.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 

آخرین شنیده ها از استان گیلان !
عزل و نصب ها در گیلان کلید می خورد/ کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت / تغییر در دانشگاه آزاد رشت/ یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات/ رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن/ ...
آخرین شنیده ها از استان گیلان !

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( عزل و نصب ها در گیلان کلید می خورد/ کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت / تغییر در دانشگاه آزاد رشت/ یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات/ رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن/ و...) از این خبرها می باشند.

** عزل و نصب ها کلید می خورد - شنیده شده تلاش استاندار گیلان برای تغییر مدیران داخلی استانداری و فرمانداران آغاز شده است. گویا مدیرکل روابط عمومی استانداری که عملکرد ضعیفی در اطلاع رسانی داشته و بارها باعث نارضایتی خبرنگاران استان گردیده است، بزودی باید با استانداری خداحافظی کند. شنیده ها حاکیست جانشین وی یک مازندرانی خواهد بود.

** بازگشت دکتر نوبخت به فعالیت های انتخاباتی - شنیده ها از حضور محمد باقر نوبخت در انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابی تهران حکایت دارد. گویا وی پس از رایزنی با شورای نگهبان باید عزم خود را برای جلب نظر گیلانیان مقیم تهران جزم نماید.
جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( عزل و نصب ها در گیلان کلید می خورد/ کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت / تغییر در دانشگاه آزاد رشت/ یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات/ رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن/ و ... ) از این خبرها می باشند.

** عادلی مدیر کل اوقاف می شود - شنیده شده تلاش های اشکوری مدیر کل اوقاف گیلان برای گرفتن حکم مدیرکلی عادلی، معاون فرهنگی خود ادامه دارد. از قرار معلوم اشکوری پس از بازنشستگی مشاور ارشد عادلی خواهد بود. سقائیان مدیرکل سابق اوقاف گیلان نیز برای تصاحب این پست ناامید نیست.

** دو نماینده، سهم تالش در مجلس نهم - شنیده شده که بزودی تعداد نمایندگان تالش، رضوانشهر و ماسال به دو نماینده افزایش می یابد. رقابت در این حوزه انتخابی با حضور محمدیاری (نماینده فعلی)، دوستار (رئیس مستعفی دانشگاه پیام نور گیلان)، بهروزی فر (فرماندار تالش)، اطهری (رئیس شورای شهرستان تالش)، دکتر حسن زاده و ... دیدنی خواهد بود.

** کاندیداهای احتمالی شهرستان رشت - شنیده ها حاکیست احمد رمضانپور (نماینده دوره ششم مجلس)، هاجر تحریری نیک صفت (نماینده دوره هفتم مجلس)، مهندس قهرمانی چابک (استاندار سابق گیلان)، سید کاظم دلخوش (نماینده مردم صومعه سرا در مجلس)، عظمتی (فرماندار رشت)، مهندس ناصر امینی (مدیر عامل سابق آبفای گیلان)، هادی رمضانی (عضو شورای شهر رشت)، رسول سماکچی (مدیرعامل سابق سبحان دارو)، یوسفی (مدیرکل استاندارد استان)، موسوی روزان (مدیرکل سابق امور زندانهای استان)، دکتر تامینی، سردار آقازاده، جبار کوچکی نژاد، محمد علی سارنگ و... تلاش خود را برای حضور در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان رشت آغاز نموده اند.

** تغییر در دانشگاه آزاد رشت - شنیده شده بزودی "عمویی" عضو هیات علمی دانشگاه آزاد رشت جانشین میرابراهیمی رئیس این دانشگاه می گردد.

** فضای خالی در حوزه انتخابی صومعه سرا در انتخابات آتی مجلس - شنیده ها حکایت از عدم کاندیداتوری سید کاظم دلخوش در صومعه سرا و حضور وی در حوزه انتخابی شهرستان رشت دارد. از حمید رضا خصوصی، پوررمضان (مدیرعامل شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم)، حسن جوادی (فرماندار سابق صومعه سرا)، وحید مهدوی (رئیس جهاد کشاورزی رشت) محمد تقی رنجبر و... به عنوان کاندیداهای احتمالی این شهرستان نام برده می شود.

** تغییر قریب الوقوع رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان - شنیده می شود با تلاش برخی از فعالان سیاسی، تغییر مدیریت در سازمان تبلیغات اسلامی استان اجتناب ناپذیر خواهد بود. گلمیرزاده (معاون فرهنگی این سازمان)، پورعیسی (مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان)، پورابراهیم (مسئول امور مساجد استان) از گزینه های احتمالی جانشینی یاری خواهند بود.

** یک بانوی لاهیجانی رونق بخش انتخابات - شنیده شده پس از حضور اطهری در حوزه انتخابیه شهرستان تالش، همسر ایرج ندیمی (نماینده دوره هفتم لاهیجان و معاون وزیر صنایع) نیز قصد ورود به انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابی لاهیجان دارد. مهدی قربانی (فرزند آیت الله قربانی) مهمترین رقیب وی خواهد بود.

** رشوه 200 میلیونی برای رای ندادن - شنیده شده یکی از اعضاء شورای شهر رشت مدعی شده که به وی پیشنهاد رشوه 200 میلیون تومانی شده تا به رئیس فعلی شورا رای ندهد.

** حضور به شرط خواست مردم – شنیده شده دکتر تامینی (نماینده مردم شهرستان رشت) ورود خود به فعالیت های انتخاباتی را منوط به خواست مردم و اطرافیانش دانسته است.

** مردم انزلی در انتظار ورود چهره ای جدید در انتخابات مجلس - امیدعزیزی (مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان)، بدرالدین بدری (شهردار انزلی) و ميرشمس الدين پورباقري (استاد دانشگاه) نام هایی هستند که برای ورود در انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابی بندرانزلی شنیده می شود.

**صدای شهروندان لاهیجانی درآمد - تخریب بلوار زیبای خیابان امام خمینی (ره) لاهیجان توسط شهرداری این شهر موجب نارضایتی شهروندان لاهیجانی گردیده است. پیش از این نیز شهرداری لاهیجان با تخریب "تکیه امجد السلطان" از بناهای تاریخی این شهر نگرانی فرهنگ دوستان را فراهم آورده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 3000592323
 
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
سلام
نام قاسمی شورای شهر-رمضانی درویشی استانداری-پورعیسی در لیست انتخابات رشت نیست
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اقای اشکوری با کارنامه درخشان خود در اوقاف اخراج 35 نفر از کارکنان-قطع درختان به بهانه خرافه ستیزی-تنها محیط زیست و پرسنل اخراجی از اوقاف شاکی وی نیستند بلکه دیگر اجازه خطبه خواندن در نماز جمعه رشت را هم ندارد. یک نظر سنجی در اوقاف می تواند نشان دهد که کارکنان حال حاضر از اشکوری راضی نیستند. وای به حال پرسنل اوقاف که عادلی مدیر کل شود.در حال حاضر هم او مدیر کل هست و اشکوری حق امضا هم ندارد
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
مهدی لطفی جانشین حسن پور می شود وی حمایت ایت الله قربانی را دارد
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
بدری شهردار بند انزلی با ضعیف عمل کردن و اخراج چندین باره از شهرداری و بازگشت مجدد و سابقه ی گذشته ی وی رد صلاحیت است در صورت تایید رای او حتمی است از محبوبیت بالایی در انزلی برخوردار است
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تغییر در سازمان تبلیغات کذب محض است حاج اقا یاری چه نقطه ضعفی دارد که او را تغییر دهند. او جزو مدیران اصولگرا-متعهد-سخنران-روشنفکراستان است
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اگر قهرمانی کاندید شود رای او حتمی است عملکردش برای مرم گیلان رضایتبخش بوده
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
دلخوش با فساد مالی که دارد بعید است تایید صلاحیت شود.عباس اکبری مشاور املاک چشم انداز گلسار حامیان و رانتخواران او هستند
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اقای مهندس امینی فرد مناسبی برای نمایندگی است ایشان هم مدیر متعهد و متدینی است هم فردی با سابقه مدیریت کلان استانی و کشوری است و هم دارای ویژگیهای فردی و اخلاقی این سمت می باشد برایش ارزوی موفقیت داریم
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
مهدی لطفی پاچه خوار می باشد اگه باباش یک عکاس بیت...نبود وسمت بالاتر داشت معلوم نبود بغیر ازصداوسیما،استانداری ودفترقربانی کجاسمت داشت.بعدمیگوییم بیکاری وجود دارد تا وقتی شایسته سالاری نباشد وضعیت همین است
... 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تغییر مدیر کل سازمان تبلیغات حتمی است او از دوم خردادی های دو آتشه است اصولگرایان گیلان به خونش تشنه اند
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
پورحسن دوستش داریم ولی باید دور رفیقاش مثله کریمی پاشاکی،رنجکش،عاطفی فرد،بهمنی جلالی وغیره خط بکشه ویا زیاد حال نده وگرنه برکنارمیشه
مانی 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
درخصوص انتخابات صومعه سرا به عرض برسانم که آقای دلخوش 100%در انتخابات صومعه سرا شرکت خواهند کرد و از این حوزه انتخاباتی کاندیدا خواهند شد. باز هم ونماینده مردم شریف صومعه سرا خواهند شد چون این دور حمایت کننده های قوی دارد و مردم عزیز شهرستان هم بخاطر کارایی و مهارت ایشان در مجلس به او رای خواهند داد. باید به کاندیدای دیگر هم احترام گذاشت و این نکته را یاد اور شد که کاندیدا ی نامبرده فاقد پتانسیل رای اوردن هستند .
محمد.ح .تولم شهر 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
دلخوش حمایتت میکنیم .نشان دادی که یکه تاز مجلس هستی .هم کارایی و هم کاردان .سهم ودلسوزی و مهربان .با تمام قدرت پشتیبانت هستیم.
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
من مهدی لطفی هستم وتوانایی ام از پورحسن بیشتره
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
با سلام و خسته نباشید
تلاش های شبانه روزی مهدی لطفی به جای پورحسن حقیقت دارد
انتصاب اینده استاندار تغییر شفیعی ثابت رئیس خانه جوان استانداری است جایگزینش اقای شوقی است
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
عادلی مدیرکل می شود و پور حنیفه معاون اداری مالی بر جای خود می ماند تا تیم امافیای اوقاف همچنان باقی بماند
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تغییر و جابجایی در مدیران استانداری امری طبیعی است لذا سعادتی اشتباه عبداللهی استفاده از عناصر پاسدار و قهرمانی بها دادن به نیروهای سست پایه و سوخته نظام را انجام نداده استفاده از افراد جوان،اصولگرا،بومی اولویت های سعادتی در تغییرات است
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
با نیامدن دلخوش به صومعه سرا احتمال رای اوردن رنجبر بسار بالاست
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
ای شمال نیوز، رشتی های عزیز ما به اندازه کافی نسبت به مازندرانی ها حساس هستند شما چرا دیگه بیشترش می کنی ...
ثبذ ذب ذر 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
نميدونم وا.. خدا خودش کمک کنه
hamid 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
با عرض سلام

انشاالله با رفتن اشکوری از اوقاف پورحنیفه ریس اداری و مالی هم برورد که تمام ستم ها از طرف ایشان هست.ما از آیت الله قربانی می خواهیم.
sadegh 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اشکوری با پایمال کردن بیت المال چهره ای خوبی در اوقاف نداشت
روح الله 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
برادر علیزاده مبارک باشه پست جدید

روح الله
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
لطفی چکارمثبتی کرده که بخواد رییس بشه بابای عکاسش نداشت چکارمیکرد همه چیزپارتی بازیه
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
عادلی مدیر کل اوقاف می شود تا پور حنیفه معاونت اداری مال باقی بماند و تیم اوقاف تغییری نکند.کمی مرور بر گذشته اشکوری و پور حنیفه میتواان به خیلی چیزها رسید
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
نامی از حجت الاسلام مهدوی در کاندیدای رشت دیده نشد چند ماههی است که وی تبلیغات را اغاز کرده
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تغییر در بدنه استانداری امری طبیعی بوده شعادتی از نیروهای جوان اصولگرا استفاده میکند اولین قدم او تغییر رئیس خانه جوان استانداری است شوقی جایگزین شفیعی ثابت می شود
... 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
من سالهاست مهدی لطفی رو می شناسم و مطمئنم هیچ کس برای پست روابط عموی استانداری برازنده تر از مهدی لطفی نیست. احمد رمضانی
شهروند 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
من شاهدم که توی یه جلسه 50 نفره دکتر تامینی خطاب به همه گفت اگر شما نخواهید من کاندیدا نمی شوم.
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
در شهرستان رودبار، آقایان دکتر مهرداد گودرزوند چگینی- حاج صمد مرعشی- جانبخش جلوه - صفایی- سیدانی و زبده جزو مطرح ترین کاندیدای می باشند. که در این بین در صورت تائید همه افراد فوفق رقابت بین روحانی بزرگوار حاج سیدانی و چهره مشهور دانشگاهی دکتر مهرداد گودرزوند چگینی خواهد بود.
حمید 25 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تنها کسی که میتواند صومعه سرا را از این وضع درآورد حاج محمدتقی رنجبر چوبه منتخب مردم صومعه سرا در چهار دور مجلس شورای اسلامی است
گیلانی 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
گیلان فراز و نشیب زیاد دارد از نمایندگی تا مدیریت . هرکس می خواهد از حیز انتفاع خارج شود بیاید در گیلان کاره ای شود تا ببیند با او چه کار می کنند.
ریشه اش را می زنند. آقای تامینی هم یک نوع ریا کاری و دوگانگی و مظلوم نمائی را پیشه کرده . همه هجمه ها بطرف دونماینده دیگر است و او در پناه است .
یاری باید عوض شود . امور کتابخانه ها محل منابع مالی برای دوم خردادی ها است. حوزه هنری مکانی برای حمایت از دوم خردادی ها و فاسد الاخلافها است .
ضد ارزش ترین جا حوزه هنری است . برخی فرمانداران و بخشداران از میراث داران دوم خردادند چرا نمی روند . ضعف از کجاست
چرا نیروهای اصول گرا دارند خانه نشین می شوند . این اشکوری کمر اصول گرائی را با خیانت خود شکست. اصول گرائی پاشیده شده است.
در انتخابات آینده نیروهای متدین غیر تیم آقایان اشکوری آقازاده و کوچکی نژاد رای می آورند.
اشکوری در صدد تصاحب رئیسی دفتر شورای نگهبان است . تا از همه انتقام بگیرد . آقای قربانی باید جلوی این کار را بگیرد والا در گیلان چالش بوجود خواهد آمد.
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
رفتن یاری از سازمان تبلیغات جدی است مهدوی رئیس سازمان جوانان مسولیت را به عهده می گیرد
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
چیزی از تلاش پور عیسی در خصوص تصدی دانشگاه ازاد نیامده چون هنوز دانشگاه فرهنگ وادب را تحویل نداده و محیط دانشگاهی را از جاهای دیگر بیشتر دوست دارد
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
مهدی لطفی از یاران قهرمانی است . در دوران سعادتی پست نمی گیرد
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
صحت دارد که اشکوری در حال رایزنی با نیروها در تهران است تا عادلی بیاید
عادلی در استانه ضعیف عمل کرد وای به حال استان
اما بخواهیم و نخواهیم مدیرت اوقاف مال عادلی است امیدوارم این ارزوی محال محقق شود وعادلی دنباله رو نیمه کارهای اشکوری نباشد
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اگر دلخوش نیاد صومه سرا رنجبر رای میاره
هادی 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
انشاالله افرادی که نماینده می شوند عین تمام نمایندگان کارنامه درخشانی داشته باشند.
هادی 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
انشالله این ها هم مثل نمایندگان دیگر کارنامه خوبی داشته باشند
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
تلاش برای گرفتن پست ها این روزها دو چندان شده استاندار با دقت لازم عزل و نصب کن
آشنا 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
در رودسر این دوره عباسی هیچ پایگاهی ندارد خوب است سعادتی گول عباسی را در عزل ونصب ها نخورد اگر قهرمانی کاندیداشود چشم بسته نماینده است در غیر اینصورت قاسم خانی رئیس سابق اموزش وپروش گزینه جدی است
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
پورحسن را دوست داریم ولی ایشان حق خبرنگاران همراه رییس جمهوری در سفر دور سوم پایمال وبه برخی 50وبرخی دیگر صدهزارتومان داد ولی به رفیقاش مثله مثله کریمی پاشاکی،رنجکش،عاطفی فرد،بهمنی جلالی ،نیک کار،تبریزی فتوحی خورسندی،جعفری...دویست هزارداد آنها درسفر ریاست جمهوری کجابودند؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
در مراسم معارفه استاندار جدید هم پور حسن رفتار مناسبی با خبرنگاران نداشت. اجازه ورود خبرنگاران را به سالن اصلی نمی داد و از طرف دیگر جایگاهی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده بود را سایر مسئولین اشغال کرده بودند.
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
حاجی امینی فراجناحی است و اگاه به مشکلات استان ایشالا رای بیاره
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
معارفه پر بار استاندار با حضور مازندرانی ها و برادران سپاه بود همه خود را حاضر کردهاند و منتظر پیشنهاد پست از سوی استاندار هستند
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اشکوری ماندگار است تا پایان سال 90 خبری از رفتن او نیست حکم وی یکسال تمدید شده
مهدي 27 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
آقاي دلخوش در شهرستان صومعه سرا با عدم اقبال مردم روبروست .
وفعاليت آقاي رنجبر چوبه هم روز به روز به خود قوت گرفته وباجذب بريدگان دلخوش وآراي سنتي كه دارد با حضور آقاي دلخوش هم ايشان شانس اول انتخابات مجلس نهم مي باشد .
ياسر 27 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
محمد تقي رنجبر چوبه مرد اول صومعه سرا در چهار دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي .
يقينا ايشان نماينده دور نهم خواهد شد .
دوست 27 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
کدام شوقی جایگزین شفیعی شده؟
وحدتی 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
سایه سارزندگی در وحدت است
گو جدائی بهر ما یک عادت است
جنگ قدرت شیره ما را کشید
مهلت حق را بدان یک مدت است
نا شناس 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
اقایان عظمتی-هادی رمضانی-موسوی روزان-یوسفی فق لیسانس ندارند کاندیداتوری انها منتفی منتظر چهرهای جدیدتر باشید
نا شناس 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
کوچکی نزاد و اقازاده در رشت جایگاهی ندارند حداقل دو نیوی تازه از رشت برای پست نمایندگی از مردم رای می گیرند
نا شناس 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
از قاسم رمضانپور در صومع سرا یاد نشده اگه صلاحیت بگیره رای اوردنش قطعی
سیامک 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
طبق شنیده های موثق،آقای دکتر فیروز خوشحا ل پزشک متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ سوختگی از کاندیدا های مطرح در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انزلی خواهند بود و امید بسیاری برای موفقیت در این دوره دارند.
محمدی 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
عملکرد آقای دکتر میرابراهیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بسیار خوب می باشد و باعث تحولات مثبتی در واحد رشت گردیده است که جای تقدیر و تشکر دارد
بدون نام 28 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
در صورت کاندیداتوری آقای دکتر فیروز خوشحال ،جراح متعهد شهر انزلی برای انتخابات مجلس نهم ،ما جمعی از پزشکان از ایشان حمایت خواهیم کرد.
نا شناس 29 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
کوچکی نژاد و آقازاده و آنهایی که دنباله روی آنها بودند بانام اصول گرایی برای رسیدن به مطامع خود خیانتهایی که بر این شهرستان و سیستم مدیریتی آن کردند چه جوابی برای خون شهداء داراند.! ! ! ؟ ؟
واقعاً فکر کرده ا یم که شهداءرفتند تا اسلام و ارزشهای اسلامی بماند اما ما روزمان را شروع می کنیم سعی و تلاشمان این است که ما بمانیم اگر چه به هر قیمتی باشد ؟ ؟.
نا شناس 29 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
پورحسن از خلیل اخوان خانم عافی فرد سعید سیمیاری همدم میترسد
نا شناس 29 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
پورعیسی در ارشاد چه کرد که میخواهد رییس سازمان تبلیغات بشود
فعال مطبوعاتی 30 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
سلام
یه نظر خیلی جالب و فتنه بر انگیز تو نظرات هست
" من مهدی لطفی هستم و توانایی ام از پور حسن بیشتره "
جالب بود برام چون بصورت تابلو مشخصه که شخص ثالثی برای شوخی و یا با سوء نیت این نظر رو با نام آقای لطفی گذاشته !!!
با شناختی که ما و مردم گیلان از ایشون داریم شخصا هیچ وقت همچین نظری اینجا نمی نویسن مطمئن باشید . همه می دونیم که ایشون از تواناترین کارشناس مجریان تلویزیون گیلانه و انسان فروتنی یه
حتی مجری ای که با رییش جمهور اصولگرای ما آقای دکتر احمدی نژاد گفتگو کرد نو برنامه زنده تلویزیونی ایشون بود .
در ضمن اگر قرار باشه بعد جناب پورحسن کسی مسولیت روابط عمومی رو بر عهده بگیره تازه اگر قبول کنه آقای لطفی هست هم کاربلده هم مدیر و هم تعامل خوبی با تمام گروه ها و جناح ها و صد البته ما مطبوعاتی ها داره
نا شناس 30 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
خبرگزاری فارس را دیگه در استانداری راه نمیدهند
ياسر 31 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
در خصوص انتخابات صومعه سرا كه از كارايي وپتانسيل صحبت مي شود .
آيامنظور ازپتانسيل وزن بالاي آقاي دلخوش است يا نه عملكرد دوگانه يا چند گانه ايشان وشايد شعر خواني بي وزن وقافيه ايشان ؟
اگر كارائي در اينهاست پس بهتراين نماينده چارلي چاپين يا هاري مي تواند باشد .
ميثم 31 ارديبهشت 1390
0
0
پاسخ
پیام
**دفتر کار آقای مهندس دلخوش در تولم شهر تبدیل به کفاشی شد ؟؟
دفتر کار آقای مهندس دلخوش نماینده پر پتانسیل مجلس که در اوایل سال ۱۳۸۸در تولم شهر افتتاح شده بود چند ماهی است تبدیل به کفاشی علی (تعمیر انواع واقسام کفشهای ایرانی وخارجی وواکس فوری )شده است .
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد 1 خرداد 1390
0
0
پاسخ
نمايندگان احتمالي گيلان در مجلس نهم :
آستارا :؟
تالش : بهمن محمد ياري
فومن وشفت : ناصر عاشوري
صومعه سرا :محمد تقي رنجبر
بندر انزلي : هادي حق شناس
رشت : روح الله قهرماني -حسن تاميني -؟
رود بار : صمد مرعشي
آستانه اشرفه : ؟
لاهيجان وسياهكل : ايرج نديمي
لنگرود : مهرداد لاهوتي
رودسر واملش : اسد اله عباسي
محمد ، دانشجوی حقوق 1 خرداد 1390
0
0
پاسخ
یکی از کاندیدهای احتمالی مجلس نهم در بندرانزلی ، ابراهیم برف چالان ، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه میباشدکه در حال رایزنی و بررسی میباشند.
سعيد 4 خرداد 1390
0
0
پاسخ
شجاع ترين نماينده تاريخ گيلان پس از انقلاب ؟
محمدتقي رنجبر چوبه
ماچيان 4 خرداد 1390
0
0
پاسخ
مهندس چنگيز كاظمي سي سرا
در انتخابات پيش روي شهرستان رودسر مهندس چنگيز كاظمي سي سرا در حال حاضر بيشترين فعاليت رادارد .با نيامدن علي اكبري شانس اول انتخاب مي باشد .

نا شناس 5 خرداد 1390
0
0
پاسخ
فقط رشت ، رودبار، لنگرود را یه کمی پیش بینی ات اشتباه بود.
اميد 9 خرداد 1390
0
0
پاسخ
دلق پوش نماينده آستارا،ميرزائي نماينده فومن وشفت ، دلخوش نماينده صومعه سرا ،مرعشي نماينده رودبار ،آقازاده و كوچكي نژاد نمايندگان رشت ،قاسمي نمانيده لاهيجان ،صادق نماينده آستانه
در انتخابات مجلس نهم با عدم اقبال مردم در حوزه هاي خود روبرو هستند ونيروهاي ديگر جايگزينشان خواهد شد .
د 9 خرداد 1390
0
0
پاسخ
از ميان 13نماينده گيلان در مجلس شوراي اسلامي (مجلس هشتم) احتمال حضور مهردادلاهوتي از لنگرود،حسن تاميني از رشت ،حسن خسته بند از بندر انزلي ،بهمن محمد ياري از تالش در مجلس نهم بسيار زياد است . واحتمال سيد مهدي آقازاده وجبار كوچكي نژاد از رشت در صورت حمايت بالا امكان پذير است وساير نمايندگان پيش بيني مي شود با عدم اقبال مردم در حوزه هاي خود روبرو شوند .
عباس 9 خرداد 1390
0
0
پاسخ
((صومعه سرا ))
جذاب ترين انتخابات استان گيلان خواهد شد .
رقابت محمد تقي رنجبر با سيد كاظم دلخوش
رنجبر باخصوصات منحصر به فرد خود تمايل زيادي دارد براي پنجمين بار شودوركوردار نمايندگي باشد .
دلخوش هم كه برايش نمايندگي خيلي مزه كرده است دوست دارد بازهم نماينده شود .وباخت اصلا برايش خوش آيند نيست .
حال سوال اين است كداميك پيروز انتخابات خواهد شد ؟
وياشايد كسي ديگر ؟
نا شناس 10 خرداد 1390
0
0
پاسخ
چون تو لنگرود باقر منفرد ورود کرده احتمالا مهرداد لاهوتی اقبالش برا انتخاب مجدد کم رنگ بنظر میرسه
مهدي 16 خرداد 1390
0
0
پاسخ
ايران -صومعه سرا
من وخانواده ام تا حالا به رنجبر چوبه رای نداده ایم ولی در دور نهم می خواهیم به ایشان رای بدهیم .
در دور اول به سادات -دور دوم به رمضانپور -دور سوم به رمضانپور -دور چهارم به حسینی -دور پنجم به رمضانپور -دور ششم به رمضانپور -دور هفتم به دلخوش -دور هشتم به خصوصی ولی دور نهم با کمال میل به حاج محمد تقی رنجبر چوبه رای خواهیم داد .

رودسر و املش 25 خرداد 1390
0
0
پاسخ
در رودسر علیجانی آدم سالم و کاربلدی است در بین جوانان هم خیلی محبوب هست احتمال رای آوردنش زیاده.
پورابراهیم قصابسرایی 4 تير 1390
0
0
پاسخ
تلاشها وکارهای سید کاظم دلخوش نماینده محبوب شهرستان صومعه سرادر25سالی که اقایان دیگر نماینده بودند بی سابقه بوده چون علاوه بر کارهای عمرانی،تنش ها وشهرتان به دوستی تبدیل گشته وکسانی که نظر میدهند خواهشا" انصاف را رعایت نمایند که چگونه در مجلس فداکاری میکند ونامصومعه سرا را درجهان بزرگ کرده است آیا ارزش ندارد
نا شناس 9 تير 1390
0
0
پاسخ
فكر نمي كنم آقاي نديمي تو لاهيجان راي بيارند.آقاي قاسمي هم خيلي ضعيف ضاهر شده. لاهيجان به چهره هاي جديد نياز داره.
ناصر 12 تير 1390
0
0
پاسخ
حاج محمد تقي رنجبر چوبه نماينده چهار دوره صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي طبق سنت چندين ساله در 7تيرودر ميان جمعيت بالغ بر 600نفر پيرامون مسائل زير سخنراني نمود .
*شخصيت والاي دكتر بهشتي .
*تبعيت از منويات مقام معظم رهبري .
*ماجراي حزب جمهوري اسلامي .
*خاطرات وجلساتي كه با دكتر بهشتي –دكتر چمران –دكتر عضدي داشت .
*داستان مختار كه سريالش در حال پخش است .
*نمايندگي طعمه نيست كه به هر شكل وشمايلي بدست آيد .
*حضور برخي از كانديدا ي احتمالي در مراسم عزاداري شهروندان و هدف اصلي اين حضور .
* آگاهي بالاي مردم در شرايط كنوني نسبت به تمارض برخي افراد سود جو .
*افزايش بي رويه بانكها و تاثير آن بر اقتصاد كلان .
*گراني 100الي 200توماني قيمت مرغ در شهرستان صومعه سرا نسبت به شهرهاي ديگر .
*گراني هاي موجود- يارانه ها-مسكن –ازدواج جوانان –كنكور و..... .
و در نهايت حضور قاطع در انتخابات مجلس نهم از شهرستان صومعه سرا .
لازم بذكر است در ابتداي اين مراسم باشكوه حسيني چمني سخنراني نمود.
صادق 21 تير 1390
0
0
پاسخ
محمد باقر منفرد از لاهوتي بهتر است و توانايهاي زيادي دارد به نظر من ايشان نماينده لنگرود خواهد بود
در لاهيجان هم همه به فكر قرباني - نديمي و كامل خيرخواه هستند اما پشت پرده و صحبتهاي مردم حاكي از آن است كه نماينده شهرستان لاهيجان آقاي هادي صديقي مديركل سابق اداره كل حقوقي سازمان تربيت بدني باشه و تمام گيلان و بخصوص مردم لاهيجان از عملكرد ايشان بسيار راضي هستند .
عبدالکریمی کومله 21 تير 1390
0
0
پاسخ
مهندس باقرمنفرد یکی از مدیران شرکت مخابرات استان تهران که گفته میشود از نیروهای جبهه حامیان ولایت و از نیروهای موثروارزشی میباشد مدتی است سرگرم فعالیت های انتخاباتی شرق گیلان(لنگرود) است شنیده هابه نقل از لاهوتی نماینده فعلی لنگرود حاکی از آن است وی جدی ترین رقیب انتخاباتی اش بوده و در این آزمون از(منفرد)بیشتر از سایرین بیم دارد.
لنگر 21 تير 1390
0
0
پاسخ
محمد باقر منفرد ؟؟؟؟نامی از او در لنگرود نیست.من تمام فعالیتهای لنگرود را رصد می کنم چند جلسه کوچک که رقیب نمی شود مهمترین رقیب لاهوتی سیدگل اقا پورعباس رییس تامین اجتماعی است
مرتضوی 22 تير 1390
0
0
پاسخ
ظاهرا این دوست رصد کننده اوضاع فعالان انتخاباتی لنگرود که یقینا از همان دسته محدود و انگشت شمار ارزشی که آقای پورعباس عنوان کرده اند که با من همراه هستند میباشد که دایره رصد کردن امورات لنگرود محدود به محیط اطراف بینی شون است به این دوستمون توصیه میکنم که اوضاع رو واقع بینانه رصد کنند نه مغرضانه.
زاهدی 22 تير 1390
0
0
پاسخ
جناب آقای منفرد: از آنجایی که بنده مطلعم لنگرود نماینده خدوم و زحمتکش در ادوار گذشته فقط 3 نفر داشت که عبارتنداز آقایان صیقلی- مرحوم دهگان-واخوان -- ورود حضرتعالی به این عرصه را بفال نیک گرفته وامیدواریم که مردم لنگرود جنابعالی را که انصافاَ اسوه زهد -تقوی -وساده زیستی زبانزد عام و خاصید را برگزینند.چرا؟چونکه حقا شما رجایی زمانه لنگرودید.
رضا.م 24 تير 1390
0
0
پاسخ
ازاینکه اقای گل اقاپورعباس سخت درتلاش هستند جای شکی نیست اما مردم لنگرود باایشان کاملا اشناهستندایشان براعصاب خودمسلط نیستند وبا کوچکترین تحریک عصبانی میشوند واین کار خودرا به حساب موج گرفتگی دوران جنگ میگذارندولی اخیرا به خاطر انتخابات اخلاق خوبی دارند امیدوارم که ای خلق وخو منوط به این چندماه نباشد وامتداد داشته باشد برای ایشان ارزوی توفیق رادارم
لنگرودی 29 تير 1390
0
0
پاسخ
برای دوست عزیز حامی منفرد آرزوی توفیق دارم امیدوارم از کاندیدای با ادب خود که بر اعصاب خود نیز مسلط هستند یاد بگیرند. دوست عزیز نوک بینی دانشجوی دکترا واستاد دانشگاه به زبان بی ادب نظیر شماشرف دارد .من نه طرفدار کسی هستم نه فعالیت سیاسی می کنم .این شنیده های ما از مردم لنگرود واطراف آن است بطور مثال 48 جلسه در منطقه اطاقور برای آقای پورعباس ثبت شده .درحالیکه جلسات مهم ورسمی آمنفرد به منازل بورجانی سیا منسه وفرزانه ششلو ختم می شود بازم بگم یا از رو می ری بچه جان.
نا شناس 30 تير 1390
0
0
پاسخ
کاندیدای احتمالی و مطرح شهرستان رودبار - صمد مرعشی - ناصر مردانپور - علی اسماعیل پور - عطاءالله حکیمی و ضرغام مهرگانفرد می باشند که در حال تلاش برای جلب نظر عموم مردم ورای دهنده هستند ولی هنوز برنامه های خود را اعلام نکرده اند خدا به خیر کند.
مهدي 1 مرداد 1390
0
0
پاسخ
نمايندگان احتمالي گيلان در مجلس نهم :
آستارا :شاهپور مرحبا
تالش : بهمن محمد ياري
فومن وشفت : ناصر عاشوري
صومعه سرا :محمد تقي رنجبر
بندر انزلي : هادي حق شناس
رشت : روح الله قهرماني -حسن تاميني -؟
رود بار : مهرداد گودرز وند
آستانه اشرفه : رمضاني
لاهيجان وسياهكل : ايرج نديمي
لنگرود : مهرداد لاهوتي
رودسر واملش : نظر علي عليزاده
محمد 1 مرداد 1390
0
0
پاسخ
به نظر بنده نماینده این دوره لنگرود مهندس محمد باقرمنفردفتیده دولاهیجان قاسمی ورودسر سردار علیزاده می باشد
محمد 1 مرداد 1390
0
0
پاسخ
بنظر بنده در این د روه نمایند گا ن مجلس لنگرود مهندس محمد باقر منفرد فتیده و لا هیجا ن قاسمی ورودسر سردار عیلزاده می با شند
علی 4 مرداد 1390
0
0
پاسخ
1-رضااکبرزاده
سال تولد: 1341- خرمکوه،فاراب (عمارلو)
سوابق تحصیلی:
کارشناسی باستان شناسی و تاریخ هنر دانشگاه تهران1373
کارشناسی ارشد باستان شناسی و تاریخ هنر
دکتری باستان شناسی و تاریخ هنر
سوابق کاری:
- مسؤول سازماندهی لشکر 25 کربلا(گیلان و مازندران)
استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر
معاون اداری و مالی دانشکده فیزیک و علوم هسته ای دانشگاه امیر کبیر
معاون اداری و مالی واحد بین الملل دانشگاه امیر کبیر تهران
معاون اداری و مالی دانشگاه تفرش
معاون دانشجویی،فرهنگی،اداری و مالی دانشگاه اهل البیت(ع)
رئیس اداره انتشارات دانشگاه اصنعتی امیر کبیر
آدرس : تهران دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مرکز تلفن :66406681
----------------------------------------
2-علی اسماعیل پورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان :
سال تولد: 1339- منجیل
سوابق تحصیلی:
کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی
کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد اسلامی کرج
سوابق کاری:
- مسؤول روابط عمومی سپاه و عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان رودبار
- معاون ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان
- مدیر گروه اجتماعی – اقتصادی صدا و سیمای مرکز گیلان
- فرماندار شهرستان شفت
- فرماندار شهرستان املش
- سابقه تدریس 15 ساله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
سوابق علمی و تالیفی:
- پژوهشی در نظام روحانیت شیعه که با تقریظ حضرت آیت ا... حاج شیخ یزدی در سال 1362 از سوی انتشارات مفید تهران چاپ و منتشر گردید.
- درس­های معاد در افق تفاسیر که در سال 1363 از سوی انتشارات اسماعیلیان قم چاپ و منتشر شد.
- موسیقی در تاریخ و قرآن که در سال 1365 با مقدمه جناب آقای دکتر احمد بهشتی از سوی انتشارات ناس به زیور طبع آراسته گشت. (که چاپ سوم آن در دست اقدام است)
- آیه شریفه بسمله در فرهنگ اسلامی که در سال 1366 از سوی انتشارات مفید تهران چاپ و منتشر شد.
- هزار و یک دانستنی قرآنی که اخیراً چاپ دوم آن از سوی انتشارات ناس تهران انجام گرفت.
- اجل شناسی (در دست اقدام می­باشد)
آدرس : زنجان - خیابان امام - میدان استقلال
مرکز تلفن : 2-5248001
------------------------------
3-مهندس عطاءاله حکیمی
سال تولد:1342
نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی
-------------------
4-حاج ناصر مردان پور در مهر ماه 1342
جامعه شناسی و مدیریت در سطح كارشناسی ارشد
فرماندار سابق رودبار
--------------------
صمد مرعشی
نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی
ازرونرفته 8 مرداد 1390
0
0
پاسخ
قابل توجه دوستی که نه طرفدارکاندیدی درلنگروداست ونه فعالیت سیاسی میکندونه اصولا ازسیاست سررشته ای داردوبااین حال ندانسته ونفهمیده تهمت میزندوبرشنیده هاتکیه دارد درحالیکه گفته اندشنیدن کی بود مانند دیدن واین زبان بی ادب شماست که اب بینی ادنشجوی دکترارامیلیسد.گوارای وجودتان.
ياسر 13 مرداد 1390
0
0
پاسخ
((دانستن حقیقت، حق مسلم مردم است))
خوشم میاد وقتی دهان رنجبر باز میشه آیت الله ،رئیس ،وزیر ،استاندار و.... نمیشناسه، .بدون هيچ گونه واهمه وهراس سخن مي گويد آنهم صادقانه .
اگر این جسارت ،شجاعت يا بعبارتي اين روش سياسي نبود الان نصف زمینهای شهرستان صومعه سرا بنام حجت السلام یکتا بود .ما هرگز ايستادگي ومبارزه آقاي رنجبر با این گروه که روزی در شهرستان داراي منصب بودند و به ضعم قدرت به زمين خواري – پاكسازي فرهنگيان-آزار واذيت جوانان و...مي پرداختند فراموش نخواهيم كرد . البته مردم صومعه سرا هم در تماني ادوار صادقانه وبودن هيچ چشمداشتي بهش راي دادن وچهار بار ايشان به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا كرد .يعني در واقع اون کار واين جواب .
محمد زاده 17 مرداد 1390
0
0
پاسخ
بنظر بنده دراین دوره مجلس شهرهای لا هیجان رودسر لنگرود بخت با نامبردگان میباشد اقایان قربانی سردار علیزاده ومهندس محمد باقر منفرد فتیده به تر تیب شهر های یاد شده شانس ورود به مجلس نهم رادارند
عیس پور 17 مرداد 1390
0
0
پاسخ
با توجه به پیش بینی و نظر سنجی به عمل امده از شرق گیلان درلا هیجان اقای قاسمی استانه اقای رمضانی لنگرود اقای باقر منفرد و رودسر اقای علیزاده میباشند دراین نظر سنجی مردم این افراد را از نیرو ها ی ارزشی نظام خادم به مردم با تقوا با تجر به و دارای سابقه د ر خشان و از نیروهای ولایتی معر فی نمو ده اند وازطرفی بر اساس پیگر ی ما جمعی از دانشجو یان نسبت به این نظر سنجی افراد مذ کور را تایید می نمایم و امید واریم در این دوره ینعی مجلس نهم از نیروهای ولایتی و فرهخته راشاهد باشیم انشاا...
ابوطا لبی 17 مرداد 1390
0
0
پاسخ
ما جمعی از مردم شهرستان لنگروداز برادرمهندس حاج باقر منفرد فتیده که فردی متد ین. رزمنده هشت سال دفامقدس. ازجانبازان عزیز. و لایتی ومتخصص برای کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی دوره نهم برگذ یم لذا جهت شکو فای شهرمان که خود از همین دیار میباشد لذاازهمه شما فرهخته گان عزیز د ر این راستا یاری می طلبیم به امید سلا متی رهبر عزیز و موفقیت برا در عزیزمان منفرد انشاا...
علینپاد 18 مرداد 1390
0
0
پاسخ
ماجمعی از دانشجویان پیر و مقام معظم رهبری از کاندیداتور برادر مهندس حاج باقر منفرد که خود دارای سابقه درخشان چه در عرصه مدیریت کلا ن کشور وااز نیروهای تشکلاتی جبهه حامیان ولایت ورزمنده هشت سال دفا ع مقدس از جانبازان عزیزواز پیروان بی چون چرای ولایت ومقام مظم رهبر ی که امروز ه جامعه ما نیاز مند میباشد حمایت همه جانبه را اعلام میداریم تا بتوانیم وظیفه خودرا نسبت به ولایت وکشور عزیز مان و به شهر ستان لنگرود ایفا نمایم
یوسفپور 23 مرداد 1390
0
0
پاسخ
کس با علی زمان مقتدای ما یاعلی گوید بر ما تکلیف است در هر شرایطی یاعلی گویان بااو یا علی گویم او جز کسی نیست برادر مهندس حاج باقر منفرد از نیروهای مکتبی . پارسا. زاهد. باتقوا.متعد به ولایت و نظام مقدس اسلامی .واز نیروهای تشکلاتی جبهه حامیان ولا یت . لذا ما جمعی از همرزمان دوران هشت سال دفای مقدس.بسیجیان .جا نبازان . حمایت خود را ازاین برادر جهت کا ندیداتوری مجاس شورای اسلامی دوره نهم اعلام می داریم
گکتلب 23 مرداد 1390
0
0
پاسخ
براساس نظرسنجی برای مجلس شورای اسلامی دوره نهم شرق گیلان استانه اشرفیه اقای رمضانی و نفر دوم اقای صادق در لاهیجان اقای ندیمی و نفر دوم اقای قاسمی در رودسر اقای علیزاده ونفر دوم ا قای عباسی در لنگرود اقای باقر منفرد فتیده و نفردوم اقای لاهوتی میباشند
انتعللببقل 23 مرداد 1390
0
0
پاسخ
اخرین نظر سنجی درلنگرود مجلس شورای اسلامی دروه نهم نفر اول اقای لاهو تی نفر دوم اقا ی منفرد نفر سوم اقای پور عباس میباشند
نا شناس 24 مرداد 1390
0
0
پاسخ
در رودبار اگر اتفاق خاصی نیفته رقابت جدی بین صمد مرعشی - حکیمی و مهرگانفرد خواهد بود به احتمال بسیار قوی!!!
کمخنتلائتنن 24 مرداد 1390
0
0
پاسخ
پیش بینی بنده وتعدای از دوستان که در انتخا بات نقش بسزای دارنند بخت ورود این دوره مجلس شورای اسلامی لنگرود را بین مهند س باقر منفر د و مهرداد لاهو تی میدانند گفته میشود رقابت جدی بین این دو میباشد واز سوی به نقل از اقای لاهو تی جدی ترین رقیب شان اقای منفرد میباشد
نتالبعاتن 24 مرداد 1390
0
0
پاسخ
نما یند گان احتمالی گیلان که اقبال ورود شان نسبت به دیگران بیشتر میباشد . در استارا اقای مرحبا . تالش اقای محمدیاری . فومن اقای عاشوری .انزلی اقای حق شناس . لنگرود اقای باقر منفرد . رشت اقایان قهرمانی و حسن تامینی . استانه اقای رمضانی . لاهیجان اقای قربانی و رودسر اقای علیزاده
1255365 24 مرداد 1390
0
0
پاسخ
بنظر بنده محمد باقر منفرد فتیده فردی صالح کاردان واقیف به مشکلات شهرستان لنگرود از نیروهای ارزشی یادگار هشت سال دفاع مقدس وحتی میتوانیم به جرات بگو ییم نسبت به همه دوره های مجلس شورای اسلامی شهر ستان لنگرود بر تر میباشد چون یکی از شاخصه های او تابع محض ولایت بوده پس تکلیف این است همه باهم به حمایت از او بصورت ید واحد حرکت کنیم تا به نا محر مان اجازه ورود به مجلس نهم را ندیم
1257 24 مرداد 1390
0
0
پاسخ
نظر بنده این است برای نما یندگی لنگرود باید لنگرودی یا از توابع لنگرود باشد
مکنتلا 25 مرداد 1390
0
0
پاسخ
شنیده های داغ داغ داغ اینتخابات مجلس شورای اسلامی نهم دررودسر اگر اقای قهر مانی نیاید اقای علیزاده شانس بیشتر را دارد.... در لنگرود بین اقای با قر منفرد و لا هوتی رقابت جدی وجود دارد .... در لاهیجان بین اقای قاسمی و اقای قر بانی رقا بت سختی می باشد..... در استانه اشر فیه بین اقای رمضانی و صادق مبارزه جدی مباشد
منتغالب 25 مرداد 1390
0
0
پاسخ
ما گروی از اصناف شهر ستان شیهد پرور لنگرود حمایت خود را از کاندیداتوری برادر مهندس جاج محمد باقر منفرد فتیده که دارای تجر به مد یر یت با لا و انسانی متدین . نیروی اعتقادی . پایبند به ولایت مطلقه فقیه .وتشکلاتی که از سوی جبهه حامیان ولایت معرفی شده است اعلا م مداریم واز همه همشهر یان عز یز لنگرودی می خوا یم جهت شکو فا شد ن شهر ما این برادر عز یز را یا ری فر ما یید
نا شناس 27 مرداد 1390
0
0
پاسخ
باسلام انتخاب برادر منفرد که از نیروهای مؤمن و متعقد به ولایت فقیه را برای
حمیدرضاربانی - محمد خانی 29 مرداد 1390
0
0
پاسخ
سلام،امیدوارم حاج محمد باقرمنفردفتیده به جایگاه مردمی وخدمت رسانی که برازنده سرزمین باصفای لنگرود است دستیابد.چراکه این شهرنیازبه مردان بسیجی ودل سوخته ای چون ایشان رادارد، میتوانم با شناختی که از ایشان وخانواده محترمشان دارم سردارسازندگی لنگروددرزیر سایه پروردگار بخوانمش.
چند مورد کوچک ازکارها ودیگاههای بزرگ دلاورجبهه وجنگ سازندگی این دوران را شرح میدهم: 1- جذب توریست وگردشگربدلیل اینکه،لنگرودتنها شهراستان گیلانست که دارای جلگه،کوه ودریاست. 2- راه اندازی شهرکهای صنعتی کومله ویعقوبیه. 3- جلوگیری از فرارجوانان بیکاربه شهرهای دیگر. 4- دعوت وحمایت سرمایه گزاران وتولیدکنندگان جهت طرحهای زودبازده کاری.
مردم فهیم وشهیدپرورلنگرودحمایت از ایشان جهت هرچه بهتروشکوفاشدن شهرمان ،نشانه انتخاب شایسته مان است. حمیدرضاربانی-محمد خانی وگروهی ازدوستداران
1254 6 شهريور 1390
0
0
پاسخ
ما جامع مهند سین شهر ستان لنگرود از کاندیداتوری برادر فرهیخته و بادانش جناب مهندس حاج محمد باقر منفرد حمایت همه جانبه خود را اعلام و از همه همشهر یان عز یز لنگرودی می خواهیم جهت پیشرفت وشکوفای شهر ما به صورت واحد در مسیر فوق همدلی لازم راداشته با شیم به امید پیروزی ولنگرودی دیگر با برا در مهندس حاج باقر منفرد انشاا......
12554 6 شهريور 1390
0
0
پاسخ
بنده خود یکی از فدایان مهندس حاج باقر منفرد می باشم ولی بنده به طرفداران این برادر عزیز تذکر می دهم هر چقدر تلاش می کنیم کم میباشد توصیه من به شما عزیزان این است باهمه وجود در خدمت این برادر باشیم چون بر ما ثابت گردید او فردی دلسوز نظام وبرای خدمت بیشتر وارد این عرصه گردید پس بر ما لازم است شر یک خدمت این عز یز باشیم امید واریم این حرکت ما جز توشه اخرت محسوب گردد
1254 6 شهريور 1390
0
0
پاسخ
ما جمعی از مهندسین کشاورزی حمایت خود را از کا ند یدا تور ی برا در وار سته پر هیز کار اگاه به تمامی امور کشور ومشکلات امور شهر ستان لنگرود اعم از بیکا ری جوانان و کشاورزان شامل محصولات چای .برنج که قعطا به دست پور توان این برادر حل خواهد گردید پس همه با هم در این امر خیر بصورت ید واحد این عز یز یاری نمایم
حسن زاده 8 شهريور 1390
0
0
پاسخ
شکرگزار: بابا جان لنگرود فقط لاهوتی .سردار عمران گیلان زمینه.چی میگید شما
1254 15 شهريور 1390
0
0
پاسخ
ما جمعی از ایثا رگران. رزمندگان هشت سال دفاع مقدس .خانواده معظم شهدا . جانبازان و دانشجویان خط ولایت فقیه حمایت قاطع خود را از کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی دوره نهم برادر مهندس محمد باقر منفرد فتیده اعلام می دار یم و برای این برادر از خداوند متعال اروزی موقعیت راداریم
1254 21 شهريور 1390
0
0
پاسخ
ما جمعی از خا نوادها ی شهدا. ایثار گران .جا نبازان . ازادگان .رزمندگان هشت سال دفاع مقدس .بسیج دانشجوی شهر ستان لنگرود از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی دوره نهم برادر مهندس جاج محمد باقر منفرد فتیده اعلام می داریم و از همه اقشار این شهرستان می خوایم به صورت ید و واحد در این مسیر یار ی نماید چون این فرد هم ولایتی . متخصص . کا ردان .دلسوز نظام وشهرستان واز خانواده مذهبی . وروستا زاده می باشد
1254 22 شهريور 1390
0
0
پاسخ
مردم فهیم وشریف شهرستان لنگرود سالها انتظار که شخصی از میان شما مردم رنج د یده و دلسوز . ایثارگر .رزمنده هشتسال دفاع مقدس .از خانواده مذ هبی .متخصص .کاردان .داشتن مدیرت در سطح کلان کشور .صا حب نفوذ در نهادهای کلان کشور . فرزند لنگرود .تابع محض ولایت فقیه .دلسوز نظام وشهرستان .ما جمعی از بسج دانشجوی وفرهنگیان بسیجی . بسیجیان شهرستان . ایثارگران .رزمندگان .حمایت خود را از برادر بسیجی . جانباز .رزمنده هشت سال دفاع مقدس مهندس حاج با قر منفر د فتیده اعلام می داریم انشاا.... به امید پیروزی
1255365 22 شهريور 1390
0
0
پاسخ
بعد از سالها انتظار د نبال فرصت بودیم شخص صالح دارای اخلاق حسنه . پر هیز گار . ولایتی .از بتن مردم .دردکشیده انقلاب و نظام . متخصص ومتذین واقیف به مشکلات شهرستان و روستا های توابع مدیر . مدبر .از مدیران با سابقه و باکفا یت کشور او کسی نسیت جز محمد باقر منفرد فتیده پس ما جمعی از فرهنگیان. بسیجیان . کار مندان همرزمان دفاع مقدس .جا نبازان شهرستان لنگرود حمایت خود را از کا ندیداتوری مجلس شورای اسلامی دوره نهم برادر مهندس حاج محمد باقر منفرد فتیده اعلام می داریم
125 23 شهريور 1390
0
0
پاسخ
ما عده ای از اصناف و بازاریان شر یف شهرستان لنگرود باشنا ختی که از جناب اقای مهندس محمد باقر منفرد فتیده فرزند خاک پا ک لنگرود به تبعت خانواده مظعم شهدا .جانبازان عزیز .فر هیختگان . فرهنگیان . رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ولایتی بودن این برادر حمایت همجانبه خود را نسبت به کا ند یداتوری مجلس شورای اسلامی دوره نهم را اعلام میداریم
حسن زاده 27 شهريور 1390
0
0
پاسخ
آقایان طرفدارمنفرد شما اینقدر ضعیفید که از درج مطالب سایر طرفداران می ترسید. پورعباس ولاهوتی دور دومند. منفرد بین چهارم تا هشتم
پورنصیری 10 مهر 1390
0
0
پاسخ
علی الظاهر اینجوری که معلومه در شرق گیلان اقبال عمومی با آقایان رمضانی: آستانه اشرفیه/لاهیجان:قربانی/لنگرود:باقرمنفرد فتیده/رودسر:علیزاده میباشد .لذا طبق نظر سنجی بعمل آمده از حوزه های انتخابی فوق الاشاره با این وجود شرق گیلان دستخوش تغییرات فاحشی در مجلس نهم خواهد گردید.
علی 13 مهر 1390
0
0
پاسخ
با سلام ما جمعی از دانشجویان و معلمان به استاد دانشگاه مدیر توانمند جناب آقای محمد علی رمضانی رای میدهیم
محسن 20 مهر 1390
0
0
پاسخ
به نظر من آقای قاسم رهبر رغیب جدی برای کاندیداهای رودسر و املش می باشد
مهدی دهقان 22 مهر 1390
0
0
پاسخ
باسلام
مردم رشت هوشیارند وآگاه می دانند که چه کسانی خدمت کرده اند وبه آنها رای میدهند مانند دوره های قبل دیدید که باقی نماندندچون خدمت نکردند.آقای کوچکی نژاد فقط به اطرافیان خود می رسیدند وبه منافع خودو آقای آقا زاده وآقای تامینی هم کاربارزی انجام ندادند برای شهر ما،مطمئنم مهندس قهرمانی ودکتر نوبخت اگر کاندید شوند چون خدمت کردند وباعث افتخار شدند رای می آورند.خدمت وعده ووعید نیست مردم کسی را می خواهند که حرفها وخواسته هایشان را به گوش دولتمردان برساند نه اینکه بگویند مگر ما کاریابیم یا ان شاءالله حل شود.یاوعده های دروغین بدهند ومسئول ستاد وکسانی که لابی داشتند مورد لطف قراردهد.نه مردم ما چیز زیادی نمی خواهند،پول خرج نکنید که با پول هم نمی توانید مردم بیدارند
علی حسین پور 26 مهر 1390
0
0
پاسخ
با سلام مرم ما مردم هوشیار و با تجربه هستند و عملکرد افراد می بینند وبهش رای میدن به صورت کلی به واسطه جریانات کشوری مردم رغبتی به حضور ندارند ولی با توجه به نظر سنجی های موجود به نظر میرسد نمایندهای موجود شانش حضور دوباره را نخواهند داشت از رودسر با حضور علیزاده اگر بتوتند اصول گراییان را به اجماع برساند شاید بتوان موفق شود در لنگرو در صورت تایید صلاحیت لاهوتی دعوا برروی ایشان و گزینه تایید شه اصول گرایان می باشد در لاهیجان بین دکتر نیکفر وگزینه مورد تایید سیاهکل می باشد در آستانه با توجه به خدمت رمضانی در طول فرمانداری شهرستان و چهره روستایی ایشان شانس بالای برای یرنده شدن دارد در رشت ه چهری های جدید شانش برنه شن دارن
دکتر صادقی 26 مهر 1390
0
0
پاسخ
سلام به میرزا و یاران با وفایش من یک شهروند رشتی هستم ولی در تهران زندگی میکنم کاش همشهریهای عزیز قدر اقای قهرمانی رو می دونستید تا ... که بس مایه خجالت است مثل یاران بی وفا میرزا نباشید و نگزاریم قهرمان گیلان را خارج کنند نشان دهیم که هنوز گییییییییییییییییییییییییییییییییییییلان زنده است زنده است زنده است زنده است زننننننننننننننننننننننننننننننده است
موسوی 27 مهر 1390
0
0
پاسخ
قسم میخورم در لنگرود سردارعمران گیلان دبیرفعلی کمسیون عمران مجلس که بیشترین اعتبار را بین شهرهای شمالی تاکنون برای لنگرود اخذ کرده یعنی لاهوتی اول می شود .در گزینه های بعدی نیز پورعباس رای خوبی دارد
پورمحمد شلمانی 1 آبان 1390
0
0
پاسخ
شایسته بنظر میرسد که مردم تنکابن ولاهیجان بجهت دچار نگردیدن به سردرگمی و ناکامی های انتخاباتی در حوزه انتخابیه لنگرود در پی نجات همشهریان خود آقایان مهرداد بائوج لاهوتی منتخب پولکی و به اشتباه قبل لنگرودیهاوهمچنین پورعباس سراجاری(حومه لاهیجان) باشند این لنگرودیهای با تعصب رو من که در آنها سراغ دارم گمان نمیکنم مصداق ضربالمثل معروف با انتخاب این آقایان غیر همشهری که نمیتوانند ارق لنگرودی داشته باشند را دو بار از یه سوراخ مرد گزش قرار بگیرند. لنگرودی مصمم است در این دوره حتماً لنگرودی را انتخاب کندوبس.
محمدپورشلمانی 3 آبان 1390
0
0
پاسخ
شایسته بنظر میرسد که مردم تنکابن ولاهیجان بجهت دچار نگردیدن به سردرگمی و ناکامی های انتخاباتی در حوزه انتخابیه لنگرود در پی نجات همشهریان خود آقایان مهرداد بائوج لاهوتی منتخب پولکی و به اشتباه قبل لنگرودیهاوهمچنین پورعباس سراجاری(حومه لاهیجان) باشند این لنگرودیهای با تعصب رو من که در آنها سراغ دارم گمان نمیکنم مصداق ضربالمثل معروف با انتخاب این آقایان غیر همشهری که نمیتوانند ارق لنگرودی داشته باشند را دو بار از یه سوراخ مورد گزش قرار بگیرند. لنگرودی مصمم است در این دوره حتماً لنگرودی را انتخاب کنندوبس.
شاهد 8 آبان 1390
0
0
پاسخ
این دوره رقابت بین آقای لاهوتی و بچه محل وی آقای فزونی است . خبرهایی حاکی از این است که آین دو دست در دست هم دهند به مهر و فزونی را کنند نماینده. خلاصه هرچی باشه بچه محل هستند دیگه
1554 9 آبان 1390
0
0
پاسخ
جمعی از فرهنگیان . فر هیختگان . دانشجو یان شهر ستان لنگرود دیگر تکرار اشتبها ت قبلی نسبت به انتخاب نماینده را نخو اییم داشته و از شما همشهر یان می خواهیم همراه .همدل ما شخصی را انتخاب نمایم . اولا ولایتی . متعهد .دلسوز .مردمی .لنگرودی .تحصیلکرده . تشکلاتی .دارای تد بیر و سیاستمدار . آنهم کسی نیست جز مهندس محمد باقر منفرد فتیده لذا حمایت همه جانبه خودرا اعلام می داریم. به امید موفقیت انشا ا...
م.رییسیان 10 آبان 1390
0
0
پاسخ
بنظر میرسه اقبال اقشار جوامع فرهنگی-دانشگاهی-هنری و ورزشی شهرستان رودسر واملش از آقای حاج قاسم رهبر میباشد...
نا شناس 11 آبان 1390
0
0
پاسخ
دانشگاه قلب ملت است حرکتهای اثر گذار از دانشگاه اغاز میشود حمایت قشر دانشجو و فرهیخته از اسدالله عباسی بخصوص در این دوره کفه ترازو را به نفعش سنگین میکند...
نا شناس 12 آبان 1390
0
0
پاسخ
با تو جه به اینکه شرا یط حساس کشور می طلبد نسبت به انتخا بات مجلس شورای اسلامی دوره نهم خصو صا در لنگرود شخصی را انتخا ب نمایم که مثل دورهای قبل اشتباه صورت نگیرد ما جمعی ا ز بسیجیان .بسیج دانشجوی .رزمندگان هشت سال دفاع مقدس .جانبازان .ایثار گران .خانوادهای شهدا حمایت خود را از یک رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس همرزم شهدا جنگ تحمیلی از خانواده درد کشیده انقلاب . ولایتی . تشکلاتی .مد یر . مد بیر .سیاسی .صاحب نفوذ در مرکز . لنگرودی الا صل مهندس محمد باقر منفرد فتیده رااعلام میداریم لذا از همه شما همشهر یان عزیز می خوایم در این مسو لیت سنگین این برادررا همراه ما یاری فر مایید .
نا شناس 14 آبان 1390
0
0
پاسخ
در حوزه لاهیجان با قطعی شدن حضور اقای هادی صدیقی در انتخابات و با توجه به اینکه از لحاظ سوابق اجرایی و مدیریتی از بقیه کاندیداها برتر بوده و حمایت از ایشان توسط برخی از کسانی که از انان تا امروز به عنوان کاندیدا نام برده میشد وسلامت کاری ایشان,از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است و از رقبای اصلی ایشان میتوان به نیکفر و قربانی اشاره کرد ,در حوزه لنگرود هم با توجه به سوابق اقای لاهوتی در صورت تایید صلاحیت,بار دیگر رای مردم را بدست خواهد اورد.
نیکنام کوملها 25 آبان 1390
0
0
پاسخ
بنده یکی از لنگرودی های مقیم تهران هستم که هر ماه 2 تا 3 بار به لنگرود سفر میکنم که متوجه شدم نقل صحبت مردم برای انتخابات این است که یک لنگرودی اصیل مثل اقای باقر منفردکه یک لنگرودی اصیل هستن رو در نظر دارن که مطمئتآ میتو نآ برای مردم فهیم لنگرود مفید باشن
حامیان جعفرپور 27 آبان 1390
0
0
پاسخ
سلام
با توجه درخواستهای مکرر مردم منطقه سلیمانداراب ، پزشکان و فرهنگیان و ورزشکاران رشت از آقای دکتر صادق جعفرپور برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه رشت ، ایشان در نهایت موافقت نموده و فعالیتهایش را شروع نموده است .
داوود 28 آبان 1390
0
0
پاسخ
با سلام
قبل از هرچیز دو سئوال دارم که امیدوارم دوستان بتوانند جوابم را بدهند:
1) آیا درست است که آقای منفرد اول پاسدار بوده و بعدا" از سپاه لنگرود اخراج شده اند؟ اگر درست است، به چه دلیل؟
2) آیا درست است که شوهر اول زن دوم آقای لاهوتی، که نجاری مومن و مسلمان است، در سال 89 بر علیه آقای لاهوتی شبنامه پخش کرده بود؟
امیدوارم به جهت زدودن شبهات از ذهن مردم، طرفداران(!) این عزیزان به سئوالات پاسخ روشنی بدهند. با سپاس
نا شناس 4 آذر 1390
0
0
پاسخ
ما افتخار می کنیم که از فرزندی از خطه سرسبز گیلان حمایت می کنیم که زندگیش بر محور تلاش و ایمان است. مردی که همه را دوست دارد به همه عشق می ورزد، و زندگی اش را بذل خدمت به هم شهریانش نموده است. دوستش داریم نه به خاطر اینکه یک پزشک، یک دبیر، یک سیاستمدار، یک ورزشکار و ... است بلکه انسانی است دوست داشتنی و دوستی اش انسانی است. برای موفقیتش دعا می کنیم بی تردید از ثمره موفقیتش همه بهره خواهند برد بیایید امتحان کنید وعده ما نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر رشت ما افتخار می کنیم که از فرزندی از خطه سرسبز گیلان حمایت می کنیم که زندگیش بر محور تلاش و ایمان است. مردی که همه را دوست دارد به همه عشق می ورزد، و زندگی اش را بذل خدمت به هم شهریانش نموده است. دوستش داریم نه به خاطر اینکه یک پزشک، یک دبیر، یک سیاستمدار، یک ورزشکار و ... است بلکه انسانی است دوست داشتنی و دوستی اش انسانی است. برای موفقیتش دعا می کنیم بی تردید از ثمره موفقیتش همه بهره خواهند برد بیایید امتحان کنید وعده ما نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر رشت
حسینی 5 آذر 1390
0
0
پاسخ
از آنجاییکه بنده بعنوان همکار در خدمت همشهریان نجیب لنگرود درسپاه لنگرود بودم لازم میبینم مطلبی را جهت روشن شدن اذهان وسوءتفاهم پیش آمده در خصوص آقای باقرمنفرد فتیده باطلاع عموم برسانم ما در سپاه لنگرود دو همکار پاسدار داشتیم بنامهای محمد حسین منفرد پدر بزرگوار شهید والامقام محمد کریم منفردفتیده که در واحد تدارکات و خدمات(آشپزخانه)که حالیه به افتخار بازنشستگی نائل گردیدندودیگری آقای داودمنفرد که بعنوان همکار پاسدارافتخاری بواسطه تخصصش در زمینه سمعی و بصری روابط عمومی مشغول انجام خدمت سربازی بودند و پس از آنبعنوان دبیر فیزیک در دبیرستانهای لنگرود مشغول بودند که ایشان هم حالیه به افتخار باز نشستگی نائل گردیدند.وآقای مهندس باقر منفرد از عزیزان از جان گذشته بسیجی ما بودند ومدت مدیدی است که در شرکتهای مخابرات گیلان و تهران مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اند.
حسین 6 آذر 1390
0
0
پاسخ
در رودبار رقابت بین مهرگانفرد و حکیمی هر روز جدی تر میشه!!!!!!
نخبه 10 آذر 1390
0
0
پاسخ
دوستی پور: گیلان زمین بعد از ندیمی شجاع فقط یک نماینده لایق ومحکم دارد .آنهم کسی نیست جز مهرداد لاهوتی. قویترین نماینده ادوار لنگرود
جهادگر قدیمی 11 آذر 1390
0
0
پاسخ
فرزند شهر باران ،نماینده شهر باران، رای ما مهندس بسیجی حاج ناصر امینی
نیکوکارشلمانی 13 آذر 1390
0
0
پاسخ
ما گروهی از دانشجویان فدایی رهبری ونظام مقدس اسلامی، شهرستانهای شیهد پروراملش و لنگرود حمایت همه جانبه خود را از دو یار وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی دو عزیز ذوب شده در عشق ولایت و رهبری فرزانه نظام آقایان محمد مهدی رهبری املشی وجاج باقر منفرد فتیده که دارای تجر به مد یر یت با لا و انسانهایی متدین .از نیروهای اعتقادی صرف . پایبند به ولایت مطلقه فقیه اعلام داشته وتا پای جان از این دو قسم خورده دائمی به نظام حمایت نموده واز کلیه همشهر یان عز یزاملشی و لنگرودی می خوا هیم جهت شکو فا شد ن شهرهایمان این دو عز یز را یا ری فر ما یند امید که با انتخاب این دو گل سرسبد ،شرق گیلان شاهد شکوفایی روزافزون بیشترگردد
بصیر لنگرودی 13 آذر 1390
0
0
پاسخ
نشست سیاسی جبهه حامیان ولایت در شهرستان لنگرود با حضور دکتر گرجی دبیرکل این جبهه در استان مازندران تشکیل شد .در این جلسه که فعالین سیاسی لنگرود حضور داشتند چالشهای پیش روی انتخابات آینده بررسی شد. در این جلسه مهرداد لاهوتی نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در باره ضرورت اسلامی بودن جمهوری تاکید نمودند.
محمد 16 آذر 1390
0
0
پاسخ
رنجبر قلب تپنده شهرستان صومعه سرا
رضا 17 آذر 1390
0
0
پاسخ
مجتبی شفیعی جوان با لبیک جوانان شهرش رشت وارد عرصه انتخابات مجلس شد
در مورد نماينده فعلي رودسر 19 آذر 1390
0
0
پاسخ
با سلام خدمت شما بزرگواران
خواستم يك افتخار از دوره مديريت آقاي دكتر عباسي را عنوان كنم:
مجتمع بهزيستي شهيد بهشتي قاسم آباد عليا(مهد كودك) كه تاريخ تاسيس آن به زمان حكومت پهلوي برمي گردد اخيراً تعطيل شد.
تعطيلي اين مهد كودك دولتي(زير نظر سازمان بهزيستي) كه در تعليم و تربيت كودكان قبل از دبستاني نقش به سزايي داشت نيز از افتخاراتي بودند كه در دوره مسووليتي ايشان اتفاق افتاد.
اگر قرار است تاسيس شير آب منزل مش قنبر به نام ايشان و در كارنامه افتخارات ايشان ثبت گردد بهتر است اين مورد را نيز در گوشه كارنامه ايشان ثبت كنيد.
محمد 26 آذر 1390
0
0
پاسخ
با سلام
و با تشکر از دقت نظر طرفداران محترم آقای لاهوتی و منفرد،
خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی بفرمایید؛
1) مشکل آقای منفرد برای تشکیل پرونده جانبازی اش چه بود؟ مگر ایشان در جبهه زخمی نشده بودند؟
2) از چه زمانی آقای لاهوتی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شده اند؟
حسینی 26 آذر 1390
0
0
پاسخ
خدمت دوست عزیز و رصدکننده اوضاع لنگرود عارضم که بنده حقیر قبل از آنکه در سپاه پاسداران لنگرود مشغول شوم توفیق همرزمی در چند مرحله متوالی با آقای مهندس باقرمنفرد فتیده الحق و الانصاف در این مرد بزرگ از نزدیک شاهد جانفشانیهایش بودم نامبرده از رزمندگانی بود که همیشه ایام جان برکف بود مخصوصا در شبهای عملیات ،بارها مورد اصابت تیروترکش قرارگرفت تا بتواند بسهم خود دینش را درقبال این آب وخاک اداء نماید .شاید وجود این عزیز، راضی بعنوان اینگونه مطالب نباشد از آنجاییکه بنده هم توفیق افتخار جانبازی با این عزیز را در کارنامه حضورم در 8سال دفاع مقدس دارم باید خدمت این دوست پیگیر اوضاع آقای مهندس منفرد عرض کنم که برادر یا خواهرگرامی دوستان حاضر در جنگ برا رزم و جنگیدن ودفاع از آب و خاکمون حضور پیدا میکردند بله ایشان در جبهه های نبرد علیه دشمن بعثی به این مهم نائل گردیدند.معمولاّدر جبهه های جنگ تیر و ترکش جای نقل و نبات شیرینی پخش میشود. دوست گرامی بنده بعنوان یک عضو کوچک پاسدار این نظام در سلامت نفس این عزیز چه در دوران رزم وبعداز آن قبطه میخورم و موفقیت روز افزون نامبردهرا بدرگاه حضرت حق خاضعانه از عمق وجودم خواستارم.وبر این باورم که جا دارد مردم خوب و خونگرم لنگرودمون در این امتحان عظیمی که در پیش دارند روی انتخاب افراد اینچنینی تمرکز فرمایند رضای حقتعالی را شامل میگردد
مرتضوی حمیدرضا 3 دي 1390
0
0
پاسخ
بعد از سالها انتظار د نبال فرصت بودیم شخص صالح دارای اخلاق حسنه . پر هیز گار . ولایتی .از بتن مردم .دردکشیده انقلاب و نظام . متخصص ومتذین واقف به مشکلات شهرستان و روستا های توابع ،مدیر . مدبر .از مدیران با سابقه و باکفا یت کشور او کسی نسیت جز مهندس محمد باقر منفرد فتیده . پس ما جمعی از فرهنگیان. بسیجیان . کار مندان مخابرات لنگرود، همرزمان دفاع مقدس .جا نبازان و دوستان آزاده شهرستان لنگرود حمایت خود را از کا ندیداتوری مجلس شورای اسلامی دوره نهم برادر مهندس حاج محمد باقر منفرد فتیده اعلام می داریم.واز مردم نجیب لنگرود تقاضا داریم این عزیز را مورد وثوق خود قرار داده تا شاهد شکوفایی بیش از پیش لنگرودمون باشیم
محمد 3 دي 1390
0
0
پاسخ
با سلام خدمت تمام خوانندگان گرامی
از دوستان تقاضا میکنم در صورت امکان با این دوست عزیز همشهری ما کمی دیکته فارسی کار کنند تا در این فصل امتحانات دانش آموزان، ایشان بیش از این "قبطه!" نخورند. برادر با انصاف! ایشان جانباز هستند یا آقای صیقلی؟ ایشان جانباز هستند یا گل آقا؟ اگر ایشان جانباز هستند، پس چرا برای تشکیل پرونده و .... این همه مشکل داشتند؟ آیا تا حالا با مردم عزیز فتیده همصحبت شده اید؟.... از خداوند میخواهم تا به همه ما انصاف عنایت فرماید، آمین.
مجید حسین پورکومله 5 دي 1390
0
0
پاسخ
دوست عزیزی در هاله از شبهات قرار دارند وهنوزهم در نائل گردیدن به افتخار جانبازی عزیزانی چون منفردوصیقلی در شک و ظنند باید بعرض این دوست وبه استحضار دیگر همشهریان نجیب لنگرودیمون برسانم که بله هردو عزیز نامبرده از جانبازان گرانقدرویادگاران با ارزش دفاع مقدسند وهردوشون تا آنجایی که در این دو عزیز سراغ دارم براین عقیده اند که عنوان جانبازی را مفت بدست نیاوردند تا در مواقع غیر لزوم این عنوان مقدس را چوب حراج بزنند. این را گفتم تا مقدمه ای باشد برای بیان این مطلبم ،بنده بعنوان ارباب رجوع پی مطلبات پدر ازکارافتاده ام به تامین اجتماعی لنگرود مراجعه نمودم و به موارد اختلافی برخوردم نزد آقای پورعباس رئیس وقت رفتم نامبرده که در مقام توجیه به این حقیر ناکام ماند زود از کوره در رفت و با عصبانیت برگشت گفت سر به سرم نذار من موجی ام /اولا که برای بنده ارباب رجوع جای سوال است که چگونه در حوزه کوچک پاسخگویی در شهرستان آقای رئیس تامین اجتمایی در قبال ناکامی در پاسخگویی اش متوسل به ارزشهای دیروزش (جانبازیش) میشود فردا در حوزه کلان تصمیم گیری که نمایندگان مجلس در عرصه قانونگذاری که بعضا همدیگر رادر موارد خاص به نقد و چالش میکشند بنظر میرسد که باید این عنوان جانبازی اش را ارزانتراز دیروز بفروشد در این مورد جای شکی باقی نیست.ثانیا باید عرض کنم که عزیزانی مثل صیقلی ومنفردها برای خود مایه ننگ میدانند که بخواهند روزی در عرصه پاسخگویی به ارباب رجوع عنوان فروشنده ارزشهای گرانسنگ خود باشند. جادارد که مردم خوب شهرمون لنگرود در انتخابشون درایت بیشتری بخرج دهند.
سریچ 6 دي 1390
0
0
پاسخ
سلام بر منفرد نیوز.به کاندیدای جانبازتون بگید چهارم هم نمیشی عمو
نا شناس 9 دي 1390
0
0
پاسخ
اگر بدري ثبت نام كند و و رد صلاحيت نشود حتماً بدري
در غير اينصورت حق شناس شانس بيشتري از بقيه دارد
حکایتی 9 دي 1390
0
0
پاسخ
حکایت از این قرار است نماینده نهمین دوره مردم شریف شهرستان لنگرود مهندس مهرداد لاهوتی.
شهروند لنگرودی 9 دي 1390
0
0
پاسخ
توی این حکایت که فرمودید، میشه بفرمایید که آقای لاهوتی مدرک مهندسی خودشون رو از کدوم دانشگاه گرفتند، تا اونجا که همه می دونند،ایشان لیسانس مدیریت دارند!!!
نیکنامم کومله 11 دي 1390
0
0
پاسخ
آقای لاهوتی مهندسی اش را در دانشکده اختلاس و مفاسد اقتصادی نزد خانم نوری املشی اخذ نموده است
psk 11 دي 1390
0
0
پاسخ
چند سالی است که مهندسی صنایع داریم نه مدیریت صنعتی
احمد رضا 14 دي 1390
0
0
پاسخ
گفته هاحاکی از آنست که ظاهرا آقای منفرد در لنگرود از دیگر آقایانی که مدتی است به فعالیت میپردازند پول خوبی از تهران آوردند چون هر جا که سرک میکشیم نامی از خود بجا گذاشته اینجوری معلومه این دوره هم حرف اولو پول میزنه آقای منفرد هم مثل اینکه یا اینکاره است که دست و دل بازی میکنه یا آقایون تشکیلات احزاب از بالا ساپورتش کردند چون اینطوری معلومه بی سرو صدا مشغوله مقبولیتی داره نزد نظام .ولی ظاهرشون که نشون میده آدم سالمی بنظر میرسه.در نتیجه من معتقدم بترس از آنکه بی سروصداست
احمد رضا 14 دي 1390
0
0
پاسخ
گفته هاحاکی از آنست که ظاهرا آقای منفرد در لنگرود از دیگر آقایانی که مدتی است به فعالیت میپردازند پول خوبی از تهران آوردند چون هر جا که سرک میکشیم نامی از خود بجا گذاشته اینجوری معلومه این دوره هم حرف اولو پول میزنه آقای منفرد هم مثل اینکه یا اینکاره است که دست و دل بازی میکنه یا آقایون تشکیلات احزاب از بالا ساپورتش کردند چون اینطوری معلومه بی سرو صدا مشغوله مقبولیتی داره نزد نظام .ولی ظاهرشون که نشون میده آدم سالمی بنظر میرسه.در نتیجه من معتقدم بترس از آنکه بی سروصداست
احمدرضامعصومی 14 دي 1390
0
0
پاسخ
گفته هاحاکی از آنست که ظاهرا آقای منفرد در لنگرود از دیگر آقایانی که مدتی است به فعالیت میپردازند پول خوبی از تهران آوردند چون هر جا که سرک میکشیم نامی از خود بجا گذاشته اینجوری معلومه این دوره هم حرف اولو پول میزنه آقای منفرد هم مثل اینکه یا اینکاره است که دست و دل بازی میکنه یا آقایون تشکیلات احزاب از بالا ساپورتش کردند چون اینطوری معلومه بی سرو صدا مشغوله مقبولیتی داره نزد نظام .ولی ظاهرشون که نشون میده آدم سالمی بنظر میرسه.در نتیجه من معتقدم بترس از آنکه بی سروصداست
احمدرضامعصومی 14 دي 1390
0
0
پاسخ
گفته هاحاکی از آنست که ظاهرا آقای منفرد در لنگرود از دیگر آقایانی که مدتی است به فعالیت میپردازند پول خوبی از تهران آوردند چون هر جا که سرک میکشیم نامی از خود بجا گذاشته اینجوری معلومه این دوره هم حرف اولو پول میزنه آقای منفرد هم مثل اینکه یا اینکاره است که دست و دل بازی میکنه یا آقایون تشکیلات احزاب از بالا ساپورتش کردند چون اینطوری معلومه بی سرو صدا مشغوله مقبولیتی داره نزد نظام .ولی ظاهرشون که نشون میده آدم سالمی بنظر میرسه.در نتیجه من معتقدم بترس از آنکه بی سروصداست
مجیری 15 دي 1390
0
0
پاسخ
نمیدونیم قسم حضرت عباس آقای منفرد را باور کنیم یا دم خروس را. از یک طرف ادعای مذهبی ومومن وانقلابی میکند از یک طرف ریخت وپاش مالی دارد.بهرحال جزو سه نفر اصلی قرار ندارد
نا شناس 20 دي 1390
0
0
پاسخ
با سلام و آرزوی توفیق برای آقای منفرد
بنده به عنوان یک فرد بی طرف انتخاباتی چند نقد دارم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
1 - تحمل انتقاد حضرتعالی پایین است
2 - هرگز صحنه انتخابات قابل پیش بینی نیست لذا حضرتعالی تنها تلاش خود را زیاد کنید و فکر کرسی مجلس را فعلاً از ذهن خود بیرون کنید
3 - به عنوان یک بچه مسلمان پیشنهاد می کنم با تخریب دیگران خود را بالا نکشید.
4 - کمی در برنامه های شما بی برنامه گی دیده می شود ( از آقای پور عباس الگو بگیرید)
با آرزوی موفقیت در تمامی ادوار زندگی و عاقبت بخیری برای جنابعالی
نا شناس 21 دي 1390
0
0
پاسخ
خواهشی که از کلیه عزیزان کاندیدا دارم:
1-ازالقاب مهندس،دکترو... درتبلیغاتشان استفاده نکنند.چراکه صرف کار درسازمانهایی نظیر شهرداری یا مخابرات ویا... دلیل بر استفاده از این القاب نمیباشد.
2-بهتراست همیشه بامردم روراست باشیم .چراکه مردم بهترین قاضی اند.

3-آقایان و حضرات بدانند که بسیاری ازحقایق سوابق جانبازی،تحصیلی،کاری نزد مطلعین ودوستان ایشان محفوظ است(با مدارک مستدل)،بهترآنست باهر قدم به جلو نگاهی به گذشته داشته باشیم تا فردا شرمنده خدا وبندگان خدا نباشند. به امید موفقیت صالحین ودلسوزان واقعی مردم
بیجارپشت محله 24 دي 1390
0
0
پاسخ
کل لنگرود یکصدا حیدری باشید .
مهشید-شلمان 25 دي 1390
0
0
پاسخ
همون یکدور که در لنگرود حیدری گفتیم برای هفت پشتمون بسته.ما یاعلی مون رو با لاوتی گفتیم وبس
حسن 28 دي 1390
0
0
پاسخ
ما حاميان عشق - دوستي - راستي - حقيقت - شجاعت - در يك كلام سازندگي به*** آقاي فزوني*** راي ميدهيم
حبيب 28 دي 1390
0
0
پاسخ
آقاي فزوني براي خيلي ازماها شناخته شده نيست ولي از عكس وتحصيلاتش ميشه فهميد جوان پشتكار وبا تجربه اي است .
بگذار تحقيقاتم رابيشتر كنم .بازم كامنت ميگذارم دوست عزيز
ادیب صفری 1 بهمن 1390
0
0
پاسخ
لاهوتی در لنگرود حساب ویژ ه ای روی آقای منفرد باز کرده است او خاطر نشان کرد که اگه از سد آقای جنتی بگذرد تازه مبارزه و رقابتش با شخص باقرمنفرد شروع میشود. ایشان منفرد را رقیبی خطر ناکتر از دیگران قلمدادکرده است.

رضا حسنی 1 بهمن 1390
0
0
پاسخ
سلام من اول اصلا طرفدار هیچ کاندیدایی نبودم ولی از موقعی که صحبت های آقای باقر منفرد را در جلسه هایی که حضور داشتم شنیدم نظرم عوض شد واینو به شخصه میگم ایشون مرد فهمیده ای هستندوحتی بعداز رفتن ایشون از جلسه همه افرادهایی که در آنجا حضور داشتندخیلی از ایشون تعریف میکردندواون آقاییم که گفتند از القاب مهندس ودکترو... استفاده نکنیم اشتباه کردند چون واقعا ایشون شایسته مهندس گفتن هستند ومن برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم
قنبری 2 بهمن 1390
0
0
پاسخ
سلام برمنفرد نیوزشمال: بابا شماکه فقط نظرات منفردی مزنید بابا منفرد جزو سه نفراصلی نیست.اگه لاهوتی وحیدری هم بیان که دیگه اصلاهیچ.
محمد 10 بهمن 1390
0
0
پاسخ
باسلام
براساس اخرین مشاهدات در سطح شهرستان لنگرود تابه امروز اقای منفرد پیشرفت چشمگیری داشته وموفق بوده است.
حسن 10 بهمن 1390
0
0
پاسخ
بعد از رد صلاحيت آقاي لاهوتي ماطرفداران آقاي لاهوتي به جناب آقاي عسكر فزوني كارشناس ارشد مالي واقتصاد راي ميدهيم
رضا 10 بهمن 1390
0
0
پاسخ
با عرض سلام وخسته نباشيد به همه شما زحمتكشان سايت شمال نيوز
من يك كومله اي هستم وميخام به همه مردم اطلاع بدم كه بعد از رد صلاحيت آقاي لاهوتي من اصلح ترين را از بين نمايندگان احتمالي فزوني ميدانم چون ايشان يكي از مغزهاي متفكر اقتصاد مملكت ما است ولي كمي تامل مي خواهد تا شناخته شود .
پس راي ما وشما در صورت صلاحديد آقاي فزوني
حبيب 12 بهمن 1390
0
0
پاسخ
ما طرفداران سازندگي بعد از ردصلاحيت آقاي لاهوتي كه واقعا لنگرود را ساخت وآباد كرد به همشهريش آقاي فزوني راي ميدهيم
گروه کثیری از دانشجویان ولایتمدار دانشگاه ازاد لنگرود 15 بهمن 1390
0
0
پاسخ
ما گروه کثیری از دانشجویان ولایتمدار دانشگاه آزاد لنگرود حمایت خود رااز کاندیدای جبهه حامیان ولایت آقای مهندس باقر منفرد فتیده اعلام داشته ودر این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده واز مردم نجیب لنگرود تقاضا داریم در انتخاب اینگونه افراد ولایتمدارعنایت ویژه فرمایند

موسوی 19 بهمن 1390
0
0
پاسخ
ماگروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد لنگرود هرروز برای شما پیغام میگزاریم ولی ظاهرا شما گزینشی عمل میکنیم درحالیکه سایر سایتها اخبار را میگذارند. ما دانشجویان لنگرودی همت خودرابرای آبادانی وعمران شهر بدست توانای لاهوتی بسته ایم وبدون اذن وی به هیچ ابدی نیز رای نمیدهیم .این آقای فزونی هم بداند با اسم مهرداد لاهوتی نمیتواند معروف شود
نا شناس 23 بهمن 1390
0
0
پاسخ
از دوستان عزیزی که در مورد کاندیدای مورد نظرشان اظهار نظر فرمودند تقاضا دارم با دیدی باز تر به قضیه بنگرند، آقای لاهوتی دستشان درد نکند، خیلی زحمت کشیدند برای شهر، ولی سابقه مالی و اخلاقی خوبی از خود بجا نگذاشته اند، آقای حیدری نیز در طول مدت نمایندگی خود کار خاصی برای شهر انجام ندادند. آقای پور عباس به نظر اینجانب( طی برخوردی که سالیان قبل با ایشان داشتم) درحد نمایندگی شهرستان حتی ریاست اداره شهرستان نیز نمی باشند، لذا خواهشمندم در خصوص آقای منفرد تحقیقات بیشتری انجام دهید، و به اخلاص، صداقتو راستی در کردار و گفتار، تقوا، توانائی بالا در مدیریت کلان وی پی ببرید.
خاطر نشان می سازم که ایشان یکی از مدیران ارشد مخابرات استان تهران در سالهای اخیر بوده که این خود دلیل بر صحت گفته های اینجانب می باشد.
محمد محسنی 27 بهمن 1390
0
0
پاسخ
من یک دانشجو در رشته اقتصاد هستم ساکن تهران که برای شرکت در انتخابات در شهر تولدم لنگرود حضور میابم ودر مورد کاندیدای انتخاباتی خود باتوجه به این که در جلسات همگانی آقایان منفرد-پور عباس-فزونی-لاهوتی و... شرکت کرده ام وباتوجه به سوالاتی که از کاندیداها پرسیدم برنامه ی اقتصادی آقای منفرد رابرای مردم فهیم و زحمت کش لنگرودی که از راه زراعت برنج وباغ چای و صیادی و... کسب درامد مینمایند بهترین برنامه است پس برای رشد شهرمان لنگرود که در سالهای اخیر در زمینه ی اقتصادی پیشرفتی نداشته همه باهم به آقای منفرد رای میدهیم.
حسینی 28 بهمن 1390
0
0
پاسخ