.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت‌خارجه باید سفیر عربستان را اخراج کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اقدام زشت و ناپسند دولت عربستان در اعدام برخی از شهروندان ایرانی وزرات خارجه باید در اسرع وقت سفیر عربستان را از کشور اخراج کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، عوض حیدر‌پور شهرضائی با بیان این مطلب که اقدام عربستان در قبال شهروندان ایرانی اقدامی اسلامی - انسانی نیست، گفت: اگر عربستان خود را تابع اسلام می‌داند این رفتار وی در برخورد با شهروندان ایرانی رفتاری کاملا ضد‌ اسلامی است.

وی در ادامه افزود: رفتاری که عربستان با شهروندان ایرانی داشته است حتی با قوانین کنوانسیون بین‌المللی نیز مطابقت ندارد و رفتار مسئولان این کشور بسیار زشت و کثیف است.

نماینده شهرضا و دهاقان اقدام مسئولان عربستان با شهروندان ایرانی را اعلام جنگ عربستان به مقامات و ملت ایران دانست و بیان کرد: وزارت‌خارجه بهتر است قبل از اینکه درکمیسیون امنیت ملی حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخگو باشد در اسرع وقت سفیر عربستان را از ایران اخراج کند.

وی افزود: مسئولان ایرانی در اقدامی دیگر باید روابط دیپلماتیک خود با عربستان را قطع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه تاکید کرد: علت کوتاهی مسئولان وزارت خارجه مهم‌ترین سوالی خواهد بود که نمایندگان از وزیر امورخارجه از وی خواهند پرسید.

حیدر‌پور در ادامه در تحلیل پیش شرط‌های مقامات آمریکایی در راستای مذاکره ایران با گروه ۱+۵ گفت: ایران اسلامی برای مذاکرات هسته‌ای خود با گروه ۱+۵ هیچ پیش شرطی را قبول نخواهدکرد و به پیشهاداتی که با اشتون ارائه کرده و وی نیز این پیشنهادات را پذیرفته است پایبند است.

وی همچنین بیان کرد: ایران اسلامی با توانی که در تولید اورانیوم غنی شده به دست آورده است؛ از این پس اگر لازم بداند که برای مصارف هسته‌ای صلح آمیز خود نیاز به تولید اورانیوم غنی شده به هر غلظتی دارد، آن را در کشور تولید خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه برنامه‌های هسته‌ای ایران مطابق قوانیین ان پی تی و مورد قبول آژانس هسته‌ای است، خاطرنشان کرد: در نشست مسکو گروه ۱+۵ باید ایران هسته‌ای را بار دیگر به رسمیت بشناسد و در این زمینه کف و سقفی وجود ندارد.

حیدر‌پور خطاب به دولت‌مردان آمریکایی گفت: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با حمایت خود راه را برای تیم مذاکره کننده را مشخص کرده‌اندو تیم مذاکره کننده ما هیچ پیش شرطی را به غیر از پیشنهاداتی که در بغداد به اشتون ارائه شده است را نمی‌پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1391
من همون اول بهتون گفتم این وهابیون دوست شما نیستند بلکه دشمنان مارگونه ای هستند که منتظرند در فرصتی مناسب نیش بزنند لطفا"از اونا دوری کنید.عاقل خان
نا شناس 28 خرداد 1391
بيرونش نندازين با قمه بيوفتين به جونش
نا شناس 28 خرداد 1391
آفرین وزارت خارجه اخراج سفیر رو حتما انجام بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.