.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رقیب جدی روسیه در تولید کاغذ روزنامه

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: این شرکت رقیب جدی روسیه در تولید کاغذ روزنامه است.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در حاشیه بازدید هیئت دولتی تجاری آستاراخان روسیه از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده کاغذ در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: ماده اولیه تولیدی این کارخانه کاغذ روزنامه، چاپ، تحریر و فلوتین است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه مصرف روزانه آب این واحد تولیدی، 20 هزار مترمکعب است، تصریح کرد: بزرگترین تصفیه خانه شمال کشور در این واحد تولیدی مستقر است.

روغنی گلپایگانی با بیان اینکه این شرکت در گذشته از روسیه واردات چوب داشته است، یادآور شد: به واسطه اینکه این دولت افزایش تعرفه داشته کاغذ داشته انجام امورات واردات دیگر محقق نشده است.

وی با اعلام اینکه 150 هزار هکتار از عرصه های جنگلی شمال در اختیار این شرکت است گفت: اساس تاسیس شرکت چوب و کاغذ مازندران، صیانت و نگهداری از جنگل های شمال است.

این مسئول صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه این شرکت سالانه 400 هزار تن چوب مصرف می کند افزود: 15 هزار هکتار از جنگل های شمال نوسازی شده است.

روغنی گلپایگانی با اشاره به اینکه هزار و 200 کیلومتر از جاده های دسترسی در جنگل های حوزه استحفاظی تشکیل شده است گفت: آموزش هایی را برای زراعت و کشت چوب نیز به کشاورزان داده شده است.

وی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران امسال 12 هزار تن کاغذ صنعتی به اروپا صادر کرده است افزود: 20 درصد سهم بازار کاغذ کشور مربوط به این شرکت است.

وی افزود: ایران در زمینه تامین چوب از کشورهای وارد کننده است و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، آمادگی واردات سالانه 100 هزار تن کاغذ را از روسیه دارد.

وی از آمادگی این شرکت برای ایجاد واحد تولید چوب به صورت مشترکا در مرز آستاراخان خبر داد و گفت: سالانه 20 هزار تن خمیر از اروپا وارد می کنیم.

گلپایگانی گفت: در صورت آمادگی مقامات روسی، می توانیم از شرکت های تولیدی خمیرروسیه مراوده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه توزیع کاغذ کشور متعلق به چوب و کاغذ مازندران است افزود: این شرکت نیز در این بخش آمادگی مراوده تجاری برای توزیع کاغذ با طرف روسی را دارد.

هیئت دولتی تجاری آستاراخان روسیه قرار است در ادامه سفر دو روزه به مازندران، در ضیافت شام استاندار مازندران در هتل سالاردره ساری شرکت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.