.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه در مازندران
پروژه شهربازی ساری مدرن ترین پروژه شهر بازی خاورمیانه است و با توافق صورت گرفته با فدراسیون اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین پیست کارتینگ سرپوشیده خاورمیانه در شهربازی ساری ایجاد می شود.
ساخت بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه در مازندران

یکی از مدیران پروژه بزرگ شهر بازی ساری گفت: با توافق صورت گرفته با فدراسیون اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین پیست کارتینگ خاورمیانه در ساری ایجاد می شود.

رمضان علی روشن بخش افزود: پروژه شهربازی ساری مدرن ترین پروژه شهر بازی خاورمیانه است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشاوره ای که در رابطه با ایجاد پیست کارتینگ توسط فدراسیون اتومبیلرانی اخذ شده، نخستین پیست کارتینگ سرپوشیده خاورمیانه در شهربازی ساری ایجاد می شود.

نماینده شهربازی ساری با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات آزمایش مکانیکی خاک، تجهیز کارگاه و دیوارچینی شهر بازی ساری آغاز شده است تصریح کرد: گودبرداری پیست کارتینگ نیز آغاز شده و این پیست بر اساس استانداردهای بین المللی به صورتی احداث می شود که تخریب آن در هر شرایطی محال خواهد بود.

روشن بخش با بیان اینکه دستگاه های شهربازی ساری انتخاب و در حال ساخت است یادآور شد: نقشه فنداسیون این فضای رفاهی فرهنگی به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاسیسات آب، برق، گاز و تلفن شهربازی ایجاد شده است افزود: کارگاه شهربازی برای مدیران و ناظران پروژه مهیا شده است.

روشن بخش با اشاره به اینکه هنوز ریالی از اعتبار دولتی برای احداث شهر بازی ساری کمک گرفته نشده است اظهار داشت: تاکنون هفت میلیارد تومان برای احداث این فضای تفریحی رفاهی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه شهر بازی ساری در دو فاز و در مدت 36 ماه اجرا خواهد شد تصریح کرد: پیست کارتینگ، بناهای اداری و تفریحی، پیست کودکان، بازی های کودگانه، دستگاه های سرباز شهربازی، محوطه سازی و بخشی از تاسیسات برق، گاز و زهکشی پروژه با صرف اعتباری معادل 30 میلیارد تومان در مدت 18 ماه به بهره برداری می رسد.

روشن بخش افزود: تا پایان سال جاری بخشی از دستگاه های روباز شهربازی وارد استان شده و شهربازی فعالیت خود را آغاز می کند.

وی یادآور شد: فاز دوم این پروژه شامل بخش های اداری، سالن سرپوشیده، رستوران، ساختمان آی تی و آمفی تئاتر بوده که این فاز نیز با اعتبار 25 میلیارد تومانی در مدت 18 ماه به بهره برداری می رسد.

این مسئول پروژه شهربازی ساری از مسئولین استانی و ملی خواست تا این طرح ملی را برای نخستین بار در مازندران در حال احداث بوده حمایت های معنوی بیشتری نمایند.

وی اظهار داشت: شرکت بهشت روشن البرز مجری پروژه شهربازی ساری هم اکنون حامی مالی هیئت کشتی و هیئت کونگ فوی مازندران است.

بر اساس پیش نویس قرارداد اولیه که بین نماینده شورای شهر ساری و شرکت سرمایه گذاری تنظیم شده این شهربازی در زمینی به مساحت 7.4 هکتار با مجوزهای لازم احداث خواهد شد و زمین مزبور در قراردادی 40 ساله در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد.

شرکت سرمایه گذار نیز براساس برآورد اولیه با حداقل سرمایه 400 میلیارد تومانی به اجرای پروژه خواهد پرداخت و بر همین اساس پس از بهره برداری،10 درصد فروش به شهرداری ساری تعلق می گیرد.

پروژه شهربازی بزرگترین پروژه ای است که در راستای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار مدیریت شهری ساری قرار گرفته است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمیدرضا 28 شهريور 1389
به نظر من ساری عقب افتاده ترین مرکز استان ایران است و باید مسئولین فکری به این عقب ماندگی داشته باشند. شهربازیی که چند سال قبل قرار بود در ساری احداث شود به تاخیر افتاده و باز هم مردم ساری باید انتظار بکشند واقعا جای تاسف است که مرکز استان اینقدر عقب افتاده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.41 seconds.