.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه کمیته دانشجویی جبهه ایستادگی گلستان پیرامون انتخابات

بیانیه کمیته دانشجویی جبهه ایستادگی گلستان به مناسبت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

فصلی دیگر برای خلق حماسه ای شکوهمند فرا رسید . مردم خونگرم و فهیم با بصیرت و آگاهی و گذشتن از طوفان ها، سی و سه سال ایستادگی را تجربه کردند که نتیجه آن عزت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان می باشد . 12 اسفند ماه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که شاید در این برهه از زمان به دلیل فشارها و تحریم های خارجی و گسترش موج بیداری اسلامی در خاور میانه بسیار حائز اهمیت می باشد . از طرفی چشم جهانیان و استکبار به حضور مردم در انتخابات است و از طرفی چشم ملتهای بیدار شده در پرتو انقلاب اسلامی به ملت ایران است که ببینند چطور یک ملت آزاده بعد از سی و سه سال همچنان بر آرمانهای متعالی و اسلامی خود استوار می باشند . پس همه ما در این موقعیت حساس با توجه به فرامین و منویات مقام معظم رهبری باید در روز انتخابات با حضور گسترده خود چشم دشمنان ایران و اسلام را خار نهیم و دلهای امت مسلمان را متوجه آینده روشن نماییم .

معتقدیم مجلس محلی است که باید صدای ملت در آن شنیده شود نه صدای کس دیگری . مجلس نباید به سمت اشرافی گری و استبداد ، افراط و تفریط برود . اثر وضعی قانونگذاری و تصمیمات مجلس باید در زندگی مردم بصورت عینی نمود داشته باشد .به همین خاطر مجلس ما نیاز به انسانهای متعهد ، متخصص ، شجاع ،قاطع ، مدیر و مدبر ، سیاستمدار ، بابصیرت و آگاهی دارد . نماینده نباید به خاطر منافع جناحی و همسویی با جریانی خاص منافع مردم را به فراموشی بسپارد . او باید مانند مدرس اسوه استقامت و ایستادگی در برابر جریان زر و زور و تزویر باشد حتی اگر مانند مدرس یکه و تنها شود باید تا آخرین لحظه بر تصمیم خود استوار بماند .

جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن دعوت از کلیه آحاد مردم استان برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداهای محترم را دعوت به تقوی و رعایت اصول و اخلاق انتخاباتی می نماید تا برگ زرین دیگری بر فصل های دلدادگی این مرز و بوم نقش ببندد .

ستاد جوانان و دانشجویان جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی استان گلستان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.