.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت ایران خودرو مازندران افتتاح می‌شود

سایت ایران خودرو مازندران با ظرفیت تولید سالانه 8 تا 14 هزار دستگاه سمند سریر با حضور معاون اول رئیس جمهور به زودی افتتاح می شود.

به گزارش مهر، جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: این سایت درمرحله نخست، قابلیت تولید دو دستگاه سمند سریر را درساعت دارد که توان افزایش تولید تا پنج دستگاه در ساعت نیز پیش بینی شده است.
وی خاطر نشان کرد: سایت ایران خودرو مازندران پس از بهره برداری کامل برای حدود 300 نفر ایجاد اشتغال مستقیم و بالغ بر 3 هزار نفر اشتغال زایی غیر مستقیم را دراین مجموعه عظیم به ارمغان آورده است.

نجم الدین اظهارداشت: شرکت ایران خودرو برای طرح فوق مجهزترین و لوکس ترین خودروی خود را بنام سمند سریر انتخاب و ارائه کرده که به طور همزمان تولید خودروی سمند LX با موتور کم مصرف TU5 را نیز در برنامه آتی در نظر گرفته است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: این گروه صنعتی برای اجرای مصوبات استانی هیات دولت طی یک برنامه ضربتی توانسته است درفرصت زمانی چند ماهه پروژه تولیدآزمایشی سمندسریر را درسایت ایران خودرو مازندران آغاز و درآستانه بهره برداری رسمی قرار دهد.

کارخانه ایران خودرو مازندران به مساحت 30 هکتار در شهرک صنعتی بند پی شرقی واقع در کیلومتر 24 جنوبی شهرستان بابل احداث شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.