.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حل مشكلات تعاوني‌هاي مالي مازندران؛
موسسه اعتباري «صالحين» كفيل تعاوني اعتبار وحدت شد
سپرده‌گذاران از فردا به شعب‌هاي تعاوني اعتبار وحدت مراجعه كنند و پس از تكميل فرم اولويت‌بندي مي‌شوند تا بخشي از سپرده‌هاي خود را....
موسسه اعتباري «صالحين» كفيل تعاوني اعتبار وحدت شد

مديرعامل موسسه مالي و اعتباري صالحين گفت: موسسه اعتباري «صالحين» كفيل تعاوني اعتبار «وحدت» شد. 

 محمد دلبري در جمع سپرده‌گذاران تعاوني اعتبار وحدت كه خواستار پيگيري وضعيت تعاوني وحدت از سوي مسئولان استاني بودند، بيان داشت: براساس آخرين توافق‌هاي صورت گرفته، موسسه مالي و اعتباري صالحين به عنوان كفيل و امين بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، كفالت تعاوني اعتبار وحدت را قبول كرد.
وي با اعلام اينكه بانك مركزي پشتوانه سپرده‌هاي شماست، اظهار داشت: بر اساس نياز تعاوني وحدت، اولويت‌بندي از روز شنبه آغاز مي‌شود.
مديرعامل موسسه مالي و اعتباري صالحين با اشاره به اينكه موسسه مالي و اعتباري صالحين تعهد تامين تمام منابع را ندارد، بيان داشت: موسسه مالي اعتباري صالحين به عنوان كفيل تعاوني اعتبار وحدت انتخاب شد.
وي تصريح كرد: موسسه مالي و اعتباري صالحين براي دفاع از حقوق شما آمده است و اين در حالي است اين امر وظيفه قانوني و الزامي ما نيست و ما خودمان پيشقدم شديم.
وي در پايان با اشاره به اينكه 60 نفر از نمايندگان موسسه مالي و اعتباري صالحين در شعب‌هاي وحدت مازندران مستقر مي‌شوند، يادآور شد: سپرده‌گذاران از فردا به شعب‌هاي تعاوني اعتبار وحدت مراجعه كنند و پس از تكميل فرم اولويت‌بندي مي‌شوند تا بخشي از سپرده‌هاي خود را دريافت كنند.

*مشكلات تعاوني‌هاي اعتباري مازندران به‌زودي حل مي‌شود
مديركل امنيتي انتظامي استانداري مازندران نيز در جمع سپرده‌گذاران گفت: مشكلات تعاوني‌هاي اعتباري مازندران به‌زودي حل مي‌شود.
محمدعلي پيشنمازي خواستار هوشياري و حفظ وحدت سپرده‌گذاران در استان شد و اعلام كرد: در تجمع دو روز گذشته تعاوني بهمن ايثار در مقابل استانداري، چهار فرد مسئله‌دار و مشكوك دستگير شدند كه در حال حاضر با حكم دادگاه در اختيار نيروي انتظامي مازندران قرار گرفتند.
اين مسئول امنيتي انتظامي مازندران بيان داشت: اين افراد هيچ نوع حسابي در تعاوني‌هاي بهمن ايثار و وحدت نداشتند و مي‌خواستند از فرصت پيش آمده استفاده كرده و حركت غيرقانوني انجام دهند.
وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي با حركت‌هاي غيرقانوني برخورد جدي مي‌كند، اظهار داشت: هيچ نوع ناامني در حوزه پولي و مالي وجود ندارد و اكنون ناامني رواني ايجاد شده است.
مديركل امنيتي انتظامي استانداري مازندران با اعلام اينكه مجموعه استانداري مازندران به صورت جدي پيگيري موضوع را در دستور كار خود دارد، بيان داشت: برخي از تعاوني‌ها و موسساتي كه به صورت غيرقانوني فعاليت مي‌كردند با طرح تجميع از سوي بانك مركزي قانونمند شدند.
وي به سپرده‌گذاران گفت: حق شماست كه مطالبه كنيد و الآن حدود 20 روز است كه از طريق استانداري، وزارت كشور و موسسات به دنبال هماهنگي كارها هستيم و در آينده نزديك اين مشكل برطرف مي‌شود.
پيشنمازي با اعلام اينكه اين موسسات با چالش روحي و رواني مواجه شده است، افزود: به عنوان مسئول امنيت استان اين اطمينان را به شما مي‌دهيم كه هيچگونه نگراني از بابت حساب‌هاي خود نداشته باشيد و فقط كمي صبر و تحمل داشته باشيد.
مديركل امنيتي انتظامي استانداري مازندران با بيان اينكه تعاوني بهمن ايثار در مازندران در مدت فعاليت خود در استان 116 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري كرده است، گفت: از اين ميزان 114 ميليارد تومان به مردم تسهيلات داده شده است.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sh 18 اسفند 1389
الهی اونی که باعث ورشکستگی وحدت شد خیر نکنه.وحدت ورشکست نشد ورشکست کردنش
علی 19 اسفند 1389
سلام مسیولین محترم صالحین خواهشمندیم با تمام وجودتان احساس مسئولیت کنید و شب عیدی مشکل مردم را مشکل خودتان بدانید و خواهشا نگویید ما فقط وحدت را تحت تکفل خود فرار دادیم و بس و فقط قولی را بدهید که می توانید انجام دهید چون واقعا مردم از بس بد فولی دیدند خسته شدند
نا شناس 19 اسفند 1389
حالا كه وحدت زير مجموعه صالحين شده خواهش مي كنيم از اين مسئولين صالحين كه مشكلات مردم رو حل كنند
يه مال باخته وحدت 19 اسفند 1389
باسلام چرا كسي جوابگو مردم نيست؟
من بابت جور كردن هزينه وديعه مسكن به هزار زحمت 4 ميليمن تهيه كردم تا باهاش وام بگيرم و يك جا رهن بشينم الان بايد چه كنم؟
به صاحبخانه چه بگويم؟
به طلبكارها چه بگويو؟ بگم مسئولين امنيتي قول دادن كه من خرد خرد پولم را پس ميگيرم؟
من به وحدت وام دادم نه اونا به من
كمي به فكر روزگار سخت ما مردم باشيد
با تشكر از انعكاس شمال نيوز
بازدید کننده 19 اسفند 1389
این همه بانکمعتبر چند ساله بانک مرکزی میگه تعاونیها را قبول نداریم چرا گوش نمیدهید خوب هر کاری نسنجیده باشه هزینه ای داره
علی 21 اسفند 1389
سلام مسیولین محترم بانک صالحین در اولویت بندیها خواهشا دقت بفرمایید مثلا کسی که 5 میلیون پول دارد و قبلا وام گرفته با کسی که همین مبلغ را دارد ولی تا کنون وام دریافت تکرده باید یکی باشند و یا در دادن پول مردم به نسبت مبلغی که دارند پول بدهید نه اینکه بگویید هر کسی حساب دارد فلان مبلغ را تا عید میدهیم پس چه فرقی است بین کسی که 1 میلیون دارد با کسی که 10 میلیون پول داردبهترین راه این است که به نسبت موجودی که دارند به درصد حساب کنید مثلا 20 درصد هر مبلغی که دارند
جانباخته 22 اسفند 1389
اگه تومملکت یه کلمه جابجا بشه خبرگزاریهای صداوسیما هرروز سوژه خوبی دارند اما چرا برای این تعاونیها مسئولین یه جواب درست وحسابی نمیدن وهرچند وقت یک بار از صداوسیما یه حرفی میزنن وپیگیری نمیکنن... بانک وحدت پولشو آخرکار به حساب دولتی انتقال میداد .بانکهای دولتی به هر حال بی نصیب از نقل وانتقالات این شعبات که نبودند پس چرا دارند مردمو اذیت میکنن.
به احتمال زیاد پشت پرده برنامه ای هست که صداوسیما هم روش زیاد زوم نمیکنه......
باید بدجوری واسه این مسئولین که شب عید چنین بلایی سر مردم میارن متاسف بود....نمایندگان صالحین مطرح میکنن شما مالباخته اید برای آنکه جانباخته نشوید این فرم تعهدها را امضا کنیدووجوهتان را به صالحین منتقل کنید ..واقعا این شد جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی 22 اسفند 1389
مسیولین محترم صالحین با توکل بر خدا شما مشکل مردم را با تمام وجودتان حل کنید و مطمین باشید که خداوند هم مشکل شما را حل می کند و هم شما را دوست دارد چرا که خداوند در قرآن می فرماید اگر بنده ای را دوست داشته باشم مشکل بندگان دیگر خود را بدست او حل می کنم.
انشا الله که با این نیت وارد میدان شدید. ممنون
youness 23 اسفند 1389
اگر كار تعاوني وحدت غير قانوني بود اينهمه مدت از سال 76 شعبات تعاوني مذكور با تابلو هاي 5 متري توي اكثر شهرها مشغول فعاليت بودند و جالبتر اينكه مجوز رسمي هم داشتند پس چرا تا بحال مسؤلين عكس العملي نشان ندادند؟ من فكر ميكنم كه بانك مركزي از اينكه ديد مشكل مردم به راحتي حل ميشه و كار بانكها كساد شده دست به اين عمل زده است و نفرين مردم را به جان خريده است.
مصطفی 29 اسفند 1389
چرا مسئولین از ابتدا می گذارند چنین تعاونی هایی رشد کنند و زمانی که بسیاری از مردم از این موسسات تسهیلات دریافت کرده و سپرده های خود ر نزد چنین موسساتی می گذارند بانک مرکزی اقدام به یکسان سازی بازار پولی می نماییید جای سوال وجود دارد آیا بانک مرکزی اقدام بهتری نمی توانست در این برهه زمانی انجام دهد که مردم شریف کشورمان دچار تشویش و نگرانی نگردند ؟؟؟؟؟؟
برات 4 فروردين 1390
بانک مرکری بایداعلام کندتعاونیهای غیرقانونی رابه مردم
نا شناس 7 فروردين 1390
موسسه صالحین پول نداره جواب مشتریان خودشو بده چطور کفالت وحدت را به عهده گرفته است .
گل اندیش 9 فروردين 1390
من به نوبه خود از موسسه مالی و اعتباری صالحین بخاطر اینکه ما سپرده گذاران را از بلا تکلیفی نجات داد تقدیر و تشکر می کنم عده ای هم شلوغ میکنند تحت تاثیر عواملی هستند که می خواهند جو را نا آرام کنند خواهشمند است شما با ایمان راسخ به ماموریت الهی خود ادامه داده و مردم فهیم شمال کشور نیز همراه آشما خواهند بود با تشکرفراوان یکی از سپرده گذاران تعاونی وحدت
سیما 9 فروردين 1390
تمامی این آشوبها که در شعب وحدت پیش می آید اکثرا مقصر خود ما هستیم که گوش و عقلمان را به دست یک عده از اوباش که فقط نظرشان بهم زدن جو می باشد و بدانید که اینطوری ما به پولهای خودمان نمیرسیم و
با ید خودمان جو را آرام کنیم و جو را ساکت کنیم تا کارمندان فهیم موسسه مالی و اعتباری صالحین بتوانند در آرامش کامل پولهای مارا با جدولی که تهیه دیده اند به ما پرداخت کنند . با تشکر سیما از شعبه نکا
حاجی پور 10 فروردين 1390
با تشکر از بانک صالحین که ما را از بلا تکلیفی در آوردضمن عرض تشکر حاجی پور
علی 18 فروردين 1390
ما رو باش توی چه مملکتی هستیم که نمی تونیم پول خودمون را بگیریم، با چه عقلی به اینا مجوز دادن وحالا زورشون اومده وورشکستش کردن ، همش تقصیر بانک ملی ومرکزی هست که اینا ورشکست کردن ومردم را بدبخت کردن
آرش امیریان 19 فروردين 1390
با عرض سلام و تبریک سال نو ، به عنوان یک خواننده این خبر تقدیر و تشکر فراوان مینمایم از مدیر عامل محترم جناب دکتر بختیاری فر و رئیس هیئت مدیره جناب محمد دلبری که با تدابیر ویژه توانسته اند در هر چه بهتر کردن روند شرایط تعاونی وحدت اقدام نمایند.امید است که در پرتو الطاف الهی و در سایه مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی اینگونه مشکلات هر چه سریع تر بر طرف گردد.با تشکر از کلیه مجموعه موسسه مالی و اعتباری صالحین و بانک مرکزی که در این اقدام خدا پسندانه به کمک هموطنان مال باخته شتافتند.اللهم عجل لولیک الفرج .
علی اکبر جعفرنیا 24 فروردين 1390
باعرض سلام خدمت حاج اقای فقیری عزیز انشاالله سال خوبو پر برکتی داشته باشین
آرش 25 فروردين 1390
سلام مال باخته هاي عزيز /منم مثل همه ي شما 4000000 تومان پولم رو هواست/بهترين راه اينه كه با هم متحد باشيم/با من تماس بگيريد 09362544783
یکی از سپرده گذاران وحدت 31 فروردين 1390
من به نوبه خود از آقای جلال عسگری بخاطر رفتار خوبش با ما تشکر ویژه بعمل می آورم . امیر
جلال عسگری معاون روابط عمومی و فرهنگی ستاد مرکزی ساماندهی تعاونی اعتبار وحدت کشور 2 ارديبهشت 1390
ضمن عرض سلام به تمامی مشتریان محترم تعاونی اعتبار وحدت و موسسه مالی و اعتباری صالحین و تمامی دست اندرکاران و مردم خوب و فهیم ایران اسلامی بلاخص مردم بزرگوار و فهیم خطه سرسبز شمال کشور (گلستان- مازندران و گیلان ) که با همکاری و همدلی و صبر و حوصله فراوان ما را در این امر یاری کردند و خدمتگذاران خود را در موسسه مالی و اعتباری صالحین دلگرم به خدمت داشتند را به فال نیک گرفته و امیدواریم همانند حال همیشه موسسه مالی و اعتباری صالحین را امین خود بدانند و ما در راز و نیازهای خود با خداوند منان و توسل با اهلبیت از دعای خیر خود فراموش نکنند تا بتوانیم همواره خدمتگذار شما عزیزان باشیم و از تمامی عزیزانی که شفاها و کتبا و در انظار مردم ومسئولین که ما و همکارانمان را در موسسه مالی و اعتباری صالحین مورد اظهار لطف و محبت خودشان قرار دادند صمیمانه قدردانی بعمل می آید و همینطور از عزیزانی هم که بخاطر مشکلاتی در پرداخت سپرده های آنها بعلت کمبود نقدینگی از سوی بانکهای عامل در دیر پرداختن وجه نقد جهت تقدیم به مشتریان خوب و فهیم تعاونی اعتبار وحدت عذر خواهی میطلبیم و ضمنا خواهشمندیم به شایعاتی در مورد ادامه فعالیت تعاونی اعتبار وحدت که برنامه ریزی شده از سوی برخی از فرصت طلبها که به دنبال مقاصد شوم خود هستند . گوش ندهند . باید به استحضار شما خوبان عرضه داشته باشیم . با جلسه ای که خدمت آقای سید تقی میرکریمی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم تعاونی اعتبار وحدت سابق داشتیم این شایعات را کذب و دروغی بیش ندانستند و این شایعه پراکنان را دشمنان خود قلمداد کردند . حال اگر شما عزیزان دقت و ملاحظه بفرمائید می بینید که بعضی از تابلوهای تعاونی وحدت سابق به موسسه مالی و اعتباری صالحین مبدل شده اند . برادر کوچک و خدمتگذار شما
جلال عسگری معاون روابط عمومی و فرهنگی ستاد مرکزی ساماندهی تعاونی اعتبار وحدت کشور در موسسه مالی و اعتباری صالحین
میناصابری -مشتری وحدت 7 ارديبهشت 1390
تعاونی اعتبار وحدت واقعآ خوب بود و هست به امید اینکه دوباره برگردد زیر منت صالیحن نباشه چون این وحدت بود که باعث شد نام صالحین به بازار آمد در غیر اینصورت کسی صالحین را نمیشناخت
ولی خداکنه دوباره وحدت برگرده
مهران 14 خرداد 1390
ازمدیریت بجه های صالحین بابت پرداخت مطالبات کمال تشکرراداریم.
نا شناس 23 خرداد 1390
من از مسئولین شعب امامت و مرکزی کمال تشکر را دارم
مهدی 4 مرداد 1390
اقای دلبری واقعآدراین چندسالی که باپرسنل صالحین برخورد دارید همین طور رفتار کردیدوظلمی که به پرسنل تعاونی وحدت کردید خداازشمانگذره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.