.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب دانشجو در شمال ؛
لاریجانی سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد
لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد.

شمال نیوز: سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، خبر انتخاب فاضل لاریجانی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی را تائید کرد.

به گزارش شمال نیوز، روزبه نصیری آملی به مهر گفت: فاضل لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد.

وی افزود: فاضل لاریجانی پنجمین رییس دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی است محسوب میشود که به جای علی محمد صفانیا برای این مسوولیت  انتخاب شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، به سوابق سرپرست جدید این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی، که تحت استخدام وزارت خارجه بوده و در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.

نصیری اضافه کرد: علی محمد صفانیا دانشیار گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است به مدت هشت سال مسئولیت دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی را برعهده داشت.

هم اکنون حدود شش هزار دانشجو در بیش از 50 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی وکارشناسی ارشد دردانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی مشغول به تحصیل هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

l ...م 22 فروردين 1391
آقای صفانیا خسته نباشی زمین خالی تحویل گرفتی حالا واحدمیزا هاشم آملی جز دانشگاههای برتر ایران است تبدیل به بهشت شده انشاا.... به همین شکل بمونه یا بهتر بشه
آمل 22 فروردين 1391
لطفا به برادران لاریجانی بگوییددانشگاه پیام نور آمل یادشان نرود
نا شناس 22 فروردين 1391
علوم تحقیقات دانشگاه تحصیلات تکمیلی است و دوره کمتر از کارشناسی ارشد ندارد ولی روابط کار را به جایی می رساند که واحد امل که دارای کاردانی و کارشناسی است به علوم و تحقیقات تبدیل می شود. از طرفی، ساری نیز دارای علوم و تحقیقات است. چه زمانی در این مملکت فقط به ضوابط عمل خواهد شد نه روابط
نا شناس 22 فروردين 1391
دکتر دانشجو دست مریزاد !واحد های قائمشهر و بابل و ساری همگی آماده برای بای بای .این سه تا یعنی باقرزاده و قلی پور و نیاز که برن مردم هم نفس می کشن.راستی یه نفر بره سراغشون وبگه از کجا مدرک و سرمایه دارن.
نا شناس 24 فروردين 1391
من به عنوان یم بابلی از رحمات حاج اقا قلی پور ممنونم و امیدورام آقای دکتر دانشجو از مدیران سالم همچون ایشان حمایت نماید
نا شناس 25 فروردين 1391
تبریک به جناب اقای لاریجانی و ارزوی توفیق برای ایشان-رحمانی معلم دانشگاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.