.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی20 پژوهشگر نمونه مازندران در هفته پژوهش

معاون پژوهشي دانشگاه مازندران با اشاره به تفاوت سياست هاي اجرايي هفته پژوهش سال 86 با سال هاي گذشته گفت: 20 پژوهشگر نمونه استان در هفته پژوهش معرفي و از آنان تقدير خواهد شد. 
دکتر احمد جعفري صميمي با بيان اينکه پژوهش را پژوهشگر انجام مي دهد و دستگاه‌هاي اجرايي فقط حکم تقاضا کننده و ارائه عناوين را دارند افزود: در هفته پژوهش از سه پژوهشگر دستگاه‌هاي اجرايي تقدير خواهد شد.
وي هفته پژوهش سال جاري را در شش گروه علوم پايه، فني و مهندسي، کشاورزي و منابع طبيعي، علوم انساني، هنر و پزشکي برشمرد و تقدير از معلمان و روحانيون پژوهشگر را به عنوان اقدامي مؤثر بيان کرد.
دکتر صميمي خاطر نشان كرد: در هفته پژوهش به معرفي يافته هاي پژوهشي محققان، گسترش و ارتقاي فرهنگ پژوهش در جامعه توسعه فن بازار، تجليل از پژوهشگران نمونه استان، تجاري سازي يافته هاي پژوهشي و ايجاد ارتباط ميان دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي که از اهداف هشتمين دوره بزرگداشت هفته پژوهش است، خواهيم پرداخت.
گفتني است، هفته پژوهش از هفدهم تا بيست و دوم آذرماه جاري ادامه دارد و عناوين پژوهش روزهاي آن به ترتيب فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، کشاورزي و منابع طبيعي، اقتصاد و بازرگاني - صنعت و استاندارد، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، گردشگري، اتحاد ملي و انسجام اسلامي، نانو فن‌آوري، علوم پزشکي و سلامت نامگذاري شده است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.