.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر 24 ساله لبنانی دومین میلیاردرزن در جهان + عکس
دختر 24 ساله لبنانی دومین میلیاردرزن در جهان + عکس

یکی از پایگاههای خبری آمریکا، اسامی زنان میلیاردر زیر 40سال جدید جهان را اعلام کرد.
به گزارش فوربس، در راس این افراد، فردی به نام سالی سوکربرگ آلمانی قرار دارد و پس از او، دختر رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان در رده دوم ایستاده است.
فوربس افزود: هیند حریری، دومین میلیاردر دنیاست که تنها با 24 سال سن در این موقعیت مالی قرار گرفته است و بنا به گفته خودش آنقدر پروژه اقتصادی دارد تا بتواند جای اوپرا وینفری را نیز بگیرد.
هیند حریری در گفتگوی اخیر خود با فوربس گفت: اینکه توانسته ام به عنوان دومین دختر سرمایه دار جهان مطرح شوم به تنهایی کافی نبود و بیشتر در این مورد که ثروتمندترین تحصیل کرده جهان هستم، خودم و خانواده ام خوشحال هستیم.
وی برای خاتمه دادن به مشکلات حاشیه ای بعد از انتشار این خبر به فوربس گفت: اخیرا با یک میلیاردر لبنانی نامزد کرده ام و قبل از سال نو میلادی نیز ازدواج خواهیم کرد.
نفر سوم میلیارد های خانم زیر 40 سال جهان، زنی 26 ساله چینی به نام یانگ هویان است که مدرک لیسانس خود را در چین گرفته و برای ادامه تحصیل نیز به اوهایوی آمریکا رفته است. وی با دریافت 58 درصد از سهام شرکت رئال استیت به این عنوان نایل آمده و همچون حریری برای رفع مزاحمت های خواستگاران اعلام کرده که دیگر مجرد نیست و کسانی هم که باور نمی کنند می توانند با تایپ نام او در سایت YOUTUBE، فیلم عروسی اش را مشاهده کنند.
جالب اینجاست که چهار نفر بعدی حاضر در لیست پولدارترین زنان زیر 40سال جهان همگی ترکیه ای هستند که سه نفر از آنها در یک خانواده قرار دارند.
نفر چهارم در این لیست، جوان ترین دختر آیدین دوغان و سیما ایشیل دوغان است که اتفاقا هر دو آنها هم میلیاردر هستند. بیگمهان دوغان فرالیالی 31 ساله که جوانترین دختر این خانواده است، از دانشگاه استنفورد انگلیس فارغ التحصیل شده است.
خواهر بزرگتر بیگمهان به نام هانزاده دوغان بوینر با 36 سال سن در رده پنجم ایستاده و با نایب رییسی خواهرش در شرکت رسانه ای که پدرشان راه اندازی کرده، موفق به کسب این رتبه شده است.
رتبه ششم نیز متعلق به وصلت دوغان سابانجی است که با 37 سال سن و دارا بودن عنوان سردبیری در روزنامه های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال و اخیرا پذیرش پیشنهاد سردبیری روزنامه حریت ترکیه، علاوه بر دارا بودن لقب ثروتمندترین زن زیر 40 سال جهان، به نام پرمشغله ترین زن ثروتمند دنیا نیز معروف شده است.
نکته جالب توجه در مورد این زن اینکه وی دارای دو فرزند نیز هست ، با علی اسماعیل سابانجی از میلیاردرهای مرد ازدواج کرده و بنا به گفته خودش فقط 3 ساعت می خوابد و روزانه 15 ساعت کار می کند.
نفر آخر در لیست هفت نفره موجود، بزرگترین خواهر خانواده دوغان به نام آرزوهان دوغان یالجینداق است و حدوداً 40 ساله است و بر کارهای تمام خواهرانش نظارت می کند.
نکته حائز اهمیت اینکه هیچ یک از افراد نامبرده بالا حاضر نشده اند میزان دارایی خود را علنی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.