نظر می‌گیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

الهام ولی زاده 10 مهر 1391
به نظر من حق بااموزشیاران است.انها چند سال عمر خویش را صرف تدریس کرده اند واین منصفانه نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.