.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور وزير كشور;
توديع و معارفه استاندارخراسان شمالي برگزارشد
محمد حسین جهانبخش به مدت 33 ماه استاندار خراسان شمالی بوده است که با انتصاب ابوطالب شفقت استاندار پیشین استان بوشهر به سمت استانداری خراسان شمالی، جهانبخش به استانداری استان بوشهر منصوب شد.

وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان شمالی گفت:خراسان شمالی با یک عقب ماندگی تاریخی مواجه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا مصطفی محمد نجار با اشاره به پایین بودن رتبه این استان در اکثر شاخصه ها گفت بی شک این عقب ماندگی ها به عملکرد این دولت بر نمی گردد و به این استان از گذشته توجه نشده است.
وی اجرای مصوبات سفرهای رئیس جمهور ، ساده زیستی و در میان مردم بودن را به پنجمین استاندار خراسان شمالی توصیه کرد و از او خواست هدفمند کردن یارانه ها را در راس برنامه های خود قرار داد.
او همچنین با اشاره به عملیات تروریستی مسجد جامع زاهدان آن را ناشی از شکست سخت اطلاعاتی آمریکا در شش ماه اخیر از ایران دانست و افزود: این عملیات ها نشانه ضعف ذلیلانه آمریکاست چرا که او با اعدام ریگی و انهدام شبکه تروریستی اش ضربه سختی خورد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی نیز با بیان این که " قلم بدستانی که می خواهند بین سه قوه اختلاف ایجاد کنند؛ بدانند ما بر سر وحدت خود ایستانده ایم " گفت:کسانی دستگیر شدند و کسانی هم به درک واصل شدند و تعدادی هم که آزاد شدند بیرون از زندان دوباره مسئله ایجاد کردند.

محمد رضا حسین نژاد افزود:آنها با ادعای دموکراسی به خانه خدا وارد شدند و با این توطئه می خواهند به انسجام ماضربه بزنند.

نماینده مردم شیروان خراسان شمالی کمبود اعتبارات را مهم ترین مشکل توسعه نیافتگی خراسان شمالی دانست و اذعان کرد خراسان شمالی در اکثر شاخصه ها پایین تر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

وی به استاندار جدید خراسان شمالی توصیه کرد: در مواجه با اعتبارات شهرستان ها سعی کنند عدالت را رعایت شود.

وی معرفی خراسان شمالی در سایت هایی که باید طراحی شود را برای جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی ، یکی از راه های توسعه و جهش این استان موثر دانست.
در پایان محمد حسین جهابخش که به عنوان استاندار بوشهر تعین شده است، تودیع و ابوطالب شفقت استاندار پیشین بوشهر به عنوان پنجمین استاندار خراسان شمالی منصوب گردید.

وی از سال 84 به عنوان استاندار مازندارن و بوشهر در دولت های نهم و دهم ایفای خدمت نموده است.

در حاشیه تعدادی از نیروهای موسوم به اصولگرا با انتقاد به مدیریت استاندار پیشین تعدادی از نماینده های مردم را نیز به هم دستی با دولتمردان در خوب جلوه دادن وضعیت متهم کردند که این جریان مدتی از زمان جلسه را تحت الشعاع قرار داد.

خراسان شمالی با بیش از 800 هزار نفر جمعیت دارای 7 شهرستان می باشد که در سال 83 به عنوان استان تاسیس شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1389
از صميم دل به برادر عزيز و ارزشي و ولايتمدار و مردمي جناب اقاي مهندس شفقت تبريك و تهنيت عرض مي نمايم ان شاالله همچون استان مازندران و بوشهر در استان خراسان شمالي نيز منشا خدمات ارزنده به مردم عزيز ان ديار باشد.
موفق و مويد باشيد.حسيني از بابل
نا شناس 28 تير 1389
برادر بسيجي و زحمتكش و پرتلاش آقاي مهندس شفقت ضمن تبريك مسووليت جديد انشاءالله همانند گذشته موفق باشيد
آرزوي دوباره ما استانداري مازنداران مي باشد
رضانژاد اميردهي از قم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.967 seconds.