.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر 7ساله درنكا قرباني هوسراني يك چوپان شد

چوپان جوانى كه دختر ? ساله اى را قربانى هوس هاى شوم خود كرده بود از سوى پليس رديابى و بازداشت شد.
رديابى هاى مأموران ازظهر روز ?? اسفندماه سال گذشته در پى ناپديد شدن دختر ? ساله اى به نام سحر در روستاى نودهك از توابع شهرستان نكا آغاز شد.
به گزارش ايران، بعد از ظهر روز سه شنبه ?? اسفند ماه زوج جوانى هراسان با مراجعه به نيروى انتظامى شهرستان نكا اعلام كردند امروز ظهر وقتى دختر ? ساله مان از مدرسه به روستا بازمى گشت به طور مرموزى ناپديد شده است.
همزمان با مخابره ناپديد شدن دختر ? ساله به تمامى پاسگاه ها تعدادى از اهالى روستا كه جست وجوهاى خود را براى پيدان كردن او آغاز كرده بودند پيكر بى جان او را در حالى كه كتانى سفيدرنگى به پا داشت و در كنار زمين هاى كشاورزى روستاى چمان افتاده بود پيدا كردند.
با اعلام خبر كشف جسد دختر دانش آموز بلافاصله اكيپى از مأموران به همراه بازپرس شعبه اول دادسراى نكا به محل اعزام و تحقيقات خود را آغاز كردند.
در بررسى جسد دختربچه و آثار به جا مانده در محل مشخص شد دختر دانش آموز هنگام بازگشت به روستا توسط عامل جنايت به داخل مزرعه كشانده شده و با گره زدن مقنعه به دور گردنش به قتل رسيده است.
با انتقال جسد دختربچه به پزشكى قانونى مأموران رديابى هاى خود را براى دستگيرى عامل جنايت آغاز كرده و در نخستين اقدام چوپان جوانى را كه در نزديكى محل كشف جسد مشغول چراى گوسفندان بود دستگير كردند.
چوپان جوان در بازجويى هاى نخست منكر هرگونه اطلاعى از نحوه قتل دختر دانش آموز شد ولى در ادامه بازجويى ها وقتى پى برد پليس او را تنها عامل اين جنايت مى شناسد لب به اعتراف گشود.
وى به مأموران گفت: من گوسفندان را براى چرا داخل زمين هاى صاحب كارم در روستاى چمان مى بردم و هر روز اين دختر را كه از مدرسه به دامدارى خودشان كه در همان نزديكى بود مى رفت مى ديدم. آن روز وقتى مشغول چراى گوسفندان بودم با ديدن اين دختر يك فكر شيطانى به سرم زد و به بهانه صحبت كردن او را به داخل زمين هاى كشاورزى بردم. از آنجايى كه او و خانواده اش مرا مى شناختند مخالفتى نكرد و همراهم آمد. در يك لحظه به طرف او حمله كردم و پس از تجاوز مقنعه را به دور گردنش گره زدم و محكم كشيدم.
وى ادامه داد: پس از قتل سحر جسدش را در همان جا رها كردم و به نزد گوسفندانم رفتم. ساعتى بعد وقتى يكى از اهالى روستا از آنجا مى گذشت پس از احوالپرسى به او گفتم من يك نفر را كشته ام ولى او با لبخند نگاهم كرد و به تصور اينكه دروغ مى گويم گفت تو كسى را نكشته اى و از آنجا دور شد.
جوان ?? ساله ادامه داد: پس از چند ساعت پدر اين دختر در حالى كه با موتور به دنبال دخترش مى گشت هنگام عبور از آنجا سراغ دخترش را از من گرفت ولى من گفتم از او اطلاعى ندارم و اين در حالى بود كه جسد دخترش در فاصله ??? مترى از من روى چمن ها افتاده بود. پس از آن يكى از اهالى روستا جسد سحر را پيدا كرد و به مأموران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما با اعترافات تكان دهنده پسر جوان به دستور بازپرس شعبه اول دادسراى عمومى و انقلاب دادگسترى نكا متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و قرار است بزودى در دادگاه ويژه جنايى استان مازندران محاكمه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاسمن 30 ارديبهشت 1394
اونقدر ناراحت شدم که نگو خدا لعنتش کنه
نفس 29 خرداد 1394
باید در درجه اول دستاشون قطع وبعد سنگسار وبعدهم اعدام شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.