.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه شمال، زیباترین دانشگاه خاورمیانه

شمال نیوز:
دانشگاه شمال به عنوان يكي از بزرگترين دانشگاه هاي غيردولتي- غيرانتفاعي كشور، با تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سال 1374 و با دريافت مجوز از دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1375، اولين گروه دانشجويان خود را در رشته هاي مهندسي كامپيوتر (نرم افزار) و كارشناسي حسابداري از طريق آزمون سراسري سازمان سنجش آموزش كشور پذيرش كرد.این دانشگاه در قلب شمال کشور همچون نگینی درخشان در شهر باستانی و توریستی آمل قرار دارد.کوه دماوند و دانشگاه شمال جلوه خاصی به این شهر داده است.

دانشگاه شمال تا سوم مردادماه 1388 عنوان مؤسسه ي آموزش عالي شمال را داشت. در اين تاريخ، مؤسسه به خاطر سال ها تلاش و پشتكار صادقانه و مجدانه در راستاي كمك به افزايش سطح آموزش عالي كشور و فراهم كردن زيرساخت هاي فيزيكي، آموزشي، پژوهشي، ورزشي و رفاهي لازم و نيز جذب اعضاي هيأت علمي متخصص مورد نياز، با تصويب شوراي گسترش آموزش عالي و طي نامه ي شماره ي 7912/22 مورخه ي 13/5/1388 وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري به سطح دانشگاه ارتقا يافت.
اكنون اين دانشگاه در 50 رشته/ گرايش/ مقطع تحصيلي، در مقاطع كارداني پيوسته، كارداني ناپيوسته، كارشناسي پيوسته، كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي ارشد ناپيوسته بيش از 6000 دانشجو دارد. همچنين نزديك به 400 مدرس با دانشگاه همكاري دارند. از اين تعداد، 70 نفر، عضو هيأت علمي تمام وقت و پاره وقت دانشگاه به شمار مي روند.معماری این دانشگاه به شیوه خاصی طراحی شده است.
پرديس دانشگاه شمال بر بلنداي تپه اي سرسبز واقع در پنج كيلومتري شهر آمل در كناره ي جاده ي زيبا و بین المللی هراز و در دل جنگل از سال 1380 مورد بهره برداري قرار گرفته و با ساختمان ها و امكاناتي مطابق با شرايط و نيازهاي دانشگاه و منطقه، موقعيتي بسيار استثنايي را براي آموزش فرزندان اين مرز و بوم فراهم ساخته است.در جلسات سازمان دانشگاه بین قاره ای از نظر زیبایی طبیعی لقب زیباترین دانشگاه خاورمیانه را به خود اختصاص داد.این دانشگاه در حال حاضر با داشتن 8 هزار دانشجو به گفته ریاست دانشگاه در سال 89 به یکیاز دانشگاه های فعال تبدیل شده است.داشتن بزرگترین مجموعه و با امکانات ترین مجموعه ورزشی شمال کشور هم یکی از خوبی های این دانشگاه زیبا و خاص می باشد.دانشگاه شمال از نظر طبیعت یکی از زیباترین دانشگاه های چهان می باشد و از نظر علمی هم در رتبه جهانی بهترین دانشگاه مازندران قرار دارد.طبیعت شمال کشور را می توان در دانشگاه شمال شهر آمل به معنای فوق العاده ای حس کرد.


 



 

 

 

 
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سینا 27 فروردين 1391
چی میگی!! زیباترین دانشگاه جهان!!!!! به همه چیز شبیه غیر دانشگاه.از نظر طراحی ساختمان خیلی بد طراحی شدن..بیشتر شبیه پارک جنگلی تا دانشگاه.. این بنده خدایی که اینارو نوشته 1سرچی تو اینتربت کنه بفهمه دانشگاه چیه..
نا شناس 27 فروردين 1391
منم با نظر دوستمون موافقم و اینکه ادم میره دانشگاه درس بخونه نه اینکه تو پارک جنگلی قدم بزنه اونم دانشگاه شمال که اکثرا به خاطر تفریح میرن تا درس
پاسخ ها به این نظر
زهرا 12 آذر 1393
تو دانشجو کدوم دانشگاهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 28 فروردين 1391
از نظر فضا سازی زیباست ولی ساختمونهای زشتی داره به نظر بنده دانشگاه آزاد ساری خیلی زیبا تر ساخته شده از نظر معماری و سازه ای عرض میکنم(به خصوص مسجد و سازمان مرکزی دانشگاه)
نا شناس 28 فروردين 1391
ايكاش بالاتزين امتياز علمي هم مال ما بود
نا شناس 28 فروردين 1391
منظور خبرزیباترین در خاورمیانه می باشد. لطفا شانتاژ نکنید دانشگاه خوبیه . طراحیش با توجه به فضای سبز برای دانشجوها گیرایی داره و بهتر از دانشگاه هایی که فضای نشستن برای دانشجو هم تعبیه نمی کنن.
amir 28 فروردين 1391
یه کمی بیشتر فکر کنید بعدا مطلب بنویسید. دانشگاه واقعی این شکلی نیست . دانشگاههای اروپا و آمریکا و ... از این چند تا دونه ساختمون عقب ترند!!!! واقعا که .
رحیم 28 فروردين 1391
حب و بغض تو همه ی نوشته هاتون موج میزنه.دار از مسیر اطلاع رسانی صحیح خارج میشی یا شاید هم شدی
رستمی راد 28 فروردين 1391
سطح علمی بالا ؟؟ این ها رو کی گفته ؟
کجا سطح علمی موسسه شمال بالاس ؟
زیبایی داره ، ولی سطح علمی نداره . .
نسبت به دانشگاه مازندران ، دانشگاه صنعتی بابل ، دانشگاه منابع طبیعی ساری و دانشگاه علوم و فنون مازندران سطح به مراتب پایین تری داردر
كياني 28 فروردين 1391
بله من چند باري به اين دانشگاه رفتم و محوطه بسيا بسيار زيبايي داره . فوق العاده ديدني و زيبا است. خوشبحال دانشجوياني كه در آنجا در س مي خوانند. اميدوارم سطح علمي بالايي داشته باشد. اگه دوره ما بود حتما براي دوران تحصيلي آنجا را انتخاب مي كردم . كم نظيره. مباركه.
كياني از بابل ساكن تهران
l ...م 28 فروردين 1391
دانشگاه آزاد واحد آیت ا... آملی راندیدی بالای 300 هکتار زمین با آن همه ساخت وساز به روز وبقول جاسبی بهشت روی زمین ..عید سال قبل مهمان ویزه داشته مهمانی که هر کجا راپسند نمی کند...
تت 28 فروردين 1391
دانشگاه شمال شاید فقط زیبایی داشته باشه ولی سطح علمی اش انگشت کوچیکه دانشگاههایی مثل صنعتی بابل وعلوم وفنون مازندران هم نمیشه
حسین 28 فروردين 1391
انصافاً دانشگاه زیبایی بنا کردند. ولی دانشگاه خزر محمودآباد از لحاظ پژوهشی در سطح استان مازندران اول شد.
نا شناس 28 فروردين 1391
وقتی منابع طبیعی یک جا ده هکتار زمین مجانی به دانشگاه می بخشد چرا زیبا نباشد؟
علی 28 فروردين 1391
چقدر از رئیس دانشگاه گرفتی تا این مطلب و بنویسی
hiva 8 خرداد 1391
به به بکس شمال شلوغ کردن.من هیوا هستم و بشدت در حال تحقیق در مورد سطح علمی این دانشگام.جلوه زیبایی داره .اما ببخشید که حرف هیچ کدومتونو قبول ندارم !!!!! چون شماها خصوصا ...... همش دارید میکشید سمت خودتون بابا جرو بحثای بین شهریتونو با علمتون قاطی نکنید .
آرزو 12 شهريور 1391
خیلی ببخشید لطفا ازدوستانیکه چیزی درمورد درس خوندن نمیدونن خواهشمندم نظر ندن وقتی نمیدونی این فضا به روند بهتر درس خوندن کمک میکنه وتوی روحیه دانشجوها تاثیرمطلوب میذاره لطفا نظر نده ازقدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بومیده ضمنا من ازتبلیغات این دانشگاه اصلا خوشم نمیاد ولی درکل میخوام بگم نظرات اشتباه ندید که جامعه رو به گند بکشه چه بسا همین دانشگاه باعث دلگرمی عده ای توی درس خوندن بشه ضمنا اگه دانشگاه فقط مخصوص درس خوندنه پس توصیه میکنم شما به جای رفتن به دانشگاه یه جای دیگه رو امتحان کنید درثانی وقتی یکی میاد به دانشجو اهمیت میده وبراش فضاسازی میکنه لیاقت میخواد قبول کردنش همین شماهائین که بانظرات پوچتون کشورو داغون کردید
آرزو 12 شهريور 1391
خیلی ببخشید لطفا ازدوستانیکه چیزی درمورد درس خوندن نمیدونن خواهشمندم نظر ندن وقتی نمیدونی این فضا به روند بهتر درس خوندن کمک میکنه وتوی روحیه دانشجوها تاثیرمطلوب میذاره لطفا نظر نده ازقدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بومیده ضمنا من ازتبلیغات این دانشگاه اصلا خوشم نمیاد ولی درکل میخوام بگم نظرات اشتباه ندید که جامعه رو به گند بکشه چه بسا همین دانشگاه باعث دلگرمی عده ای توی درس خوندن بشه ضمنا اگه دانشگاه فقط مخصوص درس خوندنه پس توصیه میکنم شما به جای رفتن به دانشگاه یه جای دیگه رو امتحان کنید درثانی وقتی یکی میاد به دانشجو اهمیت میده وبراش فضاسازی میکنه لیاقت میخواد قبول کردنش همین شماهائین که بانظرات پوچتون کشورو داغون کردید
غزال 25 شهريور 1391
فقط یک جمله میگم دانشگاه زیباییه.
نا شناس 26 شهريور 1391
با سلام
من دانشگاه شمال درس خوندم،و بسیار تحصیل در این دانشگاه برای من لذت بخش بود و هیچ وقت نمی توانم احساس دانشجویانی را که در هوای آلوده شهری و پر از سرو صدا به دانشگاه میروند درک کنم به نظر من فضای این دانشگاه به دانشجویان نشان میدهد که ارزشمند هستند استفاده از کولر گازی در هوای شرجی و تابستانی شرایط مناسبی را برای دانشجویان ایجاد می کند در ضمن آملی ها بابلی ها و ساروی ها مدام سراینکه کی بهتره دعوا دارند این بدختی مردمان شمال کشور است که به جای اینکه پیشرفت خطه آن ها باعث شادی آن ها شود موجب بخل و حسد میگردد سطح علمی این دانشگاه هم مثل همه دانشگاه های ایران است من که درسم را در هفت ترم تمام کردم و 2 ماه بعدم رفتم سرکار کسی که به خواهد درس بخوند میخوندحتی اگر علم در ثریا باشدالبته استاد ها در زمان ما بسیار سختگیر بودن چون اکثرا"از دانشگاه بابل و بابلسر می امدن ومی گفتند شما در این دانشگااه تن پرور هستند و زیادی به شما خوش می گذرد.به ماهم که از تهران آمده بودیم می گفتند پدرهایتان فرستادنتون اینجا که جلو چشمشان نباشید و جاتون خوب باشه که صداتون در نیادو خیلی چیزهای بدتر.این قابل توجه آنهایی که میگویند دانشگاه مازندران چنین و چنان یک استاد متحجر به مراتب تاثیرات بدتری برجامه داره تا یک کم سواد روشنفکر
محمد 29 شهريور 1391
باهات موافقم. مطمئن باش اگه کسی حرفت رو تایید نکرد از رو حسودیه
mahsa 2 مهر 1391
انصافا دانشگاه قشنگيه..نمايي از بهشت
مهشید 6 مهر 1391
من ترم اولی هستم.واقعا وقتی دانشگاه رو دیدم مجذوبش شدم.نمیگم بهترین دانشگاه خاورمیانه اما از خیلی دانشگاه های دیگه بهتره.منم قبول دارم که در روحیه دانشجو تاثیر میگذاره
ali sdadeghi 14 مهر 1391
دانشگاه بسيار بسيار زيبا و قشنگيه من خودم وقتي ميرم اونجا دلم باز ميشه خدايش
ali sdadeghi 14 مهر 1391
دانشگاه بسيار بسيار زيبا و قشنگيه من خودم وقتي ميرم اونجا دلم باز ميشه خدايش
دانیال نصرتی 5 آذر 1391
به نظرم دانشگاه شمال بعد دانشگاه مازندران تو استان مازندران از همه نظر حرف اول رو میزنه...
نا شناس 24 آذر 1391
باید از ما ورودی های 79 و قبل تر بپرسید که این دانشگاه چی بوده و چی شده؟
نویسنده خیلی مثبت نگاه کرده
امیدوارم من و امثال من که معتقدیم بعضی از حقو قمان در آن زمان زیر پا گداشته شد تا این مجموعه به این وضع فعلی رسیده اشتباه کرده باشیم!!!
ورودی مهر 79
بهمن طاهری نیا 19 دي 1391
دانشگاه شمال عین یه خواب بود برام واقعا چقدرزود دیر شد..من 77 شدم یعنی تو7 ترم بارتبه 7 مهندس شدم..دانشگاه شمال عاشقتم.مدیونتم.یاد باد آن روزگاران یاد باد
نیما 30 دي 1391
زیبایی چند ماه اول مثل زن زود برات عادی میشه از نظر علم هم بستگی به خود برد داره که چقدر دنبال علمه
شيره نان آور 2 بهمن 1391
آفرين زيباييش وقتي به چشم ميخوره كه همه چيش زيبا وخوب باشه .استادهاش خوب نيستند .البته در كل ميگم
POUYA 8 بهمن 1391
سلام لطفا تصاویر بیشتری را قرار دهید
aref 12 بهمن 1391
من که هنوز نرفتم ولی میگن خیلی قشنگه
arezoo 16 بهمن 1391
کسی اطلاع داره تو این دانشگاه رشته ی حقوق تدریس میشه یا نه؟(کارشناسی ارشد)
nasib 17 بهمن 1391
دوستان دانشگاهه بسیار خوبیه ولی به شخصه خودم دیدم و از چندین نفر شنیدم که بیشتر دانشجویانه عزیز بعد از گرفتن مدرک از این دانشگاه به دلیل آزادیه زیاد در آن تبدیل به گرگ شدند.لطفا مواظب خودتون و دوستاتون باشید.
نا شناس 28 بهمن 1391
من خودم یکی از مدرسین این دانشگاه هستم. مطمئنا یک فضای مناسب می تونه در آموزش تاثیرگذار باشه اما شرط کافی نیست. به نظرم اگر یه مقدار سختگیری اساتید بیشتر بشه و خود دانشجو هم هدف مناسبی برای دوره تحصیلی و در مجموع برا زندگی خودش داشته باشه به آن چه میخوادمی رسه.
ali 2 اسفند 1391
خیلی زیبا بود
m 17 اسفند 1391
اونایی که قدر زیبایی این دانشگاه رو نمی دونن حقشون بود یه دانشگاهی مثل دانشگاه ما قبول میشدن افسردگی می گرفتن بس ک مزخرفه تا بفهمن قشنگی اونجا چقدر رو درس خوندن و حال و هواشون تاثیرگذاره.
بی لیاقتا
الی 24 اسفند 1391
من نرفتم اما تعریفشو از خواهرم زیاد شنیدم
مونابیطرف 5 فروردين 1392
خیلی خوشحالم
نا شناس 5 فروردين 1392
ممنونم
ابولفضل 26 فروردين 1392
من دانشجوی همین دانشگام ... درخت و الاچیق و کافی شاپ بدرده پدرشون میخوره واسه بچه مایه دارا خوبه که بیان اینجا نه واسه ما بدبختا که راه بخوایم بریم ازمون پول میگیرن. نه انگار، دانشجوی همین دانشگاهیم.... به اونایی میگم که مثل من گول تعریف رو خوردند : اگه پول دارید این دانشگاه واستون بهشته چون واسه نفس کشیدن هم باید پول بدی!!!
محمد 16 ارديبهشت 1392
واقعا واسه بعضیا متأسفم مثل عقده ای ها نظر میدن!
آتنا 21 ارديبهشت 1392
من که آرزوم بود یه همچین جایی درس بخونم چون ظاهردانشگاه خیلی مهم تو درس خوندن به ادم انگیزه میده دانشگاه من انقدر زشت وکوچیک غصم میگیره هربارمیرم
نا شناس 23 ارديبهشت 1392
جالبه همه از این دانشگاه راضی هستند پس دانشگاه شریف و امیر کبیر وخواجه نصیر و ... همه جمع کنند
mehrsa 7 خرداد 1392
شکی تو این نیست که دانشگاه زیبا ونسبتا بزرگیه ولی بجای اینکه رو ساخت مهندسیشو از این چیزا حرف بزنیم اول باید جنبه ی علمیشو در نظر بگیریم چون همینطور که از اسم دانشگاه بر میاد یعنی مکان جمع آوری علم ودانش.من شخصا از رشته های دیگه تو این دانشگاه اطلاع ندارم ولی خودم که رشتم حقوقه از استادام راضی هستم.
س 15 خرداد 1392
متاسفم بابت نظر هایی که همش از رو عقده است.دانشجو بودن در چنین دانشگاهی لیاقت میخواد با جنبه و الا برای کسی که درس خوان باشه بهترین محیطه.
نا شناس 15 خرداد 1392
بله من خودم دانشجوی حقوق هستم و سطح علمی عالی داره با بهترین اساتید و در رشته حقوق گرایش حقوق خصوصی دانشجو میگیرن
مهشید 17 خرداد 1392
دانشگاه شمال خیلی خوبه از بین غیر انتفاعی ها شمال خیلی بهتره
matin 6 تير 1392
بابا خوب دانشگاه خوبیه دیگه!اگه مثل من تو موسسه فخرالدین اسعد گرگانی درس میخوندی و از خجالت به خونوادت نمیگفتی کجا داری درس میخونی میفهمیدی داستان چیه!به قران!
JAMAL 28 تير 1392
سطح علميش چطوره واسه معماري
masuod 9 مرداد 1392
من دانشجوی دانشگاه شمالم.کی میگه سطح علمیش بالاس فقط دارن از ما پول میگیرن.4تا ندید بدید میگن خوبه...
نا شناس 10 مرداد 1392
دوستان, نگید دانشگاه , بگید بهشت روی زمین.قربون خدا برم که دنیایی زیبایی رو توش گنجونده. از لحاظ جوه دانشگاه , همه جا خوب و بد هستند چون کسی معصوم نیست,هست؟...توکل کنید به خدا و با پشتکار خودتون درساتونو بخونید آخه اساتید واقعأ عالی ای داره.نظر من این بود....آرزوی موفقیت برا همه می کنم.
غزاله 11 مرداد 1392
بچه ها کمکم کنید بهترین دانشگاهه غیرانتفاعی کجاس؟؟؟؟؟
پریسا 14 مرداد 1392
بچه چ خبرتونه بحث سر دانشگاه های غیر انتفاعی که کدوم بهتره چ ربطی به دانشگاهی های روزانه شبانه داره.راستش منم زیاد از این دانشگاه شنیدم هشتمین دانشگاه غیرانتفاعی خوب کشوره .البته علوم فنون هم سوم کشور صنعتی مازندران نهم کشور و علامه محدث نوری دهم کشوره کلی دانشگاه غیر انتفاعی خوب تو مازندران داریم وای خدا منکه روزانه شبانه مجاز نشدم حداقل یکی از اینارو بتونم برم هم خیلی خوبه واسم
پریسا 14 مرداد 1392
وای بچه ها چکار کنم نمیدونم اولویت اولمو کدوم دانشگاه بزنم بخدا مثل چی موندم توش.یکی راهنماییم کنه
نا شناس 15 مرداد 1392
وااای تورو خدا اینجوری حرف نزنین فردا باید انتخاب رشته کنم سراسری که قبول نمیشم ولی نمیخوام شمال امل رو از دست بدم الان چی شد بده یاخوبه
نا شناس 16 مرداد 1392
با رتبه ی7000 انسانی میتونم حقوق دانشگاه شال امل قبول بشم....؟لطفا یکی محض رضای خدا ج بده
فهیم 17 مرداد 1392
لطفا بگید با رتبه ی 20هزار انسنانی میتونم دانشگاه شمال حقوق قبول شم؟خواهش میکنم کمکم کنید؟لطفا از شهریش هم بگید وضع مالی زیاد خوبی ندارم
نا شناس 22 مرداد 1392
سلام متاسفم برا کسایی که حتی به فکر آینده دیگران هم نیستند وبا غرض ورزی ودروغ حرف زدند
علی. 25 مرداد 1392
من چند روز دیگه میخوام انتخاب شهر کنم تو کنکور کاردانی به کارشناسی.به نظرتون دانشگاه شمال آمل برم بهتره یا علوم و فنون مازندران؟خواهشا جواب بدین خیلی مهمه
نا شناس 28 مرداد 1392
ما که چند سال تو این دانشگاه درس خواندیم کوه دماوند ندیدیم!
کوه دماوند را برای زیبایی پشت کارتهای دانشجویی کنار عکس دانشگاه چاپ کردند.
فارغ التحصیل از دانشگاه شمال
نا شناس 29 مرداد 1392
من یک صحبتی با این شمالی ها دارم.
اعتقاداتتان را درست کنید
چرا مردم ما در شمال کشور شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند؟؟!!!
اصلاً هم خون گرم نیستید.
لااقل من که به عنوان یک فرد غیر شمالی (دانشجویی در آمل) به این احساس (خون گرمی) نرسیدم.
شما آنقدر در فازهای دیگه ای هستید که حتی مسئولین خوابگاه دانشگاه هایتان در مقابل کسی که نماز صبح بلند می شود مقاومت نشان می دهند.
شما کسانی هستید که در ترمینال اتوبوس هایتان حاضرید به خاطر پول یک دختر جوان را کنار یک مرد بنشانید. تا حدی که اگر طرف راضی نشد او را با وجود داشتن بلیط از ماشین پیاده کنید تا یک مسافر مرد دیگری را سوار کنید
و خیلی چیزهای دیگه...
به هر حال برای مردمان این خطه هم متاسفم و هم آرزو دارم اندکی انسانیت را در خود ایجاد کنید.
نا شناس 29 مرداد 1392
دانشگاه شمال در این حد است که به دانشجوی ممتازش حتی یک بار هم اطلاع نداد که شما نفر اول در بین هم ورودی هایتان هستید و در ترم 9 آن هم تابستان زنگ زدن که شما کنکور ارشد دادید یا نه ؟ می گم نه چه طور مگه؟ میگن آخه شما نفر اولید می خواستیم یک سهمیه واسه ارشدتون بهتون بدیم . گفتم من ترم 9 را تمام کردم اصلاً اطلاع نداشتم. چون تهران مهمان شدم. و آنجا هم دروس کارآموزی و پروژه را بهم ندادند. واسه همین 9 ترمه شدم. من اگر آگاهی قبلی داشتم به دانشگاهی دیگر مهمان نمی شدم تا بتوانم این 5 واحد باقیمانده را هم در ترم 8 تمام کنم. انها هم به همین سادگی گفتند پس شما مشمول این قانون نمی شوید.
نمی دانم دانشگام که احساس می کنم یک خانواده آن را می چرخاند چه سودی از این قضیه واسه خود و خانواده اش خواهد برد.
ولی صحبتم با بچه هایی است که در این دانشگاه درس می خوانند حواستان به معدلتان باشد تا می توانید درس بخوانید و حتماً جویای شاگرد اول بودنتان باشید.
این نیز بگذرد...........
موفق باشید
نا شناس 10 شهريور 1392
من که تو این دانشگاه درس میخونم خیلی راضی ام هم از نظر علمی هم از نظر زیبایی
هستي 25 شهريور 1392
من كه تاحالا اونجا نرفتم ولي تعريفشو از يه عزيزي شنيدم آدم عكساشو ميبينه کیف میکنه
پونه 31 شهريور 1392
دانشگاه شمال زیبایی خاص خودشو دار ه و درس خوندن هم حس و حال خودشو داره حال اگر بخواهیم رقابت با دانشگاه های دیگه رو کنار بزاریم ، از نظر من دانشگاه شمال برای فردی که در آنجا مشغول به تحصیله فضایی آرام ، به دوراز سر و صدا است و اطرافت سرسبزه اما کسی که واقعا به فکر درس باشه بهانه الکی نمیاری انقد همئ ازاین دانشگاه عیب نمگیره بابا به فکر هدفت باش چش بهم بزنی چند ترم میاد و میره و تو هر دانشگاهی که قبول شدی ازش لذت ببر.
ساغر 6 مهر 1392
واقعا دانشگاه خوبیه من که عاشقشممم..همه جوره عالیه..هم از نظر زیبایی هم علمی..انقدرم دانشجو داره که نیازی نداره به کسی پول بده تا ازش تعریف کنه..
محمد 21 مهر 1392
از من به شما نصیحت.من 3 سال اینجا درس خوندم. از لحاظ سطح آموزشی مخصوصا رشته ی کامپیوتر(سخت افزار) واقعا پایینه.اگر می خواین از درس خوندن بی زار بشین برین دانشگاه شمال.......
حسین 29 مهر 1392
از نظر زیبایی عالی
ازنظر علمی متوسط
از نظر کادر اداری ضعیف
نا شناس 11 آبان 1392
معاونت آموزشی این دانشگاه و بخش های تابعه اش در حد زیر صفر هستند اکثر کارمندان بخش های آموزش (که به طرز عجیبی باهم فامیل و هم محل و هم روستایی هستند و هم شهری اند؟؟!!! ) پاسخگوی دانشجویان نیستند (البته حساب آقا................ و چند نفر دیگه از کارمندان بخش آموزش از دیگران جداست ) و دانشجو را به چشم .... نگاه می کنند و نمی دانند که وجودشان وابسته به وجود همین دانشجویان است . بد نیست یه استعلام و یا مکاتبه ساده با بخش آموزش آنجا داشته باشید تا ببینید که عدم پاسخگویی و کندی در پاسخگویی به چی می گن برای نمونه چندی پیش توی یه جایی یه بنده خدایی را دیدم که از فارغ التحصیلان دانشگاه شمال بود و گویا بعد از 6-7 ماه (حدود 200 روز ! ) !!!!؟؟؟؟؟ جواب یه استعلام ساده که از مدرکش توسط یه اداره ای برای کارش شده بود نیومده بود و با وجود 6-7 ماه پیگیری مداوم هنوز سر خونه اول بود و دهدها موضل و مشکل برایش ایجاد شده بود . دانشگاهی که امور آموزشییش پاسخگو نباشه (البته به هر دلیل ازجمله حجم زیاد کار- مرخصی مسئول مربوطه -حقوق کم-پرسنل کم و ناکافی -و ...) به دد تحصیل نمی خوره . توجه داشته باشید که مثل صدای دهل از دور خوش است را در این دانشگاه تجربه نکنید که آنگاه پشیمانی سودی نداره . واگر قصد تفریح دارید جاده چالوس و نمک آبرود شایدجای بهتری باشه!!! و گرنه جای تحصیل و علم جای دیگریست .
نا شناس 29 آبان 1392
یکم زیادی تو روحیه بعضی ها تاثیر گذاشته
سیما 10 آذر 1392
سلام خسته نباشید لطفا به تمیز بودن استخر اهمیت دهید در طول سالهایی که برای استفاده استخر میاییم و همیشه تمیز و زیبابودن ان برایم اهمیت ویژه داشت این ماهای اخیر متاسفانه کف استخر مواد زائد و زیادی دیده میشود که نشاه از عدم مدیریت صحیح در پاکسازی استخر است البته جای تشکر از افرادی که نظافت محیط را برعهدارند در جای خودذش میباشد ولی موا زائد در اب استخر و اب جکهوزی هر رزو زیاد میباشدو لطفابررسی بشتری بعمل اید لطفا لطفا لطفا
فتانه 23 آذر 1392
من دو سال دانشگاه شمال درس خوندم واقعا عالیه.طراحیشم حرف نداره.چرا فقط دوست دارید الکی ایراد بگیرید.فضای سبز فوق العاده ای داره . همچیش رو نظمو اصوله
سارا 1 بهمن 1392
سلام به همه............. خواهر من دانشگاه شمال درس میخونه یبار اومدم باهاش محوطه دانشگاهو دیدم واقعا زیباس دیگه نمیشه گفت زیباترین دانشگاه خاورمیانه!!!!!!!!!!! البته بایدم بهش برسن با پولایی که ازشون میگیرن
elham 4 بهمن 1392
دانشگاه آشغالیه
استاداش همه روانی ان
آدم خیلی باید احمق باشه که بخاطر ظاهر یه دانشگاه بره اونجا

دانشگاهی که فقط و فقط پول براش مهمه
نا شناس 12 بهمن 1392
تیتر رو بخون بعد نظر بده...گفت زیباترین نه بالاترین...........
نود و دو 25 بهمن 1392
من سال 86 دانشگاه شمال قبول شدم اون زمان که سطح علمی ما ندیدیم تو این دانشگاه فقط باید قیافت به شمالیا میخورد و گویشه شمالی داشتی و ی نفر مثل آقای ....... سفارشت میکرد وگرنه نمره ای که خودت میگرفتی رو بهت نمیدادن خدا از ابراهیمی مجد نگذره اون موقع مدیر گروه بود خون ما رو کرد تو شیشه آخرشم اخراج شد.
سهیلا 25 بهمن 1392
............... دانشگاس. بی سواد ترین افراد کارشناس گروه شدن تو اموزش کار با سیستم رو بلد نیستن کارمند امور مالیشون تو عروسیا میخونه آقای ........... (کد قشنگه رو میگم) تازه جیب بچه های دانشگاه رو هم خالی میکنن.
نا شناس 1 اسفند 1392
منم موافقم بهترین دانشکاه چون خودمم تو همونجا درس خوندم خیلی عالیه
پیمان 21 فروردين 1393
من تو دانشگاه شمال درس خوندم.نمیگم عالیه ولی انصافا اونقدر هم بدنیست.مخصوصانسبت به دیگردانشگاههای مازندران خیلی خوبه حداقل توی چند رشته.باورکنیدزیباست مخصوصااستخرش ومحوطه اش.
سطح علمی اش حداقل درچندرشته خوبه.رتبه هایی که در کنکور ارشد میارن خیلی خوبه.مخصوصادر دانشگاههای طبرستان.
من اهل اردبیلم وهیچ وقت طرفداری ازدانشگاهی ندارم.
همه بدونیدکه این دانشگاه غیرانتفاعیه ونمیشه بادانشگاههای دولتی مقایسه اش کرد.باتشکرازهمه
نا شناس 24 ارديبهشت 1393
.اااااااای
milad 28 ارديبهشت 1393
از کسایی که به اینده ی همدیگه احترام میزارن واقعا ممنونم
محمد 30 ارديبهشت 1393
سلام دوستان.
دارید سر چی بحث می کنید. بخدا باید افتخار کنید که در همچین محیطی درس می خونید زیبا و سرسبز. اما ما چی ؟ تو یه محیطی که اصلا سرسبزی نمی بینیم. فقط خاکه. پس قدر دان نعمت ها باشید. خودتون تلاش کنید تا به جایی برسید
فرزانه 4 تير 1393
دانشگاه شمال بهترین دانشگاه دنیاست کور شه هر کی نتونه ببینه
zanko 11 تير 1393
shomal vase dars ziyad khob nist
بيتا 12 تير 1393
سلام من تو دانشگاه شمال درس ميخونم محيطش خيلى زيباست در کنار زيبايي که داره سطح علميش هم بالاست و به خودم افتخار ميکنم تو اين دانشگاه درس ميخونم
vahid 20 مرداد 1393
اینکه میگن فقط پول براش مهمه واقعیه؟واقعا اینطوره؟واس نفس کشیدن هم پول میگیرن آیا؟خیلی مهمه لطفا جواب بدین.من باید تا آخر هفته انتخاب رشته کنم اگه پول حرف اول رو میزنه نرم.بگین لطفا
نا شناس 24 مرداد 1393
?ye soal daram.in daneshgah khabgah dare
نا شناس 3 شهريور 1393
دوستان این همه از گل و گیاه و ... این دانشگاه گفتید اما هیچ کدوم در مورد سطح علمیش دقیق صحبت نکردین که بالاخره چطوریه؟اساتیدش از کجا میان؟ مدرکشون چیه؟نسبت به دانشگاه های تهران چطوره؟و... بجز رشته کشاورزی گل و درخت نمی تونه به کسی سواد یاد بده. این استاد با سواده که میتونه دانشجوی مشتاق رو راهنمایی کنه که چطوری به راهش ادامه بده که موفق بشه.
بالاخره نگفتین اساتیدش باسواد هستن یا نه؟؟!!
سحر 3 شهريور 1393
دانشکده معماریش از لحاظ علمی چطوره؟
mohsen 11 شهريور 1393
خیلیا از سر حسادت فقط دارن مزخرف میگن من خودم اونجا درس خوندم از همه نظر فوق العادست
نا شناس 16 شهريور 1393
همه شمالی ها اینطوری نیستن
morteza 23 شهريور 1393
سلام آره دانشگاه ما تکه
رفقا هر کدومتون دانشگاه ما هستین زنگ بزنین ببینیم همو من ترم یکم زیاد بلد نیستم اونجارو ????
09375283119
بی نام 6 مهر 1393
همه چرتن میگن یکم درست وبااطلاعات بفکرین غیییییرانتفاعی یعنی پول خرج کردن اونایی ک تو دولتی دارن درس میخونن شاید سطح علمیشون بیشتر باشه اما هیچ انگیزه ای برای درس خوندن ندارن دانشگاه شمااااااال عااااالیه من ک عاششششششقشم
Milan 9 مهر 1393
دانشگاه باحالیه من عاشقه زمین فوتبالش شدم
mak13 12 مهر 1393
صنعتي مازندران كه هنوز موسسه ست به دانشگاه نمي خوره علوم فنونم كه من سرتا پاش روگشتم يه مهندسي برق الكترونيك نداشت ولي من با رتبه ي19181 بهخاطر مهندسي برق ازدانشگاه دولتي گذشتم اومدم دانشگاه شمال اون وقت بادانشگاه هاي 0رت پرت مقايسش مي كنيد شما تواين دانشگاه تربيت بدني هم قبول نميشي
نا شناس 30 مهر 1393
خیلی خیلی دانشگاه خوبیه - اتفاقآ محیط سرسبز و پارک جنگلی مانندش باعث میشه روحیت عوض شه . من 2 سال اونجا درس خوندم و واقعا لذت بردم .
maryam.vakil 8 آبان 1393
سلام دوستان.امسال دانشگاه شمال در مقطع ارشد گرایش ح.خصوصی قبول شدم راجع به این دانشگاه چه نظری دارین؟
شصت و هشت 30 آبان 1393
تو شمال با اون اب و هوا و بارونی که میاد هر چی تو زمین بکارن به عمل میاد زمانی که ما دانشجوی اونجا بودیم بیست و چهار ساعت چند تا باغبان کار میکردن .سطح علمی منفی بی نهایت البته تو رشته ما که حسابداری بود و اون ابراهیمی .............. زمان ما مدیر گروه بود فقط درخت تو زمین کردن
راستی تو این دانشگاه باید یا بومی باشی یا پولدار یا خوشگل وگرنه بی چاره شدی
علی نبیونی 20 آذر 1393
دانشگاه خوبیه
ناشناس 3 دي 1393
دانشگاه بدی نبود من از استادام راضی بودم ،بد نبودن ، بیشترشون دکترا داشتن و باسواد بودن بقیش دیگه به خود دانشجو مربوطه
ولی با این موافقم که باید بومی باشی
در کل چیزی که توی دانشگاه شمال موج میزنه پارتی بازی و همچنین رفتار بی ادبانه ی کارمنداش بود
به نظر من اول یکم باهاشون ادب کار کنن بعد استخدام کنن
نا شناس 30 دي 1393
دانشگاه شمال یعنی دانشگاهی برای خالی کردن جیب دانشجوها
نا شناس 19 بهمن 1393
بله معلومه دانشگاه زیباییه
خدا به جیب خونواده های دانشجویان اون دانشگاه سلامتی بده
میثم 20 بهمن 1393
خدایش حرف نداره بیاین ببینین کوک کوک میشین
بردیا 22 ارديبهشت 1394
من واقعاً خنده م میگیره ایرانی ها برعکس بقیه دنیا که یا موقع تحصیل علاوه بر بیمه و مزایا حقوق هم میگیرن دولت هم تعهد میده فارغ التحصیل میشن شغل مناسب بده (بورسیه) و یا گروه دیگه دستکم هیچ شهریه و هزینه ای برای تحصیل در دانشگاه ها پرداخت نمیکنن!! (وظیفه دولته که امکان تجصیلات آکادمیک رو بطور رایگان واسه تمام متقاضیان فراهم کنه! اگر نمیتونه و مقاماتدولتی از عهده اینکار بر نمیان اصلاً کاندید نشن و هیچ مقام مدیریتی کلان در دولت نداشته باشند...!)
این که گفتم از کشورهای سوپرپاور اروپایی و ایالات متحده نبود هااا !! اون ها که جای خود دارند و نظام اقتصادی و سیستم تحصیلی بسیار جالب و حرفه ای خودشونو دارن که لازمه اجرای اون اصلاحات سیستماتیک گسترده در سطح وسیعی داره! منظورم همین کشورهای جهان سومی مثل اعراب حوزه خلیج فارس (اگه اینا جهان سومی هستن پس ما جهان هزارمی هستیم! هه)...
من سال 83 صنعتی خواجه نصیر مهندسی کامپیوتر خوندم واقعاً میتونم بگم عالی بود واقعاً تو ایران بی نظیره. تقریباً تمام فارغ التحصیلان دانشگاه خواجه نصیر طوسی در سمت های مهم مدیریتی و تکنیکی و مهندسی در ایران و جهان فعالت میکنند.
همبستگی مردم میتونه بساط این دلال هایی که در قالب دانشگاه آزاد واسه خودشون دکون زدن رو جمع کنه. ولاغیر.
یاعلی
مهشید 4 آبان 1394
دوستان لطفا اینقدر بدبین نباشید اگه همتون از همه لحظاتتون لذت ببرین مشکلات براتون سرگرمی میشه دوست عزیزی که میگی بومی باشی یا خوشگل یا ... نخیر همه چیز به برخورد و رفتار شما بستگی داره حتما بینشتون اینه که این حرفو میزنی یا دوست عزیزی که میگی استاداش مزخرفن دانشجو یعنی به دنبال دانش نه اینکه همه چیز رو بیان کف دستت بزارن خودتون باید جویای علم باشین وگرنه همه دانشگاه ها به این شکل هستن دوست عزیزی که میگی با پارک جنگلی اشتباه گرفتن باید بگم که محیط زیبا به ادم انرژی میده برای درس خوندن و حس خوب ارامش و مردم شمال هم اصلا آدم های بدی نیستن همه جای دنیا بدو خوب داره و اینکه چرا شئونات اسلامی رو رعایت نمیکنن به اعتقادات خودشونه و به خودشون مربوطه نه به دوست عزیزی مثل شما لطفا با بینش وسیع و دید عاشقانه به همه چیز نگاه کنید چون به نفع خودتونه و همیشه و در همه حال احساس شادی میکنید و موفقید
با تشکر
sharifi 1 خرداد 1395
بسیار زیبا و مدرن. با تمام امکانات آموزشی و علمی. قابل تحسین هست این دانشگاه. با اساتید مجرب و سطح علمی بسیار بالا. محیطی امن و آروم . رشته تربیت بدنی بسیار عالی . مجهز به تمام امکانات ورزشی. من که لذت بردم و امیدوارم دوباره اونجا مشغول به تحصیل بشه.
نازنین 7 شهريور 1395
دانشگاه شمال هم از لحاظ زیبایی هم از لحاظ علمی عالیه
فرشاد 20 شهريور 1395
ببخشید چه رشته هایی داره این دانشگاه معماری داره؟؟
فاطمه 21 شهريور 1395
به نظر من بهترین دانشگاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.