.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار تصاویر خصوصی بازیگران زن توسط یک سایت + عکس

یک وب سایت تفریحی که در سامانه ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی! به ثبت رسیده است در اقدامی نادر به انتشار تصاویر خصوصی بازیگران زن سینما اقدام کرد .
به گزارش سرویس فرهنگی صراط، این سایت که مدت کوتاهی از راه اندازی آن می گذرد در بخشی از معرفی خود آورده : "سایت و فروم ........ سایتی تفریحی و عاشقانه می باشد که در آن ، گالری عکس به روز از هنرمندان خوب داخل کشور به همراه تصاویر زیبای عاشقانه، قطعات و اشعار زیبای عاشقانه ، مطالب طنز و خواندنی ، اس ام اس و غیره می باشد که در مرداد 1389 آغاز به کار کرد ."
پیش از این بارها به مسئولین محترم وزارت ارشاد پیرامون اقدامات خلاف اخلاق این سایت هشدار داده شده بود اما ظاهرا با بی توجهی صورت گرفته سایت مذکور همچنان در انتشار تصاویر خصوصی بازیگران زن سینما یکه تازی می کند .
این نکته که از چه طریق این تصاویر کاملا خصوصی به دست مسئولین سایت می رسد در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد .
هرچند هنوز از نیت اصلی گردانندگان این سایت اطلاعی در دست نیست اما انتشار چنین تصاویری که بازیگران را شبیه به مانکن های غربی نشان می دهد احتمالا از پشت پرده ای تکان دهنده خبر می دهد .

در زیر برخی از تصاویر منتشر شده در این سایت را مشاهده می نمائید .
















































استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1390
الان هركي ندونه فكرميكنهاينا واقعا تصاويرخصوصيشونه...معلومه چي ميگيد بازيگراي زن ايران كدومشون عكس عمومي دارند!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 مهر 1390
ببخشيد كدوم بازيگران زن با محجبه هستند كه اين دوميش باشه؟؟ همه بازيگران زن ما سر برهنه هستند و عكس مي گيرند و اين چيز تازگي نداره اين نوع عكسهاي تكراريه
نا شناس 25 مهر 1390
خیلی معذرت میخوام اینها با همین ریخت و قیافه در جشنواره ها در میان هزاران مرد میان حالا اینها شد تصاویر خصوصی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 مهر 1390
شما چرا این منکر را رسانه ای میکنید شما هم کمی مشکل دارید
محمد 26 مهر 1390
اين عكسا كه عادي شده برا مردم
نا شناس 26 مهر 1390
این بازیگرها عکس خصوصی یا عمومی ندارن. همش با همین سرووضع میگردن.تازه خیلیهاشون وبلاگ دارن کلی بدترازین عکسهارومیذارن توش. شنیدی قصه کاسه داغتاز آش رو.....................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.